Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä ikinä miehenä kysy mitä sinun pitäisi tehdä että sinä saisit naisen

Vierailija
08.10.2026 |

Kysy aina että mitä naisen pitäisi tehdä että se saisi sinut. Käännä se ajattelumalli, se nostaa automaattisesi sinun omaa arvoasi jolloin toiset huomaa sen myös.. Ihmisiä ei kiinnosta hevon paskaakaan asiat mitä ne saa liian helpolla ja jos kiinnostaa niin ei kiinnosta kauaa. Sinun itsesi täytyy olla se mitä tavoitellaan, ei kenenkään toisen. Niin kauan kun sinä kyselet missä on vika, niin kauan sinä et saa mitään. Tajuatte joskus mitä tarkoitan, sillä välin keskittykää treenaamiseen ja omaan tekemiseen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla lasileukajalsarimulkku

Vierailija
2/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aistii epätoivon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juuri. Jos vedät puoleesi vain niitä naisia, joita itse pidät huonoina vaihtoehtoina tai et saa lainkaan naisia niin se ongelma ei välttämättä ole lainkaan niissä naisissa. Todennäköisemmin sinulta puuttuu jotain sellaista, mitä haluamasi naiset etsivät miehessä. Ainoastaan kehittämällä ja muuttamalla itseäsi voit muuttaa myös sitä, millaisia naisia vedät puoleesi.

Vierailija
4/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisit nainen viihtyisitkö edes itse omassa seurassasi vai jonkun muun miehen seurassa?

Vierailija
5/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti mies saa naisen olemalla komea ja pitkä. Vaikka mies olisi luonteeltaan kuinka kamala kusipää niin se saa naisen olemalla komea ja pitkä.

Vierailija
6/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumakin mies saa naisen olemalla rikas.

Vierailija
7/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti mies saa naisen olemalla komea ja pitkä. Vaikka mies olisi luonteeltaan kuinka kamala kusipää niin se saa naisen olemalla komea ja pitkä.

Pinnallisen pyrkyrinaisen, tuuliviirin ja hyväksikäyttäjän. Mutta ei hyvää naista, joka on kaunis sisältä ja ulkoa. 

Vierailija
8/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset alapeukuttavat tätä, vaikka tämä on totuus. Tarkoitus on hyvesignaloida ja välttää huono maine, ylläpitää petollinen sosiaalinen status. 

Vierailija
9/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumakin mies saa naisen olemalla rikas.

No sitten voi vaikka opiskella ahkerasti, perustaa menestyvän yrityksen ja tulla rikkaaksi. Rikkaalla on varaa myös plastiikkakirurgiin, joten tähänkin ongelmaan on selkeä ratkaisu. Ja rikkaana on muutenkin elämä hauskempaa kuin köyhänä.

Vierailija
10/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne muutkaan eläimet pyöri vauva fi sivustolla.

kanit, kissat, koirat, leijonat, apinat... se nyt vain on sitä luonnonvalintaa että naaras valitsee ja osa koiraista jää ilman. 

homo sapiens sapiens on aivan samanlainen laji.

biologisesti emme ole muuttuneet muutamassa tuhannessa vuodessa, vaikka maailma ympärillä modernisoitui parissa sadassa vuodessa.

toki koiras aina yrittää päästä pukille ja suuri osa ei pääse aina. jotkut ei koskaan. se on ihan koodattu se käyttäytyminen ja libido. muutenhan olisimme kuolleet sukupuuttoon.

Vierailija
11/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän saman tien omaan arvoonsa miehet jotka luulee olevansa saaliita ja on tottuneet siihen, että heitä jahdataan.

Ainoa tilanne jossa voin laittaa ja olen laittanut huomioni tuollaiseen mieheen on, jos ja kun se mies tajuaa kääntää asetelman ja alkaa itse jahtaamaan, vaikka ei ole siihen tottunutkaan. 

Vierailija
12/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höps, kamala kusipää ei saa kuin sekopäitä ja/tai läheisriippuvaisia, epävakaita ressukoita 

Mikään maailman ulkonäkö ei kompensoi huonoa käytöstä

Vierailija
13/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän vitsikkäin aloitus 😄

Vierailija
14/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätän saman tien omaan arvoonsa miehet jotka luulee olevansa saaliita ja on tottuneet siihen, että heitä jahdataan.

Ainoa tilanne jossa voin laittaa ja olen laittanut huomioni tuollaiseen mieheen on, jos ja kun se mies tajuaa kääntää asetelman ja alkaa itse jahtaamaan, vaikka ei ole siihen tottunutkaan. 

Jos mies on oikeasti tavoittelemisen arvoinen, niin tottakai hän on tottunut siihen, että häntä jahdataan ja että kiinnostusta riittää. Ei siinä ole mitään pahaa, että tiedostaa oman arvonsa ja terve itsevarmuus ja oman arvon tunteminen on äärimmäisen seksikästä. Raja menee kuitenkin siinä, muuttuuko se itsevarmuus pelkäksi ylimielisyydeksi ja passiivisuudeksi. Terveessä dynamiikassa homma toimii molemmin päin: miehen pitää yhtä lailla nähdä nainen saaliina ja tavoittelemisen arvoisena. Jos mies olettaa aina olevansa se palkinto, jonka eteen vain toisen pitää tehdä työtä, kyse ei ole enää itsevarmuudesta vaan mukavuudenhalusta tai egon pönkittämisestä. Paras tilanne syntyy silloin, kun kumpikin osapuoli kokee tehneensä löydön ja molemmilla on halu osoittaa sitä aitoa kiinnostusta puolin ja toisin. 

Vierailija
15/15 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höps, kamala kusipää ei saa kuin sekopäitä ja/tai läheisriippuvaisia, epävakaita ressukoita 

Mikään maailman ulkonäkö ei kompensoi huonoa käytöstä

Kusipää komea ja pitkä mies voi saada kauniin, mutta huonoluontoisen naisen, mutta hän ei pysty saamaan tai ainakaan pitämään kaunista ja kivaa naista, koska kaunis ja kiva nainen pystyy saamaan myös komean, pitkän ja kivan miehen, joten miksi hän tyytyisi kusipäähän? Komea, pitkä ja kiva mies ei puolestaan ottaisi sitä kusipäänaista kun saa sen paremmankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi