Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?

Vierailija
24.07.2016 |

Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.

Kommentit (2495)

Vierailija
1341/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä on nyt vain se juttu, että en ole kirjoitellut yhtä ainutta viestiä lesbojen makkareissa heiluvista lersseistä. "

Ja seuraavaksi:

"Transit kuvittelevat seksuaalisen suuntautumisen muuttuvan sanakikkailulla. "Jos naisella voi olla penis, niin silloin naisista pitävä rakastaa myös kullia, koska sanamagialla lerssi muuttuu naisen elimeksi."

Jos olet eri henkilö niin ok :)

Siis tarkoitatko, että nuo kaksi viestiä olisi saman ihmisen kirjoittamia? Eivät ole. Mä olen kirjoittanut ylemmän, joku muu alemman.

Vierailija
1342/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista. vääntöä täällä;)

Aiheeseen, jos transnainen näyttäisi vaikka samalta kuin Victoria Gar / Vicats, niin johan kastuisin ja olisin aivan myyty. Tosin seurusteluun vaikuttaa moni muukin, mutta näin lähtökohtaisesti olisin aivan myyty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä on nyt vain se juttu, että en ole kirjoitellut yhtä ainutta viestiä lesbojen makkareissa heiluvista lersseistä. "

Voi kyllä sinä olet, sivutolkulla.

Ja sinulla saa olla deittipreferenssisi. Mutta älä myöskään sanele toisile mihin heidän seksuaalinen halunsa ja ilmaisunsa kohdistuu, kaikille mainitut asiat eivät ala ja lopu sukuelimistä, ok?

Seksuaalinen suuntautuminen ei ole preferenssi. Preferenssi viittaa valintaan, eli on eheytysretoriikkaa.

Vierailija
1344/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja seuraavaksi:

"Transit kuvittelevat seksuaalisen suuntautumisen muuttuvan sanakikkailulla. "Jos naisella voi olla penis, niin silloin naisista pitävä rakastaa myös kullia, koska sanamagialla lerssi muuttuu naisen elimeksi."

Siis tarkoitatko, että nuo kaksi viestiä olisi saman ihmisen kirjoittamia? Eivät ole. Mä olen kirjoittanut ylemmän, joku muu alemman.

Ok. iNo, sinulta minun tulikin kysyä,

näetkö miten Buck Angel voisi olla kiinnostava homomiehelle, mutta tuskin heteromiehelle?

Ja Sama toisinpäin Valentina Sampaiosta, kiinnostava heteromiehelle, tuskin homomiehelle?

Muista, hahmotamme seksuaalisen viehättymisen/halun periaatteita.

Vierailija
1345/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Buck Angel ei kelpaa miehenä naisille eikä naisena (enää) miehille."

Mitä ihmettä vuodatat. Mutta siis, Buck Angelin kaltainen (trans)mies ei kiinnosta naisia tai homomiehiä? Valentina Sampaion kaltainen (trans)nainen ei kiinnosta heteromiehiä tai lesbonaisia?

Rohkenen olla eri mieltä :)

Tuosta Valentinasta näkee monissa kuvissa että on mies:) Naiset vain näkevät tämän helpommin kuin miehet. Monet kuvat ovat filttereity, "feminiinisöity" ja tietenkin pakkeloitu. Se missä se näytti jotain meikkivinkkejä oli totaalinen manface. Ajattelin aina kun tämä klovnimainen countour meikki-villitys alkoi 2010-luvun alussa sillä oli joku tarkoitus. Normaalinaiset eivät tarvitse drag queen meikkejä..

Sama on myös Blaire Whiten kohdalla. Varsin karu ilmestys ilman mei

noh, se on sinun mielipitees

eiköhän tää sun pinnallisuus oo jo muutenkin tullut täällä esiin

Vierailija
1346/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä vuodatat. Mutta siis, Buck Angelin kaltainen (trans)mies ei kiinnosta naisia tai homomiehiä? Valentina Sampaion kaltainen (trans)nainen ei kiinnosta heteromiehiä tai lesbonaisia?

Tuosta Valentinasta näkee monissa kuvissa että on mies:) Naiset vain näkevät tämän helpommin kuin miehet. Monet kuvat ovat filttereity, "feminiinisöity" ja tietenkin pakkeloitu. Se missä se näytti jotain meikkivinkkejä oli totaalinen manface. Ajattelin aina kun tämä klovnimainen countour meikki-villitys alkoi 2010-luvun alussa sillä oli joku tarkoitus. Normaalinaiset eivät tarvitse drag queen meikkejä..

Katsoin Valentinan kuvia ig:sta, hänhän näyttää täysin mieheltä, kasvot ja kehon malli. Eri

Vierailija
1347/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No heteroksi olet melko kiinnostunut lesbojen makkareista :) Kun niissä "heiluvista lersseistä" vuodata sivutolkulla. Mutta ok.

Ja kyllä sinun näkökulmasi on traumapohjainen, vain se selittää ajatussolmusi ja yleisen omistautumisesi tälle transvastaiselle ristiretkellesi.

1. Transsukupuolisten hyväksyntä ja oikeudet eivät ole "eheyttämistä""

Tässä on nyt vain se juttu, että en ole kirjoitellut yhtä ainutta viestiä lesbojen makkareissa heiluvista lersseistä. Minulla ei ole oikein sellaisia traumoja, joihin näkemykseni voisi perustua. Kannattaa miettiä, mistä johtuu se, että yrität diagnosoida ihmistä, josta et tiedä mitään, ja samalla keksiä juttuja siitä, mitä hän on kirjoitellut.

Transsukupuolisten hyväksyntä ja oikeudet eivät tarkoita sitä, että heidät pitäisi kategorisesti hyväksyä omaan deittipooliinsa.

kukaan ei ole täällä tuollaista vaatinut. tappelet taas mielikuvitusvihollisias vastaan

Vierailija
1348/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Valentinan kuvia ig:sta, hänhän näyttää täysin mieheltä, kasvot ja kehon malli. Eri

en tiedä "ihan mieheltä", ei ton näkösiä miehiä usein vastaan kävele

ihan hyvältä näyttää omaan silmään

Vierailija
1349/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja seuraavaksi:

näetkö miten Buck Angel voisi olla kiinnostava homomiehelle, mutta tuskin heteromiehelle?

Ja Sama toisinpäin Valentina Sampaiosta, kiinnostava heteromiehelle, tuskin homomiehelle?

Muista,

Blaire White sanoi joskus hyvin, että hänen mielestään transsukupuolisista viehättyvät ihmiset ovat oma kategoriansa. En tiedä, miten heitä pitäisi kutsua. Mä en olisi heteronaisena kiinnostunut kummastakaan, en Buck Angelista enkä tuosta Sampaiosta. Monet vanhanajan transsukupuoliset sanovat, että on vain hyväksyttävä, että deittipooli pienenee, kun transitioituu. Esim. monet transitioituneet butch-lesbot kokevat surua jäädessään lesbopiirien ulkopuolelle.

Vierailija
1350/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en tiedä "ihan mieheltä", ei ton näkösiä miehiä usein vastaan kävele

ihan hyvältä näyttää omaan silmään"

Sama. Samaa mieltä siis Valentina Sampaiosta ylläolevan kanssa.

Vierailija
1351/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No heteroksi olet melko kiinnostunut lesbojen makkareista :) Kun niissä "heiluvista lersseistä" vuodata sivutolkulla. Mutta ok.

Ja kyllä sinun näkökulmasi on traumapohjainen, vain se selittää ajatussolmusi ja yleisen omistautumisesi tälle transvastaiselle ristiretkellesi.

1. Transsukupuolisten hyväksyntä ja oikeudet eivät ole "eheyttämistä""

Tässä on nyt vain se juttu, että en ole kirjoitellut yhtä ainutta viestiä lesbojen makkareissa heiluvista lersseistä. Minulla ei ole oikein sellaisia traumoja, joihin näkemykseni voisi perustua. Kannattaa miettiä, mistä johtuu se, että yrität diagnosoida ihmistä, josta et tiedä mitään, ja samalla keksiä juttuja siitä, mitä hän on kirjoitellut.

Transsukupuolisten hyväksyntä ja oikeudet eivät tarkoita sitä, että heidät pitäisi kategorisesti hyväksyä omaan deittipooliinsa.

kukaan ei ole täällä tuollaista vaatinut. tappelet taas mielikuvitusvihollisias vastaan

Jaa. Erikoista, että olet kommentoinut tässä ketjussa monta kertaa noista transsukupuolisten hyväksynnästä ja oikeuksista, kun minä olen puhunut deittipoolista. Ehkä kannattaa lakata tekemästä niin, jos et halua aiheuttaa väärinkäsityksiä.

Vierailija
1352/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja seuraavaksi:

Ja Sama toisinpäin Valentina Sampaiosta, kiinnostava he

Blaire White sanoi joskus hyvin, että hänen mielestään transsukupuolisista viehättyvät ihmiset ovat oma kategoriansa. En tiedä, miten heitä pitäisi kutsua. Mä en olisi heteronaisena kiinnostunut kummastakaan, en Buck Angelista enkä tuosta Sampaiosta. Monet vanhanajan transsukupuoliset sanovat, että on vain hyväksyttävä, että deittipooli pienenee, kun transitioituu. Esim. monet transitioituneet butch-lesbot kokevat surua jäädessään lesbopiirien ulkopuolelle.

blaire whitella nyt on omat näkemyksensä asioihin ja ne on vaan hänen näkemyksiänsä

kyseessä ei oo mikään keskiverto transsukupuolinen, vaan ymmärtääkseni aika runsaalla kädellä kirurgin veitsen alla käynyt

se lienee totta että genitaalikirurgia vähentää ainakin potentiaalisten kumppaneiden määrää, moni voi sitä hieman vieroksua. nähdäkseni ainakin jokainen transnainen tämän ymmärtää, jotkut jopa pitävät sitä hyvänä asiana koska se vähentää pelkän seksin perässä kuolaajien määrää

Vierailija
1353/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Blaire White sanoi joskus hyvin, että hänen mielestään transsukupuolisista viehättyvät ihmiset ovat oma kategoriansa. En tiedä, miten heitä pitäisi kutsua. Mä en olisi heteronaisena kiinnostunut kummastakaan, en Buck Angelista enkä tuosta Sampaiosta. Monet vanhanajan transsukupuoliset sanovat, että on vain hyväksyttävä, että deittipooli pienenee, kun transitioituu. Esim. monet transitioituneet butch-lesbot kokevat surua jäädessään lesbopiirien ulkopuolelle."

Ok.

Mutta yleisinä periaatteina, näet siis että heteromies tuskin on kiinnostunut Buck Angelista?

Toisin kuin mahdollisesti Valentina Sampaiosta?

Todetaan, että näet tämän. Jolloin on siis selvää että seksuaalinen halu/viehätys ei redusoidu genitaaleihin. Sitten on kaikenlaisia eriasteisia mieltymyksiä, kuten tälle yhdelle transfoobikolle sukuelimet ovat kaiken alku ja loppu, ja olkoon niin.

Vierailija
1354/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näistä yhtään mitään, haluaako tämä ap/transnainen olla siis mies, vai nainen ja jos nainen, niin siiskö ns.lesbo jolla on pallit vai mitä ihmettä. Olen ihan tavallinen nainen, ja minusta nämä ovat jotain ihan käsittämättömiä juttuja. Olen erittäin kiitollinen, että olen syntynyt ja kasvanut aikana jolloin oli vain miehiä ja naisia. Ja vaikka olisi ollut rakkaussuhteita  miehet  miesten kanssa ja naiset naisten kanssa, niin sekin on ok, mutta ei nyt kumminkaan ruvettu rakentelemaan alakerran tai yläkerran värkkejä uusiksi kirurgisesti. Onko sitten ihme että ihmiset ovat nykyään ihan sekaisin. Voi hyvänen aika, pohtii mummo.

Vierailija
1355/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"blaire whitella nyt on omat näkemyksensä asioihin ja ne on vaan hänen näkemyksiänsä

kyseessä ei oo mikään keskiverto transsukupuolinen, vaan ymmärtääkseni aika runsaalla kädellä kirurgin veitsen alla käynyt

se lienee totta että genitaalikirurgia vähentää ainakin potentiaalisten kumppaneiden määrää, moni voi sitä hieman vieroksua. nähdäkseni ainakin jokainen transnainen tämän ymmärtää, jotkut jopa pitävät sitä hyvänä asiana koska se vähentää pelkän seksin perässä kuolaajien määrää"

En tiedä, miten Blaire Whiten näkemykset ja hänen plastiikkakirurgiset leikkauksensa liittyvät toisiin, mutta hänellä on mun mielestä tuossa asiassa ihan hyvät ja perustellut näkemykset, joiden kanssa olen samaa mieltä. Sullakin on sun näkemykset, niiden kanssa en näköjään ole samaa mieltä. 

Mä en nyt puhunut genitaalikirurgiasta mitään, vaan transitiosta yleensä. Se vähentää niiden ihmisten määrää, jotka voisivat olla mahdollisia seksi- ja/tai suhdekumppaneita.

Vierailija
1356/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Blaire White sanoi joskus hyvin, että hänen mielestään transsukupuolisista viehättyvät ihmiset ovat oma kategoriansa. En tiedä, miten heitä pitäisi kutsua. Mä en olisi heteronaisena kiinnostunut kummastakaan, en Buck Angelista enkä tuosta Sampaiosta. Monet vanhanajan transsukupuoliset sanovat, että on vain hyväksyttävä, että deittipooli pienenee, kun transitioituu. Esim. monet transitioituneet butch-lesbot kokevat surua jäädessään lesbopiirien ulkopuolelle."

Ok.

Mutta yleisinä periaatteina, näet siis että heteromies tuskin on kiinnostunut Buck Angelista?

Toisin kuin mahdollisesti Valentina Sampaiosta?

Todetaan, että näet tämän. Jolloin on siis selvää että seksuaalinen halu/viehätys ei redusoidu genitaaleihin. Sitten on kaikenlaisia eriasteisia mieltymyksiä, kuten tälle yhdelle transfoobikolle sukuelimet ovat kaiken alku ja loppu, ja olkoon niin.

Näen, että heteromies ei todennäköisesti ole kiinnostunut Buck Angelista. Heteronainenkaan ei todennäköisesti ole kiinnostunut Buck Angelista.

Homomies ei todennäköisesti ole kiinnostunut Valentina Sampaiosta. Heteromieskään ei todennäköisesti ole kiinnostunut Valentina Sampaiosta. En edes yritä määritellä termiä ihmiselle, joka on heistä kiinnostunut, mutta suurin osa hetero- ja homoseksuaaleista ei ole. Toki molemmille riittää ottajansa, en sitä sano.

Vierailija
1357/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkene vaan, en pahastu. Mutta sanoin jo aiemmin, että norminainen ei kiinnostu Angelistä, eikä normimies Sampaiosta. En tiedä, miksi se on sinulle niin vaikea asia. Saat ilmeisesti jotain mielihyvää joka kerta, kun joku vahingossa luulee Buck Angeliä mieheksi. Eikä siinä mitään. Jostainhan se mielihyvä on jokaisen saatava. 

mitä tarkoitat "normimiehellä" tai naisella. normaalia? ollaan kaikki vähän monella tapaa toisistamme eroavia.

mut

Tarkoitan ihan sitä peruspirkkoa ja -peraa. Niitä tavallisia ihmisiä, jotka haluavat parisuhteen ja/tai lapsia. Sitä, josta enemmistö suomalaisiakin koostuu. Sellaisia, jotka valitsevat sen biologisen naisen tai miehen, eivätkä koskaan edes mieti mitään muuta vaihtoehtoa. Ja nämä asiat ovat hyvin pysyviä, vaikka kuinka yritettäisiin vihjata, että jos se oma kulta on vähän roteva, niin sitten on "pikkaisen bisse". No ei ole. 

Vierailija
1358/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten Blaire Whiten näkemykset ja hänen plastiikkakirurgiset leikkauksensa liittyvät toisiin, mutta hänellä on mun mielestä tuossa asiassa ihan hyvät ja perustellut näkemykset, joiden kanssa olen samaa mieltä. Sullakin on sun näkemykset, niiden kanssa en näköjään ole samaa mieltä. 

Mä en nyt puhunut genitaalikirurgiasta mitään, vaan transitiosta yleensä. Se vähentää niiden ihmisten määrää, jotka voisivat olla mahdollisia seksi- ja/tai suhdekumppaneita.

ymmärtääkseni blaire white on käynyt genitaalikirurgiassa, voin toki olla väärässäkin. joten hän puhuu sen kokemuksen kautta.

Vierailija
1359/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näistä yhtään mitään, haluaako tämä ap/transnainen olla siis mies, vai nainen ja jos nainen, niin siiskö ns.lesbo jolla on pallit vai mitä ihmettä. Olen ihan tavallinen nainen, ja minusta nämä ovat jotain ihan käsittämättömiä juttuja. Olen erittäin kiitollinen, että olen syntynyt ja kasvanut aikana jolloin oli vain miehiä ja naisia. Ja vaikka olisi ollut rakkaussuhteita  miehet  miesten kanssa ja naiset naisten kanssa, niin sekin on ok, mutta ei nyt kumminkaan ruvettu rakentelemaan alakerran tai yläkerran värkkejä uusiksi kirurgisesti. Onko sitten ihme että ihmiset ovat nykyään ihan sekaisin. Voi hyvänen aika, pohtii mummo.

Just näin. Terveisin toinen mummo

Vierailija
1360/2495 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkene vaan, en pahastu. Mutta sanoin jo aiemmin, että norminainen ei kiinnostu Angelistä, eikä normimies Sampaiosta. En tiedä, miksi se on sinulle niin vaikea asia. Saat ilmeisesti jotain mielihyvää joka kerta, kun joku vahingossa luulee Buck Angeliä mieheksi. Eikä siinä mitään. Jostainhan se mielihyvä on jokaisen saatava. 

mitä tarkoitat "normimiehellä" tai naisella. normaalia? ollaan kaikki väh

Tarkoitan ihan sitä peruspirkkoa ja -peraa. Niitä tavallisia ihmisiä, jotka haluavat parisuhteen ja/tai lapsia. Sitä, josta enemmistö suomalaisiakin koostuu. Sellaisia, jotka valitsevat sen biologisen naisen tai miehen, eivätkä koskaan edes mieti mitään muuta vaihtoehtoa. Ja nämä asiat ovat hyvin pysyviä, vaikka kuinka yritettäisiin vihjata, että jos se oma kulta on vähän roteva, niin sitten on "pikkaisen bisse". No ei ole. 

peruspirkko ja pera kuulostaa joltain gen-x tai buumereilta joilla ei lapsenteko oo enää hetkeen ollut ajankohtainen juttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän