Nainen käsi sydämellä: oletko ikinä käyttänyt seksiä välineenä saadaksesi jotain haluamaasi?
Jos olet niin tunnetko itsesi halvaksi ja likaiseksi?
Kommentit (14)
En tunne halvaksi enkä likaiseksi, koska se haluamani asia on ollut hyvä ja kiihkeä suhde, jossa molemmat tuntevat itsensä halutuksi.
No tottakai olen. :) Kuten miehetkin haluavat tyhjätä pussinsa, muttei konkreettisia asioita tavoittele. Itse oon saanu asua pillulla tuttavani luona.
Perhesovun säilymisen vuoksi kyllä. Ei se sopu mitenkään uhanalaisena ollut, mutta uskon, että ns. aviolliset velvollisuudet kannattaa hoitaa, vaikkei aina niin itseä hotsittaisi. Ei siitä niin iso vaiva ole, eikä tule likainen olo.
Olen käyttänyt seksiä välineenä saada seksiä - eli olen. En ole halpa enkä likainen :)
Jokainen nainen on. Monet eivät vaan edes tiedä sitä. Kun nuori harjoittelijaneito kumartuu peppu pystyssä sitomaan kengännauhoja ja vanhemmat esimiehet sattuvat näkemään, on tämä nainen varmistanut paikkansa firmassa. Nuori mies ei samanlaista mahdollisuutta saa.
Olen saadakseni miehen heltymään maksamaan ostoksiani. En tunne itseäni likaiseksi, koska me naiset nyt olemme luotu tällaisiksi lompakkoloisiksi.
Kerran riitelimme mieheni kanssa ja halusin lepyttää hänet joten käytin seksiä.
Seksikkyydestä palkitsen aina kauniita ja nuoria naisia. Pistän heidät vanhempien ja rumempien naisten edelle joka asiassa jossa vain pystyn. Mitään akteja tms. en yritä saavuttaa, tai tavoittele. Miehenä pidän nuorta naiseutta itseisarvona tässä muuten niin ikävässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman kerran. Nykyisesssä työssä etenin luultavasti esimiestehtäviin koska makasin oman esimieheni kanssa, tosin en tehnyt sitä tietoisesti sen takia että etenisin.
Oman miehen kanssa joskus vaikka ei huvitttaisi jos haluan saada tahtoni lävitse. Toissalta pienen itkun tirauttamalla saan helpommin tahtoni lävitse.
Ihanko tosi ryhdyt tirauttamaan itkua saadaksesi tahtosi läpi omassa parisuhteessasi? :O Minun mieheni varmaan purskahtaisi nauruun, jos yrittäisin jotain tekoitkua tihrustaa. Lisäksi, miksi sinun pitää saada tahtosi läpi? Eikö parisuhde ole kompromisseja?
En. Ellei sitä sitten lasketa, että olisin oikeasti halunnut vain nukkua, ja nopein tapa päästä tähän lopputulokseen oli antaa seksiä kiimaisena vieressä makaavalle miehelle, joka ei meinannut jättää rauhaan kun teki mieli.
Olen muutaman kerran. Nykyisesssä työssä etenin luultavasti esimiestehtäviin koska makasin oman esimieheni kanssa, tosin en tehnyt sitä tietoisesti sen takia että etenisin.
Oman miehen kanssa joskus vaikka ei huvitttaisi jos haluan saada tahtoni lävitse. Toissalta pienen itkun tirauttamalla saan helpommin tahtoni lävitse.