Miksei miehet halua naista jolla on lapsia?
Eikö heistä ole miestä kantamaan vastuuta ja olla isä?
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 21v yh. Mulla pyörii nää ajatukset kaiken aikaa päässä mitä täällä lukee
"Kuka haluaa toisen miehen äpärän"
"Kuka haluaa käytetyn naisen jonka edellinen mies on todennut huonoksi"Mun lapsen isä jäi yhtäkkiä koukkuun huumeisiin, hakkasi mut pahasti ja petti. Nyt oon lapsen kanssa yksin ja mietin päivittäin että miksi näin kävi. Kukaan ei enää halua mua ja lapseni on miesten mielestä toisen miehen äpärä..
Oon stressannut asiaa niin paljon että mielenterveys kohta menee. Mitä sanon lapselleni, mun tosi suloiselle sinisilmälle että sun isä ei tykännyt susta eikä sulla tuu olemaan koskaan isän korviketta koska oikea isäsi nyt päätti vaan hylätä ja muistakin miehistä olet äpärä?
Ootteko miehet oikeasti tota mieltä ja tää ketju taas pilasi päiväni :( Onneksi ex menee tuolla onnellisena naiset perässä mutta minä olen alinta roskaa äpäräni kanssa.
Tämmöisiin ketjuihin vastailee yleensä ne pahimmat mölyäjät. Maailmassa on paljon myös ihan tavallisia miehiä, joille naisen aiempi elämä ei ole kauhistus.
Sinun kohdallasi rajoittava tekijä saattaa olla lähinnä se, että kun näkee nuoren naisen pienen lapsen kanssa, niin ei tule ensimmäisenä mieleen, että olet yh/sinkku/vapaa, vaan että olet nuori nainen jolla on lapsi ja varmaan myös mies.
Se on valitettavasti totta, että omassa ikäryhmässäsi miehet hakevat vielä sitä "ensimmäistä" kierrosta yhdessä jonkun kanssa ja sitä kautta on kynnys alkaa parisuhteeseen jonkun jo lapsen tehneen kanssa.
Mutta se ei tarkoita sitä, etteikö sellaisia miehiä olisi ja niitä tulee iän myötä aina enemmän ja enemmän lisää.
Älä siis masennu, sinulla on jo nyt mahdollisuus löytää joku kiva kaveri rinnallesi ja jokainen päivä kasvattaa mahdollisuuksiasi!
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 21v yh. Mulla pyörii nää ajatukset kaiken aikaa päässä mitä täällä lukee
"Kuka haluaa käytetyn naisen jonka edellinen mies on todennut huonoksi"Mun lapsen isä jäi yhtäkkiä koukkuun huumeisiin, hakkasi mut pahasti ja petti. Nyt oon lapsen kanssa yksin ja mietin päivittäin että miksi näin kävi. Kukaan ei enää halua mua ja lapseni on miesten mielestä toisen miehen äpärä..
Oon stressannut asiaa niin paljon että mielenterveys kohta menee. Mitä sanon lapselleni, mun tosi suloiselle sinisilmälle että sun isä ei tykännyt susta eikä sulla tuu olemaan koskaan isän korviketta koska oikea isäsi nyt päätti vaan hylätä ja muistakin miehistä olet äpärä?
Ootteko miehet oikeasti tota mieltä ja tää ketju taas pilasi päiväni :( Onneksi ex menee tuolla onnellisena naiset perässä mutta minä olen alinta roskaa äpäräni kanssa.
No älähän nyt. Olet nuori ja löydät kyllä miehen. Mutta sinun pitää nousta nyt sieltä itaesäälistä rypemästä ja huolehtia oma ja lapsen elämä hyvälle mallille. Ja huolehdi ulkonäöstäsi sen lisäksi että hankit itsellesi hyvän ammatin ( ellei jo ole) ja kivan kodin.
Anna aikaa itsellesi, ei ne käden käänteessä tule.
Ja sitten kun olet tehnyt tämän listan jutut onkin mies jo ovella. Ping!
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kannattanut harkita kenen kanssa lisääntyy? Miesten , pahojen miesten vikaa kaikki?
Jos lapsi ei kelpaa edes omalle isälleen, miksi sen pitäisi kelvata toiselle miehelle?
Sinä nuori yh, mihin tarttet miestä? Nauti nyt siitä lapsesta, kun olet sen tehnyt. Jos hyvä tsägä käy, pääset miesapajille sitten kymmenen vuoden päästä, kun omanikäisesi perheenisät ovat 30+ ja lähtevät toiselle kierrokselle. Voit sitten tehdä ankkurilapsia jonkun kivan viikonloppuisän kanssa.
Sä teit jo sen perheen. Et sä nyt voi katua ja perustaa sitä uudestaan paremman miehen kanssa, kun se lapsi on jonkun toisen.
