Haittaako miestä jos naisen peppureikä näyttää "saaneelta"?
En tiedä miksi mun peppureikä näyttää niin nussitulta aina. en todellakaan oo peppuseksiä ees kun pari kertaa kokeillut. Se vaan näyttää jotenkin niin rivolta, ei mikään siisti pieni ryppy ainakaan oo. Ainakaan jos levittää sen esiin.
Kommentit (95)
Miten edes näet sen? Otatko kännykällä kuvia vai peililläkö tiirailet?
”Haittaako miestä jos naisen peppureikä näyttää "saaneelta"?”
Eli siltä miltä apn äidin peppureikä näyttää kylvettämisen ja vaippojen vaihdon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Peppureikä on vain ulostamista varten. Mies lienee kiinnostunut samaa sukupuolta olevaan, jos naistakin pitäisi peppuun ...
Jos haluaa naisen ottavan suihin, niin mies on kiinnostunut samasta sukupuolesta.
Ihana kuulla noita kehuvia kommentteja ap:n peppureiästä! Entäs jos on parista pukamasta jäänyt tyhjää ihoa...? Kumppaneilleni on kelvannut nuoltavaksi saakka mutta itse häpeän anustani.
Vähän samanlainen kuin löytyy doubledickdude :lta. Löytyy googlen kuvahausta.
Tajusin just etten ole koskaan nähnyt omaa persereikääni. T. N29
Sykkivä ja vilkkuva kloaakki aahhhhh....
Näyttää siis ottavalta:) Panon jälkeen kun vedän kullin ulos sieltä lorahtaa spermaa.
Räjäöhtäneen näköisiä peräpukamia, jäätävää ummetusta ollut tai sitten ap on ottanut pahasti damagea anaaliseksiyrityksissään?
Vierailija kirjoitti:
Miten edes näet sen? Otatko kännykällä kuvia vai peililläkö tiirailet?
Otat peilin käteen, levität pakarat ja tiirailet. Kyllä nyt herranenaika jokaisen pitäisi tietää miltä oma peppureikä näyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku linkata kuvan "saaneesta" persereiästä?
Googleta Alysa Gap niin saat jotain osviittaa.
Ei helvata 😬
Vain homot lykkii kakkosen jytkyyn.
Mitä jos on aika tuuheasti tummaa karvaa pakaroiden välissä, muuta ihoa tummempi iho ja itse peräreikä semmonen ulospäin tursahtanu räjähtäny tulppaani? Maistusko?
T n45
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlainen kuin löytyy doubledickdude :lta. Löytyy googlen kuvahausta.
Miksi menikään katsomaan 😬
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ennemminki kiihottavalta ! Silleen rivosti ottavan näköinen puoliavoin jos pikkasen pinnistää ? Semmosta olisi kiva nuollakin...
Syötkö oikeasti ulostetta 💩. Mielisairaalassa ja keihitysvamma laitoksessa on sellaisia jotka syö toisen ja omaa ulostettaan .
Oksennus.