Työttömät! Hakekaa töihin Kelan pääjohtajaksi!
Täältä voi hakea:
https://ura.kela.fi/job/Helsinki-P%C3%A4%C3%A4johtaja/1150773901/
Kommentit (13)
Itsekin työkyvyttömyyseläkeläisenä ajattelin sivutoimeksi hakea. Erinomainen tuntemus sosiaaliturvasta löytyy 25 vuoden ajalta, kun olen ollut työttömyyskorvauksella, toimeentulotuella, sairauspäivärahalla, kuntoutustuella tai työkyvyttömyyseläkkeellä. Myös hoitotuesta, kuntoutuspsykoterapiasta ja vaativasta lääkinnällisestä kuntoutuksesta erinomainen tuntemus.
Siellä ne sitten Kelan sivulla näkyvät kaikkien hakijoiden nimet. Hävettääkö?
Ja joutuisin sitten kansalaisten paskaämpäriksi valituksi tultuani?
Liian pieni palkka, luxustuilla elää leveämmim
Onko ylempi korkeakoulututkinto ja riittävä ruotsin kielen taito? Muuten saatat itsesi naurunalaiseksi heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin työkyvyttömyyseläkeläisenä ajattelin sivutoimeksi hakea. Erinomainen tuntemus sosiaaliturvasta löytyy 25 vuoden ajalta, kun olen ollut työttömyyskorvauksella, toimeentulotuella, sairauspäivärahalla, kuntoutustuella tai työkyvyttömyyseläkkeellä. Myös hoitotuesta, kuntoutuspsykoterapiasta ja vaativasta lääkinnällisestä kuntoutuksesta erinomainen tuntemus.
Tuollaista ymmärtämistä kelan johtajalta todella pitäisi vaatia. Ei mitään lahjuslounailla turvonnutta työttömiä Työteekissä hyväksikäyttävää kokoomuspoliitikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko ylempi korkeakoulututkinto ja riittävä ruotsin kielen taito? Muuten saatat itsesi naurunalaiseksi heti alkuun.
Virkamiesruotsi suoritettu osana korkeakoulututkintoa.
Sarjahakija-Peter on hakenut myös. Jospa nyt onnistuisi. 😀
Olen hakenut jo viime viikolla.