Itse valintasi teit. Perhe on perustettu ja tässä se on. Sinä ja narkkarimies ja teidän yhteinen muksu. Miehen jätit, lapsi jäi. Itse olet tämän elämäsi rakentanut. Nyt sitten elä sitä ja nauti siitä. Turha syyllistää nuoria miehiä, jotka ei halua toisen miehen perhettä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älähän nyt. Olet nuori ja löydät kyllä miehen. Mutta sinun pitää nousta nyt sieltä itaesäälistä rypemästä ja huolehtia oma ja lapsen elämä hyvälle mallille. Ja huolehdi ulkonäöstäsi sen lisäksi että hankit itsellesi hyvän ammatin ( ellei jo ole) ja kivan kodin.
Anna aikaa itsellesi, ei ne käden käänteessä tule.Ja sitten kun olet tehnyt tämän listan jutut onkin mies jo ovella. Ping!
Joka painaa sinut taas paksuksi ja häipyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään lapsista mutta en koskaan alistuisi aisankannattajaksi ja alkaisi seurustella YH-naisen kanssa.!
Varsinainen älynvälkky siinäkin. Tiedätkö mitä aisankannattaja tarkoittaa? Et näköjään.
aisankannattaja on mies jonka vaimo käy vieraissa ts on uskoton tai seukkaa toisen miehen kanssa,
Uudempi merkitys varsinkin kun uusioperheet alkavat olla normi on se, että lapset on tosiaan jonkun muun tekemiä ja nainen hakee vain lohduttajaa, elättäjää ja kanssakasvattajaa kun ensimmäinen mies on jätetty tai itse lähtenyt. Geenit alfalta ja elatus betalta.
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen 21v yh"
Huomaatko itse mitään vikaa tuossa skenaariossa?
Tuosta nyt vaan välittyy tietynlainen kuva. Lapsellisuutta, tyhmyyttä, vastuuttomuutta jne. Ei tietenkään kaikki tapaukset ole samanlaisia.
No itseasiassa kun raskauden huomasin joka oli alkanut ehkäisystä huolimatta, olin tekemässä aborttia sillä lapsista en pidä. Ex itki ja rukoili etten tee. Hänen äitinsä oli yrittänyt toista lasta koko elämänsä siinä onnistumatta ja lupaili että hoitaa niin paljon ja tekee kaikkensa puolestamme ja on onnensa kukkuloilla jos lapsen pidän. En halunut olla hirviö ja lasta tappaa. Vasta kun ex oli pahoinpidellyt mut sairaalaan exän äiti kielisi kaiken ja sanoi että ei lapsemme kiinnosta enää heitä kumpaakaan.
Mistä olisin tiennyt? Nyt joka päivä ahdistaa ja itkettää että pilasin lapsen elämän koska joutuu elämään asian kanssa kun vanhempi hylkäsi. Ja mua katotaan aina alaspäin koska lasta en pystynyt hylkäämään
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen nettikeskusteluja luullut että "yh on kuuminta hottia" vaan että ihmiseen rakastutaan ja lapsia ja tai lemmikeitä joillakin on. Vasta oikeastaan tän aiheen jälkeen tajusin että jos on lapsi niin muuttuu pelkäksi roskaksi vaikka olisi kaunis ja kiltti.
Naisetkin ovat alkaneet shoppailla miehiä. Joka elämänvaiheeseen oma mies. "Rakastutaan" siihen joka antaa naiselle eniten just siinä elämäntilanteessa. Sitten kun elämäntyyli muuttuu, pistetään mies vaihtoon kun "ajauduttiin erilleen" tai "tunteet ovat kuolleet" ja hankitaan uuteen elämäntilanteeseen paremmin sopiva mies. Ja sitten jos miehet ei olekaan halukkaita tähän diiliin, niin miehet on sikoja.
Kyllä ihmiset on inottavia, ainakin tällä palstalla. Ala-arvoisen törkeitä kommentteja tuolle nuorelle yh-äidille. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen 21v yh"
Huomaatko itse mitään vikaa tuossa skenaariossa?
Tuosta nyt vaan välittyy tietynlainen kuva. Lapsellisuutta, tyhmyyttä, vastuuttomuutta jne. Ei tietenkään kaikki tapaukset ole samanlaisia.
No itseasiassa kun raskauden huomasin joka oli alkanut ehkäisystä huolimatta, olin tekemässä aborttia sillä lapsista en pidä. Ex itki ja rukoili etten tee. Hänen äitinsä oli yrittänyt toista lasta koko elämänsä siinä onnistumatta ja lupaili että hoitaa niin paljon ja tekee kaikkensa puolestamme ja on onnensa kukkuloilla jos lapsen pidän. En halunut olla hirviö ja lasta tappaa. Vasta kun ex oli pahoinpidellyt mut sairaalaan exän äiti kielisi kaiken ja sanoi että ei lapsemme kiinnosta enää heitä kumpaakaan.
Mistä olisin tiennyt? Nyt joka päivä ahdistaa ja itkettää että pilasin lapsen elämän koska joutuu elämään asian kanssa kun vanhempi hylkäsi. Ja mua katotaan aina alaspäin koska lasta en pystynyt hylkäämään
Tsemppiä sinulle ihan aidosti.
Täällä riittää solvaajia ja päänaukojia, älä välitä.
Kaikkea hyvää elämääsi.
Terveisin vanhempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Eikö heistä ole miestä kantamaan vastuuta ja olla isä?
Niillä lapsilla on jo isä.
Nuoren yh:n on vaikeampaa löytää pitempiaikaista kumppania, kuin vanhemman. Naisen on yh:na helpompi löytää oitempiaikaiseen suhteeseen mies, kuin mies yh:n nainen. Sorry heteronormatiivisuus, mutta tutkimuksia seksuaali ja/tai sukupuolivähemmistöjen yh elämäntilanteista ja parinmuodostuksesta ei ole tullut tutkimuksia vastaan.
Itse olen 35v mies ja lapseni asuvat joka toinen viikko luonani. On kyllä haastavaa löytää nainen jonka kanssa iskisi kemiat yhteen ja joka olisi lapsirakas. Sen oikean löytäminen on todella vaikeaa muutenkin, mutta isänä vielä haastavampaa.
Tsemppiä muille lapsellisille sinkuille!
Hei sihisevät aaveemammat. Haluaisitteko te ihan oikeasti, että teidän poikanne 18+ ottaisi tyttöystäväksi/avopuolisoksi/vaimoksi tuon 21v. Tytön, jolla on lapsi väkivaltaisen narkkarin kanssa?
Vai olisiko kiva, että poikanne voisi yhdessä kasvaa aikuiseksi jonkun kivan lapsettoman likan kanssa ja perustaa ydinperheen joku päivä?
Vierailija kirjoitti:
Hei sihisevät aaveemammat. Haluaisitteko te ihan oikeasti, että teidän poikanne 18+ ottaisi tyttöystäväksi/avopuolisoksi/vaimoksi tuon 21v. Tytön, jolla on lapsi väkivaltaisen narkkarin kanssa?
Vai olisiko kiva, että poikanne voisi yhdessä kasvaa aikuiseksi jonkun kivan lapsettoman likan kanssa ja perustaa ydinperheen joku päivä?
No hei vaan!
Poika valitkoon ihan itse, kehen rakastuu.
Niinhän se on että lehmät ei muista omaa vasikkana oloaan. Osuva sanonta näille kaikille lasten vihaajille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti? Saanko kysyä millainen ihminen siellä ruudun takana on? Saitko paremman mielen itsellesi nyt? Et ole itse tainnut löytää miestä joka huolisi sinua ja näin et ole saanut lasta. Muuta syytä en keksi että kukaan voisi kirjoittaa _mitään_ näin ilkeää toiselle ihmiselle. Aivan ala-arvoinen kommentti, ainut tarkoitus saada nuori ihminen vihaamaan itseään ja lastaan. Huh! Toivon todella että tämä tyttö ei tapaa elämässään noin täysin ala-arvoista ihmisroskaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että en ikinä tapaa poikaa jolla noin hirveä äiti! :(
Saitko itsellesi nyt hyvän mielen? Mitä jos poikasi saa lapsen tytön kanssa joka alkaa käyttämään huumeita ja hakkaa poikasi sairaalaan ja jättää heidät?
Toivotko hänelle ja lapsenlapsellesi ettei enää koskaan tapaa ketään tyttöä?
En vihaa lapsia. Haluan omiakin, mielellään monta. En vain halua toisen miehen hurmion hetkestä syntyneitä.
Harvempi nainenkaan haluaa kotiinsa lapsia, jotka on syntynyt oman miehen ja vieraan naisen hekuman hetkestä, vaikka omia lapsiaan rakastaisikin, kun niitä saisi.
Mielummin kaksikymppisenä yh:ksi kuin kolmikymppisenä. Kaksikymppinen ehtii hyvin kasvattaa sen lapsen vähän isommaksi ja kun se lapsi on isompi, niin miehiäkään ei niin paljoa pelota. Kolmikymppinen ja pieni lapsi..noh se on sitten jo vaikeampi juttu. Kiire on.
En ole ennen nettikeskusteluja luullut että "yh on kuuminta hottia" vaan että ihmiseen rakastutaan ja lapsia ja tai lemmikeitä joillakin on. Vasta oikeastaan tän aiheen jälkeen tajusin että jos on lapsi niin muuttuu pelkäksi roskaksi vaikka olisi kaunis ja kiltti.