Kuinka kovaa valuuttaa syrjäytynyt, kouluttamaton, pitkäaikaistyötön, ruma ja kaljuuntunut +30v mies on deittimaailmassa?
Nyt kun masennus on hieman hellittänyt, niin olisiko mulla jotain saumoja naiseuraan näillä spekseillä vai onko ensin saatava muita asioita paremmalle tolalle ennen kuin kannattaa kumppanista haaveilla?
Kommentit (74)
Jos seiskan naiset hakevat 8-9 miehiä ja sä olet 5-6 niin pahalta näyttää. Onnea kuitenkin yritykseen ja tsemppiä jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla kiinnostunut[...]
Tämän minä oikeastaan halusin vain tietää, kiitos. On minussa hyviäkin puolia toki, vaikka synkästä otsikosta joku ehti jo muuta päättelemään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Noilla ominaisuuksilla saatat kelvata jollekin samanlaiselle naiselle. Suosittelen hoitamaan asiat kuntoon (työ, koulutus, tasapaino elämässä), jos haluat "ei-syrjäytyneen" ja elämäänsä hallitsevan kumppanin.
Ei se niinkään mene. Olen ruma ja kaljuuntunut, mutta koulutettu ja hyvässä työssä eikä musta kiinnostu kuin päihderiippuvaiset elämänkoulunaiset
Vierailija kirjoitti:
Jos seiskan naiset hakevat 8-9 miehiä ja sä olet 5-6 niin pahalta näyttää. Onnea kuitenkin yritykseen ja tsemppiä jatkoon.
Nämä numerohöpinäthän eivät ole ehdottomia. Ymmärtääkseni niiden tarkoitus on vain selittää valintoja yleisellä tasolla, ei yksilöiden valintoja. Joku nainen ei arvosta huumorintajua ollenkaan, jonkun toisen silmissä hauskat miehet on huippuja jne. Pahalta keissini ehkä näyttää, mutta en silti heitä kirvestä kaivoon, kun elämääkin on vuosikymmeniä jäljellä, enkä ole oikeastaan vielä kunnolla yrittänytkään. Kiitti tsempeistä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin rehellisesti sanottuna varattomuus olisi itselleni täysin turn off. Amis tutkintokin riittäisi, kunhan saisi edes jostain töitä ja siten parantaisi mun taloudellista asemaa.
Korjattu.
En tarvitse mieheltäni taloudellista apua, työssäkäyvä kun (ainakin toistaiseksi) olen. Kuten sanottu työttömyys ei ole se olennainen asia, vaan kouluttamattomuus (joka muuten kertoo todella paljon ihmisestä). Tämäkin siis, jos olisin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Noilla ominaisuuksilla saatat kelvata jollekin samanlaiselle naiselle. Suosittelen hoitamaan asiat kuntoon (työ, koulutus, tasaiset ja tarpeeksi isot tulot), jos haluat rahan perässä juoksevan ahneen pintaliitäjän.
Siis käytännössä näin.
Puhutko minusta?
Mulla on tosin pitkät hiukset, mutta muu täsmää. Omalla kohdallani voin sanoa valuutan olevan yhtä kovaa (eli ei siis kovaa ollenkaan) kuin kymmenen vuotta sitten, kun olin sosialisoiva, urheileva yliopisto-opiskelija. Mikään ei ole muuttunut, paitsi tuolloin vielä pidin yllä harhaisia kuvitelmia seurustelusta, rakastumisesta ja muusta höpölöpöstä. Nyt olen realisti ja tiedän kohtaloni maailmassa ja yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin rehellisesti sanottuna varattomuus olisi itselleni täysin turn off. Amis tutkintokin riittäisi, kunhan saisi edes jostain töitä ja siten parantaisi mun taloudellista asemaa.
Korjattu.
En tarvitse mieheltäni taloudellista apua, työssäkäyvä kun (ainakin toistaiseksi) olen. Kuten sanottu työttömyys ei ole se olennainen asia, vaan kouluttamattomuus (joka muuten kertoo todella paljon ihmisestä). Tämäkin siis, jos olisin sinkku.
Juu-u. Mä olen täysin varma ettei koulutettu mies sulle kelpaa, jos ei kuitenkaan suostu menemään töihin ja siten parantamaan sun taloudellisesta asemaa. Myöntäisit nyt vaan rehellisesti, että koulutusvaatimuksessa on kyse työstä ja sitä kautta rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaava nainen on kovempaa valuuttaa, mitä sinä niin sinun pitää etsiä nainen jolla on vielä enemmän ongelmia.
Mutta minussa on paljon hyvääkin, vaikka listaamani asiat toki vähemmän mairittelevia ovatkin. Tänäänkin olen jo palstalla monia viestejä lukenut, joissa kaivataan mieheltä vain tyyliin keskustelutaitoja ja empatiakykyä. Check ja check. Taitavat olla korupuheita tuollaiset jutut ja totuus lienee raadollisempi? Ap
Kouluttamaton, syrjäytynyt... Ei tule heti mieleen, että olisit kiinnostunut keskustelemaan ja pohtimaan, keksimään ja olemaan luova puhekumppani. Noin kovin omassa syrjäytymisen kuplassa kiinniolevasta ei tule ekana mieleen terävät jutut eikä empatiakaan. Mutta osoita luulot vääräksi, hurmaa mieleisesi nainen! Äläkä naiselle hirveästi vaan noita epäkohtia korosta plus yritä saada elämästä kiinni muutenkin, ei nainen todennäköisesti halua vain hoivailla sinua vaan pitää tasaveroisesta kumppanuudesta arjessa.
Itseasiassa ei sillä ole suurta merkitystä oletko tuollainen super-atm vai joku keskitason insinöörimies. Kumpikin on nettideiteillä koiranpaskaa haistelevan kerjäläisen asemassa ja täysin näkymättömiä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaava nainen on kovempaa valuuttaa, mitä sinä niin sinun pitää etsiä nainen jolla on vielä enemmän ongelmia.
Mutta minussa on paljon hyvääkin, vaikka listaamani asiat toki vähemmän mairittelevia ovatkin. Tänäänkin olen jo palstalla monia viestejä lukenut, joissa kaivataan mieheltä vain tyyliin keskustelutaitoja ja empatiakykyä. Check ja check. Taitavat olla korupuheita tuollaiset jutut ja totuus lienee raadollisempi? Ap
Kouluttamaton, syrjäytynyt... Ei tule heti mieleen, että olisit kiinnostunut keskustelemaan ja pohtimaan, keksimään ja olemaan luova puhekumppani. Noin kovin omassa syrjäytymisen kuplassa kiinniolevasta ei tule ekana mieleen terävät jutut eikä empatiakaan. Mutta osoita luulot vääräksi, hurmaa mieleisesi nainen! Äläkä naiselle hirveästi vaan noita epäkohtia korosta plus yritä saada elämästä kiinni muutenkin, ei nainen todennäköisesti halua vain hoivailla sinua vaan pitää tasaveroisesta kumppanuudesta arjessa.
En ymmärrä miksei ihminen, joka on harhautunut normaalina pidetyltä elämänpolulta voisi olla empaattinen tai luova? Aikamoista vähättelyä. Minä voin olla epäonnistunut elämässäni, mutta ei se muuta ihmistä epäonnistumisen takana.
Vierailija kirjoitti:
[
Kouluttamaton, syrjäytynyt... Ei tule heti mieleen, että olisit kiinnostunut keskustelemaan ja pohtimaan, keksimään ja olemaan luova puhekumppani.
No ei tietenkään. Ihminen voi olla luova, kekseliäs, älykäs, ajatteleva, verbaalisesti lahjakas, hauska ym. vain siinä tapauksessa, että ihminen käy töissä ja tienaa rahaa. Sitten ihminen voi olla ainoastaa tyhmä, ruma, yksinkertainen ja kaljuuntuva tuppisuu, jos ei edes naisen käskystä mene töihin tienaamaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjattu.
Juu-u. Mä olen täysin varma ettei koulutettu mies sulle kelpaa, jos ei kuitenkaan suostu menemään töihin ja siten parantamaan sun taloudellisesta asemaa. Myöntäisit nyt vaan rehellisesti, että koulutusvaatimuksessa on kyse työstä ja sitä kautta rahasta.
Työttömyys voi kohdata meistä ihan jokaista. Pitkittynyt työttömyys ei ole useinkaan ihmisen oma vika, jos töitä ei vaan yksinkertaisesti ole. Ja edelleenkin koulutus painaa vaakakupissani enemmän kuin rahan tahkoaminen. Mutta olet oikeassa sen suhteen, että mitään "elämäntapa lusmua", joka ei sanojesi mukaan "suostu" töitä tekemään/hakemaan, en todennäköisesti katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksei ihminen, joka on harhautunut normaalina pidetyltä elämänpolulta voisi olla empaattinen tai luova? Aikamoista vähättelyä. Minä voin olla epäonnistunut elämässäni, mutta ei se muuta ihmistä epäonnistumisen takana.
Ymmärrät kai sen, että nuo ovat vain tekosyitä ja olkinukkeja kun ahneet akat eivät kehtaa suoraan myöntää, että töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata tarpeeksi?
Luonne vaikuttaa paljon. Ja halukkuud perustaa perhe.
Kolmekymppisiddä naisissa on ainakin isoissa kaupungeissa paljon sellaisia jotka on vuosia odottaneet että mies llis valmis tekemään lapsia ja sit parisuhde päättyy siihen kun mies ei haluakaan lapsia.
Tietysti paljon myös niitä joilla pari lasta jo on ja ero tullut. :/ valitse siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät kai sen, että nuo ovat vain tekosyitä ja olkinukkeja kun ahneet akat eivät kehtaa suoraan myöntää, että töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata tarpeeksi?
Olishan se varmaan miehelle kiva, että nainen kävis töissä ja empaattinen mies voisi vaan jatkaa kouluttamattomana, työtä tekemättömänä syrjäytymistään... Nainen hoivaisi ja hoitaisi. Tosi hieno liitto.
Itse olen kiinnostunut eniten miehen arvomaailmasta ja poliittisesta vakaumuksesta. En kaipaa rinnalleni kokoomusmenestyjää, jonka mielestä kehittyvien valtioiden kansoja ja luontoa saa riistää pääoman nimissä. Eli kyllä, meitä naisia on olemassa, jotka olemme oikeasti eniten kiinnostuneita miehen sisimmästä, sydämestä ja arvoista. Mutta en olekaan sellainen yökerhoissa joraava kauppakorkeaa käyvä Gucci-mimmi joka bloggaa materiasta. Veikkaan, että näistä syntyy se mielikuva, että naiset ovat pinnallisia.
Haluan miehen, jonka kanssa parannan maailmaa arjen teoilla ja jonka kanssa voin käydä pitkiä keskusteluja tärkeämmistä aiheistä kuin "minkä makuista jäätelöä ostetaan?" tai "minkä merkkiset lastenvaunut ovat nyt in"
Mites keskustelutaidot? Tulevaisuuden suunnitelmat? Seksihalut ja -taidot? Yleinen vireystila?
Näitä jos on niin osakkeet nousee.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olet oikeassa sen suhteen, että mitään "elämäntapa lusmua", joka ei sanojesi mukaan "suostu" töitä tekemään/hakemaan, en todennäköisesti katselisi.
Et katselisikaan. Sitä et kuitenkaan suostu myöntämään, että tässä on kyse puhtaasti rahasta ja omaisuudesta, vaan ytität selitellä selitellä sitä muuksi käyttmällä tuttuun tapaan tekosyitä ja olkinukkeja.
Korjattu.