Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen muun mielestä influensserit on lähinnä noloja?

Vierailija
12.08.2025 |

Tulee kyllä mieleen heistä vain alisuoritutuva ihminen josta ei ollut mihinkään tavalliseen työelämään. Heistä 99% pinnallisia, yksinkertaisia ihmisiä, jotka eivät loista älyllään.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että joku heitä seuraa.  Esim Sara Parikka tai Johanna Puhakka. 

Vierailija
2/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että näiden influensereiden seuraajat ovat samoja, jotka katsovat tositv-ohjelmia ja käyvät niistå keskusteluja esimerkiksi täällä palstalla. Ihmisiä, joilla ei ole mitään omaa elämää.  Yksiö + tv + puhelin + kauppa. Tuo on heidän elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös ihmettelen miksi ihmiset heitä seuraa? Mitä niin mielenkiintoista voi tuntemattoman ihmisen elämässä olla?

Vierailija
4/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinä välität siitä, seuraat, selaat, kiinnität huomiota ja yrität kommentoida heitä ylhäisestä asennosta.

Vierailija
5/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalakaan ei ole edes koulutusta. Johanna käynyt jonkun kalliin , yksityisen näyttelijäkoulun Englannissa. Senhän pääsee läpi, kun vaan maksaa ja Sara on vissiin vaan ylioppilas.

Vierailija
6/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emt noloja mut jotai omaaki pitää olla, mä kun katson jotain IG influensseria niin mun eka kysymys on se että miks mä kuuntelisin just sua tai ottaisin sut oman katseen alle koska sunlaisia on miljoonia muitakin ketkä on ihan kopioituja susta, ni miks just sä? Seuraajahan se pönttö on aina, mutta sitä moni influensseri on itsekin, harva oikeasti erottuu.

Vierailija
7/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ymmärrä mitä ihmettä ihmiset saa siitä. Ei voisi vähää kiinnostaa jonkun jonninjoutavan vaikuttajan iänikuinen lätinä turhanpäiväsistä asioista.

Vierailija
8/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä...koko some on idiooteille..

Vierailija
9/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somevaikuttaja, enkä ole asettanut profiiliani yksityiseksi. Eräs vanhempi mies, jolla on vaimo, ja jonka olen hylännyt, on jäänyt kaivelemaan asiaa. Hän käy usein katsomassa profiiliani ja kommentoi seksuaalisesti sopimattomasti päivityksiäni.

Vierailija
10/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei kato ku mä avaan tän ilmasiks saamani paketin öhöhhö blöblöblö"

Saatanan aivovammaista kontenttia.

Vierailija
11/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalakaan ei ole edes koulutusta. Johanna käynyt jonkun kalliin , yksityisen näyttelijäkoulun Englannissa. Senhän pääsee läpi, kun vaan maksaa ja Sara on vissiin vaan ylioppilas.

Selkeästi olet yksi seuraajista, kun noin paljon tiedät. Juuri kaltaisiesi ihmisten takia nuo mainosrahoja käärii. Itse en tiedä kummastakaan yhtään mitään!

Vierailija
12/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara voisi mennä Onlyfansiin, sitten voisin seuratakin.

Vierailija
13/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään seuraa näitä turhakkeita, mutta menee niin, että silloin pitää takoa kun rauta on kuumaa. Ilmeisen hyvin tulevat toimeen sometöillä ja varmaan sijoituksia ja säästöjä löytyy. Opiskella voi myöhemminkin jos tahtoo. 

Vierailija
14/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on flunssaensseri?

Vierailija
15/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottukoira ja Iippadaa ovat Suomen tulevaisuuden toivot. Heidän edesottamuksiaan kun alatte seuraamaan, niin viisastumiselta ei voi välttyä.

Vierailija
16/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää neutraalit, steriilit wannabejuontaja-kloonit sun muut kotivideopilaajat - pidän tuhannesti parempana sanotaan nyt vaikkapa Niilo 22:ta, Pasi Viherahoa, ja muita "oldskuul-tubettajia"

Sliipattu muovi ei maistu (no makuasia tääkin)

Vierailija
17/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että näiden influensereiden seuraajat ovat samoja, jotka katsovat tositv-ohjelmia ja käyvät niistå keskusteluja esimerkiksi täällä palstalla. Ihmisiä, joilla ei ole mitään omaa elämää.  Yksiö + tv + puhelin + kauppa. Tuo on heidän elämänsä.

Plus tietokone. Ja onhan tuossa jo elementtiä elämäksi asti.

Vierailija
18/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Sinä, ap, olet tällä hetkellä nolo.

Vierailija
19/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne noloja ole, kiva se on nähdä, että tekevät toilailuillaan rahaa kun toinen vaihtoehto enemmistön kohdalla olisi varmastikin työttömyys. 

Mietityttää välillä vain mitä nämä ihmiset olettavat elämältään, saako influensserin kokemuksella töitä sitten muualta kun ulkonäkö alkaa laskemaan?

Vierailija
20/59 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influensseri, mielipidevaikuttaja, somejulkkis........vttu mitä paskaa kaikki. Itseasiassa, jos elämä, oikea kokeminen sekä ihan itsenäinen ajattelu kiinnostaa, et ole somessa laisinkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän