Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1841/2643 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että lapsia tehdään suutelemalla. Pitää vaan pussailla jotenkin erityisellä tavalla ja pitkään, että tämä saadaan toimimaan; pikkusuukoilla ei saa vielä mitään aikaiseksi.

Sitten ekaluokalla sain kuulla, kuinka rakastelu tapahtuu ja muistan, kuinka taivasteltiin kaverini kanssa "hyi hitto, ihan sairasta, kuka muka tekisi niin". Vasta 10-vuotiaana minulle valkeni, että sillä lailla niitä lapsia oikeasti tehdään 😖

Vierailija
1842/2643 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että tuuli teki pesänsä puihin, kun niissä oli tuulenpesiä. Oli karua oppia että oli kyse sienitaudista puussa.

Mäkin luulin, että tuuli pöllyttää oksat niin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/2643 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä luulin että demarit juontuu sanasta demokritos, nyt tiedän että demoni sanahan se taustalla on.

Vierailija
1844/2643 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena luulin että politiikka tarkoittaa sitä että miehet tummissa puvuissa puhuvat naama totisena telkkarissa jotain ihan käsittämätöntä.

Vierailija
1845/2643 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli AIKUISENA käsitys, että pussikalja on pusseihin pakattua olutta. Olinhan elänyt maitopussiajan, jopa työelämään tutustumispaikassa kerännyt rikkinäiset maitopussit tonkaan...;) Niitä oli paljon!

Vierailija
1846/2643 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus sanomalehdestä jutun jossa kerrottiin että Pink oli laulamassa Helsingissä. Tuohon aikaan en tajunnut että artistit lentää ympäri maailman esiintymään. Eli mun logiikan mukaan Pink oli siis suomalainen. Vähän sen jälkeen tuli se We are the world for haiti video, missä oli Pink, ja ajattelin että onpa siistiä että saatiin suomalainen mukaan noin isoon juttuun 😁 Sitten jossain vaiheessa tajusin tyhmyyteni...

Vierailija
1847/2643 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että opettajat ovat maailman viisaimpia ihmisiä. Ihmettelin myös mistä maailman ensimmäinen opettaja on saanut kaiken viisautensa.

Vierailija
1848/2643 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ainakun jonkun ikkunassa palaa punainen valo, siellä harrastetaan seksiä. :D

Vierailija
1849/2643 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut oma uskomus, mutta luokkakaveri uskoi ihan tosissaan vielä koulussakin, että se pallukka tippuu siitä kikkelin päästä, jos sen nahan siitä päältä päästää liian taakse.

Vierailija
1850/2643 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikkien parturi-kampaajien sukunimi on Salo, kun monien kampaamoiden nimet alkoivat sanalla Salon, esim. Salon Anna.

Luulin myös että rusinoita tehdään kuivattamalla luumuja, ja että ne kaupoissa myytävät kuivatut luumut on vain jätetty kosteammiksi kuin rusinat.

Vierailija
1851/2643 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että jauhe on joku eläin ja syön sen lihaa. :D Jauhen liha you know, makes sense.:D

Vierailija
1852/2643 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Luulin, että Peppi Pitkätossulla on oikeasti kaksi nimeä. Peppi Pitkätossu ja Peppi Pitkätissi. Iskän vitsit meni täydestä... :)

Vierailija
1853/2643 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin pienenä, että tuuli syntyy siitä, kun puut heiluvat. Sitä vain aina ihmettelin, miten se ensimmäinen puu alkaa heilua. :)

Vierailija
1854/2643 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset sanoivat, että "kahvihammasta kolottaa". Luulin, että on olemassa kahvihammas.

Vierailija
1855/2643 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tuntuu edelleen uskovan elokuvien rakkaustarinoihin.

Jännä että barbiet vaikuttavat tyttöihin (no ne epärealistiset odotukset) mutta he-manit eivät vaikuta poikiin.

Eikä muka vaikuta? Eikö miesten naisihanne ole suoraan elokuvista, ja kaikkia normaalipainoisia pidetään lihavina?

Vierailija
1856/2643 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen vanhaan (joskus 1980-luvulla) lääkäreillä oli sellaisia puisia lastoja ja katsoessaan ihmisen suuhun he laittoivat sellaisen lastan ihmisen kielelle. Ainakin minulle laitettiin kun suuhun katsottiin esim. neuvolassa. Minä en pitänyt sellaisen puulastan saamisesta suuhun (enkä pidä vieläkään herkän oksennusrefleksin ja ilmeisesti tavallista pienemmän suun vuoksi), mutta samalla ne lastat kiinnostivat minua, sillä luulin niiden olevan jäätelöpuikoissa olevia puisia lastoja, josta pidetään kiinni kun jäätelöä syödään. Luulin, että esimerkiksi sairaaloissa on töissä ihmisiä, joiden ammatti on syödä kaikki päivät jäätelöpuikkoja, että lääkärit saavat näitä puulastoja käyttöönsä. Halusin itsekin ruveta sellaiseen ammattiin, että saisin syödä kaikki päivät jäätelöä. No, nyt en enää haluaisi sellaiseen ammattiin, koska en pidä kovasti jäätelöstä ja tiedän, että siitä tulisi nopeasti paha olo, jos koko ajan joutuisi syömään jäätelöä esim. 8 tuntia päivässä. Sitä paitsi olisihan se aika epähygieenistä työntää toisen suuhun puinen lasta, joka on ollut jo jonkun toisen suussa ja lääkärien tehtävähän on parantaa sairauksia, ei tartuttaa sairauksia ihmisestä toiseen niiden jäätelötikkujen avulla. Siinähän ne taudit varmasti helposti tarttuisivat syljen avulla.

Vierailija
1857/2643 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että tuuli teki pesänsä puihin, kun niissä oli tuulenpesiä. Oli karua oppia että oli kyse sienitaudista puussa.

Mäkin luulin, että tuuli pöllyttää oksat niin :D

Minä luulin niitä lintujen pesiksi, en nyt enää muista, että olivatko ne minusta harakan vai variksen pesiä.

Lisäksi luulin, että jokaisella opettaja on jossain piilossa todella iso kirja, jossa on vastaus jokaiseen maailman kysymykseen ja kaikki mahdollinen saatavilla oleva tieto.

Vierailija
1858/2643 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin, että osaan kontrolloida sadetta. Se, kuinka pian sade sitten minun käskystäni alkoi tai loppui, oli melko joustavaa :D

Vierailija
1859/2643 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Atik Ismail on hevonen, ja että kylmäkkö on henkilö, jonka ruumiinlämpö on alle 25 astetta. 

Vierailija
1860/2643 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ihmiset ovat kehittyneet apinoista, siis esim. simpansseista, mutta myöhemmin sain tietää, että ihmisillä ja ihmisapinoilla oli yhteinen esi-isä, jonka jälkeläisten kehityssuunnat jostain syystä erkanivat joitakin miljoonia vuosia sitten, että yhdestä sivuhaarasta kehittyi vähitellen ihmiset ja toisista taas ihmisapinat. Aikuiset opettivat minua siis väärin, kun he opettivat minulle, että joku simpanssilauma tai gorillaperhe on joskus ollut ryhmä ihmisen esivanhempia. Uskoin myös, että ihminen on kaikkein tärkein laji maan päällä. Nyt tiedän, että ihminen on kaikista turhin ja planeetallemme vaarallisin laji mitä on olemassa ja mitä nopeammin ihmiset kuolevat sukupuuttoon, niin sitä parempi. Toivottavasti se tapahtuu ennen kuin tämä meidän hieno ja rakas kotiplaneetta on täysin tuhoon tuomittu.