Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
"ja sinä saatanan apina tuputat parrakkaita transmiehiä heteromiehille ja sanot että heidän on pakko näistä pitää koska ovat heteroita"
Mitä heteronainen tai homomies tekisi vaginallisella kumppanilla? Moni lesbo ja heteromies voisi hyvinkin tykästyä maskuliiniseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus APlle, pidän naisista, joten kyllä.
Naisella ei vain ole penistä, mutta onnea valitsemallasi tiellä!
"Mutta mitä tulee seksuaaliseen ilmaisuun, niin tuota mainitsemaasi "patukkaa kakkoseen" kyllä karsastaisin. Ovatko nämä sinulle tärkeitä detaljeja toisten seksielmästä tietää?
Mutta joo, naisista pitävänä henkilönä seurustelen naisten kanssa, transnaiset on laskettu mukaan."
Mua ei kiinnosta mitä/ketä sä lutkutat tai otatko parrua kakkoseen, mutta kahden eturauhasen omistajan välinen seksi ei ole heteroseksiä. Sä olet kohta Narniassa, jos menet yhtään syvemmälle kaappiin.
En ikinä. Edes pitkällä seipäällä en koskisi. Sekopäät seurustelkoon keskenään.
Vierailija kirjoitti:
"ja sinä saatanan apina tuputat parrakkaita transmiehiä heteromiehille ja sanot että heidän on pakko näistä pitää koska ovat heteroita"
Mitä heteronainen tai homomies tekisi vaginallisella kumppanilla? Moni lesbo ja heteromies voisi hyvinkin tykästyä maskuliiniseen naiseen.
miks pakotat heteromiehiä pitämään parrakkaista miehistä
miksei heteromies saa mielestäsi tykätä femiinisestä naisesta, vaikka tällä olisikin penis
Vierailija kirjoitti:
"Mutta mitä tulee seksuaaliseen ilmaisuun, niin tuota mainitsemaasi "patukkaa kakkoseen" kyllä karsastaisin. Ovatko nämä sinulle tärkeitä detaljeja toisten seksielmästä tietää?
Mutta joo, naisista pitävänä henkilönä seurustelen naisten kanssa, transnaiset on laskettu mukaan."
Mua ei kiinnosta mitä/ketä sä lutkutat tai otatko parrua kakkoseen, mutta kahden eturauhasen omistajan välinen seksi ei ole heteroseksiä. Sä olet kohta Narniassa, jos menet yhtään syvemmälle kaappiin.
väität muita homofoobikoiks vaikka itse olet täysi homovihaaja ja näet homouden alempiarvoisena kuin heterouden
ja joo hauska varastettu narnia läppä, en oo koskaan ennen tota kuullut, varsinainen vitsiniekka olet
ilmeisesti parrakkaan miehen suuteleminen on sun mielestä kuitenkin umpiheteroa, ainakin siihen asti kunnes saa tietää mitä sillä on jalkovälissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
väität muita homofoobikoiks vaikka itse olet täysi homovihaaja ja näet homouden alempiarvoisena kuin heterouden
ja joo hauska varastettu narnia läppä, en oo koskaan ennen tota kuullut, varsinainen vitsiniekka olet
ilmeisesti parrakkaan miehen suuteleminen on sun mielestä kuitenkin umpiheteroa, ainakin siihen asti kunnes saa tietää mitä sillä on ja
Maailmalla ainakin näkee tätä, että heteromiehet väittävät olevansa homoja saadakseen pildeä epätoivoisilta transmiehiltä. Kun heteromies on puutteessa, niin maskulinisoitukin nainen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti parrakkaan miehen suuteleminen on sun mielestä kuitenkin umpiheteroa, ainaki
Maailmalla ainakin näkee tätä, että heteromiehet väittävät olevansa homoja saadakseen pildeä epätoivoisilta transmiehiltä. Kun heteromies on puutteessa, niin maskulinisoitukin nainen kelpaa.
kuulostaa aika vahvasti kaappihomolta minun korvaan tuollainen, että ollaan valmiita olemaan vaikka karvaisen miehen kanssa, kunhan sillä on vagina
itse en vois kuvitellakaan tällaista
sinä kuitenkin kutsut minua homoksi jos haluan olle femiinisen naisen kanssa, eikä genitaalit ole ratkaiseva tekijä
oiskohan sun jo aika myöntää että sun maailmankuva on todella rajoittunut ja sisäisesti ristiriitainen
"kuulostaa aika vahvasti kaappihomolta minun korvaan tuollainen, että ollaan valmiita olemaan vaikka karvaisen miehen kanssa, kunhan sillä on vagina
sinä kuitenkin kutsut minua homoksi jos haluan olle femiinisen naisen kanssa, eikä genitaalit ole ratkaiseva tekijä
oiskohan sun jo aika myöntää että sun maailmankuva on todella rajoittunut ja sisäisesti ristiriitainen"
Ainoastaan sinun maailmankuvasi on rajoittunut ja ristiriitainen, koska se tähtää vain transien ja fetisistien sukupuolifantasian validoimiseen. Kun myönnät tosiasiat, niin sinun on helpompi olla tuputtamatta muille suuntautumisen vastaista seksiä. Heteromiehiä ja lesboja eivät kiinnosta penikselliset kumppanit ja heteronaiset ja homot kieltäytyvät vaginasta.
Vierailija kirjoitti:
"kuulostaa aika vahvasti kaappihomolta minun korvaan tuollainen, että ollaan valmiita olemaan vaikka karvaisen miehen kanssa, kunhan sillä on vagina
oiskohan sun jo aika myöntää että sun maailmankuva on todella rajoittunut ja sisäisesti ristiriitainen"
Ainoastaan sinun maailmankuvasi on rajoittunut ja ristiriitainen, koska se tähtää vain transien ja fetisistien sukupuolifantasian validoimiseen. Kun myönnät tosiasiat, niin sinun on helpompi olla tuputtamatta muille suuntautumisen vastaista seksiä. Heteromiehiä ja lesboja eivät kiinnosta penikselliset kumppanit ja heteronaiset ja homot kieltäytyvät vaginasta.
miks sun mielestä heteromiesten pitää kiihottua parrallisista karvaisista miehistä vain sen vuoks että heillä on vagina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks sun mielestä heteromiesten pitää kiihottua parr
Sellaiset mentaaliakrobatiat siellä taas. Harva heteromies viehättyy parrakkaasta naisesta, mutta vain heteromies tai lesbo voi kiinnostua vaginallisesta kumppanista. Heteronaista tai homomiestä ei kiinnosta vagina.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset mentaaliakrobatiat siellä taas. Harva heteromies viehättyy parrakkaasta naisesta, mutta vain heteromies tai lesbo voi kiinnostua vaginallisesta kumppanista. Heteronaista tai homomiestä ei kiinnosta vagina.
äsken sinä sanoit että kaikki heteromiehet kiihottuvat parrallisista karvaisista naisista koska heillä on vagina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin ihan tosissani miettiä tätä. Vastaus on en, koska haluan kumppaniltani nimenomaan miehekästä käytöstä ja olemusta. Rinnat eivät haittaa (voisi olla hauskaakin!) mutta jos käytös olisi liian pehmeää ja naisellista, ja mies haluaisi vaikka meikata niin ei kiitos. Jos taas transnainen olisi ulkonäöltään ja käytökseltään miehekäs, eikö hän silloin olisi vain mies jolla on rinnat?
Transnainen kokee olevansa nainen, ei mies. En tiedä mistä sinä oikein kirjoitat.
Minä taas en tajua sinu kirjoitustasi, eli miten liittyy.
Oli kyseessä mies tai nainen, ihminen voi olla pehmeä ja naisellinen, tai käytökseltään miehekäs. Siitä edellinen puhui, ei sen toisen ihmisen sisäisestä kokemuksesta.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äsken sinä sanoit että kaikki heteromiehet kiihottuvat parrallisista karvaisista naisista koska heillä on vagina
Hölönhölön. Menepä välillä happihyppelylle vaikka suunnittelemaan ensi kesän elokapinointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölönhölön. Menepä välillä happihyppelylle vaikka suunnittelemaan ensi kesän elokapinointeja.
tuliko taas itku kun näin todistettiin kuinka puhuit itses pussiin
sun mielestä kaikki ihmiset on "biseksuaaleja" eikä sen täsmällisempää kuvausta ihmisten seksuaalisesta mielenkiinnosta taida sulle olla olemassa
ois pikkuhiljaa pienen ohjelmistopäivityksen aika jos mielenmaisema on kun jostain ysäriltä
Vierailija kirjoitti:
Joo. Oon pan.
pannaanko
Vierailija kirjoitti:
Joo. Oon pan.
Oot pan' transnuaise kans?
T turust määki
Vierailija kirjoitti:
"Sama juttu shemale-fanien kanssa. Vanhat ukonrähjäkkeet eivät myönnä että pitävät peniksistä ja yrittävät selitellä sen peniksien kyttäämisen "mutta sehän on kuin nainen muuten" On hirvittävän raskasta yrittää peitellä oikeaa itseään tällä tavoin varsinkin kun homous ei nykypäivänä todellakaan ole mikään iso juttu. "
Kuten sanottua, sinun fiksaatiosi transsukupuolisiin on patologinen. Terapiaa suosittelin, ihan vilpittömästi.
Ja edelleen, minulla ei ole mitään ongelmaa sen kanssa että olen mies, joka pitää naisista (tarvitseeko sanoa että transnaiset ovat tässä mukana), se on ihan kivaa :)
Miksi sinä haluat, että minä pitäisin myös miehistä? Voin kyllä sanoa sinulle sen, jos se helpottaa pahaa oloasi?
Mikäs setan asiamies täällä kirjoittelee? :) Jos perushemmolta kysyy, että huoliiko transnaisen kumppaniksi, niin oksennus lentää. Tämä on aivan selvä asia kaikille. Tätähän se Mona Blingkin (ettet vain olisikin M. B.?) ihmetteli, että miten kummassa ne miehet ottaa niin raskaasti sen, että deitti osoittautuikin mieheksi, ihme juttu. Jokaiselle normijärkiselle on ihan selvä, että mies mekossa on silti mies ja että deittikumppanin huijaaminen aiheuttaa kielteisen tunnereaktion. Eri
vit tu sä oot nolannu ittes tänään tässä keskustelussa
sut on täysin nöyryytetty, pelle
et osaa enää muuta kun vikistä tämmöstä säälittävää ininää puolen tunnin välein