Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1061/2643 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämähäkki kerää verkkonsa pois illalla (tai aamulla). Ei siis tuhlaa lankasnsa, kerää pois. Mielestäni hoitajani minulle näin kertoi.

Vanha viesti, mutta oikaisen silti. Tuo on totta, eikä lapsen hassu uskomus. :) Esimerkiksi ristilukki syö seittinsä. Se pystyy kierrättämään materiaalin jopa 90-prosenttisesti. 

Vierailija
1062/2643 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin Martti Ahtisaaren kaudella, että presidentin nimi on Ahti Saari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2643 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kerrostaloasuntojen olevan täysin samanlaisia, poislukien sisustus. Tiedän, noloa. Vasta aikuisena huomasin, että keittiönkaapit ja tapetit voivat olla ihan erinäköisiä ja värisiä itse kunkin maun mukaan. Asuin lapsena omakotitalossa ja ensimmäinen kosketus kerrostaloihin tuli vasta opiskelusoluissa. T:maalainen

Vierailija
1064/2643 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että raskaana oleminen tarkoittaa sitä, että on juuri syönyt.

Vierailija
1065/2643 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oppinut että ihmiset ovat kehittyneet apinoista, ja luulin sitten että vaarini oli ollut lapsuudessaan apina, koska oli melko karvainen. Kyllä riitti aikuisilla naurunaihetta. Terveisiä tutuille.

Vierailija
1066/2643 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin, että jäänmurtajat on oikeita ihmisiä murtamassa jäätä laivojen edestä hakuilla. Muistaakseni näin siitä lapsena untakin, mikä vahvista tätä höpsöä uskomusta. :D

Vierailija
1067/2643 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kalanmaksaöljy on hienoa ja kallista herkkua. Kuulosti niin komealta.

Vierailija
1068/2643 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin pitkään, että kaikilla äiteillä ja iseillä on lisäksi tyttö- ja poikaystävät. Ja tietysti kaksin kappalein. Mietin usein ketkä tuttavat ovat vanhempieni tyttö- ja poikaystäviä. Avopuoliso kuvitteli maailman olevan mustavalkoinen ja kiireinen. Kiitos tästä mustavalko filmeille.

Vierailija
1069/2643 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvet ovat piipuista noussutta savua.

Vierailija
1070/2643 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kun kuljimme sairaalan hisseillä, ja aina kun hissi pysähtyi, kuului ääni, joka kertoi, monennessako kerroksessa olemme, siis esim. "yhdeksäs kerros", siellä oli joku ihminen, joka sanoi sen, vaikka sehän oli tietenkin nauhoitus.

Vierailija
1071/2643 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin ensimmäisen kerran Bonniesta ja Clydesta, luulin, että Bonnie on mies ja Clyde nainen. Johtui siitä, että Clyde-nimestä tuli mieleen Lyydia.

Vierailija
1072/2643 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Prätkähiirissä Leipäjuuston tornin vieressä on jokin hampurilaispaikka, koska siinä luki Limburger, vaikka sehän on Leipäjuuston englanninkielinen nimi.

Vierailija
1073/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Bee Geesin kappaleen Stayin' Alive laulaa nainen.

Vierailija
1074/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äitini ansiota: Jos irvistelee niin naama voi jäädä siihen asentoon..

Vierailija
1075/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Naantali on lähi-idässä tai Intiassa.

Vierailija
1076/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/50-hammentavaa-asiaa-jot…

Olemme sitten päässeet lehteen! Hyvä me! Tosin julkaistu jo huhtikuussa, mutta huomasin tämän itse vasta eilen. :)

1077/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että presidentti omistaa koko Suomen ja kaiken mitä siellä on, eli että presidentin ei tarvitse maksaa mistään mitään vaan kaikki on ilmaista.

Myös ihailin missejä yli kaiken ja luulin että Miss Suomelle myöskin kaikki on ilmaista. Hämmennyin kovin kun luin (ehkä 8-vuotiaana) Armi Aavikon haastattelun jossa hän valitteli rahojensa olevan tiukalla. Jotakin särkyi sisälläni silloin.

Vierailija
1078/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja sanoi koulussa että aina maamme-laulun soidessa täytyy nousta seisomaan. Otin tämän vähän turhan kirjaimmellisesti koska kerran kun illalla olin käymässä nukkumaan soi kyseinen kappale päässäni. Jouduin sitten nousta seisomaan vaikka väsytti.

1079/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaana minulla oli käsi kipsissä. Kun tuli aika sen poistoon, kysyin menomatkalla äidiltäni (joka oli terveydenhoitaja) että miten se otetaan pois. Äiti vastasi poissaolevasti että "vahtimestari leikkaa sen semmosella sirkkelillä."

Siitähän ratkesi hysteerinen huuto ja parku. Ainoa sirkkeli minkä tiesin oli mummolan iso vanha sirkkeli jolla sahattiin puutavaraa, ja josta varoiteltiin että siinä voi mennä käsi. Luulin että joudun sellaiseen ja arvatenkin koko käsi menee katki ja veri roiskuu. Eikä yhtään auttanut että äiti yritti rauhoitella, että ei se käy kipeää. Ainahan aikuiset sanoivat niin. Ja kai nyt jokainen ymmärtää että sirkkeliin joutuminen käy kipeää.

Onneksi vahtimestari näytti sirkkelin minulle ensin, sain koskeakin siihen, eikähän se ollut juuri joulutorttuhyrrää pelottavampi esine.

Vierailija
1080/2643 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä lapsesta asti kotona vanhempien kanssa perinteenä on ollut katsoa vanhoja mustavalko elokuvia siis juuri näitä Ansa Ikosesta Helena Karaan.

Lapsena luulin elokuvia katsoessa, että tuohon aikaan, maailma oli mustavalkoinen eikä värejä ollut olemassa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän