Haittaako miestä jos naisen peppureikä näyttää "saaneelta"?
En tiedä miksi mun peppureikä näyttää niin nussitulta aina. en todellakaan oo peppuseksiä ees kun pari kertaa kokeillut. Se vaan näyttää jotenkin niin rivolta, ei mikään siisti pieni ryppy ainakaan oo. Ainakaan jos levittää sen esiin.
Kommentit (95)
Ei mun mielestä haittaa ollenkaan! Sehän on hyvä vaan kun saa kielen työnnettyä syvemmälle! ;)
M20
Voi jösses tätäkin ketjua, on ihmisillä ongelmia ja vastaukset, lmao! XD
Mun pyllystä tulee kakkaa.T.Tyttö 15
Ps.kuka teini on rivoin????
Hyvä äidit ja isät,käykääpä taputtamassa itseänne olalle peilin edessä!!!
Ei haittaa jos on homo, muuten kyllä
Makuasia sanoi musti kun muniaan nuoli.
Kuulostaa ja varmaan näyttääkin hyvältä, kuten todennäköisesti suurin osa kaikenlaisista peppurei'istä. Ehkä karvanhaivenet peppureiän ympärillä on hieman negatiivisempi homma muuten huolitellussa alapäässä.
M40+
Eipä haittaa. Itse tykkään semmosista... Takaapäin kiva katsoa kun on irstas reikä näkyvillä. Se on myös kiihottavaa jos persereiän ympärys on normi-ihoa tummempi
Missäs näitä naisten ryppyreikiä pääsee ihailemaan? =O
Vierailija kirjoitti:
Eipä haittaa. Itse tykkään semmosista... Takaapäin kiva katsoa kun on irstas reikä näkyvillä. Se on myös kiihottavaa jos persereiän ympärys on normi-ihoa tummempi
Sama tähän. Ja oikein leveät reunukset. Kunhan ei tosiaan pukamia eikä muita ylimääräisiä nahkaulokkeita ole M35
Joo tosiaan se tummuus-asia, itse pidän myös kun persereiän ympärys on normaalisti tumma. Karvojakin saa reiän ympärillä olla. Pukamat ovat ainoastaan turn of. T: se naisten persereikien fani
Ei haittaa kunhan saan survaista oman melani sinne rivoon reikään.
Palaan lukemaan tämän aloituksen uudelleen ja uudelleen ja nauran joka kerta ihan hervottomasti. 😂
Mä istuin kahvilassa,, kun luin tämän ketjun aloituksen ja alkoi naurattaa niin paljon, että oli pakko nauraa ääneen. Sitten kun lähdin kävelemään pois sieltä kahvilasta yhden puiston läpi, näin koiran, jonka peppureikä oli aika rivon näköinen ja taas nauratti kun mietin, että tuolta se sitten varmaankin näyttää. :D
Mistä tiedät miltä peppureikäsi näyttää?
Siis tarkoittaako peppureikä jossain päin Suomea emättimen aukkoa? Muussa tapauksessa pakko olla sairas provo.
Ai kauhea kun repesin tuolle huokos-kommentille :,,D
Höphöpö ! Sitoutuisin mielelläni naisen kanssa, jolla on irstaan oloinen persereikä