Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kestä tätä sinkkuutta enää hetkeäkään!

Vierailija
25.07.2016 |

Mua niin turhauttaa, ahdistaa ja itkettää! 2 vuotta olen ollut nyt sinkkuna eikä loppua näy! En vaan kestä tätä enää. Kaverit ostaa omistusasuntoja, saa lapsia ja menee naimisiin. Minä se vaan olen yksin. Missä sitä voisi tavata enää ketään? Baareissa ei kukaan lähesty, eipä sillä, tuntuu ettei siellä näy ketään varteen otettavan oloisiakaan yleensä. Kaikki vaikuttaa vaan seksin perässä olevilta. Tinderissä aloitan aika useinkin keskustelun, mutta tuntuu että hyvin harvoin johtavat treffeihin, koska keskustelu tyrehtyy melko pian. Missä, oi missä, voisi tavata miehen? Älkääkä sanoko, että harrastuksessa, sillä vuorotyön vuoksi en voi sitoutua tiettynä päivänä olevaan harrastukseen.

Piristäkää mua ja kertokaa missä yllättävässä paikassa tai tilanteessa tapasit miehesi!

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli pitää ottaa joku kengänkärkiään tuijotteleva nyhväkerunkkari, niin se ei ainakaan ole psykopaatti? En kestä, kuolen oikeasti nauruun!!! Teidän joidenkin maailma on vaan niin vinoutunut!!!

Ei oo vinoutunut. Sun sisälukutaito on vaan totaalisen paska. En todellakaan sanonut että ainoat vaihtoehdot ovat psykopaatit ja kenkiinsä tuijottavat. Vaan että sellainen mies jolla on oikeasti sellainen mies joka saa luonteellaan naisia koko ajan kiinnostumaan itsestään, ovat harvinaisia. Suurin osa miehistä on liian nössöjä että naiset kiinnostuisivat muutenkin kuin aniharvoin. On pieni joukko miehiä joiden perässä on hirvittävä määrä naisia, kun taas ylivoimaiselle valtaosalle miehistä naisen löytäminen ei ole kiinnostuneiden naisten valikointia vaan työntekoa että löytäisi edes yhden joka on kiinnostunut.

Vierailija
122/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee kyllä täällä onnistutaan kääntämään joka ikinen asia negatiiviseksi! Ihan jo naurattaa. :D ihan kuin parisuhteen toivominen olisi jotenkin epänormaalia ja itsensä hyväksymättömyyttä. Sitten kun tarkennan, että ihan hyvin täällä selvitään yksinkin niin ruvetaan huutelemaan, niin ethän sä ketään halunnutkaan edes.

Mutta joo, siis taidanpa ihan hyvin sitten kestää sinkkuutta, kun en ketä tahansa kelpuuta. En ole salamarakkauden perässä, mutta edelleenkin olen varma, että jo ekoilla treffeillä tietää onko mitään järkeä nähdä uusiksi. Kyllä mä lähden tokillekin treffeille, jos yhtään tulee sellanen olo, mutta jos ollaan aivan eri planeetoilta niin en lähde.

Joo ja niin ne mun varatutkin kaverit aina huutelee, että baarissa vaan meet iskee, niin oon pyytänyt näyttämään jonkun, joka a) ei ole tyttöystävänsä kanssa, b)ei ole sormusta c) ole ympäripäissään d) näytä oikein perinteiseltä pillun perässä juoksevalta. Niin aika hiljaista tulee! Ja ne muutamat potentiaaliset on aika lailla piiritettyjä baarissa.

Ja en sanonut ettei SAA olla klassisen komea, vaan tarkoitin etten etsi sellaista, vaan persoonallisuus on oikein ok. Ja jos tämä nyt täytyy rautalangasta vääntää niin tarkoittaa sitä, että voi olla mainstreamin mielestä jopa

rumahko, mutta on mun mielestä kivan näköinen.

Mutta tuntuu, että sanoin mä täällä mitä hyvänsä niin se onnistutaan kääntämään jotenkin ihan väärin päin.

Ap

Kuvaile perinteinen pillunperässäjuoksija?

-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee kyllä täällä onnistutaan kääntämään joka ikinen asia negatiiviseksi! Ihan jo naurattaa. :D ihan kuin parisuhteen toivominen olisi jotenkin epänormaalia ja itsensä hyväksymättömyyttä. Sitten kun tarkennan, että ihan hyvin täällä selvitään yksinkin niin ruvetaan huutelemaan, niin ethän sä ketään halunnutkaan edes.

Mutta joo, siis taidanpa ihan hyvin sitten kestää sinkkuutta, kun en ketä tahansa kelpuuta. En ole salamarakkauden perässä, mutta edelleenkin olen varma, että jo ekoilla treffeillä tietää onko mitään järkeä nähdä uusiksi. Kyllä mä lähden tokillekin treffeille, jos yhtään tulee sellanen olo, mutta jos ollaan aivan eri planeetoilta niin en lähde.

Joo ja niin ne mun varatutkin kaverit aina huutelee, että baarissa vaan meet iskee, niin oon pyytänyt näyttämään jonkun, joka a) ei ole tyttöystävänsä kanssa, b)ei ole sormusta c) ole ympäripäissään d) näytä oikein perinteiseltä pillun perässä juoksevalta. Niin aika hiljaista tulee! Ja ne muutamat potentiaaliset on aika lailla piiritettyjä baarissa.

Ja en sanonut ettei SAA olla klassisen komea, vaan tarkoitin etten etsi sellaista, vaan persoonallisuus on oikein ok. Ja jos tämä nyt täytyy rautalangasta vääntää niin tarkoittaa sitä, että voi olla mainstreamin mielestä jopa

rumahko, mutta on mun mielestä kivan näköinen.

Mutta tuntuu, että sanoin mä täällä mitä hyvänsä niin se onnistutaan kääntämään jotenkin ihan väärin päin.

Ap

No jos olet joskus käynyt lukemassa AVn sinkkuketjuja niin lopulta ne menää vänkäämiseks ja pääteema on tämä:

"Suomalaiset miehet ovat sitä ja tätä"

"Suomalaiset naiset ovat nirsoja (ja rahan perässä)"

Taitaa olla aika paljon kateroituneita ihmisiä täällä huutelemassa. Mulla ei ainakaan ole negatiivisia kokemuksia naisista. Eikä kukaan ole muhun varmasti treffeillä pettynyt kun semmoisilla en ole ollut suhteetkin ovat loppuneet ilman suurta draamaa.

Vierailija
124/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun kriteerit kuulostaa oikein kohtuullisilta! Pidä kiinni niistä vaan. Tuuripeliä pariutuminen pitkälle on.

Nettideittailu on työlästä, mutta sieltä kun jaksaa raapia voi löytyä niitä helmiä myös. Jos tapaa riittävästi ihmisiä, kyllä niistä muutama itseä miellyttävä on löydyttävä.

Itsevarmuus on myös taito, jota aivan jokainen voi harjoitella. Oikea itsevarmuus ei välttämättä näy päällekäyvänä käytöksenä, vaan enemmän sinä, että tietää kuka on ja hyväksyy itsensä.

Vierailija
125/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin turhauttaa, ahdistaa ja itkettää! 2 vuotta olen ollut nyt sinkkuna eikä loppua näy! En vaan kestä tätä enää. Kaverit ostaa omistusasuntoja, saa lapsia ja menee naimisiin. Minä se vaan olen yksin. Missä sitä voisi tavata enää ketään? Baareissa ei kukaan lähesty, eipä sillä, tuntuu ettei siellä näy ketään varteen otettavan oloisiakaan yleensä. Kaikki vaikuttaa vaan seksin perässä olevilta. Tinderissä aloitan aika useinkin keskustelun, mutta tuntuu että hyvin harvoin johtavat treffeihin, koska keskustelu tyrehtyy melko pian. Missä, oi missä, voisi tavata miehen? Älkääkä sanoko, että harrastuksessa, sillä vuorotyön vuoksi en voi sitoutua tiettynä päivänä olevaan harrastukseen.

Piristäkää mua ja kertokaa missä yllättävässä paikassa tai tilanteessa tapasit miehesi!

Mihinpä sitä miestä muuhun tarvitseekaan kun siittämään ja lompakoksi.

Vierailija
126/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun kriteerit kuulostaa oikein kohtuullisilta! Pidä kiinni niistä vaan. Tuuripeliä pariutuminen pitkälle on.

Nettideittailu on työlästä, mutta sieltä kun jaksaa raapia voi löytyä niitä helmiä myös. Jos tapaa riittävästi ihmisiä, kyllä niistä muutama itseä miellyttävä on löydyttävä.

Itsevarmuus on myös taito, jota aivan jokainen voi harjoitella. Oikea itsevarmuus ei välttämättä näy päällekäyvänä käytöksenä, vaan enemmän sinä, että tietää kuka on ja hyväksyy itsensä.

Se että ap muuttuu itsevarmemmaksi ei varmaankaan auta siihen, että suomalaiset miehet ovat liian epävarmoja. Naiset voivat tehdä omalle tilanteelleen tasan kaksi asiaa: alkaa katsella niitä vähemmän itsevarmoja miehiä tai hyväksyä yksinolo. Sen nyt oeln vaan miehenä nähnyt lukrmattomat kerrat, että mukiinmenevän mutta epävarman miehen on vaikea saada oikein minkäänlaista naista. Itse naiset hinnoittelevat usein itsensä ulos. Saa toki hinnoitella, mutta ihan turha valittaa asiasta saati osoitella miehiä sormella. On niin paljon ihan ö-luokan miehiä, jotka ulkoisella itsevarmuudella ja ekstroverttiydellä saavat helposti naisia. Ei ole todellakaan miesten vika että teillä on tuollaiset standardit joihin hyvät miehet eivät usein mahdu.

Vierailija
127/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newsflash: aloitteelliset ja aktiiviset miehet ovat parisuhteessa.

Tai syytteessä häirinnästä. Molempien vaihtoehtojen todennäköisyys on nykyään lähes sama. Kyse on vain siitä haluaako moisen riskin ottaa. Yhä useampi toteaa ettei kannata, joten jää vapaaehtoisesti sinkuksi.

Vierailija
128/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

d) näytä oikein perinteiseltä pillun perässä juoksevalta.

Ap

Sinä olet se joka määrittää miltä perinteinen pillun perässä juokseva mies näyttää, eikä asia liity kyseiseen mieheen mitenkään, vaan on täysin omien korviesi välissä. Ongelmasi ratkeaa ihan itsestään heti kun asian tajuat.

Vierailija
129/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinpä sitä miestä muuhun tarvitseekaan kun siittämään ja lompakoksi.

No ei ainakaan seksipartneriksi, dildo on paljon parempi kuin yksikään mies.

Ensin raskaaksi ja sitten mies pihalle on kyllä se paras taktiikka. Kyllä me naiset se jo tiedetään.

Vierailija
130/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä vaikuttaa. Meinaa naisen on "löydettävä" eli siis tavattava miehensä nuorena yli kolmekymppisenä vienti vähenee. Toki kypsemmillekin löytyy ottajia, mutta aika sattumankautta. Tavisajattelua.

En osaa muulla tavoin auttaa kuin, että tietäisit mitä haluat kirjoita ylös(suurin osa ihmisistä ei tee tätä..ja ei koskaan saa mitä haluaa).

Yks tapa on kertoa maailmakaikkeudelle missä ja milloin olet tavoitettavissa..

"Olen avoin rakkaudelle, uskon olevani valmis antamaan rakkautta ja ottamaan vastaan rakkautta...olen uimahallissa huomenna illalla ja minusta ihana mies olisi sellainen, joka on hellä ja rakastava, hyvä kuuntelija jolla on terveet elämäntavat"

...Tämä oli esimerkki ja se toimii, mutta sitten kun kohtaat/saat kyseisen miehen sulla täytyy olla silmät auki ja sun täytyy muistaa mitä oot pyytänyt, koska kun meillä on mielessä tumma, pitkä, komea ym..emme ehkä älyä, että se oli se tummaihoinen mies pyörätuolissa ym..tarkkana kuin porkkana ettei tilaisuus mene ohi suun.

Mulle kävi ensimmäisellä kerralla niin, että tapasin ihanan, hauskan, kiltin miehen, mutta en voinut olla hänen kanssaan..silloin "Rakas Jumala kiitos siitä, että kuulit toiveeni/rukoukseni ja lähetit minulle näinkin nopeasti ihanan miehen valitettavasti en voi olla hänen kanssaan niin kuin haluaisin yms".

bloggailen vastaavista aiheista avoinkasvu.wordpress.com

Vierailija
131/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli hyviä huomiota haluaisin lisätä vielä, että jotkut naiset sabotoivat itse suhteitaan myös tietämättään alitajuisesti eli rakastuvat sellaiseen joka ei heitä huoli tai vastaavasti on suhteessa sellaisen kanssa joka ei ymmärrä jotta ei voisi liikaa lähentyä.

En löytänyt oikeata artikkelia..tässä vähän suuntaa antavaa

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016040521365028_iq.shtml

Vierailija
132/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria16 kirjoitti:

Ikä vaikuttaa. Meinaa naisen on "löydettävä" eli siis tavattava miehensä nuorena yli kolmekymppisenä vienti vähenee. Toki kypsemmillekin löytyy ottajia, mutta aika sattumankautta. Tavisajattelua.

En osaa muulla tavoin auttaa kuin, että tietäisit mitä haluat kirjoita ylös(suurin osa ihmisistä ei tee tätä..ja ei koskaan saa mitä haluaa).

Yks tapa on kertoa maailmakaikkeudelle missä ja milloin olet tavoitettavissa..

"Olen avoin rakkaudelle, uskon olevani valmis antamaan rakkautta ja ottamaan vastaan rakkautta...olen uimahallissa huomenna illalla ja minusta ihana mies olisi sellainen, joka on hellä ja rakastava, hyvä kuuntelija jolla on terveet elämäntavat"

...Tämä oli esimerkki ja se toimii, mutta sitten kun kohtaat/saat kyseisen miehen sulla täytyy olla silmät auki ja sun täytyy muistaa mitä oot pyytänyt, koska kun meillä on mielessä tumma, pitkä, komea ym..emme ehkä älyä, että se oli se tummaihoinen mies pyörätuolissa ym..tarkkana kuin porkkana ettei tilaisuus mene ohi suun.

Mulle kävi ensimmäisellä kerralla niin, että tapasin ihanan, hauskan, kiltin miehen, mutta en voinut olla hänen kanssaan..silloin "Rakas Jumala kiitos siitä, että kuulit toiveeni/rukoukseni ja lähetit minulle näinkin nopeasti ihanan miehen valitettavasti en voi olla hänen kanssaan niin kuin haluaisin yms".

bloggailen vastaavista aiheista avoinkasvu.wordpress.com

Siinäpä hauskoja ohjeita. Aion kokeilla.

Vierailija
133/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että ap muuttuu itsevarmemmaksi ei varmaankaan auta siihen, että suomalaiset miehet ovat liian epävarmoja. Naiset voivat tehdä omalle tilanteelleen tasan kaksi asiaa: alkaa katsella niitä vähemmän itsevarmoja miehiä tai hyväksyä yksinolo. Sen nyt oeln vaan miehenä nähnyt lukrmattomat kerrat, että mukiinmenevän mutta epävarman miehen on vaikea saada oikein minkäänlaista naista. Itse naiset hinnoittelevat usein itsensä ulos. Saa toki hinnoitella, mutta ihan turha valittaa asiasta saati osoitella miehiä sormella. On niin paljon ihan ö-luokan miehiä, jotka ulkoisella itsevarmuudella ja ekstroverttiydellä saavat helposti naisia. Ei ole todellakaan miesten vika että teillä on tuollaiset standardit joihin hyvät miehet eivät usein mahdu.

Asenne, jossa naiset (tai miehet) ovat homogeeninen ja yksimielinen ryhmä, joilla kaikilla on yksi ja sama mielipide, on aivan epälooginen. Yksilöt pitää ja voi tuomita tekojensa perusteella, mutta miksi yleistää (ja vielä oman mutun perusteella)? Toivon, että et kohdista samanlaisia negatiivisia ennakko-oletuksia jokaiseen tapaamaasi naiseen. Älä rankaise viattomia omasta kärsimyksestäsi.

Itsevarmuuden harjoittelu pätee sekä naisiin että miehiin. Koska jos ei ole itsensä kanssa väleissä, tulos on juuri tätä: kun päästään edes keskustelemaan toisen sukupuolen kanssa, alkaa katkeransuolainen syytösten sarja, jossa viatonta syytetään toisten ihmisten mielipiteistä ja teoista. Edustan tässäkin keskustelussa vain itseäni ja omia mielipiteitäni, kuten tiedän sinunkin edustavan vastaavasti omiasi. Miltä sinusta se tuntuisi tulla syytetyksi mielipiteistä ja asenteista, joita sinulla ei ole?

Ymmärrän hyvin, mistä epävarmuus kumpuaa. Mutta toisten ihmisten flaksin kadehtimisen ja kollektiivisten syytösten jakelun sijaan ihan oikeasti keskittyisin omaan elämään ja oman itsensä hyväksyntään, sillä parisuhteessa tai ei, se on jokaisen tehtävä itse. Kortit on mitkä on, ja niillä pelataan.

Vierailija
134/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 26-vuotias ja ollut sinkkuna aina. On toki ollut jotain juttuja, joista ei kuitenkaan ole koskaan tullut mitään sen enempää. Yhden illan juttuja ei ole ollut enkä niitä halua harrastaa. Olen aika omatoiminen eli jos näen kiinnostavan miehen, yleensä kyllä teen aloitteita. Saatan esimerkiksi kysyä kahville. Saan kuitenkin lähes aina pakit. Miehet eivät koskaan pyydä mua ulos, joten on sitten ollut pakko itse toimia jos on jostain kiinnostunut. Sekään ei näytä olevan sitten hyvä asia. Olen ihan normaalipainoinen, nätti, fiksu ja en esimerkiksi juo alkoholia melkeinpä koskaan. Kaikin puolin "kunnollinen" nainen, mutta ehkä sitten jotenkin liiankin itsenäinen ja liiankin omatoiminen. Olen huomannut että miehet tuntuvat kiinnostuvan naisista, jotka eivät saa mitään tehtyä itse tai sitten niistä, jotka päästävät miehen heti sänkyynsä.

Yritän kuitenkin toivoa että ehkä joskus vielä onnistaa rakkaudessa. Kieltämättä usein iskee pieni epätoivo. Muutamilla Tinder-treffeillä olen käynyt, joskin miehet eivät selvästikään ole olleet parisuhteen perässä. Itse taas en jaksa säätää.

Olen yrittänyt miettiä mikä mussa on erilaista kuin esimerkiksi seurustelevissa kavereissani enkä oikein tiedä. En koe olevani nirso ja annan kyllä mielelläni mahdollisuuksia, mutta mua ei vain oikein lähesty kukaan ja miehet eivät tunnu pitävän siitäkään että nainen lähestyy. Joissain asioissa olen kyllä ehkä keskimääräistä naista itsenäisempi ja pärjään niin hyvin yksin, että en tiedä säikäyttääkö se sitten miehiä. Toisaalta en tajua kuka haluaa sellaistakaan naista, joka ei saa mitään tehtyä yksin eikä pärjää hetkeäkään ilman suhdetta. :D

En itse aivan ymmärrä että vuoden tai parin sinkkuna olemisen jälkeen itketään, mutta kaipa nämä ovat vähän siitäkin kiinni mihin on tottunut. Tuntuu vain hölmöltä, kun ei ole koskaan itse päässyt kokemaankaan sitä parisuhdetta, vaikka ymmärtäähän sen että vähempikin aika voi ahdistaa.

Vierailija
135/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä kirjoittelee vähän valoisammalla mielellä. Kävin samassa tilanteessa olevan kaverin kanssa jäätelöllä, rannassa ja kahvilla aivan extempore, piristi mieltä! Ihmisiä oli hirveästi liikkeellä kauniissa kesäillassa ja paljon näkyi komeita miehiä. :) Loppuviikoksi ja ensi viikollekin sovittu kaikkea ihanaa tekemistä ystävien kanssa. Toivottavasti joku ihana putkahtaisi sitten jossain vaiheessa eteen. :)

Vierailija
136/147 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas kestäisi olla hetkeään mitättömässä ja keskinkertaisessa suhteessa, jos en saa juuri sellaista kumppania kuin haluan, niin mieluummin olen yksin. En ymmärrä näitä ihmisiä jotka eivät kestä olla yksin, mikä siinä on niin kamalaa? Ettekö kestä itseänne joten pakenette sitä pahaa oloa suhteita perustamalla?

Vierailija
137/147 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en taas kestäisi olla hetkeään mitättömässä ja keskinkertaisessa suhteessa, jos en saa juuri sellaista kumppania kuin haluan, niin mieluummin olen yksin. En ymmärrä näitä ihmisiä jotka eivät kestä olla yksin, mikä siinä on niin kamalaa? Ettekö kestä itseänne joten pakenette sitä pahaa oloa suhteita perustamalla?

Näin mäkin ajattelen! Välillä vaan pistää turhauttaa kun ei löydy sellaista.

Ap

Vierailija
138/147 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ledelie kirjoitti:

I

miehet eivät tunnu pitävän siitäkään että nainen lähestyy.

Miehet tykkää kyllä kun naiset lähestyy ja tekee suoran aloitteen mutta mites on oman ulkonäkösi laita ja lähestytkö omantasoisia miehiä?

Yleensä tuppaa menemään niin että jos nainen tekee aloitteen niin hän on mallia "ei todellakaan", ei aloitteen takia vaan hänen ulkonäön takia.

Vierailija
139/147 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lauma naisia, jotka itkevät kun eivät saa omaa Teemu Selännettä. Toista se on meillä miehillä, 30 vee enkä ole koskaan pitänyt edes kädestä kiinni ketään naispuolista. Jos et ole täydellisen komea tai vastaavasti pullealla lompakolla ja korkealla sosiaalisella statuksella varustettu, niin ei tarvitse haaveilla. M30. 

Ei mun mies kyllä ole täydellisen komea eikä rikas. Tavallinen duunari. Älä heitä pyyhettä kehään. Ole somessa aktiivinen. Kehu, kannusta ja kuuntele naista. Ei meitä naisia ole tarkoitettu ymmärrettäväksi täysin, vaan rakastettaviksi. Siitä se lähtee. 

Jos naisia aikoo ymmärtää on sinkun ura edessä. Itse muistan sinkkuajoilta (olen mies) sen kuinka vaikeaa oli löytää joku kumppani. Sitten kun seurusteli jonkun kanssa olikin kiinnostuneita enemmän. Varattu kiinnostaa ilmeisesti sinkkua enemmän. Tuo koirajuttu muuten on ihan hauska, siinä pääsee vaivatta juttuun. Yhteistä koiraa ulkoiluttaessa (siinä vaiheessa lenkit tietenkin olivat vain minun) täysin tuntemattomat koiranaiset kertoilivat että "tänään ajattelin laittaa kanaa" tai purkivat muuten sydäntään mitä muuten eivät varmaan tekisi. Kahvikutsujakin sai.

Vierailija
140/147 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ledelie kirjoitti:

I

miehet eivät tunnu pitävän siitäkään että nainen lähestyy.

Miehet tykkää kyllä kun naiset lähestyy ja tekee suoran aloitteen mutta mites on oman ulkonäkösi laita ja lähestytkö omantasoisia miehiä?

Yleensä tuppaa menemään niin että jos nainen tekee aloitteen niin hän on mallia "ei todellakaan", ei aloitteen takia vaan hänen ulkonäön takia.

No mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä kun ei kelpaa edes niille omantasoisille? Olen lähestynyt juuri niitä tavismiehiä, en mitään Hunkseja ja silti tulee pakit joka kerta.