Suositteli puhelinta, hinta max 200€.
1,5 vuotta vanha puhelin sekoilee joten uudelle tarvis. Mulla ollu oikeastaan aina Nokian puhelimia, vähän aikaa käytössä Sony xperia oli välillä.
Nyt harkinnassa android että sais esim. aktiivisuusrannekkeen kun lumiaan ne ei käy.
Suositelkaapa siis puhelinta, hinta max 200€ kun ei nämä kalliimmatkaan kauaa näytä kestävän.
Kommentit (31)
Näin loppuvuodesta myydään tämän vuoden mallit edullisesti, sillä heti vuodenvaihteen jälkeen tulevat uudemmat mallit. Eivät ne tämän vuoden mallitkaan vielä ole vanhentuneita, mutta aina jotain uutta tietysti keksitään. Ostin itse vuosi sitten Samsungin näin loppuvuodesta, olisiko ollut noin 180 €. Hyvin pelittää. Se miksi valitsin Samsungin, johtui paljolti siitä, että siihen löytyi netistä suomenkielinen käyttöopas. Olisin mieluillut Huaweitä, mutta siihen löytyi vain englanninkielinen opas. En tiedä, tarvitsetko opasta, mutta minä ainakin tarvitsin, kun perheessä eikä lähipiirissä ole näppärää keskenkasvuista tenavaa, joka olisi napsutellut puhelimen sukkelasti toimintakuntoon. Kyllähän liikkeessä - maksua vastaan tietysti - laitetaan puhelin toimintakuntoon, mutta ei se ollut ainakaan minulle sillä selvä, vaan eri toimintoja piti halkea oppaasta. Jokainen puhelin on kuitenkin omalaisensa. Ja kun oli käytellyt siihen asti lähinnä "älytöntä" Nokiaa, niin kaipasin opastusta. Kaipaan kyllä vieläkin ja vuoden harjoiteltuani olen ilmoittautunut kansalaisopiston lyhytkurssille, jolla opastetaan älypuhelimen ja tabletin käyttöä. Toivotaan, että mummokin oppii!
Honor 7 (ei siis se Lite). On myyty hintaan 179€ verkkokauppa.comissa. Tarkkaile tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Honor 7 (ei siis se Lite). On myyty hintaan 179€ verkkokauppa.comissa. Tarkkaile tarjouksia.
Ei se Litekään huono ole, sillä vaan ei ole mitään tekemistä tuon Honor 7:n kanssa. Monissa maissa Honor 7 Lite on Honor 5C.
Huawei Honor 7 Lite hakkaa Huawei P8 Liten aika suvereenisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Litekään huono ole, sillä vaan ei ole mitään tekemistä tuon Honor 7:n kanssa. Monissa maissa Honor 7 Lite on Honor 5C.
Litessä on parempi prossu kuin honor 7:ssa ja on muutenkin uudempi luuri. Honor 7:ssa on 3gb rammia kun litessä vain 2gb. Tosin normaalikäytössä ei ainakaan itselläni ole alkanut jäätämään tämä lite. Toisaalta suljenkin usein kaikki sovellukset, joita ei tarvitse olla päällä. Nopeaa ja helppoa.
Kyllähän tuo H7 lite on ollut hintaansa nähden yliveto. Kamera on niin hyvä kuin tuohon hintaan voi saada. Sormenjälkitunnistus on iso plussa.
Kaikki on loistavaa, mutta jos negatiivisiin asioihin mennään, niin:
Namiskat nyt on pikkaisen halvan tuntuiset ja se fyysinen kotinäppäin puuttuu, mikä voi harmittaa Samppaan tottuneita. Ekana parina kuukautena ei nykinyt yhtään. Nyt jäätyy välillä, kerran-pari viikossa, jos appseja + selain unohtuu päälle yhtäaikaa. Jäätyy ihan kunnolla, toisaalta vähän oma vika.
Honor 7 saat 200 eurolla. Suosittelen sitä. Mutta oottasin ehkä ite alennusmyyntejä, jos ei oo kiire.