Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?

Vierailija
24.07.2016 |

Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.

Kommentit (2495)

Vierailija
541/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
542/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"täällä puhuttiin ihan että trans ujen näkeminen aiheuttaa fyysistä vastenmielisyyttä"

Häh? Näinköhän jokaista edes ulkoapäin transsukupuoliseksi tunnistaisi..

Mutta kyllä, äidiltä leikattiin syövän vuoksi rinta ja jäljelle jäänyt arpi ja toispuoleisuus sai hänen lapsenlapsensa itkemään saunassa. Äiti halusikin korjauksen rintaan, mutta käy silti tänä päivänä uimapuku päällä saunassa, koska rinta ei paljaana ole aidon näköinen. Tämä nyt on vaan tosiasia, leikkausarpi oli suorastaan vähän inhoa herättävän näköinen ja implantti näyttää luonnottomalle. Ei se äidistä yhtään huonompaa tai vastenmielisempää silti tee.

viitattiin nimenomaan niihin trans uihin jotka näyttää trans uilta. eli että "miehellä" on rinnat, tai "naisella" parta

ja joo, useampi sivu sitten jo sanottiin, että tuo viestii nimenomaan lapsellisuudesta ja henkisestä epäkypsyydestä. siinäpä viittaus itkeviin lapsiin on ihan osuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen biseksuaali, mutta en ole kiinnostunut transnaisista enkä transmiehistä. 

mikä niissä tökkii

itse oon kanssa bi enkä näe mitään syytä miksei trans kelpais, enemmän kiinni siitä yksilöstä

No sä olet bi, tuo jolle vastasit ei ole. Siinä se syy. 

häh? eikös se sanonut olevansa bi

oon mielestäni joskus aiemminkin törmännyt tällaisiin biseksuaaleihin jotka sanoo ettei trans ut kiinnosta. olis mielenkiintoista kuulla perusteluja

itseäni androgynia viehättää, vaikka usein trans ut eivät tykkää kuulla olevansa androgyynisiä

Mä oon ymmärtänyt että bi yleensä t

Juu, tunnen paljon sellaisia biseksuaaleja, jotka tuntevat toisessa voimakkaasti vetoa siihen sukupuoleen ja miten se näkyy. Olen käsittänyt, että juuri siksi panseksuaalisilla on tullut tarve erottautua siitä porukasta. 

Vierailija
544/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

"kirjoittajahan vain kuvasi sitä miten tutkimuksissakin on asian todettu menevän. Erilaisuus vieroksuttaa ihmisiä"

Olen huomannut, että tiedevastaisuus on nousussa (ehkä nuoremmissa sukupolvissa?)

Jos tutkittu tieto ei sovi omaan ideologiaan, sen voi aina mitätöidä vaikkapa syrjivänä tai 'yleistävänä' (joka onkin suurin vitsi kun tiede on perusolemukseltaan juurikin yleistävää)

"

ei, vaan yleiseen mielipiteeseen vetoaminen ei ole kovin vakuuttavaa perustelua kun  kysyttiin nimenomaan sitä omaa näkemystä

Täällä on nyt moni kertonut oman näkemyksensä ja 49/50 näkemystä ei joko kelpaa tai se halutaan leimata kiihkoilijaksi, laumakäyttäytyjäksi, sieluttomaksi, epäaidoksi ihmisenä, foobikoksi ja haukkumanimien lista jatkuu..

Sitten on haukkumiseen vastattu perustellen tutkimuksella, ettei näkemys ole kaikkea tuota, vaan ihmisyyttä.

Vierailija
545/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"täällä puhuttiin ihan että trans ujen näkeminen aiheuttaa fyysistä vastenmielisyyttä"

Mutta kyllä, äidiltä leikattiin syövän vuoksi rinta ja jäljelle jäänyt arpi ja toispuoleisuus sai hänen lapsenlapsensa itkemään saunassa. Äiti halusikin korjauksen rintaan, mutta käy silti tänä päivänä uimapuku päällä saunassa, koska rinta ei paljaana ole aidon näköinen. Tämä nyt on vaan tosiasia, leikkausarpi oli suorastaan vähän inhoa herättävän näköinen ja implantti näyttää luonnottomalle. Ei se äidistä yhtään huonompaa tai vastenmielisempää silti tee.

viitattiin nimenomaan niihin trans uihin jotka näyttää trans uilta. eli että "miehellä" on rinnat, tai "naisella" parta

ja joo, useampi sivu sitten jo sanottiin, että tuo viestii nim

Niin? Äidillä oli melko isot rinnat, iäkäs kun jo oli. Harvassa oli se vastaantulija joka ei olisi toistakin kertaa vilkaissut kun äiti kulki ennen rintarekonstruktiota vaikkapa Prisman käytävää. Hänen ulkomuotonsa oli havaittavasti poikkeava.

Vierailija
546/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"sun ei oo pakko osallistua tähän keskusteluun tai miettiä asiaa muutenkaan jos se noin vakavaa raivoa herättää

eri"

Samaa mieltä. Jos tarkoitus on edistää transihmisten asiaa, ei sitä palvele ainakaan muiden ihmisten asiaton haukkuminen, päinvastoin.

Kun sinä osallistut täällä transihmisiä koskevaan keskusteluun heidän ohitseen kertomalla mm. yleistävästi miten he eivät ole viehättäviä, olet itse asiaton ja ansaitset palautteen, jonka saat. Ja idiootti olet, jos rankaiset transihmisiä muiden puheista. 

Olen kertonut oman henkilökohtaisen mielipiteeni, jota kysyttiin aloituksessa. Minun ei tarvitse kysyä transihmiseltä viehättääkö hän minua vai ei kuten ei kenenkään muunkaan.

No ha

Kommentoimassani viestissä vaadittiin ettei transihmisten ohitse saisi mielipdettään kertoa. Omituista.

Vierailija
547/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

583. Kyllä, tiedevastaisuus kukkii erityisesti täällä netissä. Ja olen samaa mieltä muustakin mistä kirjoitat.

Vierailija
548/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

"kirjoittajahan vain kuvasi sitä miten tutkimuksissakin on asian todettu menevän. Erilaisuus vieroksuttaa ihmisiä"

Olen huomannut, että tiedevastaisuus on nousussa (ehkä nuoremmissa sukupolvissa?)

Jos tutkittu tieto ei sovi omaan ideologiaan, sen voi aina mitätöidä vaikkapa syrjivänä tai 'yleistävänä' (joka onkin suurin vitsi kun tiede on perusolemukseltaan juurikin yleistävää)

"

ei, vaan yleiseen mielipiteeseen vetoaminen ei ole kovin vakuuttavaa perustelua kun  kysyttiin nimenomaan sitä omaa näkemystä

Täällä on nyt moni kertonut oman näkemyksensä ja 49/50 näkemystä ei joko kelpaa tai se halutaan leimata kiihkoilijaksi, laumakäyttäytyjäksi, sieluttomaksi, epäaidoksi ihmisenä, foobikoksi ja haukkumanimien lista jatkuu..

Sitten on haukkumiseen vastattu perustel

" Miksi edes haluat arvioida transsukupuolisia. Mikä ihme sua siihen ajaa."

Tuo otsikon kysymys.

Miksi sinä tulet keskusteluun, jossa voit odottaa, että osa vastaa sinulle mieleisen vastauksen ja osa sinulle epämieluisan, jos sinun on vaikeaa jälkimmäisiä hyväksyä?

Mitä sinä odotit keskustelusta oppivasi?

Se että sinä tulet läksyttämään ihmisiä heidän seksuaalisista preferensseistä ei ole mitään muuta kuin sitä samaa syrjintää jota vastaan muka taistelet, käännettynä enemmistöön kohdistuvaksi. Oletko kovinkin yllättynyt, että läksytyksen kohteet yrittävät asiallisesti, ja hermostuttuaan vähemmän asiallisesti puolustautua sinun syytöksiäsi vastaan?  Miksi enemmistön pitää sietää yhtään enempää moittimista kohdistuen heidän sisäsyntyisiin tarpeisiinsa ja preferensseihinsä kuin vähemmistönkään?

Vierailija
549/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ilmaissut periaatteeni ja jos ne eivät kelpaa, niin on minulla muitakin.

Vierailija
550/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos tutkittu tieto ei sovi omaan ideologiaan, sen voi aina mitätöidä vaikkapa syrjivänä tai 'yleistävänä' (joka onkin suurin vitsi kun tiede on perusolemukseltaan juurikin yleistävää)"

Et ole selvästi tutkimushommissa. Valtava määrä tutkimuksista on epäluotettavia.

Vierailija
551/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja joo, use

Ei iäkäs sitä tarkoita, että rinnat on isot. 

Vierailija
552/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

598. Sen perusteella mitä täällä olen käynyt niin osa tulee tänne tappelemaan ja purkamaan paineita. Osa taas ei aidosti ymmärrä pointtia. Eri

Vierailija
553/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos tutkittu tieto ei sovi omaan ideologiaan, sen voi aina mitätöidä vaikkapa syrjivänä tai 'yleistävänä' (joka onkin suurin vitsi kun tiede on perusolemukseltaan juurikin yleistävää)"

Et ole selvästi tutkimushommissa. Valtava määrä tutkimuksista on epäluotettavia.

Olen eri, mutta se että tiedevastaisuus ilmenee usein juuri noin eli tieteen itse itseään korjaava ja täydentävä luonne tulkitaan siten, ettei mihinkään tutkimukseen voi luottaa. Paitsi tietty siihen joka sopii omaan agendaan.

Niin, minä olen ollut tutkija ja yliopiston opettaja, kunnes vaihdoin vakaammalle alalle.

Vierailija
554/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viitattiin nimenomaan niihin trans uihin jotka näyttää trans uilta. eli että "miehellä" o

"Ei iäkäs sitä tarkoita, että rinnat on isot. "

Se oli nätti tapa ilmaista että rinnat olivat sellaiset, ettei puuttuvaa rintaa korjata tissiliivin sisään tungettavalla 'broilerinfileellä' ta edes kolmella. Eikä rekonstruoida pallon muotoisella silikoni-implantilla, siis jos halutaan sopusuhtainen tulos. Toisesta rinnasta siirrettiin ihoa poistetun tilalle kainalon lisäksi, toista rintaa tyhjennettiin rasvasta ja poistetun rinnan paikalle lisättiin rasvaa vatsasta. Se on rujoa toimintaa, dreenit valuttaa nestettä vyötärölle teipattuun pussiin ja arvissa näkyy vuosia tikkauksen jäljet.. ja ihmisellä on itsetunnossaan oikeasti jotain melko pahasti haurastunutta jos ei sitä pysty faktana kohtaamaan.

Kyllä minäkin sen pystyn hyväksymään, ettei monen miehen, tai varmaan naisenkaan, mielestä ole esteettistä, että alavatsallani kiristävän sektioarven päällä roikkuu appelsiini-ihoinen nahkareppu. Sellaista se on. Itsetuntoni rakentuu muiden asioiden varaan kuin sen haluaako joku random ihminen minua seksuaalisesti.

Vierailija
555/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi enemmistön pitää sietää yhtään enempää moittimista kohdistuen heidän sisäsyntyisiin tarpeisiinsa ja preferensseihinsä kuin vähemmistönkään?

Minä en moiti, enkä edes mieti yhtään kenenkään preferenssejä. Kaikilla saa olla omansa. Kyseenalaistan tämän koko keskustelun tarpeellisuutta. Tiesithän ettei ole kansalaisvelvollisuus osallistua vauvapalstan typeriin aloituksiin ja ruotia ihmisryhmiä koska joku on keksinyt sellaisen aloituksen tehdä. Jatkakaa ihmeessä, mutta teki mieli kertoa, miltä se vaikuttaa ihmisestä, joka ei ymmärrä, eikä oikein arvosta moista harrastusta. 

Olen eri, mutta kyllähän sinä itsehän täällä istut muita arvostelemassa vaikka voisit hyvin pysyä poissa ketjusta jonka aihetta pidät arveluttavana.

Vierailija
556/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oleellista ei ole se minkälainen vartalo on vaan se sisin, mieheltä haluan että hän on mies ja naiselta haluan että hän on nainen. Miehet ja naiset ovat sisäisestikin erilaisia. Toiseksi haluan rehellisen suhteen ja womanfaceen pukeutuva mies ei ole sellainen ihminen. 

Vierailija
557/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut naisista. Olen hetero.

Transnainen on transidentifioituva biologinen mies. Lisäksi suurin osa transnaisista pitää peniksensä ja on kiinnostunut naisista seksuaalisesti.

kun transnainen sanoo olevansa kiinnostunut naisista, sinä luupäisyytesi vuoksi tulkitset tämän koskevan vain cis-naisia, vaikka ylensä trans-naiset pariutuvat juuri keskenään

Miksi transnaiset sitten ahdistelevat lesboja, eivätkä usko eitä?

Vierailija
558/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ilmeisesti joku tai jotkut kirjoittajat olettavat, että on vain yksi henkilö ketjussa, joka kirjoittaa heidän tulkintansa mukaan kielteisesti transihmisten viehättävyydestä. Ei ole, tässä on lukuisia henkilöitä, jotka ovat kantansa kertoneet. Sitähän otsikossa kysyttiin. 

Kaikki transviha kommentit on tähän kirjoittanut sinä vaikka kuinka teeskentelet välillä naista. Luuletko ettei sua muka tunnista kun olet jankannut transfobiaa vuodesta __2016__ alkaen?

Määrittele transviha? Onko transvihaa, jos naiset ja tytöt eivät halua peniksiä määritelmäänsä, tiloihinsa, ryhmiinsä, kiintiöihinsä ja urheilusarjoihinsa? Onko transvihaa, jos lesbo ei kiihotu peniksistä?

Vierailija
559/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi vastuullista käydä tätäkin asiaa läpi joko transpolilla tai sitten julkisessa keskustelussa. Eli että transitioituminen ei välttämättä kaikilta osin muuta elämää paremmaksi. Esimerkkinä parisuhteen tai seksikumppanien löytäminen. Kumppanin löytäminen ja seksuaalinen kanssakäyminen on kuitenkin ihmiselle merkittäviä perustarpeita ja moni on valmis tekemään suuriakin muutoksia ja myönnytyksiä toiveen täyttymiseksi.

Transiutus vaikuttaa huomattavasti deittipoolin kokoon ja koostumukseen. Lesbot ja heteromiehet eivät halua peniksen kanssa syntynyttä kumppaniksi, eivätkä juurikaan innostu maskulinisoiduista naiskehoista. Homot ja heteronaiset eivät innostu vaginallisista ihmisistä, eivätkä feminisoiduista mieskehoista. Transeille jää siis vain biseksuaalit, joista suurin osa haluaa miehensä  miehinä ja naiset naisina. Ne, jotka innostuvat erityisesti transeista eivät kelpaa, vaan heitä haukutaan chasereiksi ja fetisisteiksi.

Vierailija
560/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut naisista. Olen hetero.

Transnainen on transidentifioituva biologinen mies. Lisäksi suurin osa transnaisista pitää peniksensä ja on kiinnostunut naisista seksuaalisesti.

kun transnainen sanoo olevansa kiinnostunut naisista, sinä luupäisyytesi vuoksi tulkitset tämän koskevan vain cis-naisia, vaikka ylensä trans-naiset pariutuvat juuri keskenään

Miksi transnaiset sitten ahdistelevat lesboja, eivätkä usko eitä?

Miten niin? Olen lesbo eikä kukaan transnainen ole koskaan ahdistellut minua tai ystäviäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi