Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1101/2643 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että jos puhelin soi eikä vastaa siihen, niin soittaja kuulee kuitenkin, jos radio on vastaanottajalla auki. Tämä siis siihen aikaan, kun oli lankapuhelimet eikä mistään voinut nähdä, kuka soittaa. Niin hullulta kuin se kuulostaakin, niin joskus tuo välähtää vieläkin mieleeni, jos en syystä tai toisesta halua vastata puhelimeen.

Vierailija
1102/2643 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että käpälämäki on jokin paikka, kun kuulin sanottavan, että lähdetään käpälämäkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2643 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että laulussa, jossa lauletaan "mummo kanasensa niitylle ajoi" mummo laittoi kanat autoon ja ajoi niitylle.

Vierailija
1104/2643 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että suihkukone on lentokone, jossa on suihkutilat ja matkustajat voivat käydä peseytymässä niissä.

Vierailija
1105/2643 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena vihasin puita, koska luulin puiden tekevän tuulen - ellei olisi puita, ei tuulisi...

Vierailija
1106/2643 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos monet ovat täällä luulleet että joskus muinoin on ollut mustavalkoista, niin minä ajattelin aika pitkään että venäjällä (Neuvostoliitossa) on aina ollut mustavalkoinen maailma, kun aina puhuttiin venäjän olevan ankea paikka.

Minä luulin että maapallo pyörii niin, että välillä Suomi on alhaalla ja välillä ylhäällä ja sitten mietin tuntuuko se erilaiselta, kun on välillä pää alaspäin. Minulle näytettiin pienenä pallon kanssa että maapallo on tämänmuotoinen, mutta sen pyörimisliikettä ei sitten kerrotukaan.

Luulin myös että äitini on kolme lasta saaneena saanut elämässään kolme kertaa orgasmin. Kaikkea sitä tulee miettineeksi.

Minulle luuloteltiin, että jos maahan kaivetaan muutaman kilometsin verran, niin tullaan Kiinaan. Sitten jäin miettimään että mitä jos joku kiinalainen kaivaa samaan aikaan kuoppaa ja sitten tavataan siellä käytävässä kesken kaivamisen.

Vierailija
1107/2643 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Alapitkä on eräs alamäki viitostiessä, nykyisin vanhassa viitostiessä Siilinjärvellä.

Vierailija
1108/2643 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin televisiosta ampumahiihtokilpailuja, minusta näytti, että siinä syttyy valoja, kun ammutaan.

Vierailija
1109/2643 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin että junan konduktööriä kutsutaan kommariksi. Olin kuullut siis sanan väärin ja iloisesti kyselin äidiltä että "milloin se kommari tulee?". En oikein ymmärtänyt miksi muut junan matkustajat tuntuivat katsovan minua vähän oudosti.

Vierailija
1110/2643 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tietokone tietää kaiken ja siltä voi kysyä mitä tahansa.

Vierailija
1111/2643 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ihmiset ovat maapallon sisällä kunnes ystäväni sanoi että maan vetovoima pitää meidät maapallon päällä.. ja toinen että kissat ovat tyttöjä ja koirat poikia .

Vierailija
1112/2643 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin lapsena että jos hyvän yön pusun jättämän märän kohdan jätti siihen, toi se huonoa onnea. Joten pyyhin aina pusukohdan huolella :D

Vierailija
1113/2643 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että lentoyhtiö Alitalian nimessä se "Al" tarkoittaa Al Caponea. Kun olihan koko Italia kuulemma mafian vallassa ja Capone oli mafiapomo.

Vierailija
1114/2643 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aika isoksi asti, että aamutähti on kukka.

Vierailija
1115/2643 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin pienenä ylitin suojatien hyppien pelkkien valkoisten raitojen päälle. Aika kätevää oikeastaan, lapset saadaan ylittämään tie ainoastaan suojatien kohdalla! Vanhasta liikennelaulusta johtuen katson edelleen ensin vasempaan, oikeaan ja taas vasempaan, ennen kuin ylitän tien. Näyttää välillä varsin pöllöltä, kun autoja ei näy eikä kuulu mailla halmeilla...

Muistan myös suuren oivalluksen, kun tajusin laskemisen logiikan nro 20:n jälkeen. Istuin keinussa, laskin 99:än, ja huusin riemuissani äidille, että nyt numerot loppuivat.

Äitini oli varsinainen yökyöpeli, ja jos heräsin yöllä, kun hän vielä valvoi, niin meni läpi, että 'kello on jo sata!'. Kauheassa paniikissa menin äkkiä takaisin nukkumaan.

Minä taas luulin jostain syystä, että numerot loppuvat sataan. :D

Minäkin luulin että sata oli kaikista isoin luku. Tiesin kyllä että on olemassa sellaisia lukuja kuten tuhat ja miljoona, mutta en yhtään osannut hahmottaa niiden suuruutta toisiinsa nähden.

Vierailija
1116/2643 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööäh

Vierailija
1117/2643 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena, että olen ihminen. Aikuisena olen tajunnut, että olen kummajainen, jonkinlainen avaruusolennon ja apinan sekasikiö.

Vierailija
1118/2643 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sanan "katkarapu" ensimmäisen kerran eräässä Pulttiboisin sketsissä mutta silloin kuulin sen "kakkarapuna" ja luulin vuosia, että ne ovat kakkarapuja.

Vierailija
1119/2643 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sana univormu liittyy uneen.

Vierailija
1120/2643 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että aina kun poliisi ottaa jonkun kiinni, tämä kiinni otettu joutuu joko putkaan tai vankilaan.

Minä luulin, että putka ja vankila ovat sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän