Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on liian kiltti ja huomaavainen, enkä halua enää häntä

Vierailija
27.07.2016 |

Tilanne on se, että mieheni on liian kiltti. Hän haluaa aina, että minulla on kaikki hyvin, siivoaa ja kokkaa, tekee suunnitelmat niin että voimme viettää aikaa yhdessä. Hän ei koskaan riitele kanssani, koska välttelee konflikteja. Hän palvoo minua suorastaan. Hän ei lähde ikinä ulos ilman minua, vaan välttelee poikieniltoja.

Nyt tämä tilanne on mennyt siihen, että minulla ei ole seksuaalisia haluja häntä kohtaan. Ollaan oltu yhdessä 2v. Mieheni on kaikin puolin ihana, mutta mikä helvetti siinä on, että tämmöinen kiltteys alkaa kyllästyttämään? Itse olen aika tulinen persoona ja tempperamenttinen persoona, enkä kaipaa mitään toista yhtä pässiä kanssani suhteeseen, mutta kyllä liiallinen kiltteys vie suhteesta kipinän ja mielenkiinnon. En halua, että toinen elää vain vuokseni.

Puhuimme eilen, ja mieheni on siitä lähtien ollut todella kylmä. En tiedä mitä tässä tekisin. Miehessäni onmuuten kaikki kohdallaan. :( Asiallisia kommentteja kiitos!

Kommentit (241)

Vierailija
241/241 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kertoa omakin versio tähän. Olin naimisissa miehen kanssa, jolle kaverit olivat tärkeämpiä kuin minä ja muita naisia riitti.

Erosimme ja löysin tällaisen kiltin miehen. Seurustelin hänen kanssaan 2 ihanaa vuotta. Ihana olla miehen kanssa, joka nostaa sinut korokkeelle ja haluaa viettää kaiken vapaa-aikansa kanssasi. Vuoden jälkeen lopetin seksin, en enää halunnut. Toisen vuoden sinnittelin, sitten erosimme. Olen 3 lapsen yh ja tuon miehen apu todella olisi tarpeen perheessämme ja kaipaan yhdessä vietettyä aikaa. Lapsetkin pitivät miehestä. Mietin olenko hullu, kun eroan. Mutta en tuntenut vetoa ja suhde tuntui uuvuttavan minua kaikesta avusta huolimatta.

Erosimme sovussa ja seuraavalla viikolla miehellä oli uusi nainen. Jälleen yksinhuoltaja, ovat kuulemma onnellisia. Mietin kuitenkin, että jotakin outoa tähän mieheen liittyy....

Samaistun! Itselläni oli alkoholisti, täysin luokaton mies, jonka kanssa 3 lasta. Kohdalleni osui hänen vastakohtansa - ihana, kultainen, luotettava, hyväkäytöksinen ja avulias mies, joka laittoi minun tarpeeni kaiken edelle. Jossain kohtaa alkoi kuitenkin vaivata, kun hänelle kaikki oli "päätä sinä - minulle käy kaikki". Ensin ajattelin että voi miten ihana, antaa minun päättää, koska ajattelee vain minua, mutta kuten sinäkin totesit, tuo alkoi olla todella uuvuttavaa, kun olisin oikeasti halunnut, että hän päättää edes joskus ja että olisimme tasavertaisia. Vaikka seksi oli hyvää, en kohta enää halunnut sitä, johtuen ehkä siitä, että tunsin itseni äidiksi lasteni lisäksi tuolle miehelle.

Erosimme myös eikä mennyt kuin viikko niin hänellä oli uusi nainen. Yksinhuoltaja. En usko, että suhde kestää kauaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä