Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?

Vierailija
24.07.2016 |

Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.

Kommentit (2495)

Vierailija
1081/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huolestuttavaa tekstiä. Onkohan tällä spämmääjällä tapana kehottaa oikeassa elämässäkin toisia päättämään päivänsä, jos ovat eri mieltä hänen kanssaan?

Vierailija
1082/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki sinuun voruvaikuttaneet tietävät, että sinulla on vakavia ongelmia, vain se selittää sairaaloisen fiksaatiosi ja inhosi transsukupuolisia kohtaan. Koska olet nainen ja lesbo, voinemme spekuloida traumojesi laadulla. Niiden keskiössä on tämä ajatus että transsukupuolisten oikeudet ovat "eheytystä" yms."

Mitä jos lopettaisit keskustelijoista keskustelemisen ja keskittyisit argumenttien luomiseen. Mitä oikeuksia transsukupuolisilta puuttuu, joita muilla on? Peniksen vieminen naisten tiloihin, määritelmään, ryhmiin, kiintiöihin, urheilusarjoihin ja lesbojen seksielämään eivät ole ihmisoikeuksia. Transien oikeudet eivät voi paskoa muiden ryhmien oikeuksien, määritelmien ja turvallisuuden päälle ilman vastarintaa.

Mitä ihmeen "argumentteja" haluat sille, että transsukupuolisia on olemassa ja yhteiskunta joka ymmärtää heidät osana sukupuolen normaalia moninaisuutta, on siltä osin terve yhteiskunta. Samoin kuin seksuaalivähemmistöjen kanssa.

Mitä tulee sinun kanssasi "keskusteluun" on tosiaan selvää, että sinulla on vakavia ongelmia itsesi kanssa. Vain se selittää täydellisen omistautumisesi tälle transvastaiselle ristiretkellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huolestuttavaa tekstiä. Onkohan tällä spämmääjällä tapana kehottaa oikeassa elämässäkin toisia päättämään päivänsä, jos ovat eri mieltä hänen kanssaan?

häh? tuolle sullehan se tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa hyväksyä että asioihin voi olla monia näkökantoja

Vierailija
1084/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää transaktivisti on varmasti tällä hetkellä talvilomalla ja ei keksi kertakaikkiaan mitään tekemistä. Ulkona on ollut tosi aurinkoista tänään, ois kannattanut mennä sinne haukkaamaan vähän happea.

Onkohan Kallion ilmaisutaidon talviloma juuri nyt?

Vierailija
1085/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää transaktivisti on varmasti tällä hetkellä talvilomalla ja ei keksi kertakaikkiaan mitään tekemistä. Ulkona on ollut tosi aurinkoista tänään, ois kannattanut mennä sinne haukkaamaan vähän happea.

Onkohan Kallion ilmaisutaidon talviloma juuri nyt?

sekin kertoo sun vähä-älyisyydestä ettet vieläkään tunnista mua. ollaan juteltu sun kanssa lukuisia eri kertoja tästä samasta asiasta, ehkä se ero on siinä että mun jutut ees pikkasen muuttuu matkan varrella, sä oot toitottanut 3 vuotta täysin samaa paskaa päivästä toiseen

Vierailija
1086/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, haluan ihan tavallisen miehen. Iljettää rinnat/pillu, kumpikin ehdoton ei jos parisuhteeseen ryhdyn. En halua myöskään mitään transmiestä, vaikka olisi mitä leikelty... Onneksi ihan tavallisia miehiä on kyllä riittämiin 😊

Vierailija
1087/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miks osallistut tähän keskusteluun jos muiden kirjoittelijoiden mielipiteet aiheuttaa sussa noin pahaa mieltä?

Ilmeisesti puhut itsestäsi me-muodossa? Mulle ei tule mielipiteistä paha mieli. Mua huolestuttaa sun mielenterveys. Sä et ole tehnyt mitään muuta ainakaan pariin päivään kuin riehunut tässä ketjussa ja kai ilmeisesti joissain muissakin. Sun tapa ittes -kehotukset on huolestuttavia, sulla on selkeesti sisälläsi paljon negatiivista energiaa ja aggressiota.

Vierailija
1088/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miks osallistut tähän keskusteluun jos muiden kirjoittelijoiden mielipiteet aiheuttaa sussa noin pahaa mieltä?

Ilmeisesti puhut itsestäsi me-muodossa? Mulle ei tule mielipiteistä paha mieli. Mua huolestuttaa sun mielenterveys. Sä et ole tehnyt mitään muuta ainakaan pariin päivään kuin riehunut tässä ketjussa ja kai ilmeisesti joissain muissakin. Sun tapa ittes -kehotukset on huolestuttavia, sulla on selkeesti sisälläsi paljon negatiivista energiaa ja aggressiota.

on tällä touhulla ainakin jonkinlainen viihdearvo. voisinhan minä tosiaan tehdä jotain muutakin mutta tää nyt on ihan hauskaa

Vierailija
1089/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän naisista, joten transnaisten kanssa seurustelu olisi ok.

Vierailija
1090/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, haluan ihan tavallisen miehen. Iljettää rinnat/pillu, kumpikin ehdoton ei jos parisuhteeseen ryhdyn. En halua myöskään mitään transmiestä, vaikka olisi mitä leikelty... Onneksi ihan tavallisia miehiä on kyllä riittämiin 😊

onks miestissit ehdoton no-no

pitääkö käydä leikkauksessa jos sellaset on vai eikö saa olla alkuunkaan

Vierailija
1091/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onks miestissit ehdoton no-no

pitääkö käydä leikkauksessa jos sellaset on vai eikö saa olla alkuunkaan

ei miehellä voi olla rintoja. mies ja nainen on biologisia ominaisuuksia ja vain naisella on rinnat

Vierailija
1092/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos sua peniksellisenä henkilönä kiinnostaa toiset penikselliset henkilöt, niin silloin et ole hetero. "

Ok.

Eli jos jos olen heteromiehenä kiinnostunut intersukupuolisesta naisesta, jolla on penis, en ole mielestäsi hetero.

Mutta yhtäkaikki, naisista pidän ja transnaisia ei poissuljettu.

Olen eri, mutta kyllähän nuo käsitteet ovat ihan sanakirjasta eikä kenenkään mielipide. Mies joka harrastaa miehen kanssa seksiä on homo tai bi. Heteromies ei harrasta seksiä toisen miehen kanssa. Ja naisella ei ole penistä.

Katsos, näinhän se on, ja minä harrastan seksiä naisten kanssa ja transnaiset on laskettu mukaan. Hetero kun olen :)

Voit sanoa ja ajatella mitä vain, mutta se mitä kirjoitin on kaikkien muiden mielestä tilanne. 

Vierailija
1093/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos sua peniksellisenä henkilönä kiinnostaa toiset penikselliset henkilöt, niin silloin et ole hetero. "

Ok.

Eli jos jos olen heteromiehenä kiinnostunut intersukupuolisesta naisesta, jolla on penis, en ole mielestäsi hetero.

Mutta yhtäkaikki, naisista pidän ja transnaisia ei poissuljettu.

Olen eri, mutta kyllähän nuo käsitteet ovat ihan sanakirjasta eikä kenenkään mielipide. Mies joka harrastaa miehen kanssa seksiä on homo tai bi. Heteromies ei harrasta seksiä toisen miehen kanssa. Ja naisella ei ole penistä.

Katsos, näinhän se on, ja minä harrastan seksiä naisten kanssa ja transnaiset on laskettu mukaan. Hetero kun olen :)

Voit sanoa ja ajatella mitä vain, mutta se mitä kirjoitin on kaikkien muiden mielestä tilanne. 

tuleeko taas niitä maagisia lukuja? 99,99% mielestä asia on näin

kun kyse on sinun mielipiteestäsi

Vierailija
1094/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Enkä transmiehen.

Vierailija
1095/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"bimies kelpais ehkä myös, enemmän yksilöstä kiinni"

Maistuisiko transmiehen torttu, penisrulla tai testolla kasvatettu turboklitta?

Vierailija
1096/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon bi, mutta en halua transnaista tai -miestä tapailla. Oon saanut niin sekopäistä juttua näiltä naamalle, että vierastan koko joukkoa. Ainoastaan joskus vuosikausia sitten transioituneet on olleet normaaleja ja kivoja. Huonoa tuuria tai sitten jotkut ihmiset korjaa mt-ongelmia tällä tavalla, eikä se taida auttaa jos ongelma on ihan muualla... Mutta siis, en kuitenkaan suoriltaan sanoisi ei, ellei kyseessä ole joku transaktivisti. Taidankin oikeastaan olla panseksuaali enkä bi :)

Vierailija
1097/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki sinuun voruvaikuttaneet tietävät, että sinulla on vakavia ongelmia, vain se selittää sairaaloisen fiksaatiosi ja inhosi transsukupuolisia kohtaan. Koska olet nainen ja lesbo, voinemme spekuloida traumojesi laadulla. Niiden keskiössä on tämä ajatus että transsukupuolisten oikeudet ovat "eheytystä" yms."

Mitä jos lopettaisit keskustelijoista keskustelemisen ja keskittyisit argumenttien luomiseen. Mitä oikeuksia transsukupuolisilta puuttuu, joita muilla on? Peniksen vieminen naisten tiloihin, määritelmään, ryhmiin, kiintiöihin, urheilusarjoihin ja lesbojen seksielämään eivät ole ihmisoikeuksia. Transien oikeudet eivät voi paskoa muiden ryhmien oikeuksien, määritelmien ja turvallisuuden päälle ilman vastarintaa.

Mitä ihmeen "argumentteja" haluat sille, että transsukupuolisia on olemassa ja yhteiskunta joka ymmärtää heidät osana sukupuolen normaalia mon

Kuka on kiistänyt transien olemassaolon? Nythän on keskustelu siitä, että voidaanko biologiset tosiasiat määritellä uusiksi transien validoimiseksi ja voiko sukupuoli olla aistihavainnot ylittävä ilmoitusasia, jonka perusteella viedään lerssi naisten tiloihin, määritelmään, ryhmiin, kiintiöihin, palveluihin, urheilusarjoihin ja lesbojen seksielämään.

Vierailija
1098/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en oo erityisemmin miehiin päin

Vierailija
1099/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tapa nyt jo itses, ihmisjä te

Vierailija
1100/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen "argumentteja" haluat sille, että transsukupuolisia on olemassa ja yhteiskunta jok

Kuka on kiistänyt transien olemassaolon? Nythän on keskustelu siitä, että voidaanko biologiset tosiasiat määritellä uusiksi transien validoimiseksi ja voiko sukupuoli olla aistihavainnot ylittävä ilmoitusasia, jonka perusteella viedään lerssi naisten tiloihin, määritelmään, ryhmiin, kiintiöihin, palveluihin, urheilusarjoihin ja lesbojen seksielämään.

mitä keskusteltavaa tossa on

ilmiselvästi asiat voidaan määritellä miten halutaan

99,99% ihmisistä tietää tämän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi