Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1141/2643 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että miehen on avioliitossa aina pakko olla sekä vanhempi että pidempi kuin naisen.

Minulla oli joskus opiskelukaveri joka luuli noin vielä parikymppisenäkin. Hän ajatteli ettei pappi voi vihkiä pariskuntaa jossa mies on nuorempi. Opiskeluporukassa oli yksi sellainen pari ja hän ihmetteli mitä järkeä heidän on olla yhdessä kun eivät kuitenkaan voi mennä naimisiin.

Vierailija
1142/2643 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni luuli että on olemassa sellaisia kuin paskanmarjat. Oli kysynyt pienenä äidiltään jostain marjoista mitä ne ovat ja saanut vastaukseksi jotain paskanmarjoja 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/2643 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että poliisia ei koskaan rangaista mistään. Että poliisi saa halutessaan riehua, tapella ja varastaa niin paljon kuin tykkää ilman seuraamuksia, on virkansa perusteella lain yläpuolella :D

Vierailija
1144/2643 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pienenä, että kuninkaalliset eivät käy ollenkaan vessassa, kun ovat niin hienoja. Naapurin tyttö kertoi, miten isä ja äiti niitä lapsia tekevät. Minä sanoin, että teillä voivat tehdä, mutta meillä ei ikinä tehdä noin inhottavia juttuja.

Vierailija
1145/2643 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Maa on pallo, joka kiertää Aurinkoa avaruudessa. Nyt tiedän, että Maa on litteä ja Aurinko, Kuu ja tähtitaivas kiertävät Maata.

Vierailija
1146/2643 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että kaikki televisio- ja radiolähetykset ovat suoria.

Niinhän ne ennen olivatkin. 50-luvulla vasta tulivat laitteet joilla ohjelmia voitiin tallentaa etukäteen ja lähettää eetteriin vasta myöhemmin.

Niin olivatkin. Itse kuitenkin synnyin 80-luvulla.

Vierailija
1147/2643 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä oli tapana hokea tällaista, että myö mennään kaupunginhotelliin. En edes tiedä, mihin se perustui. Kun ensimmäisen kerran kuulin isän sanovan sen, luulin, että oikeasti menemme hotelliin ja olin niin innoissani hetken.

Vierailija
1148/2643 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin koulu-ikäiseksi asti, että nainen tulee raskaaksi syömällä paljon. Äiti taisi näin opettaa. Kaveri luuli, että lapsi syntyy heti seksiaktin jälkeen.

Vierailija
1149/2643 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koulussa sain 1. koepaperini ikinä, luulin, että siihen viivalle, jonka edessä lukee Nähnyt pitää kirjoittaa jotain mitä on itse nähnyt, esim. hirven. Siihen pitikin huoltajan kirjoittaa nimi.

Vierailija
1150/2643 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pienenä että kun menee naimisiin, alkaa lapsia vaan syntyä. Sitten näin televisiossa ohjelman jossa nainen tuli raskaaksi vaikka ei ollut naimisissa. Olin ihan ihmeissäni mutta äiti selitti jotain niin että olin tyytyväinen.

Luulin myös että lapsi leikataan mahasta pois.

Taas oli iso ällistys kun sain tietää että näin ei olekaan paitsi tietenkin joskus.

Vierailija
1151/2643 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin joskus 3-5-vuotiaana, että ufo/UFO tarkoittaa vihreää avaruusolentoa, jolla on isot mustat silmät.

Vierailija
1152/2643 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tuhatjalkaisilla on oikeasti tuhat jalkaa.

Vierailija
1153/2643 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruuden miehet tulevat öisin ja vievät mukanaan. Tämä siis R-L Luukkasen dokkarin katsomisen jälkeen.

Vierailija
1154/2643 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä levenee sitä kaivettaessa. Vieläkin menen peilin eteen tarkistamaan onko leventynyt, jos on sormi vahingossa nenään livahtanut.

Vierailija
1155/2643 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin että ihmiset haluavat toiselle hyvää ja puhuvat toisista ihmisistä asiallisesti, kun nämä eivät ole paikalla.

Vierailija
1156/2643 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin, että lääkärit eivät voi tulla/olla koskaan sairaita. Koska hehän tietävät miten hoidetaan terveeksi -> eivät siis itse sairasta.

Monet lääkärit luulevat itsekin näin. Sairaana töissä. 

Vierailija
1157/2643 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin todella pitkään, että "kivekset" tarkoittaa kahta erillistä pussukkaa, jotka roikkuu miehen jalkovälissä. Bilsantunneista huolimatta. Niinpä, kun eka kertaa pääsin lähietäisyydelle, luulin, että mies on jotenkin epämuodostunut, kun olikin vain yksi pussukka.

Tähän täytyy kommentoida, että olin jo valmis lääkäri, kun sain tietää, että miehellä on vain yksi kivespussi. 

Vierailija
1158/2643 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista itse tarkkaan ikääni, mutta reilusti vuosia alle kouluikäinen olin, kun uskoin mummolassa ollessani, että mummon karjatilan lehmät jauhavat purkkaa suussaan. Oikeestihan ne jauhoivat heinää suussaan. 

Oikeestihan ne märehtivät. 

Vierailija
1159/2643 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykäsen urheilusuorituksia seuraa koko urheilua seuraava maailma.

Vierailija
1160/2643 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ala-asteikäisenä, että sitten kun olen aikuinen, niin televisio-ohjelmien lopputeksteissä pyörii luokkakavereiden nimiä.