Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1081/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpyhuuli = nenän ja ylähuulen välinen alue.

Vierailija
1082/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin pienenä että afrikkalaiset on tummaihoisia siksi kun siellä ei ole suihkuja ja järviä missä ne voisi peseytyä niin siksi ovat tummia kun likaa iholla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin arvontaan, jossa voittoina oli 100 pehmolelua. Ihmettelin mihin saan mahtumaan ne 100 pehmolelua sitten kun ne tulevat.

Vierailija
1084/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerrottiin, että vauvoja syntyy sitten kun on naimisissa. Siispä äidin vasemmassa nimettömässä oleva sormus aiheuttaa kemiallisen reaktion, jolla sikiönkehitys käynnistyy.

Vierailija
1085/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että raskaana oleminen tarkoittaa sitä, että on juuri syönyt.

Vähän OT, mutta 7v tyttäreni oksensi eräänä aamuna, ja sanoi hänellä olevan aamupahoinvointia.

Vierailija
1086/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että aikuisena tiedän ja ymmärrän kaikki maailman asiat, niin kuin isä ja äiti. Siis että se aikuiseksi tulo vain mystisesti saa kaikki asiat muuttumaan ymmärrettäviksi. Ainakin sen opin tietämään, että heidän kaikkitietävyytensä ei ollutkaan ihan niin suurta ja mahtavaa...

Vierailija
1087/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että levollelaskenissa "tykö" tarkoittaa unileluani, eli että jos en sijaltain nousisi, niin uninalle menee Jumalan luo taivaaseen :D

Vierailija
1088/2643 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, muistan joskus pienenä luulleeni että se Pulttipois Apuva-apuva sketsin tumma hiuksinen tyyppi oli minun isäni. Näytti niin samalta, luulin että isäni oli aina poissa ollessaan (=töissä ollessa) auttamassa sitä henkisesti jälkeenjäänyttä mummoa pulasta 😄

Toinen uskomus oli että suomi on hyvinkin tärkeä maa muiden maiden joukossa. Sai pettyä kyllä koko ajan enemmän ja enemmän kun rupesi katsomaan uutisia 😂

Vierailija
1089/2643 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskoin että Alma osaa laulaa.

Vierailija
1090/2643 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että "suomalainen voittaa aina" tarkoittaa myös sitä. Nyttemmin on selvinnyt että suomalainen voittaa harvoin, sillä suomalainen ei voita aina edes SM-kisoissa, koska joukkueella saattaa olla ulkomaalaisvahvistuksia.

Minä luulin, että pitää sanoa Fazer, jos haluaa hyvää, kun Fazerin leipämainoksissa sanottiin: Sanokaa Fazer, kun haluatte hyvää.

Luulin saman mainoksen perusteella, että Fazer on joku taikasana, ja kun sen sanoo, toiveet toteutuu. Yritin, mutta ei toiminut.

Vierailija
1091/2643 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm, muistan joskus pienenä luulleeni että se Pulttipois Apuva-apuva sketsin tumma hiuksinen tyyppi oli minun isäni. Näytti niin samalta, luulin että isäni oli aina poissa ollessaan (=töissä ollessa) auttamassa sitä henkisesti jälkeenjäänyttä mummoa pulasta 😄

Toinen uskomus oli että suomi on hyvinkin tärkeä maa muiden maiden joukossa. Sai pettyä kyllä koko ajan enemmän ja enemmän kun rupesi katsomaan uutisia 😂

Se apua-huutajakin on miespuolinen, mutta luulin häntä itsekin naiseksi koska hän käytti puheessaan paljon rouva-sanaa.

Vierailija
1092/2643 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että kappaleessa "Matkalla pohjoiseen" mainittu Nuorgamin Jouni on joku Nuorgamissa asuva Jouni.

Minä uskoin tuohon siihen asti kuin vajaa minuutti sitten luin viestisi ja tajusin, että miten asia oikeasti on.

Mä en tajuu vieläkään.

Hänen nimensä on Jouni Nuorgam.

Ja hän on myös oikeasti olemassa.

Vierailija
1093/2643 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että pilvenpiirtäjissä tehdään oikeasti pilviä. Ja luulin siis, että tehtaat joissa on isoja savua tupruttavia piippuja, olisivat niitä pilvenpiirtäjiä ja se savu on sitä pilveä.

Minä luulin, että pilvenpiirtäjä on lentokone, suihkari.

Vierailija
1094/2643 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikilla on vähintään yksi veli tai sisar.

Vierailija
1095/2643 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Neuvostoliitto on jokin suomalainen järjestö.

Vierailija
1096/2643 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIE-englanninkirjassa oli keskustelu

"An ice cream, please."

"Here you are."

"Thank you."

Luulin kauan, että Englannissa saa jäätelöä ilmaiseksi vain pyytämällä.

Vierailija
1097/2643 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikilla planeetoilla on jonkinlaista elämää.

Vierailija
1098/2643 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lähdössä ensimmäiselle luokalle ja silloin kuljin aina koulutaksin kyydissä kouluun, äiti väitti minulle, että jos en halua mennä kouluun ja menen piiloon koulutaksilta, koulutaksin kuljettajalla on tutka, jolla hän löytää minut ja se meni minuun täydestä. :D

Vierailija
1099/2643 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Vaatehuoneen Simo on töissä siinä Vaatehuoneessa, joka oli minun kotipaikkakunnallani ja ihmettelin, miksen koskaan nähnyt häntä siellä. Luulin siis myös, ettei ole muita Vaatehuoneita.

Vierailija
1100/2643 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyrmistynyt, kun älysin, että KAIKKi kavereideni vanhemmat olivat harrastaneet seksiä ainakin niin monta kertaa kuin heillä oli lapsia.

En voinut uskoa, että ihan normaaleilta vaikuttavat ihmiset todella tekevät jotain niin ällöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä