Haittaako miestä jos naisen peppureikä näyttää "saaneelta"?
En tiedä miksi mun peppureikä näyttää niin nussitulta aina. en todellakaan oo peppuseksiä ees kun pari kertaa kokeillut. Se vaan näyttää jotenkin niin rivolta, ei mikään siisti pieni ryppy ainakaan oo. Ainakaan jos levittää sen esiin.
Kommentit (95)
Jos joku mies joskus edes yrittäisi mun p-reikää nuolla, saisi nyrkistä päin näköä. Hyi s..tana mitä tekin puuhailette.
Meillä ainakin peräaukon valkaisu on jonkin verran auttanut samaan kiusalliseen vaivaan. Tätä nykyä peräaukon valkaisu on aivan kuten mikä tahansa muukin kauneushoito ja verrastettavissa kosmetiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin peräaukon valkaisu on jonkin verran auttanut samaan kiusalliseen vaivaan. Tätä nykyä peräaukon valkaisu on aivan kuten mikä tahansa muukin kauneushoito ja verrastettavissa kosmetiikkaan.
Saako siihen jo yhteiskunnan tukia, kun muihinkin tärkeisiin menoihin, mm. suomen kalliimmilla asuinpaikoilla lorviminen ja sukupuolenvaihdokset? Minusta näistä pitäisi rangaista ennemminkin.
Pullottava pyllyreikä ja ympärillä karvaa...
Kiihottaa kun nusasee takaapäin vaginaan.
Siis ensin mies panee naista anukseen, ja sitten sen pitäs vielä jälkeenpäin haitata miestä?! Ja vaimo vaan johkiin valkaisuun, mitähän vielä nämä miehet vaativatkaan.
Kunhan ei ole täysin puhki paukutettu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran nähnyt kun noin 40-vuotias blondi känninen baaripoka hihittelee sängyllä, levittää pakaroitaan ja peräreikä ei ole enää reikä vaan se on punainen verisenvärinen iso ruusukukka. Siinä vaiheessa päätin kerätä kamppeet, lähteä ulos ja lopettaa pyllytouhun himoaminen. Ja sillä tiellä eleddeen olen. Kyllä penikselle on ihan se toinen paikka tarkoitettu.
M40
Ziisus. Onneksi en ole antanut pilata omaa peppuani.
Miulla sama ongelma kuin AP:lla,,, apua
Voi taivas sentään!!!! Mitähän vielä?
Ei todellakaan haittaa jos peppureikä näyttää saaneelta. Päinvastoin.
Ei. Se on sen merkki, että nainen osaa nauttia
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin sellainen kiihottaa suurinta osaa miehistä.
Ei kiihota. Vaalea (joko luonnostaan tai valkaistu) ja sileä, tiukka rinkula sen olla pitää.
Mulla on IBS. Oletan että sama ongelma apn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin sellainen kiihottaa suurinta osaa miehistä.
Linkkiä galluppiin.
Tiedätte hän kuoleman jälkeen hekvetti gehenna niin ku Sodoman Tulikivi järvi että tuli tulta ja tulikiveä niin se näyttää tältä YouTube la Palma 🌋 .