Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Vierailija kirjoitti:
En, en myöskään pidä feminiinisistä piirteistä normaalilla miehellä, koska olen hyvin hetero.
No ransuissa ei ole siitä pelkoa. Miehuus paistaa vielä pistävämmin läpi kuin normimiehistä. 😂
En voisi. En minkälaisen transhenkilön kanssa. Syy on, että en halua kumppania, jolla on vakavia mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Olen heteronainen mutta niin kyllästynyt miesten oikkuihin, että tämähän olisi täydellistä! Ihmiseen ihastutaan, ei sukupuoleen tai vehkeisiin.
Jos miesten oikut kyllästyttää niin mietippä mies jolla on valtavasti mielenterveyshäiriöitä, niihin ei varmaan kyllästykään... xD hyi olkoon
Vierailija kirjoitti:
Inceleistä tulee suurella todennäköisyydellä transnaisia: https://www.google.com/amp/s/www.nationalreview.com/corner/transmaxxing…
"Now the Daily Caller reports that some young men see transitioning as a solution to sexual frustration. These transmaxxers, an online community of men who consider themselves involuntarily celibate, or incels, are transitioning to the opposite sex to escape sexual rejection and improve their lives."
If you can't get a girlfriend, be someone else's girlfriend.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, en myöskään pidä feminiinisistä piirteistä normaalilla miehellä, koska olen hyvin hetero.
No ransuissa ei ole siitä pelkoa. Miehuus paistaa vielä pistävämmin läpi kuin normimiehistä. 😂
Totta. Mitä nämä tunnetut sometransut ovat nuoruuskuviaan julkaisseet, niin kyllä heidät vielä sentään miehiksi tunnisti. Osa heistäkin ollut nuoruudessaan sellasia emo-/ernupoikia. Mona Blinginkin tunnisti vielä mieheksi ennen leikkauksia yli 10 vuotta vanhasta artikkelista, vaikka oli naismaisesti/androgyynisti pukeutunut. Olisi vain pysynyt sillä linjalla, niin olisi helpommalla selvinnyt elämässä ja eläisi nyt jonkun karhuhomon kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahaksi onneksi moni transnainen tosiaan on hyvin pitkä, isokätinen, kapealanteinen ja luusto muutenkin hyvin miesmäinen. En ole vielä ikinä nähnyt livenä transnaista, josta ei heti huomaisi, että hän on mies. Juuri äskettäin näin ainakin 190 cm transnaisen lapiomaisine käsineen ja leveine leukaperineen, vanhemmiten vartalo muuttuu vielä miesmäisemmäksi, kuten hänellekin oli käynyt (tikkumaiset jalat, kasvoista katoava rasva jne.), joten taitavasta meikistä huolimatta yksikään tuskin ajatteli hänen olevan nainen.
Lgbtq probaganda by seta ja wef sekoittaa herkkien lasten mielenterveyden.
Sairasta tämä meno.
Olen nainen ja en haluaisi seurustella transnaisen kanssa, jolla kikkeli tallella, sori vaan. Mut jos alapää operoitu, niin sitten voisin.
En, koska oman kokemukseni mukaan transsukupuolisilla on liian paljon henkistä painolastia ja traumoja, enkä jaksa päätyä taas kerran emotionaaliseksi jäteastiaksi.
Sama vastaus kuin edellä eli ovat hyvin ongelmaisia ihmisiä, eikä heidän sukupuoliristiriitansa ole minulle myönteisessä mielessä kiehtovaa tai kiihottavaa, vaan traaginen vaikutelma tulee. Jos ihan rehellinen olen, niin naisena keikistely hieman jopa tekee pahaa, koska heitä harvemmin sekoittaa oikeaan naiseen.
Ongelmistaan johtuen moni käyttäytyy provosoivasti ja teatraalisesti, mutta minkäs teet, ehkä se on ratkaisu, kun ei kuitenkaan koskaan voi sulautua massaan, vaikka haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten totta. Joskus katsoin jonkun ig-tiliä ja se keikistely korosti hänen miesmäisiä kasvojaan ja ristiriitaa, joka tulee naisen vaatteista ja miehen kehosta.
Yhden kanssa tapailin aikoinaan, ja tulin tulokseen, että ei ole minun juttu sitten kuitenkaan loppupeleissä. Liika naiseuden hehkutus ja korostus vähän joka asiassa oli ehkä se suurin syy, vaikka suhteellisen feminiinen olenkin. Tulevaisuudessa en enää aio alkaa tapailla miehiä, naisia saatan jossain vaiheessa innostua treffailemaan.
"Niin, kromosomaalista sukupuolta ei voikaan muuttaa. Ei kai sille ole tarvettakaan? Heteronaiset tuntevat vetoa minuun, koska näytän ulkoisesti mieheltä, vielä ihan ok-näköiseltä... eivät he näe xx-kromosomejani. Elämää eletään kuitenkin tunteella."
Hienoa, että tämä liian yksinkertainen totuus alkaa tulla esiin! Me todellakin elämme tunteella ja tietoisuudella. Helppo huudella (negatiivisella tunteella) toisille, miten heidän tulisi elää unohtaen oma tunne- ja ajatusmaailmansa. Tosi helppoa on tuomita ja tärkeillä, kun ei ole jossain tilanteessa itse ollut.
Kaikkea hyvää! Haluan uskoa, että me ihmiset päästään eteenpäin tästäkin toksisesta ja toisia lynkkaavasta ja toisiin projisointia täynnä olevasta ajasta.
Onko kovin yleistä, että transnainen on lesbo? Ennen Internetiä ja ahdasmielisenpään aikaan olisi varmaan ollut helpompi pysyä miehenä ja ottaa nainen puolisoksi. Ymmärrän, että se ei ole sama, mutta pääsisi vähemmällä.
Olen hetero, että en voisi olla transnainen kanssa. Transmiehen kanssa voisin olla.
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut naisista. Olen hetero.
Olipa hyvä vitsi.. ransut naisia. 🤣
En tosiaankaan voisi. Friikkimiehet ei kiinnosta.