Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?

Vierailija
24.07.2016 |

Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.

Kommentit (2495)

Vierailija
501/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI

Vierailija
502/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ilmeisesti joku tai jotkut kirjoittajat olettavat, että on vain yksi henkilö ketjussa, joka kirjoittaa heidän tulkintansa mukaan kielteisesti transihmisten viehättävyydestä. Ei ole, tässä on lukuisia henkilöitä, jotka ovat kantansa kertoneet. Sitähän otsikossa kysyttiin. 

Kaikki transviha kommentit on tähän kirjoittanut sinä vaikka kuinka teeskentelet välillä naista. Luuletko ettei sua muka tunnista kun olet jankannut transfobiaa vuodesta __2016__ alkaen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi vastuullista käydä tätäkin asiaa läpi joko transpolilla tai sitten julkisessa keskustelussa. Eli että transitioituminen ei välttämättä kaikilta osin muuta elämää paremmaksi. Esimerkkinä parisuhteen tai seksikumppanien löytäminen. Kumppanin löytäminen ja seksuaalinen kanssakäyminen on kuitenkin ihmiselle merkittäviä perustarpeita ja moni on valmis tekemään suuriakin muutoksia ja myönnytyksiä toiveen täyttymiseksi.

Vierailija
504/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten se sieluun liittyy kuinka meidän lisääntymiskäytöksemme on hormonien ja vaistonvaraisten arvioiden ohjaamaa?

Miten sieluun liittyy sekään käyttäytyykö joku sosiaalinen nisäkäs laumansa mukaisesti, eli normaalijakauman tiheimmän havaintoalueen mukaisesti vai ei? Olet sitä mieltä, että jokainen keskimääräinen ihminen on sieluton?

Arvaan, ettei sinullakaan ole ollut kumppania useammasta eri sukupuolesta, etnisyydestä, ikäryhmästä jne. Joku sinullakin rajaa sitä aluetta josta kiinnostuksesi kohteet löytyy. Minulla yksi kiinnostuksen herättävistä piirteistä on Y-muotoinen torso. Kiinnostuksen pois rajaaviin piirteisiin kuuluu mm naissukupuoli, ulkonevat rintarauhaset, lanteikkuus ja merkittävä ylipaino.

Anteeksi nyt ihan kauheasti."

se että vedotaan johonkin enemmistön mielipiteeseen ei vahvasti viesti että olis omaa näkemystä asiaan. iso osa ihmisistä myös valitsee parinsa sen mukaan mikä on ns. sosiaa

Olen eri, mutta tuo kirjoittajahan vain kuvasi sitä miten tutkimuksissakin on asian todettu menevän. Erilaisuus vieroksuttaa ihmisiä muutenkin, ei vain pariutumisen osalta, kunnes tulee positiivisia kokemuksia erilaisuudesta. Olkoon se ihonväri tai jokin muu asia. Se on osittain biologinen, vaistonvarainen reaktio eikä liity transasiaan tai pariutumiskäyttäytymiseen pelkästään. 

Ja mitä tulee siihen valitaanko kumppani sosiaalisen paineen mukaisesti "oikein" voi kuvastaa seksuaalivähemmistön kokemusta paremmin kuin heteron kokemusta. En ainakaan omalla k ohdalla tuollaista tunnista. Ihan jo sen vuoksi, että minun seksuaalinen ruokahaluni on hyvin kapea eli en pystyisi harrastamaan seksiä ei-haluttavan miehen kanssa, vaikka tämä olisi sosiaalisesti hyväksyttävämpi kuin se kumppani, jonka koen haluttavana.

Sinänsä hyvä huomata se, että se kenet kokee haluttavana on monimutkainen eikä yksinkertainen juttu kunkin yksilön kohdalla. Sen sijaan suuressa massassa asiat menevät suurin piirtein niin kuin tuo kommentoimasi kirjoittaja on ketjussa esittänyt. Sillä ei ole mitään tekemistä syrjimisen tai vihan kanssa.

Vierailija
505/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen hetero. Kammottavaa joku sieltä täältä leikelty transsekasikiön vartalo.

Vierailija
506/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ilmeisesti joku tai jotkut kirjoittajat olettavat, että on vain yksi henkilö ketjussa, joka kirjoittaa heidän tulkintansa mukaan kielteisesti transihmisten viehättävyydestä. Ei ole, tässä on lukuisia henkilöitä, jotka ovat kantansa kertoneet. Sitähän otsikossa kysyttiin. 

t. ei missään nimessä tämä kyseinen incel joka jokaiselle sivulle kirjoittaa lähes identtisiä kommentteja "naisena"

Jaa nyt olen incel, kerran olin jonkun sisko ja olen ollut myös Susanna. Miten vain, ei kai sillä ole väliä keskustelun kannalta.

Vierailija
507/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska olen hetero. Kammottavaa joku sieltä täältä leikelty transsekasikiön vartalo.

tätä viestiä ei missään nimessä ole kirjoittanut se yks ja sama jankkaajaincel

Vierailija
508/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ei missään nimessä tämä kyseinen incel joka jokaiselle sivulle kirjoittaa lähes identtisiä kommentteja "naisena"

Jaa nyt olen incel, kerran olin jonkun sisko ja olen ollut myös Susanna. Miten vain, ei kai sillä ole väliä keskustelun kannalta.

voithan toki yrittää todistaa sukupuolesi. voit vaikkapa postata nimesi ja todistuksen kromosomeistasi. kuva vaginasta kelvannee myös tällä kertaa

Vierailija
509/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi vastuullista käydä tätäkin asiaa läpi joko transpolilla tai sitten julkisessa keskustelussa. Eli että transitioituminen ei välttämättä kaikilta osin muuta elämää paremmaksi. Esimerkkinä parisuhteen tai seksikumppanien löytäminen. Kumppanin löytäminen ja seksuaalinen kanssakäyminen on kuitenkin ihmiselle merkittäviä perustarpeita ja moni on valmis tekemään suuriakin muutoksia ja myönnytyksiä toiveen täyttymiseksi.

Samaa mieltä ja tuo viimeksimainittu toive on hyvin ymmärrettävä nimenomaan seksuaalisuuteen ja pariutumiseen liittyen. 

Vierailija
510/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen biseksuaali, mutta en ole kiinnostunut transnaisista enkä transmiehistä. 

Vierailija
511/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki transviha kommentit on tähän kirjoittanut sinä vaikka kuinka teeskentelet välillä naista. Luuletko ettei sua muka tunnista kun olet jankannut transfobiaa vuodesta __2016__ alkaen?

Melko vainoharhaista.

Minä esim en ole se joka kirjoittaa transaktivisimista tai joka kertoo tuntevansa yhtäkään transsukupuolista henkilöä. Tulin vastaamaan otsikon kysymykseen ja provosoiduin syyttelevistä ja yksinkertaistavista kommenteista. Transaktivismista en tiedä mitään eikä se minun arkeani kosketa millään muotoa. Olen pahoillani jos joku kokee itsensä syystä x tai y syrjityksi parisuhdemarkkinoilla, mutta pitää ymmärtää että oma mielipaha ei velvoita muita yhtään mihinkään. Ei, olitpa sitten incel, jotka eivät yleensä paljoa myötätuntoa täällä ininöineen herätä, eikä myöskään jos olet joltain osin yhtä sukupuolta ja toiselta toista.

Joku kirjoitti ajatuksia herättävästi projisoidusta itseinhosta.

Vierailija
512/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä oon hetero. Tosin monella miehellä on tissit, mutta ne on silti heteromiehiä toisin kuin transnainen, joka on nainen.

Vierailija
513/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leivoskelin exän karvaisia manboobseja mutta jostain syystä se ei kiihottunut siitä, enkä minä.

Vierailija
514/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä erehdyt henkilöstä, mutta ehkä sinun itsesi kannattaisi välillä keskustella muualla asiasta, jos olet noin kauan täällä ollut ja koet mielipiteet vihana. Kuten olen jo monesti sanonut, en todellakaan vihaa transihmisiä eivätkä hekään tuolla oikeassa elämässä ole minua vihanneet. Minulle transihmiset ovat normaali osa ihmiskunnan vaihtelua, mutta transaktivismi sen sijaan on vähän eri asia (no, olen kyllä tätä jo toistanut liian monta kertaa).

Vierailija
515/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten se sieluun liittyy kuinka meidän lisääntymiskäytöksemme on hormonien ja vaistonvaraisten arvioiden ohjaamaa?

Miten sieluun liittyy sekään käyttäytyykö joku sosiaalinen nisäkäs laumansa mukaisesti, eli normaalijakauman tiheimmän havaintoalueen mukaisesti vai ei? Olet sitä mieltä, että jokainen keskimääräinen ihminen on sieluton?

Arvaan, ettei sinullakaan ole ollut kumppania useammasta eri sukupuolesta, etnisyydestä, ikäryhmästä jne. Joku sinullakin rajaa sitä aluetta josta kiinnostuksesi kohteet löytyy. Minulla yksi kiinnostuksen herättävistä piirteistä on Y-muotoinen torso. Kiinnostuksen pois rajaaviin piirteisiin kuuluu mm naissukupuoli, ulkonevat rintarauhaset, lanteikkuus ja merkittävä ylipaino.

Anteeksi nyt ihan kauheasti."

se että vedotaan johonkin enemmistön mielipiteeseen ei vahvasti viesti että olis omaa näkemystä asiaan. iso osa ihmisistä m

Olen eri, mutta tuo kirjoittajahan vain kuvasi sitä miten tutkimuksissakin on asian todettu menevän. Erilaisuus vieroksuttaa ihmisiä muutenkin, ei vain pariutumisen osalta, kunnes tulee positiivisia kokemuksia erilaisuudesta. Olkoon se ihonväri tai jokin muu asia. Se on osittain biologinen, vaistonvarainen reaktio eikä liity transasiaan tai pariutumiskäyttäytymiseen pelkästään. 

Ja mitä tulee siihen valitaanko kumppani sosiaalisen paineen mukaisesti "oikein" voi kuvastaa seksuaalivähemmistön kokemusta paremmin kuin heteron kokemusta. En ainakaan omalla k ohdalla tuollaista tunnista. Ihan jo sen vuoksi, että minun seksuaalinen ruokahaluni on hyvin kapea eli en pystyisi harrastamaan seksiä ei-haluttavan miehen kanssa, vaikka tämä olisi sosiaalisesti hyväksyttävämpi kuin se kumppani, jonka koen haluttavana.

Sinänsä hyvä huomata se, että se kenet kokee haluttavana on monimutkainen eikä yksinkertainen juttu kunkin yksilön kohdalla. Sen sijaan suuressa massassa asiat menevät suurin piirtein niin kuin tuo kommentoimasi kirjoittaja on ketjussa esittänyt. Sillä ei ole mitään tekemistä syrjimisen tai vihan kanssa.

joo, ja todettiin jo että vetoaminen yleiseen mielipiteeseen on argumenttina huono

naisten nirsous kumppaninvalinnassa lienee yleisempää kuin miesten, ainakin jos puhutaan vain siitä kenen kanssa voisi kuvitella olevansa satunnaisessa suhteessa, siis edes teoriatasolla

jos puhutaan sitten siitä kenet hyväksytään pidempiaikaiseen suhteeeseen, niin tuo nirsous ehkä paljonkin tasaantuu. mies ei usein "kehtaa" olla parisuhteessa tietynlaisten ihmisten kanssa koska kokee että se laskee hänen sosiaalista statustansa. tää koskee ihan heterosuhteitakin, mutta myös moni homo/bi voi olla tän vuoks pelokas tulemaan aidosti kaapista ulos

Vierailija
516/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko vainoharhaista.

Minä esim en ole se joka kirjoittaa transaktivisimista tai joka kertoo tuntevansa yhtäkään transsukupuolista henkilöä. Tulin vastaamaan otsikon kysymykseen ja provosoiduin syyttelevistä ja yksinkertaistavista kommenteista. Transaktivismista en tiedä mitään eikä se minun arkeani kosketa millä

Minä kirjoitin projektioista ja transaktivismista ja kirjoitan täällä näistä asioista ekan kerran yhtä viestiä enempää. Ilmeisesti meidät nyt sekoitetaan keskenään.

Vierailija
517/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä leivoskelin exän karvaisia manboobseja mutta jostain syystä se ei kiihottunut siitä, enkä minä.

tää on varmaan jonkun trollin kirjoittamaa

mutta miehen seksuaalisuus on tän suhteen todella rajattua. miehelläkin on muita erogeenisiä alueita kuin pelkkä penis, mutta niistä nauttiminen koetaan femiinisenä ja epämiehekkäänä

Vierailija
518/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen biseksuaali, mutta en ole kiinnostunut transnaisista enkä transmiehistä. 

mikä niissä tökkii

itse oon kanssa bi enkä näe mitään syytä miksei trans kelpais, enemmän kiinni siitä yksilöstä

Vierailija
519/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko vainoharhaista.

Minä esim en ole se joka kirjoittaa transaktivisimista tai joka kertoo tuntevansa yhtäkään transsukupuolista henkilöä. Tulin vastaamaan otsikon kysymykseen ja provosoiduin syyttelevistä ja yksinkertaistavista kommenteista. Transaktivismista en t

Eli sä et ole yhtään vainoharhainen, kun vihjailet jostain oletetusta projisoidusta itseinhosta esim. mulle 47 v. perheelliselle naiselle, jolla yksinkertaisesti menee vaan pikkuhiljaa hermo teihin transvouhkaajiin. Kuten sanoin maailma ois parempi paikka, kun osaisitte jättää ihmiset ja ihmisryhmät rauhaan yleistävältä ja ylimieliseltä p4skaltanne. 

sun ei oo pakko osallistua tähän keskusteluun tai miettiä asiaa muutenkaan jos se noin vakavaa raivoa herättää

eri

Vierailija
520/2495 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo, joten en.

Kunnon raivopano trans naiselta korjais tonkin fetissin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi