Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te ihmiset reagoitte jos naapurit jumputtaa häiritsevän kovalla musiikkia?

Vierailija
26.06.2026 |

Mitkä mielialat teille tulee?

 

Olenko minä sairas kun mulle tulee mieli tappaa?

 

Niinku ajatuksella

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän erinomaisesti jos tulee väkivaltaisia ajatuksia. Häiriköllä on paremmat oikeudet kuin kellään muulla kerrostalossa, poliisi ei tule, isännöitsijälle ei puutu eikä ole mitään keinoa puolustautua. 

Kuuntelin naapurin musiikin soittoa kuukausia, aamusta iltaan ja yöllä. Mikään ei auttanut ja lopulta ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa itse pois Turun muuttaa ihan kivalta asuntoalueelta.

Vierailija
2/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittömästi  yhteys isännöitsijään, kepillä hakkaus seinään/kattoon, nimetön heippalappu postiluukkuun ja ilmoitustaululle, jossa uhataan poliiseilla ja häädöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin juttelemassa ja kysyin että jos sitä volyymiä sais pienemmälle kun pienet lapset yrittää nukkua.  

Vierailija
4/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan jurkkaamaan, mutta onniksi sitä ei tapahdu usein.

Vierailija
5/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin tänne tietenkin tuollaisten ajatusten kanssa. En menisi sanomaan.

Vierailija
6/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin huomautuksen omalla nimelläni ja veisin postilaatikkoon. Olen myös näin tehnyt ja se tehosi kerralla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy suvaita.

Vierailija
8/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska en varmaan kuulisi. Lähimpään naapuriin 500m ja metsäkin välissä. Sielläpähän jumputtellee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumputus on sallittua ainakin meillä 6-23. 

Vierailija
10/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olenko minä sairas kun mulle tulee mieli tappaa?"

Olet mielisairas. Mene hoitoon. Heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset luukuttavat aina paskaa musaa? Ihan sama onko autossa vai kotona.

Vierailija
12/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välittömästi  yhteys isännöitsijään, kepillä hakkaus seinään/kattoon, nimetön heippalappu postiluukkuun ja ilmoitustaululle, jossa uhataan poliiseilla ja häädöllä.

Meillä isännöitsijä vain yllyttää soittamaan musiikkia klo 6-23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumputus on sallittua ainakin meillä 6-23. 

Erehdyt.

Vierailija
14/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, minä varmaan tekisin asuntoni äänieristykselle jotain, en ymmärrä miten minun yliherkkyys olisi yhtäkkiä naapurin ongelma jos sääntöjä kuitenkin noudatetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä möykkäiivareitahan ei pääse mihinkään karkuun, koska nykyään kaikenlainen möykkääminen pitää sietää. Ei sellaista niemeä tai notkoa Suomesta löydy, etteikö sinne joku älykääpiö löydä mökäboksin kanssa.

Vierailija
16/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumputus on sallittua ainakin meillä 6-23. 

Erehdyt.

Sinäkö muka olet kysynyt asiaa meidän isännöitsijältä? Et ole. Näin ollen et tiedä mitä täällä tapahtuu.

Vierailija
17/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, minä varmaan tekisin asuntoni äänieristykselle jotain, en ymmärrä miten minun yliherkkyys olisi yhtäkkiä naapurin ongelma jos sääntöjä kuitenkin noudatetaan.

Miten olisi sellainen vaihtoehto, että tärykalvonsa pärisemään haluava pistää kuulokkeet päähän ja luukuttaa niihin kuulokkeisiin niin lujaa kuin haluaa?

Vierailija
18/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, minä varmaan tekisin asuntoni äänieristykselle jotain, en ymmärrä miten minun yliherkkyys olisi yhtäkkiä naapurin ongelma jos sääntöjä kuitenkin noudatetaan.

Miten olisi sellainen vaihtoehto, että tärykalvonsa pärisemään haluava pistää kuulokkeet päähän ja luukuttaa niihin kuulokkeisiin niin lujaa kuin haluaa?

Siinähän haaveilet moisesta, kovin käytännölliseltä tuo sinun ratkaisu ei vaikuta.

Minä tykkään ottaa vastuuta omasta viihtymisestäni ja ratkaista asioita, sinä vaikutat siltä että odotat muiden tekevän sen sinun puolesta, voi tulla pitkä odotus.

Vierailija
19/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välittömästi  yhteys isännöitsijään, kepillä hakkaus seinään/kattoon, nimetön heippalappu postiluukkuun ja ilmoitustaululle, jossa uhataan poliiseilla ja häädöllä.

Se voi helposti ryöstäytyä laittomaksi uhkaukseksi molemmin puolin.

Vierailija
20/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin ovikelloa,  esittelisin itseni ja kertoisin asiani.

Tepsii. 

Olen hiljentänyt hotellibileet, naapurin  kesämökkimusat ja minun remontointisiivous on vaimennettu.

Kannattaa kokeilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän