Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kaikki presidentit ovat kekkosia. Muistan kun Kekkonen kuoli ja ajattelin, että suomeen valitaan uusi kekkonen. Ratakiskosta se piti minulle vääntää että sanat presidentti ja kekkonen eivät ole synonyymeja.
Ja Suomessahan oli ollut silloin uusi "kekkonen" jo neljä ja puoli vuotta. :D
Jep, joku kopioi vanhoja juttuja, mutta ei oikein osaa..
Että naiset synnyttää tyttöjä ja miehet poikia :D
Vierailija kirjoitti:
En muista itse tarkkaan ikääni, mutta reilusti vuosia alle kouluikäinen olin, kun uskoin mummolassa ollessani, että mummon karjatilan lehmät jauhavat purkkaa suussaan. Oikeestihan ne jauhoivat heinää suussaan.
Koskaan kuullut märehtimisestä...? 😃
Vierailija kirjoitti:
Mamma aina hoki, että pappa kattelee sua pilvenhattaralta. Mua ahdisti hirveästi, kun ajattelin, että pappa näkee kaikki mitä täällä teen.. sen kun olen ollut tuhmakin.
Ala-asteella vasta tuo pelko hävisi, kun tajusin, että ei kuoleman jälkeen ole mitään.
http://www.kysy.fi/kysymys/nakevatko-kaikki-kuolleet-tuntemani-henkilot…
Luulin, että kaikki saksanpähkinät ovat peräisin Saksasta.
Kiitos tiedosta! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kappaleessa "Matkalla pohjoiseen" mainittu Nuorgamin Jouni on joku Nuorgamissa asuva Jouni.
Minä uskoin tuohon siihen asti kuin vajaa minuutti sitten luin viestisi ja tajusin, että miten asia oikeasti on.
Mä en tajuu vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kappaleessa "Matkalla pohjoiseen" mainittu Nuorgamin Jouni on joku Nuorgamissa asuva Jouni.
Minä uskoin tuohon siihen asti kuin vajaa minuutti sitten luin viestisi ja tajusin, että miten asia oikeasti on.
Mä en tajuu vieläkään.
Hänen nimensä on Jouni Nuorgam.
Luulin, että kaikki miehet tekevät kotitöitä. Nyt aikuisena on selvinnyt, että on miehiä, jotka odottavat naisen hoitavan kodinhoidolliset työt kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin idiootti! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että Maiju Lassila on nainen.
No tietenkin Maiju Lassilla on nainen, koska Maiju on naisen nimi!
Mistä pirusta lapsi voi tietää, että joku käyttää väärän aukupuolen nimeä. Tai että onko Algot miehen vai naisen nimi, jos joku sanoisi, että Maiju onkin oikeasti Algot.
Eihän lapsi yleensä tiedäkään, mutta jos hän kuulee nimen Maiju Lassila, hän todennäköisesti olettaa, että kyseessä on naishenkilö. Kyllä minä tiesin jo pienenä, että Maiju on naisen nimi, koska tunsin jo silloin yhden sennimisen. No jos joku sanoisi, että Maiju Lassila on taiteilijanimi ja sen käyttäjä on tai oli mies nimeltään Algot Untola, niin kyllähän se siinä selviää.
Että lääkeresepti on kuin kakkuresepti, ohje jonka mukaan lääkkeet valmistetaan apteekissa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kaikki presidentit ovat kekkosia. Muistan kun Kekkonen kuoli ja ajattelin, että suomeen valitaan uusi kekkonen. Ratakiskosta se piti minulle vääntää että sanat presidentti ja kekkonen eivät ole synonyymeja.
Sama, ja lisäksi luulin, että on olemassa vain yksi ainoa Kekkonen, se joka on presidentti. Olin todella hämmentynyt, kun apteekin naisella oli nimikyltti, jossa luki Riitta Kekkonen. Mietin oikeasti, että voiko tuo tosiaan olla presidentti valepuvussa.
Kuulin että, jos ruumisarkku tulee vastaan, täytyy ottaa lakki pois päästä. Tällä tarkoitettiin tietysti hautasaattuetta, mutta käsitin sen niin, että arkku saattaisi itsestään koska tahansa leijua vastaan. Kysyin mitä jos ei ole hattua! Näin pitkään painajaisia, että arkku leijuu vastaan ja mulla ei ole hattua, minkä voisin ottaa pois ja arkun kansi avautuu ja imee mut sinne sisään :D
Alakoulussa hammasvalistuksessa näytettiin kauhukuvia mustista harventuneista torahampaisista suista. Kokeilin heiluttaa omia hampaitani ja kauhukseni huomasin että ne heiluvat (leuat liikkuivat). Uskoin vakaasti hampaani irtoavat kohta ja en uskaltanut enää syödä karkkia ja aloin pestä hampaitani tunnin joka ilta, kunnes hammaslääkäri kehotti harjaamaan vähän kevyemmällä kädelle. Ikenet taisi olla vähän kärsineet :)
Luulin lapsena, että aikuisena saa tehdä mitä itse haluaa. Odotin innoissani aikuisuutta, koska kuvittelin aikuisena saavani valvoa niin myöhään kuin haluan, nukkua niin myöhään kuin haluan, syödä niin paljon herkkuja kuin haluan ja saan muutenkin tehdä kaikkea mitä vain haluan. Onneksi en tiennyt silloin, että tämä aikuisena olo on oikeasti aika tylsää töissä käymisineen, kotitöineen, laskujen maksamisineen ja muiden sellaisten asioiden takia. Eikä nykyään todellakaan saa valvoa miten pitkään haluaa tai nukkua miten pitkään haluaa, sillä töihin pitää ehtiä ajoissa ja illalla ei kannata valvoa miten myöhään tahansa, koska pitää ehtiä nukkumaan tarpeeksi ennen heräämistä.
En tajua näin jälkeenpäin, että miten luulin noin, kun suurin piirtein kaikki tuntemani aikuiset joutuivat käymään töissä, joten he eivät voineet valvoa tai nukkua miten pitkään tahansa tai tehdä mitä lystäävät, sillä töissä käyntiä, kotitöitä ja muuta sellaista heidänkin elämänsä oli, ei todellakaan pelkkää juhlimista kuten minä luulin aikuisena elämän olevan.
Luulin, että kaikki maailman autot valmistetaan samassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Suomessahan oli ollut silloin uusi "kekkonen" jo neljä ja puoli vuotta. :D
Jep, joku kopioi vanhoja juttuja, mutta ei oikein osaa..
Noilla kahdella viestillä on eri kirjoittaja. Minä kirjoitin jälkimmäisen.
Luulin, että isoukki ja isomummo ovat kahdesta ukista ja mummosta ne, jotka ovat vanhempia ja myös, että jos serkkuni on minua nuorempi, hän on pikkuserkkuni.
Luulin että on tosiaan joku valkopartainen ukko joka näkee kaikki mitä tapahtuu.
Luulin, että vieraille ihmisille ei saa puhua.
Luulin että pilvet taivaalla ovat syötävää hattaraa, ja kaverini kanssa aina haaveiltiin että kun aikuisena mennään Pariisiin, niin kiivetään Eiffeltorniin ja maistellaan pilviä siellä ylhäällä :D