Annatteko vauvan olla auringossa vai suojaatteko tarkasti?
Meillä 1 vee saa aika reilusti aurinkoa.Uimarannalla ja veneessä.Harmittaa tilanne mutta lämmintä ja ihanaa kesää niin ei viitsi aina pitkähihaisissa pitää.Usein nakuna lakki päässä.Kuinka tarkkoja olette?
Kommentit (14)
Meillä isommatkin lapset ruskettuneita.Nyt onneksi tullut tälläisiä aurinkorasvoja myös ihan pienille.
Aina kannattaa olla tarkkana suojauksen kanssa. Ja muista, kännissä teet sen aina väärinpäin!
Totta kai suojaan. Vastuullisena vanhempana huolehdin lapseni terveydestä. Itse saan varmaan ihosyövän vanhempieni leväperäisyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa olla tarkkana suojauksen kanssa. Ja muista, kännissä teet sen aina väärinpäin!
Niin anteeksi minkä?
Vierailija kirjoitti:
Olen tarkka. Ohut vaalea pitkähihainen on päällä viileä.
Sama. En käytä aurinkorasvaa itselläni, enkä lapsillani. Älyttömiä kemikaaleja täynnä. Sen sijaan lapset ovat vaaleissa, pitkähihaisissa pellava-vaatteissa. Minä pysyttelen varjossa.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai suojaan. Vastuullisena vanhempana huolehdin lapseni terveydestä. Itse saan varmaan ihosyövän vanhempieni leväperäisyyden takia.
Eli onko teillä sellainen uv-puku rannalla?
Suojaan, lähinnä pitämällä lasta varjossa mahdollisuuksien mukaan ja ohutta vaatetta yllä. Vuoden vanhan kanssa on vielä aika helppo aikuisen päättää, syödäänkö eväät auringossa vai puun varjossa....
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. En käytä aurinkorasvaa itselläni, enkä lapsillani. Älyttömiä kemikaaleja täynnä. Sen sijaan lapset ovat vaaleissa, pitkähihaisissa pellava-vaatteissa. Minä pysyttelen varjossa.
Kuinka rannalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin anteeksi minkä?
Vierailija kirjoitti:
Suojaan, lähinnä pitämällä lasta varjossa mahdollisuuksien mukaan ja ohutta vaatetta yllä. Vuoden vanhan kanssa on vielä aika helppo aikuisen päättää, syödäänkö eväät auringossa vai puun varjossa....
Juu tottakai varjoon kun mahdollista,eihän esimerkiksi eilen tai tänään edes pysty pitkiä aikoja olemaan kun tulee kuuma.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka rannalla?
Olen pitänyt lapsilla päällä rannallakin. Pellava on mukava materiaali. Itse olen rannalla aina aurinkovarjon alla. Mies vahtii lapsia vedenrajassa.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka rannalla?
En ole HEL-NYC, mutta meidän taaperolla pitkähihainen ja -lahkeinen uv-uimapuku.
Rannalla tai siellä veneessäkin voi pitää uv-suojattua uimapukua päällä. Ja uimahattu mikä suojaa niskan myös. Lierihattu on myös hyvä, kun varjostaa kasvoja, niskaa. Pidän tytölle mekkoja joissa olkapäät peittyy. Ehdottomasti suojaan lapseni ihoa ja vältän pitkäaikaista auringossa oloa. Mahdollisuuksien mukaan varjopaikkoja.