Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1701/2643 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin pienenä, että elämästäni tulisi jotenkin samanlaista kuin amerikkalaisissa tv-ohjelmissa ja elokuvissa, Dallasissa, Dynastiassa, Charlien enkeleissä... Tyylikästä, dramaattista, jännittävää. En varmaankaan halunnut nähdä todellista elämää masentuneiden vanhempien, riitaisan avioeron ja köyhyyden keskellä.

Vierailija
1702/2643 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntynyt 1981 kirjoitti:

Luulin, että oli olemassa erikseen tyttöjen ja poikien värit. Tyttöjen värit olivat esim. keltainen, punainen, violetti, oranssi, vaaleanpunainen ja valkoinen. Poikien värejä oli esim. harmaa, ruskea, musta, sininen tai vihreä.

Nykyään en ole enää niin rajoittunut vaan käytän todella monipuolisesti eri värisiä vaatteita. Lisäksi tiedän, että mustavalkoinen jako pelkkiin tyttöihin, poikiin, naisiin ja miehiin oli väärä. Ei siis ole olemassa vain naisia tai miehiä. Minäkin olen puoliksi nainen ja puoliksi mies enkä 100% mies kuten luulin lapsena. Silloin luulin, että olen 100% poika, josta kasvaa täysi mies.

Juuri tämän kommentin yläpuolella sanotaan, että naisten äänioikeus on virhe. Miten voit olla puoliksi nainen, kun naisia ja miehiä on kohdeltu ja kohdellaan niin eri lailla? Koskeeko tuo mainittu lause sinua puoliksi? Jos naiset eivät olisi saaneet äänioikeutta, saisitko äänestää vain puoliksi? Olisiko siinä tapauksessa asia ratkennut sillä, että jokainen nainen olisi vain päättänyt olla mies? Mutta kun olivat vaan niin typeriä että päättivät olla naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2643 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon luullut miehillä on karvoja kullinvarressakin.

Vierailija
1704/2643 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että taivaasta sataisi mannaa. Tai karkkia.

Vierailija
1705/2643 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaikki on sitä miltä näyttää.

Vierailija
1706/2643 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BoccaccioChaucer kirjoitti:

Että musta surma leviää kissoista. Ne leviääkin rotista.

Kissan kyllä liittyvät mustaan surmaan. Tuohon aikaan hävitettiin kissoja ja rottakanta pääsi kasvamaan harvinaisen suureksi.

Vierailija
1707/2643 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kirjoitti:

Mää oon luullut miehillä on karvoja kullinvarressakin.

Kyllähän ne karvat voi siitä juuresta vähän matkaa ylös kasvaa.

Vierailija
1708/2643 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdynnässä penis vain työnnetään emättimeen ja sitten jonkin ajan kuluttua vedetään ulos sieltä. Ei siis tarvitse liikutella edestakaisin.

Mitä? Nyt vasta kerrot tämän? Nyt ymmärrän miksi minua sanottiin kylän nopeimmaksi.

Vierailija
1709/2643 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin Aku Ankassa Iineksen nimen olevan Lines. No nykyään osaan isot alkukirjaimet.

Ihmettelin joskus, että miksi se kirjoitetaan Lines, kun kerran lausutaan Iines =)

Vierailija
1710/2643 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että minä ainakin olisin selvinnyt Titanicin uppoamisesta. Olin lapsena ollut veneellä vain Suomen saaristossa, eikä sitä pieni lapsi ymmärtänyt, että kaikki maailman meret eivät ole piukassa saaria ja kareja ja rantaa, ja että meressä uiminen on eri kuin tyynessä lammessa. Itse osasin siis uida jonkun 20 metriä.

Vierailija
1711/2643 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt lapsena käteisen rahan käyttöä. Kerran menimme jonkun alakoulun retkelle ja vanhemmat olivat antaneet minulle ja siskolleni 20 euron setelin, joilla ostaa evästä. Emme ostaneet mitään, koska vakuutin siskoni myös siitä, että ei voi maksaa niin isolla rahalla sen takia, että ostoksen summa oli vain esimerkiksi seitsemän euroa ja loput rahasta menetettäisiin. Vanhempani olivat todella tarkkoja rahasta ja pihejä, sen lisäksi että olivat vähävaraisia. Mielessäni oli vain isän viha, jos oltaisiin tuhlattu niin iso seteli. En tiennyt ollenkaan, että kaikissa paikoissa annetaan vaihtorahaa, joissa käteisellä maksetaan, niin kuin kaupoissa ja busseissa.

Vierailija
1712/2643 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että risteilylaivojen uima-allas on laivan pohjassa oleva aukko ja mietin mitä jos vahingossa sukeltaa laivasta pois :D

Vierailija
1713/2643 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi kauan GTA Vice Cityssä ajaa veneellä avomerelle päin niin pääsee Suomeen.

Vierailija
1714/2643 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin Aku Ankassa Iineksen nimen olevan Lines. No nykyään osaan isot alkukirjaimet.

Ihmettelin joskus, että miksi se kirjoitetaan Lines, kun kerran lausutaan Iines =)

Mitä sä selität? Se nimi kirjoitetaan aina ISOLLA alkukirjaimella. Itsekin juuri teit niin joten miten voit nähdä, että jossain kirjoitetaan Iines Lineksenä kun noissa akkareissa kirjoitetaan aina nimet isolla alkukirjaimella ja iso ii (I) ja iso äl (L) eroavat aika paljon toisistaan.

Vierailija
1715/2643 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että vauvat syntyvät pyllystä.

Niinhän ne syntyvätkin, etupyllystä!

Vierailija
1716/2643 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität? Se nimi kirjoitetaan aina ISOLLA alkukirjaimella. Itsekin juuri teit niin joten miten voit nähdä, että jossain kirjoitetaan Iines Lineksenä kun noissa akkareissa kirjoitetaan aina nimet isolla alkukirjaimella ja iso ii (I) ja iso äl (L) eroavat aika paljon toisistaan.

Hohhoijaa...Iines vs. lines, ei ne kauheasti eroa, ainakaan Aku Ankassa ennen käytetyssä fontisssa. I ja l näyttivät ihan samanlaisilta. Joten ellei ole isojen alkukirjaimien käyttö ihan hallussa, voi Iines olla LINES, kun ei tule mieleen, että nimet kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella, joten se eka tolppa ei silloin voi olla pieni L vaan iso I.

Vierailija
1717/2643 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikki osaavat lukea toisten ajatuksia. Siksi mielellään kerroin ne, sen sijaan että ne luetaan kasvoiltani. Olin outo lapsi..:D

Vierailija
1718/2643 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaluokkalaisena opettaja kehui minua ja järjestäjäpariani hyvin pyyhitystä taulusta, ja sanoi että ansaitsemme kymmenen pistettä ja papukaijamerkin. Petyin kovasti, kun en saanutkaan mitään papukaijamerkkiä, odotin tätä koko loppupäivän :(

Tämä taisi tapahtua myös ekaluokalla sillä en osannut lukea vielä mitään muuta kuin nimeni. Hammashoitaja toi aina luokan liitutaululle tarkastusajat ja opettaja jakoi oppilaille ne ja jostain syystä hän kutsui niitä aina pikavoitoiksi. Luulin, että olin voittanut jotain ja kotona innoissani esittelin voittoani. Tästä puhutaan vieläkin aina välillä, vaikka olen jo aikuinen.

Vierailija
1719/2643 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani hetero.

Vierailija
1720/2643 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että 10 on isoin mahdollinen ikä mikä ihmisellä voi olla. Luulin niin siksi, että koska pienenä lapset kertovat ikänsä usein näyttämällä niin monta sormea kuin heillä on ikävuosia. Esimerkiksi jos lapsi 3-vuotias, niin hän näyttää kolmea sormea. Luulin kaikkien näyttävän ikänsä sormilla ja koska ihmisellä on 10 sormea, niin ihminen ei voi sen vuoksi enempää kuin 10 vuotta vanha. Kun täyttää 10, niin on loppuikänsä sen ikäinen, vaikka sitten kasvaa aikuiseksi, vanhenee ja lopulta kuolee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän