Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Vierailija kirjoitti:
"Transmiehen emätin on miehen sukupuolielin, eikä mikään eheyttävä naisvagina! Kun vagina nimetään bonusreiäksi, niin sen tuputtaminen homomiehille ei ole eheyttämistä! t. transmaskuliinit"
Sellainen pipipää siellä :)
Halusitko kertoa enemmän niistä rotuteorioistasi? Vai oliko se sinun "kaverisi" joka niistä puhui?
Eikö emätin ole osa homomiehen seksielämää ja raskaaksi tuleminen ole todellinen riski homomiehelle? Miksi kiistät emättimellisten ja menstruoivien homomiesten olemassaolon!
"En tiedä yhtään mitä sanot.
Viestini oli osoitettu transfoobikolle joka mittaili toisten ihmisten kämmenselkiä ja leukaluita, ja ilmeiseti kokee olevansa ihan normikaveri? Hän oletetusti sama, joka edellä kertoi myös pitävänsä joistain "rotuteorioista"."
Minunkin piti kysyä mitä hän rotu"teorioilla" tarkoitti, mutta kommentteja tulee siihen tahtiin, etten ole ehtinyt.
On ihan normaalia huomata, että transnainen ei ole nainen. Ja se tapahtuu tiettyjen piirteiden huomaamisella. Jo aiemmin kirjoitin, etten ole milloinkaan nähnyt transnaista, joka näyttäisi naiselta livenä. En Suomessa enkä ulkomailla. Mutta toki monet ovat hyvin viehättäviä ja kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä, kaulasta, kyynärvarsista, leuan liikkeestä puhuessa, kämmenistä.
Lantion kulmasta, kulmakarvasta, korvannipukasta, kynsinauhoista, hammasväleistä ja kantapäästä... Mutta olen ihan normaali ja mun seurassa voi olla ihan rennosti...
Analysoin nyt niitä piirteitä ihan vaan valmiiksi kun olisit seuraavaksi kysynyt mistä?????Mistä sen muka huomaa??????
Kämmenselät on aika paljastavat. Ja kaulan 'korjausleikkaus' muokkaa ehkä leukakuun liikettä puhuessa. Tai sitten se on ihan vaan se leukaluun rakenne, en osaa sanoa. Naisen kroppa on yleensä enemmän poni tai lämminverinen ja miehen suomenhevonen. Raajoista ja selästä sen vaan näkee. Lantiosta myös riippumatta onko käynyt läpi puberteetin vai ei.
Siis tämä transfoobikko on ihan vakavissaan? Analysoi kämmense
Lopeta solvaaminen ja kaasuvalottaminen.
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella transnaisen kanssa. En ole panseksuaali ehkä rakastu "ihmiseen" vaan vastakkaiseen sukupuoleen eli olen hetero.
Miksi tällaista edes kysytään, tämähän on päivän selvä asia.
Transnainen on transidentifioituva mies, eli vastakkaista sukupuolta. Tosin hän ilmaisee sukupuoltaan epätyypillisellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
"Transfoobikot ei jätä edes lapsia rauhaan. Oksettavaa porukkaa."
Surullinen esimerkki Transhausen-äidin groomaamasta pojasta, joka tunkeutuu tyttöjen tiloihin. Asiantuntijat eivät suosittele lasten sosiaalista transiuttamista, koska se lukitsee lapsen ajattelun lopullisen transiutuksen suuntaan. Alaikäiseltä ei edes pysty diagnosoimaan luotettavasti transiutta eikä ennakoimaan sukupuoliristiriidan pysyvyyttä. Jopa 90 prosentin kohdalla sukupuoliristiriita häviää murrosiän loppuun mennessä. Useimmiten sukupuoliristiriita johtuu transiudesta johtumattomista syistä, kuten kaltoinkohtelusta perheessä, traumasta, seksuaalisestä hyväksikäytöstä, skitsofreniasta, kehonkuvanhäiriöstä tai dissosiatiivisesta häiriöstä. Lapsuusajan sukupuoliristiriita ennakoi usein aikuisuuden homoseksuaalisuutta. Ei siis transiuteta lapsia ennen aikojaan!
Nuo lukitsemispuheet ja prosentit ovat jostain omasta genderkriittisestä tietopankistasi. Sitten kun olet tutustunut tutkimukseen laajemmin ja ei valikoivasti voidaan varmaan jatkaa keskustelua. Nuo transhausenpuheesi eivät tietenkään osoita, että olet vain transfoobikko, joka kohtelee niin transihmisiä kuin heidän läheisiään halveksuvasti. Ja näet ilmeisesti lapsiin kohdistuvan transfobian ookoona, koska teet äkkivääriä oletuksia heidän vanhemmistaan ja syyllistät heitä lapsen kohtaamasta syrjinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Viestini oli osoitettu transfoobikolle joka mittaili toisten ihmisten kämmenselkiä ja leukaluita, ja ilmeiseti kokee olevansa ihan normikaveri? Hän oletetusti sama, joka edellä kertoi myös pitävänsä joistain "rotuteorioista"."
Minunkin piti kysyä mitä hän rotu"teorioilla" tarkoitti, mutta kommentteja tulee siihen tahtiin, etten ole ehtinyt.
On ihan normaalia huomata, että transnainen ei ole nainen. Ja se tapahtuu tiettyjen piirteiden huomaamisella. Jo aiemmin kirjoitin, etten ole milloinkaan nähnyt transnaista, joka näyttäisi naiselta livenä. En Suomessa enkä ulkomailla. Mutta toki monet ovat hyvin viehättäviä ja kauniita.
Vähän paradoksaalisesti, jos olet nähnyt, et ole tunnistanut häntä transnaiseksi, joten et oikeasti voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voisikaan johtua, ettei sellaista koostetta ole tehty. Kuka uskoo, että transit jättäisivät moisen herkkupalan hyödyntämättä :D Onhan se aikamoista uhriutumista tehdä näkyväksi miesten naisiin kohdistama väkivallalla, tappamisella ja raiskaamisella uhkailu. "Äm'mä kerjäsi sitä itse!
Ehkä transihmiset eivät halua levittää joka ikistä anekdoottista vihapuheen esimerkkiä, vaan luottavat mieluummin tilastoihin ja tutkimuksiin, joiden perusteella transihmiset kohtaavat paljon syrjivää tai väkivaltaista kieltä. Tässä esimerkkinä yksi tutkimus, johon osallistuneista transihmisistä 47% ovat kohdanneet työpaikkasyrjintää tai -kiusaamista viime vuoden aikana, verrattuna 15%:iin cisihmisistä. https://williamsinstitute.law.ucla.edu/publications/transgender-workpla…
Ja tässä yksi anekdoottinen esimerkki väkivaltaisesta, uhkaavasta puh
Silti huomattavan moni viime vuotisista esim koulu/kirkkoampumisista on ollut transhenkilöiden tekemiä;) Transhenkilöt(usein miehet) ovat hyvin aggressiivisia ideologioissaan ja naisten jahtaaminen ja väkivallalla uhkailu on niille normiarkea. Että höpöhöpö noiden "väkivallalla uhkailujen" kanssa kun itse sitä harrastavat eniten. (nämä jenkeissä)
Sehän on aivan sama mitä noihin "tilastoihin" tulee kun riittää pelkästään se että valehtelee ja tirauttaa muutaman kyyneleen. Itse teot taas puhuvat sitten omaa karua kieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä, kaulasta, kyynärvarsista, leuan liikkeestä puhuessa, kämmenistä.
Lantion kulmasta, kulmakarvasta, korvannipukasta, kynsinauhoista, hammasväleistä ja kantapäästä... Mutta olen ihan normaali ja mun seurassa voi olla ihan rennosti...
Analysoin nyt niitä piirteitä ihan vaan valmiiksi kun olisit seuraavaksi kysynyt mistä?????Mistä sen muka huomaa??????
Kämmenselät on aika paljastavat. Ja kaulan 'korjausleikkaus' muokkaa ehkä leukakuun liikettä puhuessa. Tai sitten se on ihan vaan se leukaluun rakenne, en osaa sanoa. Naisen kroppa on yleensä enemmän poni tai lämminverinen ja miehen suomenhevonen. Raajoista ja selästä sen vaan näkee. Lantiosta myös riippumatta onko käynyt läpi puberteetin vai ei.
Siis tämä transfoobikko on ihan vakavissaan? Analysoi kämmense
Minä huomaan että toisten aistinvaraiset havainnot loukkaavat sinua nyt jollain lailla. Voisit ehkä kuitenkin ennemmin esittää näyttöä, ettei tällaisia silmin havaittavia rakenteellisia eroja ole, jotka transsukupuolisen paljastavat, kuin tarttua siihen millä sanoilla joku sinulle yrittää niitä näkemiään eroja kuvata. Ja kuvatahan pitää koska sinä et hyväksyisi yksinkertaista toteamusta että sen nyt vaan huomaa.
Kerrotko vielä miksi sinua niin henkilökohtaisella tasolla kalvaa että joku random henkilö tuli tunnistetuksi transsukupuoliseksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen henkilö joka kirjoitti tästä euphoriasarjan näyttelijästä, mutta en ole kyllä kirjoitellut mistään rodusta kun ei se tähän mitenkään edes liity
"Minä huomaan että toisten aistinvaraiset havainnot loukkaavat sinua nyt jollain lailla."
Ei ollenkaan :)
Minulle puheen alla ollut Hunter Schafer on nainen. Pitäisi ponnistella nimenomaan "aistinvaraisia havaintojani" vastaan, jos yrittäisin pakottaa itseni kutsumaan häntä mieheksi, kuten sinä teet. En myöskään ymmärrä miksi yrittäisin tehdä niin, miksi sinulle on tärkeää että transsukupuoliset eivät tule kohdatuksi sukupuolessaan?
"Vähän paradoksaalisesti, jos olet nähnyt, et ole tunnistanut häntä transnaiseksi, joten et oikeasti voi tietää. "
Kadulla kulkevista en sitä analysoikaan, mutta aika paljon olen transnaisia kuitenkin nähnyt. Hyvin monenlaisia. Heitäkin on laidasta laitaan riippuen esimerkiksi yhteiskuntaluokasta ja varallisuudesta. Myös ikä vaikuttaa. Lattareissa on isoja yhteisöjä, varmaan samanlaista kulttuuria on Thaimaassa, mutta siellä en ole käynyt edes turistina. Lattarit ovat minusta muutenkin todella kauniita, samoin transnaiset siellä.
Silti huomattavan moni viime vuotisista esim koulu/kirkkoampumisista on ollut transhenkilöiden tekemiä;)
Toistelet Trumpin antitranspropagandaa. Oikeasti tuokin väite on helposti selvitettävissä täydeksi valheeksi. Siis jos "huomattavan moni" viittaisi transihmisten suhteelliseen määrään ampujissa. Siitä näkökulmasta heitä on poikkeuksellisen vähän kaikista joukkoampumisista Yhdysvalloissa.
Miten kuvittelet, että sun juttuihin ja jakelemiin prosentteihin ja tilastoihin transihmisten suhteen voi luottaa, kun jaat tän tasoista disinformaatiota tässä asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen henkilö joka kirjoitti tästä euphoriasarjan näyttelijästä, mutta en ole kyllä kirjoitellut mistään rodusta kun ei se tähän mitenkään edes liity
Huomasin, että meitä on nyt tässä ainakin kolme, joiden mielestä transnaisen kyllä tunnistaa herkästi mieheksi, erehtymisen vaaraa ei oikeastaan ole. Mutta ainakin omalla kohdalla se voi kyllä johtua siitäkin, että olen elänyt pitkän pätkän elämääni homo-, lesbo- ja transihmisiä sisältävässä ystäväpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Analysoin nyt niitä piirteitä ihan vaan valmiiksi kun olisit seuraavaksi kysynyt mistä?????Mistä sen muka huomaa??????
Kämmenselät on aika paljastavat. Ja kaulan 'korjausleikkaus' muokkaa ehkä leukakuun liikettä puhuessa. Tai sitten se on ihan vaan se leukaluun rakenne, en osaa sanoa. Naisen kroppa on yleensä enemmän poni tai lämminverinen ja miehen suomenhevonen. Raajoista ja selästä sen vaan näkee. Lantiosta myös riippumatta onko käynyt läpi puberteetin vai ei."
Siis onko tuo ylläoleva transfoobikon kommentti satiiria?
Täyskaheli hullu jos ei... Noinko te toisia ihmisiä arvuutatte.
Olen eri, mutta sitähän häneltä kysyttiin (taitaa olla eri henkilö kuin "transfoobikko"). Leikkauksia transnaisille tehdään sen vuoksi, että miestyypillisiä piirteitä häivytetään, mutta kaikkia piirteitä ei pysty häivyttämään, joten suur
Jep. Tyydyn ehkä toteamaan että ottaa naisen luurangon kuvan ja miehen luurangon kuvan ja miettii sitten miksi "sen vaan huomaa". Tässä ehkä ollaan ristiriitojen ytimessä; pitäisi kieltää itseltäänkin päivänselvät faktat, koska ne loukkaavat jotakuta. Ei ihmiset ole yleisesti valmiita elämään minkäänlaisissa mielikuvitusmaailmoissa vaikka joku nii käskisi, siksi kultit kuolevat aikanaan pois ja diktatuureja pidetään yllä väkivallalla. Ehkä tämä palstan päivystäjä joutuu sitten turvautumaan fyysiseen väkivaltaan seuraavaksi, henkistähän tässä ollaankin saatu tuta jo vuosia.
"Minä huomaan että toisten aistinvaraiset havainnot loukkaavat sinua nyt jollain lailla."
Aistinvaraiset havainnot eivät loukkaa minua. Pidän vain vähän hulluna tyyppiä, joka jauhaa kämmenselkien ja leukaluiden mitoista, sekä vertaa ihmisiä hevosiin, perustellakseen itselleen transfobisen maailmankuvansa. Sanotaanko, että en haluaisi olla tämän kaverin seurassa, ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Silti huomattavan moni viime vuotisista esim koulu/kirkkoampumisista on ollut transhenkilöiden tekemiä;)
Toistelet Trumpin antitranspropagandaa. Oikeasti tuokin väite on helposti selvitettävissä täydeksi valheeksi. Siis jos "huomattavan moni" viittaisi transihmisten suhteelliseen määrään ampujissa. Siitä näkökulmasta heitä on poikkeuksellisen vähän kaikista joukkoampumisista Yhdysvalloissa.
Miten kuvittelet, että sun juttuihin ja jakelemiin prosentteihin ja tilastoihin transihmisten suhteen voi luottaa, kun jaat tän tasoista disinformaatiota tässä asiassa?
Joukkomurhiin syyllistyneiden joukossa on transidentifoituvia moninkertainen määrä heidän väestönosuuteensa nähden. Transeja on väestöstä vain 0,6 prosenttia. Sun kannattaa myös tsekata joukkomurhan määritelmä. Ihan mikä tahansa räiskiminen julkisella paikalla ei täytä joukkomurhan määritelmää.
"Kerrotko vielä miksi sinua niin henkilökohtaisella tasolla kalvaa että joku random henkilö tuli tunnistetuksi transsukupuoliseksi?"
Hyvä kysymys. Minuakin kiinnostaisi miksi se on niin hirveän paha asia. Keskustelussa se on mainittu esimerkiksi fobiaksi, vaikka se on pelkästään havainto, jonka suurin osa ihmisistä tekee.
Mutta täytyy sanoa, että länsimaissa täydestä meneminen on taatusti merkittävämpi asia, jopa niin että se koetaan loukkaavana ja loukkaannutaan puolesta, kun taas köyhemmissä maissa kukaan ei loukkaantuisi moisesta. Viimeiseen asti puunatut ja photoshopatut ja kalleimmat toimenpiteet tehneet transnaiset eivät pidä siitä, että vaivannäkö oli tässä mielessä turhaa?
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, siitä huolimatta, että olen heteronainen, seurustelisin mieluummin transmiehen eli naiseksi syntyneen ihmisen kanssa, kuin miehen, joka on nyt nainen. Jos mies kokee itsensä naiseksi, niin harvemmin kokee itsensä tavalliseksi naiseksi, vaan tahtoo olla sellainen näyttävä, erityisen seksikkäästi laittautuva ja ikään kuin naisen stereotypia. En ole itsekään sellainen nainen, ja tuntuisi oudolta seurustella sellaisen kanssa. En myöskään usko, että sellainen transnainen olisi minun seurastani kiinnostunut.
Tuohon aiempaan keskusteltuun nähden, tuntuu helpommalta pitää ohimennen näkemäänsä transmiestä miehenä kuin transnaista naisena juurikin siksi, että moni mies voi olla vähän naisen piirteinen tai oloinen, mutta miehekäs nainen tulee huomatuksi selvemmin. Eipä sillä, etteikö jokainen saisi olla juuri sellainen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Aistinvaraiset havainnot eivät loukkaa minua. Pidän vain vähän hulluna tyyppiä, joka jauhaa kämmenselkien ja leukaluiden mitoista, sekä vertaa ihmisiä hevosiin, perustellakseen itselleen transfobisen maailmankuvansa. Sanotaanko, että en haluaisi olla tämän kaverin seurassa, ymmärrätkö?
Juurihan sä kiellät kehollisten sukupuolierojen olemassaolon ja kiistät transin tunnistamisen transiksi.
En tiedä yhtään mitä sanot.
Viestini oli osoitettu transfoobikolle joka mittaili toisten ihmisten kämmenselkiä ja leukaluita, ja ilmeiseti kokee olevansa ihan normikaveri? Hän oletetusti sama, joka edellä kertoi myös pitävänsä joistain "rotuteorioista".