Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositteli puhelinta, hinta max 200€.

Vierailija
25.07.2016 |

1,5 vuotta vanha puhelin sekoilee joten uudelle tarvis. Mulla ollu oikeastaan aina Nokian puhelimia, vähän aikaa käytössä Sony xperia oli välillä.

Nyt harkinnassa android että sais esim. aktiivisuusrannekkeen kun lumiaan ne ei käy.

Suositelkaapa siis puhelinta, hinta max 200€ kun ei nämä kalliimmatkaan kauaa näytä kestävän.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simsonin J5 tai Huawei

Vierailija
2/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG leon ollut käytössä jo 6kk ja toimii oikein hyvin. Reilusti alle 200€ oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motorola Moto G2:een oon ollut tyytyväinen. Reilu vuoden ollut käytössä ja nythän siitä on tullut uudempi malli. Youtubesta löytyy video-arvosteluja eri mallien ominaisuuksista, gadgeteista ja käyttömukavuudesta. Niitä katsoin ku mietin sopivaa luuria, tää maksoi alle 200.

Vierailija
4/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei Honor. Sonyssa muistin tukkii käyttis, motorolaa ei ole ollut.

Vierailija
5/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huawei Honor. Sonyssa muistin tukkii käyttis, motorolaa ei ole ollut.

Honor 4X tarjouksessa 139 €, olikohan Powerissa.

Vierailija
7/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei Honor 6.Itse ostin kuukausi sitten gigantista 179€.Oon ollut tyytyväinen :)

Vierailija
8/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xiaomi redmi note 3 Pro jos vaan Englanti taipuu kun vielä ei ole Suomi tuettuna.

Vastineena rutkasti enemmän vääntöä, Parempi kamera ja näyttö kuin ns. Länsimaisissa vastineissa.

Vierailija
9/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Honoria olen harkinnut, ihan tuntematon merkki on ennestään.

Sony on mulle no no merkki, näyttö menee liian helposti rikki.

Vierailija
10/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei honor 6. Oon ollu tosi tyytyväinen :)

Vierailija
11/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xiaomi redmi note 3 Pro jos vaan Englanti taipuu kun vielä ei ole Suomi tuettuna.

Vastineena rutkasti enemmän vääntöä, Parempi kamera ja näyttö kuin ns. Länsimaisissa vastineissa.

Ei varmaan niin paljon taivu enkku että ostasin tollasen.

Vierailija
12/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motorolan Moto G-sarja. Vuodesta toiseen voittanut hintaluokkansa vertailuissa. Uusin on 4th gen, Verkkokaupassa myynnissä. Elisalla 3rd gen 188€ ja tämä on vedenkestävä malli. Muissa malleissa roiskeenkesto.

Itsellä ekan generaation puhelin ja toimii kahden vuoden jälkeen kuin uusi ja kestää vaikka ja mitä. Näytöt näissä kestäviä.

Vierailija
13/31 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sellainen, jossa on MUISTIA!!  Jos puhelimessa on 8 gigaa, niin huomioi se, että Androidin omat ohjelmat vie niistä jo 4 Gt, joten jäljelle jää aika vähän sun omia ohjelmia/appeja varten! 

Vierailija
14/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung J5

Vierailija
15/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung J5. Mulla tällä hetkellä J3, eikä sekään huono ole.

Vierailija
16/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on Huawein PL8 Lite, ei valittamista :)

Vierailija
17/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor 7 lite

Vierailija
18/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei honor 7 lite ehdottomasti. Ollut itselläni käytössä noin puoli vuotta, eikä ole ollut mitään valittamista. Itse ostin 199e hintaan, mutta nyt tuota näyttää saavan tarjouksesta jo 120-130e hintaan. Näyttää olevan tarjouksessa vähän väliä eri kaupoissa. Mielestäni todella halpa puhelin ominaisuuksiinsa nähden. Kesällä ilmestynyt malli, joten uusikin.

Honor 7 ei myöskään ole huono vaihtoehto, mutta hinta ja laatu ei mielestäni kohtaa yhtä hyvin. Siinä on enemmän ram-muistia ja gyroskooppi (tarvitsee esim. pokemonin pelaamiseen kameran kautta), mutta muistaakseni huonompi prosessori.  

Vierailija
19/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huawei honor 7 lite ehdottomasti. Ollut itselläni käytössä noin puoli vuotta, eikä ole ollut mitään valittamista. Itse ostin 199e hintaan, mutta nyt tuota näyttää saavan tarjouksesta jo 120-130e hintaan. Näyttää olevan tarjouksessa vähän väliä eri kaupoissa. Mielestäni todella halpa puhelin ominaisuuksiinsa nähden. Kesällä ilmestynyt malli, joten uusikin.

Honor 7 ei myöskään ole huono vaihtoehto, mutta hinta ja laatu ei mielestäni kohtaa yhtä hyvin. Siinä on enemmän ram-muistia ja gyroskooppi (tarvitsee esim. pokemonin pelaamiseen kameran kautta), mutta muistaakseni huonompi prosessori.  

Puhelimen kamerasta sanoisin sen verran, että sisätiloissa ei kuvanlaatu ole paras mahdollinen, mutta ulkona tulee tosi hyvät värit kuviin. 

Vierailija
20/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawein Honor 7 lite. Itse ostin 129 eurolla Black Fridayn tarjouksesta ja olen ollut todella tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi