Kauniilla naisilla betamiehiä miesystävinä!
Mikä ihme siinä on, että niin monella kauniilla naisella on miehenään betamies? Näyttää täysin epäsuhtaiselta parilta, kun naisella on mies, joka on hintelä, ei juuri edes naistaan pidempi ja tuskin vain ovat kuuluisia ja varakkaitakaan. Miksi ne kauniit naiset heittävät elämänsä hukkaan betamiehen rinnalla, kun heillä olisi mahdollisuus todella komeaan alfamieheenkin?
Kommentit (7)
Koska alfoja ei yksinkertaisesti riitä kaikille. Nämä sitten niitä fiksuja naisia koska ovat ottaneet seuraavaksi parhaan vaihtoehdon...eivätkä tyytyneet asustelemaan keskustayksiössä kissan kanssa.
Miks kukaan haluaisi alfamiestä jolla on pää täys kusta ja sitä tavoittelee 100 muutakin vosua :D olen onnellinen mielummin kiltin ja ei niin alfan kanssa kun että kärsisin alfamiehen törttöilyistä 😉 t. kaunis N 24
Toisen beta on toisen alfa. Ja vice versa. Tämän kun tajuaisit, niin elämäsi olisi helpompaa. Kaikki kun eivät edelleenkään halua samoja asioita kumppaniltaan tai suhteeltaan.
Ihanko tosissasi mietit tämmöisiä? Et taida olla mikään kovin välkky tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Koska alfoja ei yksinkertaisesti riitä kaikille. Nämä sitten niitä fiksuja naisia koska ovat ottaneet seuraavaksi parhaan vaihtoehdon...eivätkä tyytyneet asustelemaan keskustayksiössä kissan kanssa.
Mutta kun näitä alfamiehiä näkee jonkun verran mm. ei-niin-viehättävillä naisilla. Luulisi kyllä, että kauniit naiset olisivat tuossa kilpailussa olleet etusijalla alfamiesten valitsemisessa, mutta ei, jostain syystä kauniilla naisilla on betamiehiä.
Musta on outoa, että miehet yrittävät päättää naisten puolesta millainen mies on komea kun se ei todellakaan ole kiveen kirjoitettua. Itse käyn tällä hetkellä kuumana keskimittaiseen, mahakkaaseen mieheen, joka on karvainen kuin mikä (ihan umpi suomalainen 😉). Tuon karvaisuuden ja nallemaisen olemuksen lisäksi miehellä sattuu vielä olemaan törkeän paksut ja pitkät hiukset. Uhhh..
Olin kaunis nainen ennen kuin musta tuli lyhyt luuseri betamies. Tai no, mieshän mä olin, mutta näytin kauniilta naiselta. Jouduin melkein tappeluun muutaman kerran, kun idiootit aukoi päätä mun exälle, joka oli sellainen arka ja pienikokoinen nörttimies.
Aika outoa muuten, että mäkin olen saanut kauniita naisia. Eihän mulla ole edes penistä. Olen superlyhyt mies sen lisäksi, aika rumakin kaiketi noin mieheksi. Silti kauniit heteronaiset on lämmenneet. Johtuisiko siitä, että ihmiset tuppaa tykkäämään ihmisistä ilman mitään ihmeen luokitteluja. Yksilöillä on omat kriteerinsä, mutta mä en ole koskaan miettinyt kriteerejä tai etsinyt ketään. Tykkään vain olla hyvää juttuseuraa. Mulle kuulemma pystyy puhumaan kaikesta. Ehkä se merkkaa enemmän kuin senttimetrit tai eurot tilillä, kun tapaa oikeanlaisia ihmisiä.
Samaa olen ihmetellyt.