Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän näyttäytyä julkisesti vaimon kanssa

Vierailija
29.07.2016 |

Alkaa rouva olla jo niin iso, että pahaa tekee. Aina valittaa kun painoa tulee vaikka mitään ei syö. Joo, ei syö ruokapöydässä, mutta muuten taukoamatta puputtaa herkkuja.

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää mun miehen alkanut kalju.Kaikki aattelee, ettenkö oo parempaa saanut :(

Vierailija
62/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettää mun miehen alkanut kalju.Kaikki aattelee, ettenkö oo parempaa saanut :(

Aika paska vertaus. Mutta eipä keskiälykkäältä naiselta voi odottaa parempaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP jatkaa, kun puhelimella kaupungilla ei paljoa enempää viitsinyt kirjoitella.

Olemme siis yli 20 vuotta yhdessä ollut aviopari ja ikää jonkin matkaa yli 40 vuotta molemmilla. Tavatessamme vaimo painoi arviolta 55-60 kg (en koskaan kysynyt) ja pituutta noin 173 cm. Ainoa lapsemme on nyt 11 ja tuon raskauden jälkeen rouvalle jäi noin 15-20 kg. Oletin että kunhan ensimmäinen vauvavuosi on ohi, palaa vaimon paino vanhoille raiteille. Lapsi kasvoi, mutta niin kasvoi vaimokin. Olisikohan noin viisi vuotta sitten ehdotin, että eikö aloitettaisi yhdessä jokin liikuntaharrastus. Tämä oli ensimmäinen loukkaantuminen vaimolla koskien paino-ongelmaa.

Minulla on ollut jo lähelle 20 vuotta erään tutun kuntosaliyrittäjän kautta käytössä rajaton salinkäyttömahdollisuus, joten rahasta ei olisi ollut liikunnan aloittaminen vaimollakaan, mutta ei niin ei. Nyt hänen kokonsa lienee jossain 110 kilon paikkeilla ja jatkuvasti kasvamaan päin. Kävelystä on tullut sellaista lyllertävää ja nyt helteillä rouva hikoilee aivan helvetisti. Tähän yhdistettynä leggarit ja tunika, joka on jatkuvasti selästä märkä, on saanut minut inhomaan vaimoni olemusta koko sydämestäni. Tiedän sen saman naisen, johon aikoinaan rakastuin, piileskelevän tuon inhottavan laardikasan alla, mutta en tiedä saako sitä enää koskaan esiin.

Kun olen parina viime vuotena vaimon kanssa asiasta puhunut (joka on joka kerta 100% varma riidan aihe) ja ehdotellut edes syömisen järkevöittämistä, niin tuloksena on se, että ruokailuaikana syödään jotain vähän ja ollaan laihduttavinaan. Samalla tiedän vaimolla olevan herkkupiiloja mm. auton peräkontin sivulokerossa on nytkin 10 kpl Twixin suurpaketti ja todennäköisesti pieni sipsipussi, elleivät ole jos tänään jossain väissä huvenneet.

Mielestäni on sairasta ja etovaa katso ihmistä, jolle ei tunnu ulkonäkö merkitsevän enää yhtään mitään. Pitkät hiukset lyheni heti lapsen syntymän jälkeen ja nyt hiukset ovat kuin potta päässä leikattu. Vaatetus on käytännössä aina leggarit ja jokin löysä paita tai tunika, kotona leggarit vaihtuu joihinkin ihmeellisiin lökäpöksyihin. Miten ihmeessä itsestään huolta pitävä ja hyvännäköinen nainen päästää itsensä tuollaiseksi???

Ja KYLLÄ, minua HÄVETTÄÄ näyttäytyä vaimoni kanssa julkisuudessa!!!

On varmaan helteillä hyvä suklaapiilo auton takakontti... Taisi tulla vähän hätäisesti toi kohta keksittyä tarinaan...

Lisäksi, jos on tuollaista piilottelua oikeasti, tajuathan, että vaimo todella tietää että lihavuus on sulle erittäin arka asia. Hän siis kokee syyllisyyttä, ei pysty silti toimimaan toisin. Mahdollistaako rahatilanteenne rouvalle terapiaa tms., siitä olisi enemmän apua kuin uhkailusta.

Vierailija
64/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas syyllistetään lihavia, jotka eivät voi painolleen mitään. Minäkään en syö juuri mitään ja herkkuja harvoin, liikun mielestäni paljon ja olen hyväkuntoinen. Siitä huolimatta ylipainoa on BMI:n mukaan lähes 30 kg. Itse asiassa miehet tuntuvat olevan nyt kiinnostuneempia, kun minulla alkaa olla naisellisia muotoja eikä pelkkää tikkujalkaa ja tissitöntä rintakehää.

Huono tekosyy kiloille tuo miesten mielenkiinnon lisääntyminen. Mutta oletko käynyt lääkärissä painon nousun takia, siihenhän voisi löytyä jokin syy. 

Aloittajan vaimolla tuntuu olevan taustalla herkuttelua, ehkä jotain sokerihumalariippuvaisuutta. 

Vierailija
65/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lihomisongelmia aina välillä. Yleensä jos on stressiä tai mielipahaa. Toivoisin että mun mies auttaisi mua laihduttamaan siten, että olis seksiä ja kivoja treffihetkiä (lapsi hoitoon jne). Saan motivaatiota siitä että mies ilmaisisi pitävänsä mun olemuksesta. Usein tunnen että olen ruma ja ällö ja juuri silloin sortuu syöpöttelyyn. En tiedä auttaisko tää ap:ta mutta vinkiksi vaan.

Vierailija
66/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan helteillä hyvä suklaapiilo auton takakontti... Taisi tulla vähän hätäisesti toi kohta keksittyä tarinaan...

AP tässä: Ole hyvä

http://aijaa.com/vH8Cz8

Vierailija
67/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katsoisi ap.n vaimon kaltaista sotanorsua sekuntiakaan. No, et ole ainoa mies jolle on noin käynyt, varmaan valtaosa avioliitossa olevista naisista lihoo melkoisiksi valaiksi ainakin oman havaintoni mukaan.

Vierailija
68/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viepä mussukkasi säännöllisesti pikku lenkille.

Aloitatte yhteisen dieetin. Esim. proteiinipainotteisesti voi lähteä liikkeelle. On tehokas, olen sillä tiputtanut viime kuukausina aika monta kiloa.  Ensin siis muutama viikko tiukasti 5 ateriaa päivässä, paljon proteiinia, niukasti hiilihydraatteja. Sitten palataan "normaaliin", mutta säilytetään pienet annoskoot ja ateriarytmi. Ja lenkit ovatkin jo tuttua rutiinia :)

Henkinen tuki siinä on tarpeen, koska lipsua ei auta. Onkin hyvä, että teitä on kaksi (ellet itse ole laihtumisen tarpeessa, voit syödä töissä reilummin lounasta, että jaksat kotona syödä samalla ohjelmalla kultaisesi kanssa).

Peilistä sitten seurailette, miten se sivuprofiili kehittyy. Hyvää tahtoa ja huumoria tarvitaan myös, ja lempeyttä. Mutta siinäpä sinulle pieni syysprojekti, ota positiivisena haasteena - hyvää se sinullekin tekee ;)

Vierailija
69/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden pariskunnan, jossa nainen on todellinen valas (yksikään ihminen ei voi hänestä nätimmin sanoa). Rouvalla on ihan taatusti painoa ainakin 150 kg ja mies on hyvin sutjakassa hyvässä kunnossa. Kun ensimmäisen kerran rouvan näin, en alussa uskonut, että hän ja mies todella ovat aviopari, niin mahtavan kokoinen nainen oli mieheensä verrattuna. Uskollisesti mies kuitenkin vaimoaan kuskaa kauppaan ja kotona kotityöt tekee kun rouva ei oikein voi. Mies ei pahaa sanaa vaimostaan sano muille, mutta ei heillä tunnu olevan enää mitään muuta yhteistä kuin aikuiset lapset ja historia. Mielestäni mies ansaitsisi ihmisen näköisen vaimon, ei leuasta alaspäin tursuavan laardikasan.

Leuasta alaspäin tursuavan laardikasan? Onpa kauniisti sanottu. Mitä sinä tiedät todella kyseisestä pariskunnasta, kyseisen naisen terveydestä tai heidän parisuhteestaan? Ei, en ole itse ylipainoinen, mutta tuollainen muiden haukkuminen - terveyshuoliin vedoten -on kuvottavaa.

Vierailija
70/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi taitaa kaivata jotain hoitoa. Ei tuommoinen suklaiden piilottelu ole henkisesti terveen ihmisen toimintaa.

Vierailija
71/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höhlä! Etkös tiedä, että kaljupäät on parempia rakastajia - testosteronia runsaasti :D. Kalju on myös seksikäs - ajelkaas tukka pois kokonaan ja öljyyä pintaan...

Vierailija
72/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy vaimosi painon nousuun löytyy peilistä, kun aloittaja itse katsoo sinne. Todennäköisesti vaimosi ahdistuu sinusta. Parasta hänelle olisi, että laittaisi sinut vaihtoon. Tällöin hän saisi olla juuri sellainen kuin on ja saisi toetutaa itseään kuten itse haluaa.

Vierailija
73/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipsipussi oli jo tänään kadonnut ja jäljellä pelkät suklaat autossa. Karkkia löytyy myös vaimon hygienialaatikosta, jossa mm. siteitä sekä Bågens korvapuusteja rouvan sukkalaatikosta. Haluatteko näistäkin kuvia?

Vierailija
74/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhun... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhlä! Etkös tiedä, että kaljupäät on parempia rakastajia - testosteronia runsaasti :D. Kalju on myös seksikäs - ajelkaas tukka pois kokonaan ja öljyyä pintaan...

Ei pidä paikkaansa.Otapa asioista selvää ennen urputustasi.Testotasot alkavat laskemaan suunnilleen samaan aikaan kuin kaljuuntuminen alkaa.

Vierailija
75/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo ihmiset, ettei se liikkuminen auta pätkääkään, jos ei ole joku himiurheilija. Ainoa keino laihtua, on laittaa ruokavalio täysin remonttiin, ja siihen tarvitaan oikeasti ihmisen oma tahto. Jos ihmisellä ei ole mitään motiivia olla laiha, ei hän todennäköisesti pysty pudottamaan painoa ihan vain huvin vuoksi. Noilla sairaalloisen lihavilla kilojen keräämiseen on mennyt pitkä aika. Ne on vielä vaikeampaa saada pois. Lähtökohtaisesti kannattaa alkaa seurustella sellaisten ihmisten kanssa, joiden arvomaailma ja elämäntavat kohtaamaan. Oikeasti tosi harvassa on ne laihat, jotka vain mystisesti lihovat. Tosin niitäkin on, mutta usein silloin on mukana mielenterveysongelmia/sairastumista jne. Kaikki eivät halua olla laihoja, ja varmaan elämästä nauttivalla on kurjaa olla parisuhteessa, jossa toisen mielestä ei saisi syödä. Toiset vain tykkäävät enemmän ruoasta kuin toiset. Nämä ovat jokaisen omia valintoja.

Vierailija
76/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaat personaltrainerin vaimolleni ja sanot,että 6kk jos yrittää parhaansa sinun 100% tuella,saa vaimo valita minkä tahansa joululahjan.

Kerro,että pelkäät hänen terveyden puolesta.Teillä on se 11v lapsikin.

Vierailija
77/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli provo tai ei,mutta kiitos kirjoittajalle herätyksestä! Olen samanpituinen nainen vaimosi kanssa, kiloja on kyllä vielä paljon vähemmän,mutta tie on kiloissa ollut parin viime vuoden aikana vahvasti ylöspäin. On kyllä ollut elämäni stressaavimmat ja rankimmat kaksi vuotta,mutta nyt on aika tsempata. Tämä oli hyvä esimerkki minulle,mikä voi olla edessä,jos en ryhdistäydy, kiitos ap. Niin, ja siis ennen kaikkea itseni vuoksi, mutta myös lasten ja miehen.

Vierailija
78/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy vaimosi painon nousuun löytyy peilistä, kun aloittaja itse katsoo sinne. Todennäköisesti vaimosi ahdistuu sinusta. Parasta hänelle olisi, että laittaisi sinut vaihtoon. Tällöin hän saisi olla juuri sellainen kuin on ja saisi toetutaa itseään kuten itse haluaa.

Voi vaimo parkaa. Niin kovasti miehestä ahdistuu, että yli satakiloiseksi itsensä syö.:( Onkohan mahtanut ahdistus helpottaa.

Vierailija
79/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän, että suklaa on seksin korvike. Annatkos vaimolle tarpeeksi seksiä? Ettei vaan tuputtaisi puutteeseensa...

Saatiinhan se tämäkin taas miehen syyksi.

Ei sellaista valasta huvita panna. Hoitaisi itsensä kuntoon.

Vierailija
80/164 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän, että suklaa on seksin korvike. Annatkos vaimolle tarpeeksi seksiä? Ettei vaan tuputtaisi puutteeseensa...

En ole tuo jolle esität kysymyksen, mutta vastaan silti. Tuo nyt on ihan paskapuhetta. Suklaata ja muuta sokeristahan syödään siksi kun se on hyvää ja koukuttavaa. Tokihan tuota seksinkorvike- sanaa on helppo käyttää verhoamaan oma holtiton ahmiminen, kätevää puolustella sanomalla "pakko syödä levyittäin suklaata päivittäin, kun ei saa seksiä", kukaan ei pysty tuohon sanomaan mitään vastaan. Ei ainakaan se mies. Entinen naisystäväni ahnehti suklaata, keksejä, jäätelöä ynnä muuta suuria määriä vaikka olin hänen kimpussaan peenikseni kanssa usein, olisin ollut päivittäin mutta ei tuota naista huvittanut niin usein. Ja miettikääpä, tuo nainen oli/on ainakin 20 kiloa minua painavampi ja silti himoitsin häntä. M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme