Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen koulutus/tulot ei merkkaa parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
28.07.2016 |

Huvittavaa kuinka sinkkunaiset painottaa oiken tuota akateemista koulutusta. Ei sillä oikeasti mitään merkitystä. Ei mies katso naisissa tuloja/koulutusta vaan ihan muita asioita. Miten naiset on niin totaalisen pihalla parisuhdemarkkinoista.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole akateeminen, vaan amiksen käynyt miesvaltaisella alalla työskentelevä nainen ja ainakaan oma poikaystävä ei katsois hyvällä, jos jäisin kotiin makaamaan laiskuuttani.

Vierailija
2/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän juuri oli kyse siinä parittomat ylen tv-sarjassa, koulutetut naiset luulivat tasonsa koostuvan koulutuksesta, vaativat koulutettua miestä sen varjolla että olivat itsekin koulutettuja, hehheh.

Nainen saa koulutetun miehen nuoruudella, hyvällä ulkonäöllä ja mukavalla luonteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on tutkittu moneen kertaan, että miehet eivät katso koulutusta eikä tuloja. Korkeakoulutetulle miehelle kelpaa hyvin esim. näpsäkkä pankkivirkailija tai lentoemäntä. DI-nainen taas harvemmin ottaa mitään lähihoitaja-miestä.

Vierailija
4/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parittomien koulutetuissa oli mm. sairaanhoitaja. Hellurei.

Vierailija
5/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kuitenkin korkeastikoulutetut usein löytävät toisensa.

Vierailija
6/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehille ensisijaisen tärkeää on naisen ulkonäkö. Siksi välttelen miehiä, inhottaa tuollaiset ihmiset.

Vierailija
7/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on naisen paras valtti. Usein se on sidoksissa hyvään itsetuntoon, nuoruudessa saanut paljon kehuja ja positiivista huomiota niin naisilta kuin miehiltäkin. Kauneus toimii katalysaattorina muiden hyvien ominaisuuksien kukkaanpuhkeamiselle. Rumuuden kanssa vähän sama, mutta negatiivisella tavalla. Itsetunto on huono, on masennusta, kyynisyyttä, negatiivisia kokemuksia.....Ikävä kyllä, mutta näin se menee. tasan ei mene nallekarkit. 

Vierailija
8/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan miehet vierastavat ainakin psykologeja (nalkuttava analysoija) ja juristeja (hankala ihminen).

Vierailija
9/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on tutkittu moneen kertaan, että miehet eivät katso koulutusta eikä tuloja. Korkeakoulutetulle miehelle kelpaa hyvin esim. näpsäkkä pankkivirkailija tai lentoemäntä. DI-nainen taas harvemmin ottaa mitään lähihoitaja-miestä.

Ei ole ihan noin yksinkertaista. Esim. alemman korkeakoulututkinnon suorittanut lastentarhanopettaja voi alle 2000 euron bruttopalkallaan hyvinkin huolia miehekseen vakavaraisen putkarin tai paperikoneenhoitajan, vaikka heillä onkin vain ammatillinen koulutus.

Vierailija
10/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on korkeakoulututkinto ja toinen työn alla. Olen kahdesti ollut naimisssa, molemmat hyvätuloisia ja korkeakoulutettuja. On mulla isot tissitkin, mutta vain koska olen myös lihava. Olen nykyisinkin onnellisesti naimisissa. Mies sanoo, että isoin turn off on tyhjäpäisyys ja se, että saa hävetä naisen juttuja.

Vierailija
11/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille miehen status, tulot, virka ja koulutus ova iso osa miehen viehättävyyttä, joten luonnollisesti naiset luulevat, että sama koskee heitä.

Vierailija
12/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä pakkomielteisiä aloituksia.Harmi ap kun et päässyt yliopisyoon ja naiset ovat sua fiksumpia.Koita sopeutua tai hanki oikea lääkitys

Vierailija
13/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, kyllä moni FIKSU mies haluaa naisen joka on käynyt kouluja ja pystyy maksamaan omia menojaan hyvin.

Vierailija
14/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama siinä mielessä, koska mulle kelpaa ainoastaan mies, joka arvostaa fiksuutta ja koulutusta. Eli ihan mielekästä korostaa sitä koulutustaan omassa profiilissaan.

Vierailija
15/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ole niin pinnallisia kun naiset.

Vierailija
16/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kuitenkin korkeastikoulutetut usein löytävät toisensa.

Niin yliopistolla kun järjestetään niitä ryyppäjäisiä melkoisesti. Kyllä siellä pariutuu.

Vierailija
17/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niin, että ne miehet, jotka täällä kirjoittavat, että naisen 'taso' ei ole riippuvainen hänen koulutuksestaan tai ansioistaan, ovat itse aika heikosti koulutettuja ja pienituloisia. Kyllä vakka valitsee edelleenkin kantensa ja 'lika barn leka bäst'.

Vierailija
18/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Naisen pitää vain olla nuori ja kaunis, mitä tuossa aiemmin kuulimme, eli täysin epäpinnallisia juttuja haetaan. ^_^ 

Vierailija
19/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan sama siinä mielessä, koska mulle kelpaa ainoastaan mies, joka arvostaa fiksuutta ja koulutusta. Eli ihan mielekästä korostaa sitä koulutustaan omassa profiilissaan.

Näinpä. En haluaisi miestä, jolle mikään muu kuin ulkonäkö ei merkkaa hevonkukkuakaan. Jos arvomaailma ei kohtaa niin sitten ei, että sinänsä tosiaan ihan sama.

Vierailija
20/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Naisen pitää vain olla nuori ja kaunis, mitä tuossa aiemmin kuulimme, eli täysin epäpinnallisia juttuja haetaan. ^_^ 

Niin mut kato kun tää on sitä biologiaa ja evoluutiota, joiden vaikutukset ovat sallittuja vain miesten kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi