Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
921/2643 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin innokkaana ja varmana että kun täytän 11, pöllö tuo kutsukirjeen Tylypahkaan :D Pettymys oli suuri.

Vierailija
922/2643 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2643 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki ulkomaalaiset ajattelevat suomeksi ja joutuvat miettimään, miten kääntävät sanansa suomesta esim englanniksi :D

Vierailija
924/2643 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Dame Edna on oikea ihminen. Tunsin itseni petetyksi kun äiti kertoi että se on näyttelijä ja itseasiassa mies. Ajattelin että vainko näyttelijä, se sukupuoli ei oikeastaan edes haitannut.

Sana hirsimökki tarkoittaa heinälatoa.

Poliisin työ on oikeastikin samanlaista kuin TV-sarjoissa. Hämmästyin kuin tajusin jossain vaiheessa että johonkin peiteoperaatioonkin pitää kysyä lupa joltain ylemmältä taholta tai jotain.

Amerikka on paljon vapaamielisempi maa kuin Suomi.

Pekkaset on vapaapäiviä joita Pekka antaa. Isä oli töissä yrityksessä jonka toimari ja omistaja oli Pekka.

Isän armeijakuvaa sanottiin sotakuvaksi. Kaverit kysyivät ihmeissään että onko teidän isä ollut sodassa vaikka syntynyt vasta -48.

Aikuisten elämä on helpompaa kuin lasten.

Ns. vanha aika oli loppunut heti mun syntymän jälkeen ja silloin kaikkien oli vielä pakko tehdä lapsia. Nyt kukaan ei enää suostuisi siihen ja ihmiset kuolisivat sukupuuttoon.

Jos ottaa suihin mieheltä, se voi vahingossa pissata suuhun.

Kaikkien mummot asuu Ruotsissa.

Isä pelkää äitiä koska tottelee sitä.

Vierailija
925/2643 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että talonmies omistaa kerrostalojen asunnot.

Vierailija
926/2643 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kun kahdessa eri maitopurkissa olleet maidot yhdistää, ne räjähtää.

Vierailija
927/2643 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin, että kondomit ovat karkkeja :D Tämä johtui ihan selkeästi kadunvarsien Nam Nam -kondomimainoksista. Pidin siis ihan kaikkia kondomimerkkejä karkkeina ja Näkki-kortsusta ajattelin, että ompa kummallista, että joku on keksinyt tehdä näkkileivän makuisia karkkeja :D

Eikä, minä myös. Kailotin auton takapenkillä aina mainoksen nähdessäni jotain karmeaa Namnam karkki pölinää. Kauhukseni muistan löytäneeni vanhempieni yöpöydän laatikosta mansikan makuisen namnam paketin. Riemusta kiljuen menin isältä vaatimaan että saanko vihdoin maistaa tätä uutta karkkia. Tsiisus.

Vierailija
928/2643 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kun lapsi syntyy, niin lääkäri roikottaa sitä jaloista pää alaspäin ilmassa ja lyö sitä takapuoleen, että vauva alkaa itkemään. Luulin, että vauva pitää saada itkemään syntymän jälkeen. Ei siis hengittämään, vaan itkemään ja ihmettelin, että miksi vauva pitää lyödä niin että se itkee.

Vierailija
929/2643 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1800 kirjoitti:

Luulin tosissani, että kun olen aikuinen mies, niin saan naisilta seksiä ja että naiset pitävät siitä kanssani. Onneksi en tiennyt silloin (noin 12-15 vuotiaana), että naiset pitävät minua iljettävänä friikkinä jonka luota he juoksisivat kauhusta kirkuen pakoon jos minä vaikka vain edes vihjaisin seksiin mitenkään ja jolla ei selvästi ole oikeutta seksiin. En tiennyt silloin, että vain osalla ihmisistä on oikeus seksiin.

Trolli, mutta vastaan kuitenkin.

Kenelläkään ei ole oikeutta seksiin. Oikeus fyysiseen koskemattomuuteen on ja jos sitä rikotaan kyseessä on ihmisoikeusrikkomus.

Seksi on kahden ihmisen välinen molemminpuolista suostumusta vaativa järjestely, ei siis jotain, joka on epäreilusti evätty sinulta tai muilta katkeroukoilta.

Vierailija
930/2643 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntui jostain syystä, että katuvaloista ei voi palaa lamppu, ja jos näin katuvalon, joka ei palanut, ajattelin syyn olevan automaattisesti jokin muu.

Vierailija
931/2643 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ennen sähkön keksimistä ei ollut ukkosiakaan.

Vierailija
932/2643 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ukkosella Jumala ajelee vaunuilla pitkin taivasta.

Vierailija
933/2643 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että suomi on jokaisen kielen "pohjakieli" eli että muut kuule esim englannin englantina mutta itse englantia puhuvat kuulevat keskenään sen suomena. Jos tajusitte. Outo, tiedän :DDD

Vierailija
934/2643 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten oli myös se että ennen oli mustavalkoista. 955

Vierailija
935/2643 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ihmiset televisiossa näkevät minut, kun katsovat kameraan.

Ja luulin (kuulin?) myös, että kun uutistenlukijat sanoivat "muun muassa", he sanoivat "mummolassa". Tuli tosi kummallisia lauseita.

Vierailija
936/2643 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että rikkaan ihmisen elämä on automaattisesti mukavaa.

Vierailija
937/2643 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kun mehutölkeissä luki "ravistettava omskakas", niin se tarkoitti, että mehu on ravistettavaa omskakasia.

Vierailija
938/2643 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Peugeot-automerkin nimi on Pösö, kun kaikki käyttivät siitä tuota nimitystä.

Vierailija
939/2643 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaksi kertaa vuodessa tehtävä kellon viisarien siirto perustui johonkin järkevään ja siitä on hyötyä.

Vierailija
940/2643 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin lapsena maalla ja kerran kuulin erään tuttavamme sanovan, että eräs toinen tuli rehukuorman kanssa ja kuulin sen, että mehukuorman kanssa joten luulin, että hänellä oli hirveä määrä mehua mukanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi