Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1821/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vääntelin naamaani tai irvistelin veljelle, äiti varoitti, että naama voi jäädä iäksi sellaiseen asentoon. Jostain syystä olin tykästynyt aasialaisten vinoihin silmiin ja aloin venyttää silmiäni vinoksi kuvitellen, että saan sellaiset kivat silmät.  Saatoin pitää silmiä "vinossa" pitkiä aikoja, kunnes äiti lopetti moisen typeryyden :D. 

Vierailija
1822/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuunnellessani radiota luulin, että ihmiset tulevat paikan päälle reaaliajassa laulamaan radioon. :D

Minäkin olen luullut näin! Lisäksi luulin, että useimpien kampaajien sukunimi on Salo, koska putiikkien nimet oli Salon Marjatta, Salon Mirjami jne...

Mun yks tuttu luuli vielä teini-iässä, että henkilö nimeltä Bilskola on joku tosi rikas, se kun omistaa melkein kaikki autokoulut Helsingissä. Kun niiden ikkunoissa luki autokoulu bilskola :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin että kun olen aikuinen niin pidän aina kaapit täynnä karkkia, suklaata ja muita herkkuja jotta voin rajattomasti niitä syödä aina kun mieli tekee.

Vierailija
1824/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä luulin, että mun äidin nimi kirjoitetaan C-kirjaimella, koska eihän perheessä voi olla kahta ihmistä, joiden nimi alkaa S-kirjaimella (mun ja äidin nimet molemmat alkaa S-kirjaimella, kaikilla muilla nimet alkaa ihan eri kirjaimilla) !

Vierailija
1825/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin, että osaan kontrolloida tuulta.

Vierailija
1826/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena, että uskonto on OK (perheen ja suvun aivopesemänä). Onneksi tulin järkiini.

Vierailija
1827/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunistit on hyviksiä ja muut pahiksia.

Kiitos tästä kuuluu tietysti vanhemmilleni, 70-80 luvulle, ja pioneereille.

Vierailija
1828/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et Japanissa ei harrasteta seksiä ja että kakka on myrkyllistä...

Vierailija
1829/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus. Sitten kasvoin aikuiseksi.

Vierailija
1830/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin et Japanissa ei harrasteta seksiä ja että kakka on myrkyllistä...

No eikös nuo ole pohjimmiltaan oikein jos ei takerru pikkuseikkoihin..

Vierailija
1831/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennessäni eka luokalle kouluun, en ollut koskaan kuullut puhuttavan lukujärjestyksestä. Kun sitten ekana koulupäivänä joku luokkakaveri kysyi innoissaan opelta, koska saamme lukujärjestyksen, olin ihan kauhuissani. Luulin sen tarkoittavan pitkää listaa kirjoista (siis jostain romaaneista, ei oppikirjoista), joita meidän koululaisten pitää ruveta järjestyksessä lukemaan ja koulu on sitten sitä. Luulin, etten selviä koko koulusta, koska en osannut vielä kunnolla lukea. Tämä uskomus tosin taisi kestää vain muutaman piinallisen päivän ennen kuin lukujärjestyksen merkitys valkeni:D

Toinen juttu oli, kun ensimmäisiä tietokoneita alkoi tulla markkinoille ja isäni puhui, että pitäisikö sellainen hankkia. Ja levyasemakin siinä on. Olin ihan innoissani, kun kuvittelin levyaseman olevan jokin, mistä saa rajattomasti kaikkea musiikkia. Eli näin jälkeenpäin ajatellen luulin sitä tavallaan kasarin Spotifyksi.

Vierailija
1832/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kirjoitti:

Luulin, että salaojat on jotain laitonta.

Sama :D, olin aina huolissani ettei poliisi vain saa tietää meidän salaojista

Voi, en olekaan muistanut tätä salaoja-luuloani :)  Minäkin luulin, että ne ovat jotenkin todella paha asia. Näin kerran televisiossa ohjelman, jossa puhuttiin jollain pellolla olevista salaojista. Ihmettelin, kun niistä puhuttiin aivan avoimesti! Sitten järkeilin, että ohjelmassa tietenkin etsitään syyllisiä tähän laittomaan tekoon. :D

Vierailija
1833/2643 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin ilmeisesti aika vahvastikin pikkulapsena, että minun oikea kotini ja vanhempani ovat jossain muualla. En muista, kerroinko tästä äidilleni, tuskin.  Koti saattoi olla jo silloin riitaisa ja toivoin ehkä, että pääsisin vielä sinne "oikeaan" kotiini.  Jonkinlainen erilaisuuden tunnekin on ollut kyllä jo nuoresta asti minussa.

Vierailija
1834/2643 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku stanan pösilö sanoi minulle, et sudenkorennot imevät sinusta veret. Ja niin sitten pelkäsin niitä hysteerisesti. Onneksi löysin bilsankirjasta totuuden ja paljon muutakin ja opin ihailemaan mokomia öttiäisiä. Sudenkorennosta on tullut minuna 'tunnusmerkki', minulla on paljon sudenkorentokoruja, vaatteissa printteinä. Se muistuttaa minulle älyttömistä ja vailla pohjaa olevista peloista, tiedon omatoimisesta etsimisestä, uuden maailman avautumisesta. Sillä ammattini löytyi myös samalla, kun tajusin, et mitäs muuta paskaa minulle oli valehdeltu. ;D

Minäkin pelkäsin lapsena sudenkorentoja, yleensä niitä lenteli lähellä kylän uimarantaa. Jos joku näki sudenkorennon kun oltiin fillaroimassa uimaan - huusi tämä lapsi heti: "SUTKARI!"

Ja sitten mentiin lujempaa, koska luulimme, että ne tulevat meidän hiuksiimme, eikä niitä saa millään tukasta irti :) Kreikassa uima-altaalla lenteli aamuisin tosi kauniita sudenkorentoja - ennen uimarien tuloa. Yhden yksilön pelastin luultavasti hukkumiselta. Olen aikonut myös hankkia sudenkorentokorun, mutta nyt on ikää jo niin paljon, että jätän korujen ostamisen. Ehkä.

Anteeksi sivujuonne, mutta miksi koruja ei voisi ostaa jossain iässä?

Vierailija
1835/2643 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aitoa sadunomaista rakkautta olisi olemassa.

Vierailija
1836/2643 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että maailmankaikkeuden reunalla olis tiilimuuri...

Vierailija
1837/2643 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on kaksi tapaa hankkia lapsia - paheelliset ihmiset harrastavat seksiä, mutta kunnon ihmiset käyttävät sitä "toista" tapaa. En ikinä osannut tarkentaa mikä se toinen tapa on, mutta ilmeisesti en voinut hyväksyä sitä, että oma äiti ja isä on olleet "sillai" ja siksi olen itse olemassa.

Vierailija
1838/2643 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku stanan pösilö sanoi minulle, et sudenkorennot imevät sinusta veret. Ja niin sitten pelkäsin niitä hysteerisesti. Onneksi löysin bilsankirjasta totuuden ja paljon muutakin ja opin ihailemaan mokomia öttiäisiä. Sudenkorennosta on tullut minuna 'tunnusmerkki', minulla on paljon sudenkorentokoruja, vaatteissa printteinä. Se muistuttaa minulle älyttömistä ja vailla pohjaa olevista peloista, tiedon omatoimisesta etsimisestä, uuden maailman avautumisesta. Sillä ammattini löytyi myös samalla, kun tajusin, et mitäs muuta paskaa minulle oli valehdeltu. ;D

Minäkin pelkäsin lapsena sudenkorentoja, yleensä niitä lenteli lähellä kylän uimarantaa. Jos joku näki sudenkorennon kun oltiin fillaroimassa uimaan - huusi tämä lapsi heti: "SUTKARI!"

Ja sitten mentiin lujempaa, koska luulimme, että ne tulevat meidän hiuksiimme, eikä niitä saa millään tukasta irti :) Kreikassa uima-altaalla lenteli aamuisin tosi kauniita sudenkorentoja - ennen uimarien tuloa. Yhden yksilön pelastin luultavasti hukkumiselta. Olen aikonut myös hankkia sudenkorentokorun, mutta nyt on ikää jo niin paljon, että jätän korujen ostamisen. Ehkä.

Anteeksi sivujuonne, mutta miksi koruja ei voisi ostaa jossain iässä?

Tottakai voi, kuka vaan haluaa. Itse olen yrittänyt jo välttää kaiken ei-tarpeellisen sälän hankkimista. Muuttokin tässä meneillään, joten muutenkin sälää pitäisi - PITÄÄ karsia. Jo niitä hankittuja siis. Jotenkin vaan sairastettu syöpäkin toi sen kuoleman mahdollisuuden lähemmäksi ja säälin ainokaistani, joka joutuu sitten setvimään minun romujani. Muutahan köyhän huushollissa ei oikein ole. 

Vierailija
1839/2643 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että aitoa sadunomaista rakkautta olisi olemassa.

Aika moni tuntuu edelleen uskovan elokuvien rakkaustarinoihin.

Jännä että barbiet vaikuttavat tyttöihin (no ne epärealistiset odotukset) mutta he-manit eivät vaikuta poikiin.

Vierailija
1840/2643 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enolla ei ollut yhtä sormea ja vanhemmat valehteli, että hän oli lapsena kaivanut nenää ja sormi oli mennyt poikki.

Uskoin myös, että vanhan tietokoneen näppäimistössä ollut raketti-nappi räjäyttää koko tietokoneen palamaan. Kiitos iskä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme