Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Pystyykö tällainen transnainen vielä seksuaaliseen kanssakäymiseen kuten normaali mies?
Vierailija kirjoitti:
sun ei oo pakko osallistua tähän keskusteluun tai miettiä asiaa muutenkaan jos se noin vakavaa raivoa herättää
eri
Mitäpä jos osallistun ja kerron mielipiteeni yhtä usein teistä kuin te transihmisistä? Sananvapaus meillä molemmilla.
turhaan sitten raivoat siitä kuinka trans uja tai mitälie aktivisteja on kaikkialla jos itse hakeudut aktiivisesti heidän pariin
"sun ei oo pakko osallistua tähän keskusteluun tai miettiä asiaa muutenkaan jos se noin vakavaa raivoa herättää
eri"
Samaa mieltä. Jos tarkoitus on edistää transihmisten asiaa, ei sitä palvele ainakaan muiden ihmisten asiaton haukkuminen, päinvastoin.
"niin siis et halua nähdä esim kaljuja naisia tai miehiä joilla on miestissit tai leveä lantio? tää on justiinsa sun sairaan ideologian ydin että koko ihmisyys typistetään tuohon että vain sellaisilla ihmisillä on oikeus olla olemassa jotka sinä koet kauniiksi tai "terveeksi". herää kysymys, että kun vaikka tapahtuu näitä naisten pahoinpitelyjä joissa pahoinpitelijäjoukko syyttää naista trans uksi, onko oikeasti vain kyse siitä että vihataan tällaista "sairasta" naista joka ei täytä ulkonäkövaatimusten kriteereitä"
Tämäntyyppisen kiiluvasilmäisen ja sosiaalisen elämän realiteeteista irronneen puhu- ja kommentointitavan seurauksista nautimme juuri paraikaa (DT valinta vastareaktiona.)
"Haluan kumppanin jolla on ominaisuus X" reaktio on "Ahaa, haluat siis kiduttaa hengiltä ja raizcata kaikki joilla ei ole ominaisuutta X"
Siitä haluaako jonkun ihmisen kumppaniksi vai ei jonkin kriteerin mukaan on aika pitkä matka siihen, että vihaa tai kieltää oikeuden olemassaoloon joiltain. Miten tälläinen jos et ole meidän puolella äärimmäisyyteen asti vietynä niin olet meitä vastaan - asenne syntyy aina uudestaan jokaiseen sukupolveen.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö tällainen transnainen vielä seksuaaliseen kanssakäymiseen kuten normaali mies?
taitaa olla yksilöllistä
estrogeeni ylensä heikentää erektiota ja voi viedä kyvyn ejakuloida.
moni ei kai halua olla penetroija, koska kokee sen miehekkäänä ja dysforiaa aiheuttavana
Vierailija kirjoitti:
sun ei oo pakko osallistua tähän keskusteluun tai miettiä asiaa muutenkaan jos se noin vakavaa raivoa herättää
eri
Mitäpä jos osallistun ja kerron mielipiteeni yhtä usein teistä kuin te transihmisistä? Sananvapaus meillä molemmilla.
Sä oot spämmännyt melkeen 500 kommenttia trans vihaa kymmenen vuotta peräkkäin eikä muka riitä :D
PIDÄ PÄÄ KIINNI HULLU
Vierailija kirjoitti:
"niin siis et halua nähdä esim kaljuja naisia tai miehiä joilla on miestissit tai leveä lantio? tää on justiinsa sun sairaan ideologian ydin että koko ihmisyys typistetään tuohon että vain sellaisilla ihmisillä on oikeus olla olemassa jotka sinä koet kauniiksi tai "terveeksi". herää kysymys, että kun vaikka tapahtuu näitä naisten pahoinpitelyjä joissa pahoinpitelijäjoukko syyttää naista trans uksi, onko oikeasti vain kyse siitä että vihataan tällaista "sairasta" naista joka ei täytä ulkonäkövaatimusten kriteereitä"
Tämäntyyppisen kiiluvasilmäisen ja sosiaalisen elämän realiteeteista irronneen puhu- ja kommentointitavan seurauksista nautimme juuri paraikaa (DT valinta vastareaktiona.)
"Haluan kumppanin jolla on ominaisuus X" reaktio on "Ahaa, haluat siis kiduttaa hengiltä ja raizcata kaikki joilla ei ole ominaisuutta X"
Siitä haluaako jonkun ihmisen kumppaniksi vai ei jonkin kriteerin mukaan on aika pitkä matka siihen, että vihaa tai kieltää oikeuden olemassaoloon joiltain. Miten tälläinen jos et ole meidän puolella äärimmäisyyteen asti vietynä niin olet meitä vastaan - asenne syntyy aina uudestaan jokaiseen sukupolveen.
ei vaan täällä puhuttiin ihan että trans ujen näkeminen aiheuttaa fyysistä vastenmielisyyttä jne kuten vaikka sairaan ihmisen näkeminen. tätä perusteltiin jollain evoluutiolla tai vastaavalla käsienheiluttelulla
En tunne vetoa naisiin, ei väliä onko cis vai trans. Enkä haluaisi myöskään olla transmiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen biseksuaali, mutta en ole kiinnostunut transnaisista enkä transmiehistä.
mikä niissä tökkii
itse oon kanssa bi enkä näe mitään syytä miksei trans kelpais, enemmän kiinni siitä yksilöstä
No sä olet bi, tuo jolle vastasit ei ole. Siinä se syy.
557: miksi sinulle on niin mahdotonta hyväksyä se tosiasia että seksuaalisen kiinnostuksen herääminen ei ole mikään tahdonalainen juttu?
Ei ole mitään sisäistettyä transfobiaa tai kulttuurillisten normien määrittämää ulkoista vaikutusta, että valtaosa naisista viehättyy korkeasta testosteronista (puberteetista saakka syntyneistä) kielivistä kehollisista piirteistä ja miehistä vastaavasti estrogeenin muovaamista piirteistä. Nainen jopa sokkotestissä valitsee sen miehen t-paidan jolla on korkein testosteronitaso ja vastaava tulos saadaan simuloituna myös naisten ominaistuoksusta miehen kiinnostuksenherättäjänä.
Ei sille nyt vaan mitään voi, että keholliset ominaisuudet tuovat toisille parempaa vientiä ja toisille heikompaa. Luonto ei ole tasapuolinen lahjoissaan. Huomaan, että nuoremmille ikäpolville (osin) on vahvasti ehdollistunut tällainen oikeutuksen kokemus, että jokaisen tulee olla oikeutettu tasavertaiseen toimeentuloon, sosiaalisiin suhteisiin jne jos vain kovasti haluaa ja ponnistelee asian eteen. Tämä ei valitettavasti pidä paikkaansa. Mun pian aikuisesta pojastani ei tule yli 175 cm pitkää ei millään määrällä tahtoa ja se on jo vaikuttanut hänen suosioonsa tyttöjen keskuudessa.
Onneksi ongelman saa mittasuhteeseen se, ettei jollain toisella ole kävelykykyä tai älyllinen kehitysvamma ei tule koskaan sallimaan itsenäistä elämää, tai joku on vaikeasti sairastunut mieleltään traumaattisen lapsuuden myötä tai tai tai tai.. Se, ettei mieleinen tyttö suostu häneen ihastumaan on vielä hänen onnekseen kovin pieni murhe. Koulu sujuu ja on kivoja kavereita, joten elämä on hyvää vaikka joku tyttö "syrjiikin kulttuurillisen normin syöttämällä" perusteella.
Vierailija kirjoitti:
"sun ei oo pakko osallistua tähän keskusteluun tai miettiä asiaa muutenkaan jos se noin vakavaa raivoa herättää
eri"
Samaa mieltä. Jos tarkoitus on edistää transihmisten asiaa, ei sitä palvele ainakaan muiden ihmisten asiaton haukkuminen, päinvastoin.
transvihaajat ei todellakaan ole minkään kritiikin yläpuolella. metsällä on usein tapana vastata niinkuin sinne huutaa, turha leikkiä mitään marttyyriä kun jutut on sitä tasoa mitä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä niissä tökkii
itse oon kanssa bi enkä näe mitään syytä miksei trans kelpais, enemmän kiinni siitä yksilöstä
häh? eikös se sanonut olevansa bi
oon mielestäni joskus aiemminkin törmännyt tällaisiin biseksuaaleihin jotka sanoo ettei trans ut kiinnosta. olis mielenkiintoista kuulla perusteluja
itseäni androgynia viehättää, vaikka usein trans ut eivät tykkää kuulla olevansa androgyynisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri"
Kun sinä osallistut täällä transihmisiä koskevaan keskusteluun heidän ohitseen kertomalla mm. yleistävästi miten he eivät ole viehättäviä, olet itse asiaton ja ansaitset palautteen, jonka saat. Ja idiootti olet, jos rankaiset transihmisiä muiden puheista.
Olen kertonut oman henkilökohtaisen mielipiteeni, jota kysyttiin aloituksessa. Minun ei tarvitse kysyä transihmiseltä viehättääkö hän minua vai ei kuten ei kenenkään muunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä niissä tökkii
oon mielestäni joskus aiemminkin törmännyt tällaisiin biseksuaaleihin jotka sanoo ettei trans ut kiinnosta. olis mielenkiintoista kuulla perusteluja
itseäni androgynia viehättää, vaikka usein trans ut eivät tykkää kuulla olevansa androgyynisiä
Mä oon ymmärtänyt että bi yleensä tuntee nimenomaan vetoa sukupuoleen (muiden tekijöiden ohella), mutta vain laajemmalla spektrillä kuin hetero. Jos sukupuolella ei ole väliä, puhutaan panseksuaalisuudesta tai identifioidutaan queeriksi. Itse olen siis hetero että sinänsä ei minulle väliä, mutta käsittääkseni tuo selittää eroja biseksuaalisiksi identifioituvien välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten se sieluun liittyy kuinka meidän lisääntymiskäytöksemme on hormonien ja vaistonvaraisten arvioiden ohjaamaa?
Miten sieluun liittyy sekään käyttäytyykö joku sosiaalinen nisäkäs laumansa mukaisesti, eli normaalijakauman tiheimmän havaintoalueen mukaisesti vai ei? Olet sitä mieltä, että jokainen keskimääräinen ihminen on sieluton?
Arvaan, ettei sinullakaan ole ollut kumppania useammasta eri sukupuolesta, etnisyydestä, ikäryhmästä jne. Joku sinullakin rajaa sitä aluetta josta kiinnostuksesi kohteet löytyy. Minulla yksi kiinnostuksen herättävistä piirteistä on Y-muotoinen torso. Kiinnostuksen pois rajaaviin piirteisiin kuuluu mm naissukupuoli, ulkonevat rintarauhaset, lanteikkuus ja merkittävä ylipaino.
Anteeksi nyt ihan kauheasti."
se että vedotaan johonkin enemmistön mielipiteeseen ei vahvasti viesti että olis omaa näkemystä asiaan. iso osa ihmisistä m
"kirjoittajahan vain kuvasi sitä miten tutkimuksissakin on asian todettu menevän. Erilaisuus vieroksuttaa ihmisiä"
Olen huomannut, että tiedevastaisuus on nousussa (ehkä nuoremmissa sukupolvissa?)
Jos tutkittu tieto ei sovi omaan ideologiaan, sen voi aina mitätöidä vaikkapa syrjivänä tai 'yleistävänä' (joka onkin suurin vitsi kun tiede on perusolemukseltaan juurikin yleistävää)
"
"kirjoittajahan vain kuvasi sitä miten tutkimuksissakin on asian todettu menevän. Erilaisuus vieroksuttaa ihmisiä"
Olen huomannut, että tiedevastaisuus on nousussa (ehkä nuoremmissa sukupolvissa?)
Jos tutkittu tieto ei sovi omaan ideologiaan, sen voi aina mitätöidä vaikkapa syrjivänä tai 'yleistävänä' (joka onkin suurin vitsi kun tiede on perusolemukseltaan juurikin yleistävää)
"
ei, vaan yleiseen mielipiteeseen vetoaminen ei ole kovin vakuuttavaa perustelua kun kysyttiin nimenomaan sitä omaa näkemystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä niissä tökkii
Mä oon ymmärtänyt että bi yleensä tuntee nimenomaan vetoa sukupuoleen (muiden tekijöiden ohella), mutta vain laajemmalla spektrillä kuin hetero. Jos sukupuolella ei ole väliä, puhutaan panseksuaalisuudesta tai identifioidutaan queeriksi. Itse olen siis hetero että sinänsä ei minulle väliä, mutta käsittääkseni tuo selittää eroja biseksuaalisiksi identifioituvien välillä.
jooh, ehkä niin. ehkä oon vaan vanhanaikainen kun koko pan-seksuaalisuus kuulostaa omaan korvaan turhalta trenditermiltä ja pelkkä biseksuaalisuudesta puhuminen riittäis
ehkä sitten tosiaan on biseksuaaleja jotka kiihottuu mahdollisimman karikatyyrisen maskuliinisista ja feminiisistä hahmoista, muttei mistään siltä väliltä
omituiselta kuulostaa omaan korvaan mutta niin vaan on ihmiset täysin erilaisia monien asioiden suhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri"
Kun sinä osallistut täällä transihmisiä koskevaan keskusteluun heidän ohitseen kertomalla mm. yleistävästi miten he eivät ole viehättäviä, olet itse asiaton ja ansaitset palautteen, jonka saat. Ja idiootti olet, jos rankaiset transihmisiä muiden puheista.
Olen kertonut oman henkilökohtaisen mielipiteeni, jota kysyttiin aloituksessa. Minun ei tarvitse kysyä transihmiseltä viehättääkö hän minua vai ei kuten ei kenenkään muunkaan.
No ha
Miksi? Ei kai kenenkään itsetunto siitä riipu, että häneen tuntevat kaikki vetoa? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä haluaako jonkun ihm
"täällä puhuttiin ihan että trans ujen näkeminen aiheuttaa fyysistä vastenmielisyyttä"
Häh? Näinköhän jokaista edes ulkoapäin transsukupuoliseksi tunnistaisi..
Mutta kyllä, äidiltä leikattiin syövän vuoksi rinta ja jäljelle jäänyt arpi ja toispuoleisuus sai hänen lapsenlapsensa itkemään saunassa. Äiti halusikin korjauksen rintaan, mutta käy silti tänä päivänä uimapuku päällä saunassa, koska rinta ei paljaana ole aidon näköinen. Tämä nyt on vaan tosiasia, leikkausarpi oli suorastaan vähän inhoa herättävän näköinen ja implantti näyttää luonnottomalle. Ei se äidistä yhtään huonompaa tai vastenmielisempää silti tee.
ehkä jonain päivänä tajuat että keskustelut voivat myös laajeta koskemaan otsikkoa pidemmälle meneviä asioita