Haittaako miestä jos naisen peppureikä näyttää "saaneelta"?
En tiedä miksi mun peppureikä näyttää niin nussitulta aina. en todellakaan oo peppuseksiä ees kun pari kertaa kokeillut. Se vaan näyttää jotenkin niin rivolta, ei mikään siisti pieni ryppy ainakaan oo. Ainakaan jos levittää sen esiin.
Kommentit (95)
No ei haittaa, kunhan minä olen se jota se peppureikä on saanut.
Tämän jälkeen en enää ikinä katso persreikiä kuten ennen.
Ehdottomasti jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoittaako peppureikä jossain päin Suomea emättimen aukkoa? Muussa tapauksessa pakko olla sairas provo.
Mä en ymmärrä mitä sairasta tai kauhisteltavaa tässä on? Suosittelen kaikille katsomaan säännöllisesti pillunsa ja persereikänsä tilanteen, että miltä siellä näyttää. Pitäähän oma kehonsa tuntea. Jos vaikka tulee jotain muutoksia. Voi olla vaarallistakin joskus. Ja ihan normaalia se on, että oma keho ja muiden suhtautuminen siihen mietityttää. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoittaako peppureikä jossain päin Suomea emättimen aukkoa? Muussa tapauksessa pakko olla sairas provo.
Mä en ymmärrä mitä sairasta tai kauhisteltavaa tässä on? Suosittelen kaikille katsomaan säännöllisesti pillunsa ja persereikänsä tilanteen, että miltä siellä näyttää. Pitäähän oma kehonsa tuntea. Jos vaikka tulee jotain muutoksia. Voi olla vaarallistakin joskus. Ja ihan normaalia se on, että oma keho ja muiden suhtautuminen siihen mietityttää. ap
Mitäs peruutuspeiliä suosittelet? Nyt kaikki mammat haluaa levitellä huokosiaan:)
Paha sanoa ilman kuvaa. Hiukan saa olla auki muttei näyttää liian käytetyltä. Montaa peppua on tullut kyllä nuoltua ja kaikki ovat kelvanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät miltä peppureikäsi näyttää?
No ehkä olen levittänyt persettä sen verran peilin edessä että näkyy? Vai ajattelitko, että mulla on silmät persposkien välissä? ap
Hyvä se on tsekata. Ja uskon että ap:llä on mitä mainioin ja kiihottavin p-reikä kuvauksen perusteella.
Ihan tässä innostuu....
M34
Minäkin tarkastin omani.
Aika roisin näköinen.... ehkä juuri semmoinen saaneen näköinen kuin ap:lläkin.
Yritin ensin kurkkia peiliin pyllistelemällä, mutta aika hankalaa se oli. Keksin sitten laittaa kännykkäkameran lattialle ja menin kyykkyyn sen päälle. Aikalaukaisimella sitten kuvia, että sain käsillä vielä levitettyä pakaroita. Ihan siisti, mutta jotenkin myös rivon näköinen.
Tämä on kyllä hyvä aihe. Kuinka moni sinne on kurkannut esim peilin kanssa?
Voisiko joku linkata kuvan "saaneesta" persereiästä?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku linkata kuvan "saaneesta" persereiästä?
Googleta Alysa Gap niin saat jotain osviittaa.
Peppureikä on vain ulostamista varten. Mies lienee kiinnostunut samaa sukupuolta olevaan, jos naistakin pitäisi peppuun ...
Siis täähän on ihan paras. Kyllä itteänsä pitää tutkia. Minä menin lääkäriin, kun tunsin pienen patin kohdun suulla, siis sormilla.. juu kaivelen itseäni XD
Paljastui Hcil III muutokseksi, eli kolposkopia siitä seurasi, kun kuorivat kaiken muuttuneen solukon pois..
Tutkikaa itseänne.
AP. Ei haittaa kuhan muutenkin oot avoin. T. 39 koulutettu ja kouluttaja mies! Olet aivan mahtava peppureikänesi.
AP, jos lisäksi vehkeesi näyttää ihan hevosen huulilta, niin olet takuulla yksi minun nuoruuden lyhytaikainen tyttöystäväni
Entä jos on saaneen näköisen peppureiän lisäksi isot häpärinlerpakkeet, jotka voi levittää yks kerrallaan auki. Sekä peereikä että häppöset on tummemmat iholtaan. Tätä settiä on vähän noloa lähteä availemaan uudelle tuttavuudelle.
Mullakin omasta mielestä ruma peppureikä. En nyt tiä näyttääkö "saanelta" mutta varmasti nätimpiäkin on. Alapääkään ei mikään kaunis ole. Kukaan mies ei silti oo valittanut eli on molemmat reiät kelvannut. Pientä peräpukamaakin välillä pukkaa lasten saannin jälkeen, joka viä nolompaa.
Olen kerran nähnyt kun noin 40-vuotias blondi känninen baaripoka hihittelee sängyllä, levittää pakaroitaan ja peräreikä ei ole enää reikä vaan se on punainen verisenvärinen iso ruusukukka. Siinä vaiheessa päätin kerätä kamppeet, lähteä ulos ja lopettaa pyllytouhun himoaminen. Ja sillä tiellä eleddeen olen. Kyllä penikselle on ihan se toinen paikka tarkoitettu.
M40
No se käy ihan hyvin yhteen sen sun kulahtaneen vaginasi kanssa. Muuten olisivat kuin eri paria.
Ei, mitä se minua haittaisi kun en ole kiinnostunut kuitenkaan.
Zinc
No ehkä olen levittänyt persettä sen verran peilin edessä että näkyy? Vai ajattelitko, että mulla on silmät persposkien välissä? ap