Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Suunutaisin radiosta kuului jumalanpalvelus ja ihmettelin, miten isäni tiesi mitä pappi sanoo seuraavaksi radiosta. Isäni vain hymähti. Oli varmaan isä meidän- rukous tai joku muu, jonka isä muisti ulkoa.
Olin varma, että iltaisin nukkumaan mennessä sänkyni alla on mörkö, siksi juoksin iltapesulta sänkyyn ja viimeinen askel oli pitkä hyppy. Vähän vanhempana uskalsin kurkata sängyn alle.
Luulin, ettei naiset polta tupakkaa.
Luulin, että kaikki menee naimisiin 18-20 vuotiaina, ne jotka ei mene, on loppuelämänsä sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Olin varma, että iltaisin nukkumaan mennessä sänkyni alla on mörkö, siksi juoksin iltapesulta sänkyyn ja viimeinen askel oli pitkä hyppy. Vähän vanhempana uskalsin kurkata sängyn alle.
Ja mun sängyn alla nukku pelottava kettu. Joka yö. :)
Luulin, että kun virressä "Ystävä sä lapsien", sanottiin "onni täällä vaihtelee", se tarkoittaa, että joku Onni vaihtelee vaippoja.
Luulin, että mittarimadot asuvat mittareissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kätevältä järjestelyltä. Säästyis elätysmaksuiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama :D luulin vielä 10 vuotiaanakin
Ai että joku valkopartainen hahmo rankaisee tuhmuudesta?
Hän taisi myös luulla, että tukalla tarkoitetaan häpykarvoja ja ainoastaan hiukset tarkoittavat hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että munkkipossu on possun kokoinen ja muotoinen.
En pienenä halunnut syödä munkkipossuja, koska luulin että niissä on kinkkua sisällä.
:-D kirjoitti:
Minä en olisi juonut lapsena maitoa ja minut pakotettiin juomaan sitä. Minulle sanottiin, että jos ei juo maitoa, niin luista ei tule vahvoja ja ne eivät kasva kunnolla. Luulin siksi, että maitoa on pakko juoda tai muuten luut ovat suunnilleen niin hauraat, että saa luunmurtuman vaikka siitä, että joku tönäisee kevyesti. Ihmettelin sitten, että miten aikuisilla ei ollut koskaan luunmurtumia, vaikka en nähnyt heidän koskaan juovan maitoa joten heillä olisi pitänyt olla todella hauraat luut.
Lapseni sanoi joskus, ettei uskalla juoda enempää maitoa, koska pelkäsi luiden kasvavan liian isoiksi. Oli huolestunut siitä, että kylkiluut tuntuivat ihon läpi tunnustellessa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että joskus on tavattu kanoja, joilla on hammas tai hampaita, kun sanottiin, että jotain on harvemmassa kuin kanalla hampaita.
No onhan niitä tavattu.
Luulin, että esim. ruokakaupan myyjät asuvat kaupassa, ja mietin, kuinka ankeaa heillä on varmaan nukkua siellä kovilla ja kylmillä lattioilla! Ei siis tullut pikkulapsena mieleen, että eri ammateissa toimivat ihmiset menevät työpäivänsä jälkeen omiin koteihinsa.
Isot, säädettävät tuolit kai menivät pienessä päässä sekaisin, kun luulin, että parturissa käynti tekee samalla tavalla kipeää kuin hammaslääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jostain syystä harhaluulo, että henkilö joka on horoskooppimerkiltään neitsyt ei saa harrastaa seksiä eikä saada lapsia jne. Pelkäsin henkeni edestä että lapseni syntyy neitsyeksi 😆
Luulin todella kauan että kirkossa se "pääpappi" on Jumala 😂😂😂 eikä mulla mennyt mitenkään kaaliin, kun äiti sitten selitti että Jumala on abstrakti käsite eikä sitä voi nähdä 😆
En tiennyr että ihmisillä voi olla sama nimi. Meitä tuli lentokentälle vastaan mies, joka oli saman niminen kuin enoni. Tutkiskelin häntä koko matkan, enkä tajunnut miten on mahdollista että ihminen muuttuu ulkonäöltään noin radikaalisti. Kun sitten jäätiin pois autosta, niin kysyin äitiltä järkyttyneenä että mitä enolle on tapahtunut ja miksi hän näyttää niin erilaiselta kuin viimeksi 😂👴🏼
Taidat olla jossain määrin tyhmä?
Haloo! Sehän oli lapsi silloin.
Luulin että Modern Talkingin kappaleessa Brother Louie sanotaan: Luki luki luki.
Luulin, että Pelle Peloton on rohkea pelle.
Luulin, että Sotkan mainoksissa sanottiin: Aika rampa, vaikka se oli "¡Ay, caramba!".
Luulin, että kaikki ranskanleivät tehdään Ranskassa.
Kysyin lapsen kaverilta, että mistä kotoisin ja mistä tuli Suomeen. Ensin Kreikkaan, sitten Helsinkiin,sitten Tampereelle ja vielä Helsinkiin ja takaisin Suomeen :D Oulussa asutaan. Lapset <3