Onko sanalle lesbo mitään kauniimpaa synonyymiä?
Lesbot hyväksn ihan täysin mutta tuo sana lesbo on sanana jotenkin ällöttävä. Käytättekö sitä sanaa vai jotain muuta?
Kommentit (90)
Lesbo on ruma sana, vaikka itsekin olen. :D
Ehkä lepakko?
Itse puhun vain että tykkään naisista, mustakin sanassa lesbo on todella inhottava sävy
Voi käyttää sanaa homo. Itse käytin joskus, mutta myöhemmin tajusin että sanat on vain sanoja, enkä häpeä itseäni. Olen mikä olen ja ylpeä siitä.
Piparityttö ja piparinpurija.
Mitä näitä nyt on.
Itsekin inhoan sanaa lesbo ja lesbiaani on myös ihan älyvapaa :D
Mieluummin käytin (nykyään olen bi) ilmaisuna naispuolinen homoseksuaali tai vain homoseksuaali. On jotenkin mukavampia käyttää.
Itse en myöskään tykkää sanasta lesbo. En tiedä mikä siinä on, muistuttaakohan liikaa sanoja leso ja lesta. Mutta ei lepakko tai piparinpurijakaan kyllä hyvältä kuulosta. Tykkään kun puhutaan tyttörakkaudesta, se on kaunista, mutta miten siitä vääntäis jotain lesbo-sanan tilalle
Lesbo on kyllä ruma nimitys. Emättimet lesboilla lotisee. Hyi! Vaikkei lesboissa siis mitään vikaa. Lepakko on parempi nimitys, vaikkei sekään jotenkin tarpeeksi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään tykkää sanasta lesbo. En tiedä mikä siinä on, muistuttaakohan liikaa sanoja leso ja lesta. Mutta ei lepakko tai piparinpurijakaan kyllä hyvältä kuulosta. Tykkään kun puhutaan tyttörakkaudesta, se on kaunista, mutta miten siitä vääntäis jotain lesbo-sanan tilalle
Miten olisi Tyrakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi Tyrakka?
Torakka
Lepakko