Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Jos silmään ilmestyi näärännäppy, kyseinen henkilö oli katsonut vessan pönttöön (tai reikäkö se ulkohuusissa oli). Sinne ilmeisesti ei ollut suotavaa katsoa, jotain hävytöntä varmaan siinä oli jos sitä läjää liikaa katseli :)
Teuvo 86v kirjoitti:
Luulin joskus 16-vuotiaana (kyllä, olin silloin vielä lapsi), että naisille saa näyttää pippeliä puistossa. No, kerran tein niin, mutta yhden naisen koira puraisi minua jalkoväliin ja nyt minulla ei ole enää pippeliä, on vain pieni reikä sen paikalla, mistä tulee pissa pois.
Hei Hakkarainen, et sinä vielä noin vanha ole, vai oletko siirtynyt 2040-luvulle? Jos olet, miltä sen ajan Suomi ja muu maailma näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Luulin että ainakun jonkun ikkunassa palaa punainen valo, siellä harrastetaan seksiä. :D
Hah hah! Tuli tuosta mieleen Mikko Mallikas -kirja, jossa Mikko ja hänen kaverinsa tapasivat vanhan miehen, jota kutsuivat taikuriksi, koska tämä osasi tehdä taikatemppuja. He myös sitten vierailivat monta kertaa tämän miehen ja hänen rouvansa luona. Mies oli myös keksinyt pojille merkin, josta pojat tiesivät, milloin voivat tulla käymään. Eli jos ikkunassa paloi punainen lamppu, se tarkoitti, että he voivat tulla.
Kuulin pienenä että viina menee naapurin ukolla helposti päähän, ihmettelin suuresti miten se onnistuu, muillahan se menee mahaan.
Se että raamatun mukainen jumala on olemassa.
Luulin, että asumme maapallon sisäpuolella, eli että maapallo olisi ontto ja Aurinko siinä keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin aika pitkään, noin 10-vuotiaaksi, että pissa tulee tytöillä suunnilleen siitä kohtaa missä klitoris on. Kotona käytetty sana "pimppi" merkitsi minulle sitä osaa, jonka ylhäältä katsottuna itse näin. En tainnut koskaan pienenä kosketella alapäätäni enkä tiennyt, että siellä on erilaisia aukkoja. Olikin suorastaan shokki, kun kerran vessassa käsipeilillä katsoin ja oivalsin, mitä kaikkea alhaalta löytyykään ja mistä aukosta pissa tulee. Nyt tuntuu uskomattomalta etten oikeasti tiennyt :'D Perheeni on ihan tavallinen ja kaikesta on voitu puhua, mutta ilmeisesti anatomiasta ei vaan oltu puhuttu sen tarkemmin.
Niinhän se pissa suunnilleen tuleekin siitä kohti, ei se vaginastakaan tule.
Luulin, että bussi pitää pysäyttää nimenomaan heiluttamalla rahaa/korttia niin että kuski näkee että pystyt maksamaan kyydin. Muuten ajaa vaan ohi.
Luulin että Helsinki ja Englanti ovat sama asia. Sittemmin olen ymmärtänyt Englannin olevan Espoon läntinen jatke.
Ensimmäinen kerta, kun törmäsin nimeen "Veera" oli Särkänniemen delfiinien yhteydessä. Siitä sitten sain käsityksen, että kaikki tuntemani Veerat oli nimetty tuon delfiinin mukaan.
Luulin että kun jääkiekossa tulee rangaistus, siellä rangaistusaitiossa ruoskitaan niitä jääkiekkoilijoita. Tämä mystinen käsitys sai alkunsa kun kysyin, minkälaisen rangaistuksen ne oikein saa ja isäni heitti jotain äidilleni suunnattua aikuishuumoria "ne saa piiskaa." Olin tosi nolona, kun totuus valkeni joskus vasta ollessani 12v. ja kaikki kaverit nauroivat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Olen ollut romanttisia suhteita ajatellen todella naiivi melko vanhaksi asti, luulin esimerkiksi vielä parikymppisenä että asiat toimivat samalla tavalla kuten Amerikkalaisissa teini komedioissa... luulin että random opiskelu/työkaverit tulisivat vain yhtäkkiä sanomaan jossain tilaisuudessa tai päivän päätteeksi että "Hei Jussi, mä tykkään susta!" - tämän jälkeen pussattais toisiamme ja seurustelu alkaisi jotenkin automaattisesti, ja oltais tietenkin koko elämä yhdessä. Kukaan nainen ei ole koskaan sanonut minulle suoraan että minä tykkään sinusta tai "olen ihastunut sinuun".
