Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hankinta

Vierailija
27.07.2016 |

On taas ollut näitä keskusteluja siitä, kuinka löytää mieskandidaatteja. Jotkut kertovat vuosikausia etsineensä.

Jos olet miehetön nainen ja kiinnostunut miehistä, unohda ylenpalttinen pynttääminen. Siistit vaatteet ja pikku meikkaus riittää. Sen sijaan hankit kaksi asiaa: 1) Järeän iskuporan ja siihen erilaisia teriä yms. ja 2) Suurimman pakettiauton, jota saat ajaa. Sen ei tarvitse olla uusi eikä hieno, vähän rupainen on oikeastaan parempikin.

Sen jälkeen viet ilmoituksia sinne, jossa mieleisiäsi miehiä liikkuu, että vuokraat edellämainittuja tarvekaluja edullisesti ja liität ilmoitukseen kasvokuvasi. Vaatimatonkin riittää. Jo alkaa puhelimesi soida ja kaikenlaiset miehet suoda huomiota.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tähän miehenä vastata, että Ap hyvä unohdat yhden pienen asian. On eri asia löytää mies, verrattuna siihen että löytää sen "oikean" miehen. Harva tai toivottavasti vain harva haluaa kenet tai minkä tahansa "miehen." - Yhtä hyvin olisit voinut kirjoittaa, että kannattaa hankkia nukke; kyllä sekin on oikeaa seuraa. - ei valita, ei kuorsaa, ei käyttäydy holtittomasti....  Kyllä minä ainakin haluan kumppanikseni naisen, jonka kanssa minun on hyvä olla ja hänen toivottavasti on hyvä ja miellyttävää olla minun kanssani.  Minusta on erinomaisen hyvin perusteltua se, että joku nainen haluaa itselleen "Sen" oikeanlaisen, e. häntä miellyttävän miehen. Täydellistä taitaa haluta aika harva.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän