Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOtoiveet ke-pe***

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se sitten oli ja meni helmikuu ja kohti kevättä mennään kohisten=) Ja siinä helmikuun myötä loppuivat myös työni!=) Eli toista päivää tässä ollaan kotosalla. Outo fiilis ajatella, että aikaisintaan työmarkkinoille vasta vuoden kuluttua=) Mutta nyt on sitten aikaa laittaa kaikki valmiiksi=) Keittiön haluan tapetoida, olohuoneen verhot ja tietysti sitten vielä Pikku2:sen kaappi valmiiksi=) Eli pesänrakennusta täälläkin havaittavissa. Tosin tämä loppu viikko menee nyt leipoen, kun vielä tänään olen likempänä kolmeekymmentä kuin neljääkymmentä, mutta huomenna on toisin.....KÄÄK!!!! Ja suku sekä ystävät haluavat tulla todistamaan mun rypyt paikanpäälle lauantaina=) Onneksi on hyvin pyöristynyt niin rypytkin jää vähemmälle=;)

Kynsisen kasvusta oli juttua, niin mulla on myös nyt todella haperot ja liuskottuvat koko ajan ja kädet kuivuu ihan hirveesti. Kun sitten taas esikoista odotellessa (tyttö) kynnet kasvoivat kuin rikkaruoho. Mutta iho on muuten ollut mielestäni nyt parempi.

Omassa navassa vauhti entisellään ja odottelen jännityksellä neuvolalääkäriä 15. päivä, jotta mitä saadaankaan tällä kertaa sf mitaksi, sehän oli rv 26 jo tiukalla mitalla mitattuna 29cm!!! Että joo, ja painosta ei viitsi edes mainita....Jonkun neuvolatäti oli kauhistellut 700g/vko nousua...heh, joo onneksi meidän neuvola tätsky ei pienistä hätkähdä.....viimeksi yli 1kg nousu per viikkoon!!!! En ymmärrä mistä moinen, mutta aivan sama oli esikoisesta!

Mukavaa viikonloppua kaikille, nyt kohti keittiötä ja jauhopusseja=)

H-R rv 28+3

Vierailija
22/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muuten vinkistä olikos se my selene, kävin katsomassa siellä Kelan sivuilla niitä omia tietojani ja sieltä löytyi tieto, että hakemukseni olisi saapunut 24.2 elikkä viime perjantaina, joten eiköhän se päätös sieltä tule viimeistään ensiviikolla. Toivotaan ainakin : )

Mä olen ollut niin väsynyt nyt iltaisin, että en ole herännyt kuin 1 kerra yöllä pissalle ja nukkumaan menen heti kun olen saanut esikoisen sänkyyn eli 21:n jälkeen. Onneksi mies tulee tänään kotiin, niin vähän helpottaa mun iltoja. Vielä pitäs tällä viikolla jaksaa nää 2 päivää pakertaa tää töis ja katotaan sit taas tilannetta maanantaina, vieläkö täällä jaksaa " käkkiä" ....

Laura 31+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas huomasin kuinka nopeasti viikot oikeastaan vierivät. Taas ollaan jo lopussa ja omatkin viikot rupeavat vaihtumaan. Ja ulkona oli jo puoli 8 aikaan tosi valoisaa. Jee me saadaan kohta kevät.

Itse kärsin atooppisesta ihosta, joten eipä ole raskausaika paljon finnejä pukannut. Naama on ollut koko talven hilseilevä ja päänahka samoten. Muualla iho on pysynyt ihan hyvänä. Rasvaisuuden taas huomaa siitä että tukka on likainen paljon aiempaa nopeammin.

Rahapäätöksistä oli juttua. Minä olen jättänyt hakemuksen tammikuun lopulla sairauskassaan ja mitään ei kuulu. Kelan omista tuista näen että hakemus on saapunut 31.1 mutta sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Ja olisipa voinut lulla että sairauskassa olisi ollut nopeampi kuin kela mutta...Kelan laskurilla tein äippäloman alkamishaun ja se näytti 19.4. eli vielä puolitoista kuukautta töitä. Vaikka en kyllä valita, olossa ei mitään vikaan ja viimeiset vuodet elänyt työllä niin aika kävisi muuten liian pitkäksi.

Kuka olisi innokas ja ottaisi asiakseen pk-seudun tapaamisen??? Mukavaa olisi tavata, mutta itse aika huono organisoimaan tällä hetkellä. Halukkaita osallistujia on kuitenkin ilmennyt tässä matkan varrella useitakin.

Omaan (.) ei uutta. Eilen oltiin illalla teatterissa ja ilmeisesti sinttikin piti kappaleesta koska potkiskeli koko esityksen ajan. ;) Tai sitten on tuleva näyttelijä tulossa. Ulkona näyttää vielä pakkasta, joten taidanpa heittää sängyn pölypunkit kuoleentumaan siksi aikaa kun itse on töissä!

Päivänjatkoja

Dolosa ja sintti 27+6

Vierailija
24/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura; jätin hakemuksen sisään helmikuun alussa, kelan sivuilla luki et vastaanotettu 6.2 enkä ole vieläkään saanu päätöstä eikä rahaa (pakkauksen sijaan). melko hidasta toimintaa näin " sesonkina" .

omaa ( . ) mikä yö..mies sit sai oksennustaudin ja koko yö meni siinä, en saanu unta ku kuulosti kuin vessassa olis kuoleva kirahvi. aamulla klo 7 sit vanhin tyttö kans aloitti oksentamisen. pakko oli siinä heti juostava kauppaan ostamaan keltasta jaffaa. nyt vaan sormet ristissä ettei tuu mulle. ihan kauhee tauti. =(

ulkona ei merkkiäkään keväästä mut niinhän se aina on. yhtäkkiä vaan viikko plussal ja lumi on vex, sitä odotellessa..

my_selene ja neiti Potkiva rv 27+3

Vierailija
25/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen pinoutuminen ennen kun jatkan muuttotohinoita...

Viime yö tuli pitkästä aikaa nukuttua hyvin... olin niin tautisen väsynyt tosta muuttohässäkästä. Eilen sain uudella kämpällä kaikki vaatteet paikoilleen ja osan astioista kaappeihin. Tänään nyt sitten muutetaan loputkin tavarat ja mulla alkaa nettipimento. En tiedä koska siellä netti sitten aukeaa.

Kävin tänään äidin kanssa käymässä yhdellä äidin työkaverilta ja saatiin sieltä tosi hyvässä kunnossa olevat rintareppu ja sitteri. Kaikki vauvan tavarat mä oonkin kohta jo muuttanut uuteen kämppään =D Ne kun on sellaisia mitä mä voin yksin kantaa... tosin äippäpakkauksen ja vaunujen kanssa tarvin miehistä apua, mutta muut saankin itse vietyä niin ei tarvi noiden poikien sitten vaippapaketteja sinne kanniskella.

Mutta nyt tämä omanapainen millinen poistuu pakkailemaan tavaroitaan ja muuttaa uuteen kotiin. =) Ja viikonloppua meillä vietetäänkin sitten kavereiden polttareiden merkeissä. Pojat lähtee jo huomenna ja meillä tytöillä on juhlinnat sitten lauantaina.

Hyvää loppuviikkoa toukomasukkaat!

[color=red]pikku-milli & paco 31+6[/color]

Vierailija
26/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä muuttuu aina vaan kipeemmäksi ja minä samalla vihaisemmaksi, murr. Kai se on pakko ostaa kallis tukivyö, vaikka rahat on kyllä niin tiukilla! Onneksi rahatilanne paranee hitusen vauvan syntymän jälkeen, kun lapsilisä nousee ja äippäraha alkaa.

Tosi tylsää, kun yhtenä päivänä kun jaksaa lähteä lenkille niin siitä seuraa väistämättä kaks päivää sängyn pohjalla:( Olipas valitusta kerrakseen!

Jee, miehellä alkaa tänään talviloma, eipähän tarvi yksin rehkiä.

Löysin muuten sitterin maanantaina kirpparilta, joten nyt ois enää ostettavana jatkosänky esikolle ja tuplarattaat. Ja välttämättä tota sänkyäkään ei heti tarvi, kun kuitenkin vauva tulee nukkumaan mun ja miehen välissä, jos vaan imetys onnistuu.

Täytyy mennä katsomaan joko kaalipata ja piparit ois valmiina:)

pricilla 26+2

Vierailija
27/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä muuttuu aina vaan kipeemmäksi ja minä samalla vihaisemmaksi, murr. Kai se on pakko ostaa kallis tukivyö, vaikka rahat on kyllä niin tiukilla! Onneksi rahatilanne paranee hitusen vauvan syntymän jälkeen, kun lapsilisä nousee ja äippäraha alkaa.

Tosi tylsää, kun yhtenä päivänä kun jaksaa lähteä lenkille niin siitä seuraa väistämättä kaks päivää sängyn pohjalla:( Olipas valitusta kerrakseen!

Jee, miehellä alkaa tänään talviloma, eipähän tarvi yksin rehkiä.

Löysin muuten sitterin maanantaina kirpparilta, joten nyt ois enää ostettavana jatkosänky esikolle ja tuplarattaat. Ja välttämättä tota sänkyäkään ei heti tarvi, kun kuitenkin vauva tulee nukkumaan mun ja miehen välissä, jos vaan imetys onnistuu.

Täytyy mennä katsomaan joko kaalipata ja piparit ois valmiina:)

pricilla 26+2

Vierailija
28/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätinpä minäkin taas kirjotella..katotaan sitten kuinka paljon jaksan.olen aika laiska kirjottamaan.

esikoinen nukahti juuri ja itsekkin pitäisi mennä pitkälleen kun selkä juimii taas täydellä teholla.olin aamupäivän, kun esikoinen hoidossa,kaverin kanssa shoppailemassa ja kyllä nyt sitten siitä kärsitään...

mulle kelan päätös tuli tosi nopeesti,ihmettelin itsekkin asiaa.tosin odottelin sitä jo paljon aikasemmin kun vein paperit työpaikalle jo tammikuussa.sitten soitin palkkakonttoriin että ovat ymmärtäneet että haen 6kk tulojen perusteella ja lähettävät sen palkkatodistuksen sitten kelaan niin sanoi että joo hän laittaa paperit seuraavalla viikolla menemään.eli ei ollut vielä mitään postittanutkaan vaan laittoi sitten kaikki kerralla.minä kun olen loppuajan kuitenkin sairaslomalla niin pystyi palkan laskemaan huhtikuun alkuun asti.siis oli laittanut viime maanantaina paperit menemään ja perjantaina oli postilaatikossa päätös.tosi nopeeta,esikoisesta odotin muistaakseni 2vko.

nyt sitten oottelen koska äppäpakkaus ois postissa.

omaan napaan ei nyt ton selkäsäryn lisäksi ihmeellisempää.häpyluu on edelleen todella kipeä,lääkäri vähän epäilikin että sieltä ois joku liitos auennut.poitsu kellottelee todella alhaalla edelleen,ja painaa lähes kaikkialle ja runnoo virtsarakkoa...muuten on todella ihana tuntea liikkeitä ja seurata masun kasvua.

nyt olen yrittänyt miettiä mitä kaikkea pientä tavaraa pitäisi kotiin hankkia ennen vauvan syntymää..siis tollasta joka päivästä tarpeistoa.ja olen yrittänyt kattella huutonetistä josko ois myynnissä sellasta suojaa vaunuihin kun mein terassilla paljon oravia.ja pitäis hommata vaunuihin seisomalauta esikoista varten.muuten kaikki suuremmat ostokset onkin tehty ja esikoisen vanhat vielä hyvässä kunnossa.

nyt taidan siirtyä vaakatasoon.

Tanui ja masu 29+4

Vierailija
29/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut puhetta taas monista asioista. Kynnet minullakin kasvaa vauhdilla. Huomasin sen jo jokuaika sitten. Kokoajan saa olla leikkaamassa.

Kelan paperit laitoin palkkikseen viime viikolla. Saa nähdä milloin sitten saan päätöksen. Haluaisin sen uuden äitiyspakkauksen, mutta saa nähdä miten käy. Se on siinä ja siinä. :)

Minulla mies on ollut eka kerralla neuvolassa mukana. Sekä joka kerta lääkärissä ja ultrassa. On tykännyt tulla mukaan.

Minttuli puhuit tukkoisesta nenästä. Itse olen kärsinyt tästä kroonisesta nuhasta marraskuusta asti. Lääkärissäkin olen maininnut asiasta pariin kertaan. On kuulemma raskauteen liittyvä, eikä oikeastaan mitään voi tehdä. Itsellä nuha on sellainen kunnon flunssa nuha, räkä on sitkeää ja keltaista (varmasti tämä kaikkia kiinnostikin ;) ). Joten tosi epämiellytävä on. Lääkkeitä lääkärit ei hirveästi ole suositelleet. Minulla kun on tuo astma, niin Rhinocorttia määräsivät avuksi. Mutta sillä on nenän limakalvoja kuivattava vaikutus, joten sitten alkoi verta vuotamaan nenästä kaiken muun lisäksi. Nyt käytän tuota Rhinocorttia joka toinen päivä vain.

Kevis & Nasumasu. 25.3. on sitten sovittu. Mulle sopii että nähdään rotuaarin pallolla. Mulle sopisi parhaiten aamupäivä kun mies on omissa harrastuksissaan. Vaikka kymmenen / yhdentoista aikaan. Muutkin ajat kyllä käy. Mulle sopii myös se että muitakin huhtikuisia/kesäkuisia tulee mukaan, ihan miten vaan.

My_Selene, oksutauti on kyllä tympeä! Toivotaan että et sairastuisi, vaikka yleensähän se kiertää kyllä koko perheen. Meillä oli myös oksutauti uhka päällä viime viikolla kun miehen vieruskaveri töissä oli kesken päivän alkanut oksentaa. Aloin heti syöttää miehelle maitohappobakteereja ja söin niitä itsekin samalla. 5 päivää niitä syötiin eikä tautia tullut. Toki voi olla ettei ehtinyt tarttuakkaan.

Pikku-Millille jaksamista muuton keskellä! Älä vaan väsytä itseäsi liikaa. :)

Sitten vähän omaa napaa. Olen huomannut että maha on alkanut levetä sivulle. Aluksi se kasvoi vain vauhdilla eteenpäin, ja nyt tosiaan huomaa ettei ole kasvanut juurikaan eteen, vaan sivulle. Olisinko aavistuksissani sittenkin oikeassa ja meille tyttö tulisi, vaikka niin poikamaha on ollut. :D

Red_Cat & Möykky 27+5

Vierailija
30/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten se menikään;)

Monet huokailee yöllisten vessareissujen kanssa. Meikämamma se vaan nukkuu yöt yhtäsoittoa ja monesti käy niin että aamulla herään samasta asennostakin. Vettä juon huomattavasti enempi kuin ennen mutta kai se johonkin jää tai sitten poistuu päivällä, silloin joudun käymän aika tiheään vessassa.

Kynsistä ja ihosta oli puhetta. Mulla kynnet kans kasvaa ja leikkaamassa saa olla vähän väliä kun pidän ne lyhkäsinä. Sen sijaan iho kuivuu. Sormista iho aivan halkeilee kipeästi. Ei auta vaikka yritän rasvaillakin jatkuvasti. Myös nenä kuivuu, pelkään että alkaa valumaan verta joskus kun on niin kuiva. Onneksi ei vielä...

Ensi viikolla olisi neuvolalääkäri. Toivottavasti mies pääsee nyt mukaan. On ollut mukana vain eka käynnillä ja ultrissa, harmittaa kun se ei ole päässyt kuulemaan sydänääniä vielä kertaakaan. Ja heti alkuraskaudesta sovimme että mies " joutuu" tulemaan mukaan kaikille käynneille kun minä kannan tätä muutoin. Ja tietääpähän mitä vauvalle kuuluu, mutta nyt on viime kerroilla ollut työesteitä.

Eilen mies yllätti iloisesti. Olin illalla kokouksessa ja kun tulin kotiin oli hän leiponut sämpylöitä, ja vielä siivonnut leipomisjäljetkin. Ja ne sämpylät oli tosi hyviä:p

Kaveri myös kauhisteli eilen että teen vielä yövuoroja tässä vaiheessa, enemmän minulla teettää vaikeuksia aamuvuorot herätyksineen ja kiireineen...

Mutta nyt hieman ulkoilemaan päivänvalolla.

t. Nasu ja masu 28+4

Vierailija
31/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais kyllä jo lauhtua. Se alkaa kevätfiilis sitten vasta heräillä, kun kadun reunassa puro solisee ja sulava koirankakka haisee! Me kyllä tänään jo käynnistettiin grillikausi :D Nuotio kaivettiin esiin ja makkarat grillattiin lasten kanssa. Synttäreitäkin pitäis ruveta suunnittelemaan, kun kuopus täyttää kahen viikon päästä 2v.

Meillä ei mies ole ollut yhessäkään neuvolassa mukana, eikä ultrassakaan. Esikoisen aikaan oli joka neuvolassa ja ultrassa, kakkosen ultrissa oli mukana, mutta kolmannella ja nyt neljännellä kerralla ei enää. Ja täällä ei oikeastaan saa edes sairaalaan ottaa sisaruksia mukaan tutkimukseen, niin ukko on sitten ollu lapsenvahtina.

Vieläkään en ole vieny kelaan papereita... Pakkauksen otan tällekkin. Sisävaatteet oli mielestäni kivempia siinä viimevuotisessa pakkauksessa, mutta uuden pakkauksen toppahaalarista tykkäsin enemmän. Täytyy varmaan huomena koittaa ne laput viedä, jos vaikka tuurilla saisi vielä sen vanhan pakkauksen. Vaan sama se toisaalta, kovassa käytössä meillä on kaikki pakkauksen sisävaatteet aina ollu. Tykkään pukea vauvan potkareihin ja bodyyn, on helppo ja mukavat päällä, luulisin...

Pitäisi kuopuksen pinnasänky tyhjentää. Ja siirtää kuopus siihen nukkumaan. On nukkunut meidän sängyssä nyt. Tai sitten siirtää vaan isänsä viereen ja vauva nukkuu sitten mun vieressä. Tai kunhan nukkuuvat, ihan sama missä! Välillä kaikki viis herää aamulla meidän sängystä :) Vaan mahtuuhan tohon, kun on 260cm levee.

Alkaa olla aika tuskanen olo välillä. Maha on pieni, eikä sinällään tiellä, mutta jotenkin roikkuu niin alhaalla. Vauva on ilmeisesti nurinpäin ja potkii alas. Jossain kohdunsuun tietämillä vihloo ihan vietävästi kun potkii. Muutenkin tuntuu, että vauvalla on kauhean ahdasta mahassa. On aina samassa asennossa, ei pyöri ollenkaan. Ja semmonen pinkee olo ja sattuu... *valivali* Ja tietty supistaa. Ja ihan sama kävelenkö vai istunko koko päivän, supistaa silti jatkuvasti. Kolme edellistä on tuntunut AIVAN erilaiselle tässävaiheessa. Nyt tuntuu lähinnä, että lapsivettä olis liian vähän, tai sitten vauva on törkeen iso...

Eikä oikein olis rahaa käydä polillakaan, kun ens viikolla on se ihotautilääkäri mulla ja sitten on välimallin polikäynnit.

Yhtään en enää muista mitä piti kommentoida...

Voikaa hyvin!

Nalluri ja ötö, 28+5

Vierailija
32/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin pinolle täältä lepposan lomailun keskeltä, ihanaa on ollut vain makoilla kotona ja kierrellä kirppareita. Yhtään ei huvittaisi palata ens viikolla töihin :-/

Mutta omanapaisia neuvolakuulumisia eiliseltä.

rv30+1

hemppa 107

sf 28

syke 136-141

paineet ok

Hemppa tosiaan oli laskenut niin että rauta pitää aloittaa (ja taisipa selvitä yksi syy siihen väsymykseen ja kiukkuiluun...). Mutta kaikista iloisin YLLÄTYS oli kun neuvolantäti ULTRASI! Mä olin ihan suu auki, että sinne n tullut semmoinenkin laite, ilmeisesti kierrättävät terkalta toiselle. Vanhahan se oli, eikä se juuri muuta kuin tarkistanut miten päin vauva on (perätilassa) mutta mä olin yhtä aurinkoa sen jälkeen! Kun mähän en tosiaan oo käyny ku viikon 12 ultrassa niin oli suunnaton helpotus nähdä että kyllä siellä ihan ihmisen näkönen otus möyrysi :) <3 <3 <3

Palailen asioihin, pahoittelut etten jaksanut lukea koko pinoa läpi :- [

stellis&voitto 30+2

Vierailija
33/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tulee nyt omanapaista tekstiä...

Neuvolassa kävin tänään:

painon muutos/vko: +595g -painoa tullut jo 10kg!:O

verenpaine: 134/68

sf 25,5

pissa puhdas

vauva oli pää alaspäin jo, mutta taitaa sillä olla viel paljon liikkumavaraa kun tuntuu, että se on välillä poikittainkin.

Ens viikolla on lääkäri vielä.

Sitten käytiin katsomassa yhtä asuntoakin tänään ja se on aika varmaa, että saadaan se! Vaikutti tosi kivalle ja se on vielä tuossa kävelymatkan päässä, niin ei tarvi sitten ihan täysin asuinaluetta vaihtaa. Sinne pääsee muuttamaan 1.4. Huomenna pitäis saada varmuus että asunto on meidän. Ihanaa.

-äiskä-04 rv 27+4

Vierailija
34/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kuulumisia tullut taas niin ettei millään ehdi kaikkia lukea. Kiva, kun on näin aktiivista porukkaa :)

Meillä on tässä raskaudessa mies ollut mukana molemmissa ultrissa, muttei neuvolassa ja siihen on selkeä syy: meillä kun on jo 4 lasta niin on kaikkien kannalta helpompaa, että mies hoitaa lapsia sen ajan kun käyn neuvolassa.

Neuvolakuulumisia:

viikot:30+2

hemppa:125 (ennen raskautta 145 eli kuitenkin selvästi laskussa)

verenpaine: 100/65

Pissa: muuten puhdas, vähän sokeria (oli kyllä tullut juotua turemehua ja syötyä viineriä :-/ )

Kohdun korkeus: 28cm

vauvan sydänäänet: 135

vauvan asento: pää alaspäin (ollut jo ainakin 28 viikosta alkaen)

Äidillä valitettavasti paino nousee vauhdikkaasti, vaikka yleisesti syön aika terveellisesti, mutta suht paljon, aina on nälkä.. Turvotustakin on jo jonkin verran etenkin nilkoissa, sormissa ja kasvoissa. Pissa kontroloidaan ensi kerralla uusiksi ja monivitamiinia tarkoitus syödä ainakin yksi päivittäin. Toistaiseksi olen syönyt vain multitabs 2plussan n.4krt7viikko ja D-vitamiinia. Muuten vointi edelleen hyvä.

Alfiina+masuvauva 30+3

Vierailija
35/36 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotka olivat kiinnostuneita Helsingin tapaamisesta. Mä sitä kanssa joskus ehdottelin. Elikäs kukas sen järjestäis ja pääseekö porukka päivisin vai iltaisin?

Vierailija
36/36 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikot 27+5

Paineet 116/62

Sf 24,5 cm

Paino +757 / vko (yhteensä n. 12 kg)

Vauvan sykkeet 153-155

Hemoglobiini 106

Eivät ensin ottaneet hemoglobiinia, mutta ennen kun oli lähdössä kerroin miten järkyttävän väsynyt olen ollut ja että en tee muuta kun nukun, niin katsoivat hempan - onneksi - oli laskenut kuukaudessa 130:stä 106:en. Nyt rautakuurille....

Tulen mielelläni mukaan tapaamiseen Helsingissä! Minulle sopii parhaiten neljän/viiden jälkeen arkisin.