Miten te ihmiset reagoitte jos naapurit jumputtaa häiritsevän kovalla musiikkia?
Mitkä mielialat teille tulee?
Olenko minä sairas kun mulle tulee mieli tappaa?
Niinku ajatuksella
Kommentit (60)
Välittömästi yhteys isännöitsijään, kepillä hakkaus seinään/kattoon, nimetön heippalappu postiluukkuun ja ilmoitustaululle, jossa uhataan poliiseilla ja häädöllä.
Itse kävin juttelemassa ja kysyin että jos sitä volyymiä sais pienemmälle kun pienet lapset yrittää nukkua.
Alan jurkkaamaan, mutta onniksi sitä ei tapahdu usein.
Kirjoittaisin tänne tietenkin tuollaisten ajatusten kanssa. En menisi sanomaan.
Kirjoittaisin huomautuksen omalla nimelläni ja veisin postilaatikkoon. Olen myös näin tehnyt ja se tehosi kerralla
En tiedä, koska en varmaan kuulisi. Lähimpään naapuriin 500m ja metsäkin välissä. Sielläpähän jumputtellee.
Jumputus on sallittua ainakin meillä 6-23.
"Olenko minä sairas kun mulle tulee mieli tappaa?"
Olet mielisairas. Mene hoitoon. Heti.
Miksi ihmiset luukuttavat aina paskaa musaa? Ihan sama onko autossa vai kotona.
Vierailija kirjoitti:
Välittömästi yhteys isännöitsijään, kepillä hakkaus seinään/kattoon, nimetön heippalappu postiluukkuun ja ilmoitustaululle, jossa uhataan poliiseilla ja häädöllä.
Meillä isännöitsijä vain yllyttää soittamaan musiikkia klo 6-23.
Vierailija kirjoitti:
Jumputus on sallittua ainakin meillä 6-23.
Erehdyt.
Tjaa, minä varmaan tekisin asuntoni äänieristykselle jotain, en ymmärrä miten minun yliherkkyys olisi yhtäkkiä naapurin ongelma jos sääntöjä kuitenkin noudatetaan.
Näitä möykkäiivareitahan ei pääse mihinkään karkuun, koska nykyään kaikenlainen möykkääminen pitää sietää. Ei sellaista niemeä tai notkoa Suomesta löydy, etteikö sinne joku älykääpiö löydä mökäboksin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumputus on sallittua ainakin meillä 6-23.
Erehdyt.
Sinäkö muka olet kysynyt asiaa meidän isännöitsijältä? Et ole. Näin ollen et tiedä mitä täällä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, minä varmaan tekisin asuntoni äänieristykselle jotain, en ymmärrä miten minun yliherkkyys olisi yhtäkkiä naapurin ongelma jos sääntöjä kuitenkin noudatetaan.
Miten olisi sellainen vaihtoehto, että tärykalvonsa pärisemään haluava pistää kuulokkeet päähän ja luukuttaa niihin kuulokkeisiin niin lujaa kuin haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, minä varmaan tekisin asuntoni äänieristykselle jotain, en ymmärrä miten minun yliherkkyys olisi yhtäkkiä naapurin ongelma jos sääntöjä kuitenkin noudatetaan.
Miten olisi sellainen vaihtoehto, että tärykalvonsa pärisemään haluava pistää kuulokkeet päähän ja luukuttaa niihin kuulokkeisiin niin lujaa kuin haluaa?
Siinähän haaveilet moisesta, kovin käytännölliseltä tuo sinun ratkaisu ei vaikuta.
Minä tykkään ottaa vastuuta omasta viihtymisestäni ja ratkaista asioita, sinä vaikutat siltä että odotat muiden tekevän sen sinun puolesta, voi tulla pitkä odotus.
Vierailija kirjoitti:
Välittömästi yhteys isännöitsijään, kepillä hakkaus seinään/kattoon, nimetön heippalappu postiluukkuun ja ilmoitustaululle, jossa uhataan poliiseilla ja häädöllä.
Se voi helposti ryöstäytyä laittomaksi uhkaukseksi molemmin puolin.
Soittaisin ovikelloa, esittelisin itseni ja kertoisin asiani.
Tepsii.
Olen hiljentänyt hotellibileet, naapurin kesämökkimusat ja minun remontointisiivous on vaimennettu.
Kannattaa kokeilla!
Ymmärrän erinomaisesti jos tulee väkivaltaisia ajatuksia. Häiriköllä on paremmat oikeudet kuin kellään muulla kerrostalossa, poliisi ei tule, isännöitsijälle ei puutu eikä ole mitään keinoa puolustautua.
Kuuntelin naapurin musiikin soittoa kuukausia, aamusta iltaan ja yöllä. Mikään ei auttanut ja lopulta ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa itse pois Turun muuttaa ihan kivalta asuntoalueelta.