Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1021/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kyläpaikassa pikkutyttönä lahjaksi pienen pyöreän ruskean kiven. Perheen äiti sanoi että se on kuukivi, kuusta lentänyt maahan. Täydestä meni kuin väärä raha :)

Vierailija
1022/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vanhemiltani saunassa että mitkä nuo on (isän kivekset) ja äiti vastasi että siellä on siemeniä. Ajattelin että iskä kantaa kiveksissään auringonkukan siemeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aurinkoon katsomisen jälkeen näkökentässä pyöri omituisia kuvioita, uskoin, että jos aurinkoon katsoo tarpeeksi kauan, voi nähdä toisen maailman kun tämä maailma jää niiden kuvioiden alle. Yritin mm. nähdä auringosta, missä kauan sitten pois muuttanut ystäväni oli sillä hetkellä.

Uskoin muutenkin, että vain ihmiset näkevät maailman sellaisena kuin se on eli moottoritiet ovat teitä ym. Pohdin, että entä jos vain tuntoaistimme on oikeassa, ja muut eläimet näkevät, että moottoritiet ovat oikeasti karheita jättiläishirviön kieliä ja välttelevät niitä siksi.

Uskoin, että kun lapsi jää yksin metsään, puut alkavat elää. Kun menin pulkkamäkeen äidin kanssa, halasin aina jokaista rinteen varrella kasvavaa puuta, etteivät ne kaadu päälleni, kun lasken alas niiden luo. Vanhempani ajattelivat vain, että ompa söpöä, se halii puita, mutta minä pelkäsin tosissani. :D

Tämäkin psykedeelinen lapsi tiettävästi kasvoi järkiinsä.

Vierailija
1024/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin katsoa lentokoneen ikkunasta jos näkisin enkeleitä. Kysyin jopa äidiltäni asiasta ja muistan saaneeni vastaukseksi että ne ovat piilossa.

Isäni tarvitsi kerran kipeästi kolikkoja ja tajusi että saisi niitä minun säästöpossustani. Hän tarjosi vaihdossa seteliä mutta en voinut millään uskoa että sillä paperin palalla olisi mitään arvoa joten väänsimme tästä asiasta ikuisuuden eikä isäni koskaan saanut kolikoita minulta.

Vierailija
1025/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuusivuotiaana näin kuinka kaupan kassa joi vettä ja minulle valkeni että myyjätkin tarvii ruokaa. Olin aina arvellut että eihän ne nyt voisi myydä sellasta mitä itsekin tarviivat :D

Vierailija
1026/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin et salaojat on jotain mitä maajussit piilottelee pelloissaan!

Vierailija
1027/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla, mutta pojallani 13v loksahti leuka kun otin buranan maidon kanssa "eihän lääkkeitä saa ottaa maidon kanssa"

Hänellä on siis tähän päivään saakka ollut uskomus, että mitään lääkkeitä ei saa ottaa maidon kanssa, kun joskus hänellä on ollut antibiootti mitä ei saanut ottaa maidon kanssa

Vierailija
1028/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pienenä jossain vaiheessa hirmuinen kuolemanpelko, enkä halunnut tulla haudatuksi. Pyysin sitten, että minusta tehdään kuoltuani mallinukke kaupan näyteikkunaan. En kylläkään muista, että luulinko kaikista ruumista tulevan mallinukkeja, mutta ajattelin sen olevan kyllä mahdollista. 

Vierailija
1029/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että keripukilla keritään lankaa.

Ja ajattelin, että Britney Spears on Barbie, koska hän laulaa "ups ai dididö Ken"

Vierailija
1030/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eka hassu uskomukseni oli ihan nuorena kun äiti vakuutti minulle että jumala olisi olemassa ja kuuntelisi jos pyydän apua rukoilemalla. No apua ei tullut joten siihen loppui uskominen.

Toinen uskomus oli että en olisi saanut syödä liikaa mansikoita sillä niistä saisi jonkun kuumetaudin.

Tässä on kyse varmaan elävästä legendasta eli mansikkakuumeesta, Googlesta löytää...

Vierailija
1031/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

User1303 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Pohjoisnapa on jäätelöä

- Vesitorneissa on vettä

- Maailma oli ennen mustavalkoinen, sitten vaan keksittiin värit

- Vauvat tehdään suutelemalla - jotenkin pikkupusuja pidempään ja intensiivisemmin :D

- Kuninkaallisuus on ammatti. Siis kuka vain voi alkaa vaikka prinsessaksi jos haluaa

- Pojilla ei voi olla pitkää tukkaa, se ei vain jotenkin kasva. Ennen kouluun menoa en tuntenut pitkätukkaisia poikia.

- Lapset tekevät kaikki lastenohjelmat. Järkytyin kun sain tietää, että niitä tekevätkin aikuiset - koska miten aikuiset muka voisivat tietää, mitä lapset haluavat katsoa?

- Yhdysvalloissa elettiin vielä 90-luvullakin (eli lapsuudessani) villiä länttä.

Kyllähän näitä riitti.

Niinno, mitäs luulet nykyään vesitorneissa olevan?

Muotoilin sanani huonosti, luulin niiden olevan täynnä pelkkää vettä.

Vauvapalsta ei kyllä petä koskaan. Heti jos viestinsä kirjoittaa vähänkin epäselvästi tai kirjoitusvirhein, niin ylimieliset vastaukset on taattu :)

Ei tullut paljoakaan selvemmäksi vastauksesi. Tarkoitus on, että ne ovatkin ainakin lähes täynnä vettä.

Vai tarkoititko sittenkin, että itse tornikin olisi vettä ? Se on kokonaan eri juttu.

Älä jaksa jankata. Vesisäiliöt sijaitsevat tornien yläpäässä. Suurin osa vesitorneista toimii myös näkötorneina ja niissä on rappukäytävä tai hissi, joten eivät ole tosiaan ole läheskään täynnä vettä.

Vierailija
1032/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuin uskomus oli se kun uskoin jumalaan.

Hassuinta siinä oli se että lapsena uskoi auktoriteettejä ja he myivät jumalan hyvänä ideana ja sitten myöhemmin tajusit että sinä olet itse luonut jumalan ja voit luopua siitä yhtä helposti :D

Vierailija
1033/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin, että ennen vanhaan kaikki on ollut mustavalkoista ,kuten vanhoissa elokuvissa.

Vierailija
1034/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla aikuisilla on korkea moraali ja haluavat vain pelkkää hyvää toisille.

Vierailija
1035/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin, että barbien hiukset ja ponien harjat kasvavat takaisin sen jälkeen kun ne leikkaa ekan kerran, mutta toisella kerralla eivät kasvakaan. Eli kerran voi kokeilla mutta sitten ei enää kannata. Ei muistikuvaa kuka välitti minulle tämän tiedon, mutta itse jaoin sen varmana pikkusiskolleni... Kaikilla poneillamme oli sitten irokeesit.

Vierailija
1036/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että jos hävittäjä lentää yli niin kaikki sen alapuolella olevat asiat häviää. Jos ulkonaollessa nähtiin / kuultiin hävittäjä/mikä tahansa lentokone niin voi luoja miten lujaa sillon juostiin, ettei vaan "häviä" siitä alapuolelta.

Vierailija
1037/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä luulin, että aikuiset tietää aina kaikki oikeat vastaukset kaikkiin kysymyksiin ja ettei aikuiset syö koskaan karkkia, koska äiti sanoi niin.

Järkytyin, kun tajusin, että mua on kusetettu: aikuiset ovat samoja ihmisiä kuin nuorenakin, iältään vain vanhempia, mutta aikuisuus ei tee kenestään automaattisesti viisasta ja kyllä aikuiset syövät myös karkkia. 

Omille lapsilleni en ole syöttänyt mitään uskomuksia, mutta niitä varmasti tulee jokaiselle muutenkin.

Vierailija
1038/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin,että kaikkien tähtien sisällä on enkelit,jotka ohjaa niitä:). Pelkäsin mennä liukuportaisiin,koska luulin että portaat "imaisevat" minut. Ihmettelin miten ihmiset mahtuvat televisioon,kun se on niin pieni:D 

Vierailija
1039/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin seksistä kans että mies ja nainen laittaa vaan pippelin ja pimpin yhteen, ei sisään. Järkytyin kun ekalla luokalla muut lapset kertoivat miten asia on. En ennen sitä edes ollut tajunnut että pimpissäni on emätin.

1040/2643 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User1303 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Pohjoisnapa on jäätelöä

- Vesitorneissa on vettä

- Maailma oli ennen mustavalkoinen, sitten vaan keksittiin värit

- Vauvat tehdään suutelemalla - jotenkin pikkupusuja pidempään ja intensiivisemmin :D

- Kuninkaallisuus on ammatti. Siis kuka vain voi alkaa vaikka prinsessaksi jos haluaa

- Pojilla ei voi olla pitkää tukkaa, se ei vain jotenkin kasva. Ennen kouluun menoa en tuntenut pitkätukkaisia poikia.

- Lapset tekevät kaikki lastenohjelmat. Järkytyin kun sain tietää, että niitä tekevätkin aikuiset - koska miten aikuiset muka voisivat tietää, mitä lapset haluavat katsoa?

- Yhdysvalloissa elettiin vielä 90-luvullakin (eli lapsuudessani) villiä länttä.

Kyllähän näitä riitti.

Niinno, mitäs luulet nykyään vesitorneissa olevan?

Muotoilin sanani huonosti, luulin niiden olevan täynnä pelkkää vettä.

Vauvapalsta ei kyllä petä koskaan. Heti jos viestinsä kirjoittaa vähänkin epäselvästi tai kirjoitusvirhein, niin ylimieliset vastaukset on taattu :)

Ei tullut paljoakaan selvemmäksi vastauksesi. Tarkoitus on, että ne ovatkin ainakin lähes täynnä vettä.

Vai tarkoititko sittenkin, että itse tornikin olisi vettä ? Se on kokonaan eri juttu.

Älä jaksa jankata. Vesisäiliöt sijaitsevat tornien yläpäässä. Suurin osa vesitorneista toimii myös näkötorneina ja niissä on rappukäytävä tai hissi, joten eivät ole tosiaan ole läheskään täynnä vettä.

Itse nyt jankkaat. Et vastannut kysymykseen, että luulitko lapsena, että itse tornikin on vedestä tehty ? Palataan alkuasetelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi