Hei, vela, onko sinulla itsestä riippuvaisia kotieläimiä?
Kommentit (92)
Hei urpo, onko sinulla liikaa vapaa-aikaa?
Ei ole. Suhtaudun lemmikkikulttuuriin kriittisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen riittää.
No heipä hei. Minulla ei ole kotieläimiä, mutta jos pääsisin omakotitaloon asumaan, ottaisin mielelläni pari isoa, reipasta koiraa turvaksi ja seuraksi.
Lapsia minulla ei ole, koska ihmisten ja apinoiden poikaset inhottavat minua. Muista eläimistä pidän sekä pieninä että isoina.
Sorry, en ymmärrä kysymystä. Meillä on kissoja. Elämä käy aivan loistavasti yksiin niiden kanssa, miksei kävisi?
On. Minulla on myös itsestäni riippuvaisia huonekasveja, omakotitalo jota pitää hoitaa ja huoltaa, auto, harrasteauto, vene ja moottoripyörä, jotka vaativat myös kunnossapitoa ja aikaa. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi anteeksi, en tiennyt ettei vastakysymystä saa esittää. Onko muita sääntöjä?
Ei ole. Eivät sopisi elämäntapaani tällä hetkellä. En kuitenkaan kauheasti yllättyisi, jos hankkisin koiran vaikkapa eläkepävilläni.
On, mies löytyy. Se on ihan kiva kotieläin.
Onpas ap keksinyt nerokkaan salapirullisen argumentointitavan velauden kyseenalaistamiseen! Not.
Aika moni ihminen muuten käy esim. töissä, vaikka se sitoo ihan liikaa ja häiritsee vapaa-aikaa.
Lemmikin voi lopettaa tai antaa pois. Lasta ei.
Vela - 72 kirjoitti:
Sorry, en ymmärrä kysymystä. Meillä on kissoja. Elämä käy aivan loistavasti yksiin niiden kanssa, miksei kävisi?
Eli elämäsi ei olekaan niin vapaata kuin velat antavat ymmärtää. Et voi tulla ja mennä miten huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ap keksinyt nerokkaan salapirullisen argumentointitavan velauden kyseenalaistamiseen! Not.
Aika moni ihminen muuten käy esim. töissä, vaikka se sitoo ihan liikaa ja häiritsee vapaa-aikaa.
Lapsettomanakin minusta tietynlaista järjen köyhyyttä verrata eläintä ja lasta keskenään. Osaan ihan ilman omaa lastakin hahmottaa sen, että esim. koira ei vaadi läheskään niin paljon jatkuvaa huolenpitoa kuin vauva tai pieni lapsi. Vai onko nykyään lastenkin hoito sitä, että käyttää lapsen tunnin lenkillä, antaa ruuan ja jättää yksin kotiin, kun lähtee terassille juomaan oluen kesäloman kunniaksi? Provohan tämä on, mutta hiton huono...
On. Hoitoon kuluu päivässä noin 30 minuuttia, ja eläimet voi jättää viikonlopuksi keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi anteeksi, en tiennyt ettei vastakysymystä saa esittää. Onko muita sääntöjä?
Onko tämä sinun tapasi keskustella ihmisten kanssa yleensäkin? Miksi et vastannut kysymykseen? Oletan kiertelystäsi ja kaartelustasi että sinulla on kotieläimiä, jotka ovat sinusta riippuvaisia niin kuin lapsetkin etkä olekaan villi ja vapaa.
Ei ole. Pidän tuoreruuasta ja syön kaikki lemmikkini viikon sisään hyvän punaviinin kera.
Eläimet ei puhu. Siksi jaksan niitä. Lapset hölisee ja parkuu enkä kestä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Eli elämäsi ei olekaan niin vapaata kuin velat antavat ymmärtää. Et voi tulla ja mennä miten huvittaa.
Kyllä minä ainakin voin mennä, miten huvittaa. Nytkin olemme lähdössä pyöräilemään pariksi tunniksi ja elukka jää kiltisti kotiin odottamaan meidän paluuta.
Ei ole ja samasta syystä kun ei ole lapsiakaan --> en tykkää ottaa vastuuta muuta kuin itsestäni