Toinen joka on ehkä yleisempi on se että 18 vuotta täytettyäni luulin että jos menee baariin niin saa automaattisesti seksiä, eli että AINA tapaa jonkun jonka kanssa synkkaa. Esimerkiksi vanhemman, todella kuuman 40v ex-missin joka tulisi viettelemään ja juttelemaan olutta ostaessa. Luulin että vanhemmat naiset olisivat automaattisesti kiinnostuneita minusta.
Ja kyllä, olen mies :D
Luulin että kummitukset ja haamut tulee klo 00 esiin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että aavekaupungeissa asuu kummituksia.
Niin minäkin, ja ajattelin, että niissä ei juuri siksi asu ihmisiä, koska eihän sellaisessa kukaan uskaltaisi asua.
Luulin, että autoletkassa ajettaessa se ensimmäisenä ajava auto johtaa perässä ajavia ja niiden pitää seurata. Olin ihan ylpeä meijän isästä kun kerran ajoi ensimmäisenä.
Luulin että sana ”panna” tarkoittaa paistinpannua. Käytin sitä sanaa koulussa ja ihmettelin miksi kaverit nauraa. Kysyin kotona äidiltä ja hän alkoi selittää, että kun tyttö ja poikakissa tykkää toisistaan tosi kovasti niin ne tekee sellaista. Olin järkyttynyt, koska meillä oli poikakissa enkä halunnut, että se tekee mitään niin ällöä.
Kuunneltiin siskon kanssa lapsena paljon Smurffi CD-levyjä. Sitten kun alkuperäisiä kappaleita tuli radiosta luultiin, että ne on tehnyt oman version Smurffien laulusta. Vaikka asia on päinvastoin :D
Meillä oli puulämmitteinen talo, ja olin tottunut ala-asteella lämmittämään, jos äiti sattui olemaan iltavuorossa. Jostain syystä luulin, että esim. pyykinpesukone tarvitsee lämpimän veden, eli jos piti pestä jotain pyykkejä 60*pesulla, mutta pannussa olikin lämmöt tippuneet 40:neen, oli pakko hakea puita ja lämmittää... Kuinkahan paljon kaverit ihmetteli, kun sanoin että kylääntulo kestää vähän kauemmin, kun täytyy lämmittää ensin pannua että saan pyykit pesukoneeseen
Olin varma, että toiveet toteutuu, jos uskoo riittävän vahvasti asiaan. Toivoin itselleni koiraa. Vedin narussa ilmalla täytettyä muovipussia ja toivoin että se muuttuu koiraksi. Ei se muuttunut, mutta se johtui vain siitä, että en uskonut riittävän lujasti!
Luulin, että hiukset kasvavat latvoista.
Aloin opettelemaan englantia 7 vuotiaana ja päättelin, että kaikki yhdyssanat voi kääntää kirjaimellisesti englanniksi, esimerkiksi moottoritie olisi engineroad ja kaupantäti shopaunt. Ihmettelin, miksi isä sanoi, ettei se niin toimi. Väitin vielä, että opettaja olisi sanonut, että se menee niin..
Kaveri sai mut uskomaan että nallekarkeista voi tulla raskaaksi.
Luulin että jos purkan nielaisee, se tarttuu vatsalaukun seinämään kiinni ja jää sinne tukoksi keräten muita ruokia itseensä niin että kuolen siihen lopulta kun ruuat ei tule ulos enää.
Luulin joskus 16-vuotiaana (kyllä, olin silloin vielä lapsi), että naisille saa näyttää pippeliä puistossa. No, kerran tein niin, mutta yhden naisen koira puraisi minua jalkoväliin ja nyt minulla ei ole enää pippeliä, on vain pieni reikä sen paikalla, mistä tulee pissa pois.