Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko vauvan olla auringossa vai suojaatteko tarkasti?

Vierailija
27.07.2016 |

Meillä 1 vee saa aika reilusti aurinkoa.Uimarannalla ja veneessä.Harmittaa tilanne mutta lämmintä ja ihanaa kesää niin ei viitsi aina pitkähihaisissa pitää.Usein nakuna lakki päässä.Kuinka tarkkoja olette?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarkka. Ohut vaalea pitkähihainen on päällä viileä.

Vierailija
2/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isommatkin lapset ruskettuneita.Nyt onneksi tullut tälläisiä aurinkorasvoja myös ihan pienille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa olla tarkkana suojauksen kanssa. Ja muista, kännissä teet sen aina väärinpäin!

Vierailija
4/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai suojaan. Vastuullisena vanhempana huolehdin lapseni terveydestä. Itse saan varmaan ihosyövän vanhempieni leväperäisyyden takia. 

Vierailija
5/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa olla tarkkana suojauksen kanssa. Ja muista, kännissä teet sen aina väärinpäin!

Niin anteeksi minkä?

6/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En käytä aurinkorasvaa itselläni, enkä lapsillani. Älyttömiä kemikaaleja täynnä. Sen sijaan lapset ovat vaaleissa, pitkähihaisissa pellava-vaatteissa. Minä pysyttelen varjossa.

Vierailija
7/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai suojaan. Vastuullisena vanhempana huolehdin lapseni terveydestä. Itse saan varmaan ihosyövän vanhempieni leväperäisyyden takia. 

Eli onko teillä sellainen uv-puku rannalla?

Vierailija
8/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaan, lähinnä pitämällä lasta varjossa mahdollisuuksien mukaan ja ohutta vaatetta yllä. Vuoden vanhan kanssa on vielä aika helppo aikuisen päättää, syödäänkö eväät auringossa vai puun varjossa....

Vierailija
9/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En käytä aurinkorasvaa itselläni, enkä lapsillani. Älyttömiä kemikaaleja täynnä. Sen sijaan lapset ovat vaaleissa, pitkähihaisissa pellava-vaatteissa. Minä pysyttelen varjossa.

Kuinka rannalla?

Vierailija
11/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojaan, lähinnä pitämällä lasta varjossa mahdollisuuksien mukaan ja ohutta vaatetta yllä. Vuoden vanhan kanssa on vielä aika helppo aikuisen päättää, syödäänkö eväät auringossa vai puun varjossa....

Juu tottakai varjoon kun mahdollista,eihän esimerkiksi eilen tai tänään edes pysty pitkiä aikoja olemaan kun tulee kuuma.

12/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka rannalla?

Olen pitänyt lapsilla päällä rannallakin. Pellava on mukava materiaali. Itse olen rannalla aina aurinkovarjon alla. Mies vahtii lapsia vedenrajassa.

Vierailija
13/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka rannalla?

En ole HEL-NYC, mutta meidän taaperolla pitkähihainen ja -lahkeinen uv-uimapuku.

Vierailija
14/14 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla tai siellä veneessäkin voi pitää uv-suojattua uimapukua päällä. Ja uimahattu mikä suojaa niskan myös. Lierihattu on myös hyvä, kun varjostaa kasvoja, niskaa. Pidän tytölle mekkoja joissa olkapäät peittyy. Ehdottomasti suojaan lapseni ihoa ja vältän pitkäaikaista auringossa oloa. Mahdollisuuksien mukaan varjopaikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme