Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kovaa valuuttaa syrjäytynyt, kouluttamaton, pitkäaikaistyötön, ruma ja kaljuuntunut +30v mies on deittimaailmassa?

Vierailija
23.07.2016 |

Nyt kun masennus on hieman hellittänyt, niin olisiko mulla jotain saumoja naiseuraan näillä spekseillä vai onko ensin saatava muita asioita paremmalle tolalle ennen kuin kannattaa kumppanista haaveilla?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla ominaisuuksilla saatat kelvata jollekin samanlaiselle naiselle. Suosittelen hoitamaan asiat kuntoon (työ, koulutus, tasapaino elämässä), jos haluat "ei-syrjäytyneen" ja elämäänsä hallitsevan kumppanin.

Vierailija
2/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdit läski ja pienpilinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet itsekin moniongelmaista kumppania, niin varmaan ihan hyvät saumat.

Vierailija
4/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

unohdit läski ja pienpilinen

Noi nuokin toki vielä, mutta sydämeni on kultaa, ja sehän on monille naisille puheidensa mukaan tärkeintä, joten mahkuja silti lienee mullakin, vai? Ap

Vierailija
5/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava nainen on kovempaa valuuttaa, mitä sinä niin sinun pitää etsiä nainen jolla on vielä enemmän ongelmia.

Vierailija
6/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haet itsekin moniongelmaista kumppania, niin varmaan ihan hyvät saumat.

Mitä ongelmia tarkoitat? Ei minulla ole muita mt-ongelmia kuin masennus, joka on siis jo hellittänyt. Ap 

Vierailija
7/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein yhtä kova kuin mädäntynyt versoava peruna buffet-pöydässä.

Vierailija
8/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kovaa valuuttaa kun +40 mielenterveysongelmainen, lihava, ujo ja huonopalkkaisessa työssä oleva nainen. Eli tunnen tuskasi.

Vierailija
9/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa aikalailla omaa miestä, paitsi on komea. Eikä kovin syrjätynyt. Itse olen nuorempi ja työssäkäyvä, asutaan minun omistamassa asunnossa, josta mies maksaa vastikkeen ja osan kauppalaskuista. Kotona on aina siistiä ja usein ruoka valmiina :)

Vierailija
10/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko edes hauska? Pidätkö kissoista? Siinä olis mun vaatimukset.

Vierailija
11/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosiaan tuossa tilanteessa ja haluat muutosta, tee se. Ota joku osa, vaikka se koulutus, ja hanki sitä itsellesi. Kurssi kerrallaan iltakoulussa tai työväenopistossa, jossa muuten on paljon naisia. Siitä se valuuttakurssi lähtee nousuun.

Vierailija
12/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaava nainen on kovempaa valuuttaa, mitä sinä niin sinun pitää etsiä nainen jolla on vielä enemmän ongelmia.

Mutta minussa on paljon hyvääkin, vaikka listaamani asiat toki vähemmän mairittelevia ovatkin. Tänäänkin olen jo palstalla monia viestejä lukenut, joissa kaivataan mieheltä vain tyyliin keskustelutaitoja ja empatiakykyä. Check ja check. Taitavat olla korupuheita tuollaiset jutut ja totuus lienee raadollisempi? Ap

Vierailija
13/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sairaasta mielestä, että ihminen kuvailee itseään pelkillä raskaasti negatiivissävyisillä sanoilla. Osaatko arvostaa mitään itsessäsi? Vaikutat ihmiseltä, joka syövyttää parisuhteen pessimismillään.

Vierailija
14/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovaa valuuttaa.

t. sama

Vierailija
15/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla kiinnostunut, jos vastaat seuraaviin kysymyksiin:

Mitä harrastat?

Mistä nautit elämässä?

Mikä on suurin unelmasi, vaikka kuinka hullukin?

Mistä asioista olet kiinnostunut?

Luetko sanomalehtiä?

Seuraatko tiedettä?

Millä tavoin pidät itsestäsi huolta?

Rakastatko itseäsi?

Mikä on poliittinen vakaumuksesi?

Mitä hyväntekeväisyyttä tai vapaaehtoistyötä olet tehnyt?

Vierailija
16/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla menossa taas tuttu vakuuttelukierros käynnissä. Selvä provohan aloitus.

"Jos sä  et alistu porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen edes naisen käskystä, sä olet ilman muuta ruma, tyhmä, kaljuuntuva, syrjäytynyt ja tietenkin myös katkera".

Sitten et tietenkään ole mitään näistä, jos täytät ultimaattisen velvollisuutesi eli menet töihin, jotta nainen voi saada susta taloudellista hyötyä.

Vierailija
17/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä kovaa valuuttaa kun +40 mielenterveysongelmainen, lihava, ujo ja huonopalkkaisessa työssä oleva nainen. Eli tunnen tuskasi.

En mä tästä asiasta oikeastaan kovin tuskaa koe. Monen monta vuotta on synkissä vesissä uitu, jotta tähän pisteeseen on ajauduttu, joten nyt koen oloni paremmaksi kuin aikoihin. Olen vain ollut kuvioista ulkona niin kauan, että mietin onko edes mitään mahdollisuutta tässä tilanteessa kelvata jollekin vai hoidanko ensin muita asioita kondikseen ennen kuin alan deitti-ilmoituksia rustailemaan yms. Kyllä mä silti vielä uskon, että mulla on paljon annettavaa muille ihmisille. Ap

Vierailija
18/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit aloituksessa maininnut tai korostanut noita hyviä puolia itsessäsi. Täysin rehellisesti sanottuna kouluttamattomuus olisi itselleni täysin turr off. Amis tutkintokin riittäisi, kunhan olisi edes jotain saanut elämässään loppuun asti suoritettua.

Vierailija
19/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat kertoa hauskoja juttuja, kunnioitat naista, et heti yritä kolmospesälle (ellei nainen halua) ja olet huomaavainen rakastaja, mikä nottei. Mene vaikka jollekin kansalaisopiston kurssille, älä etsi seuraa räkälöistä. Etsi nainen, jolla on kanssasi joku yhteinen mielenkiinnon kohde. Äläkä laita rimaa liian korkealle hattaraperusteilla, tissipimutverkkaajien jahtaaminen alkaa sinun osaltasi olla ohi. Se ei estä sellaisen naisen löytämistä, jolla itselläkin on sydän kultaa.

Vierailija
20/74 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo sairaasta mielestä, että ihminen kuvailee itseään pelkillä raskaasti negatiivissävyisillä sanoilla. Osaatko arvostaa mitään itsessäsi? Vaikutat ihmiseltä, joka syövyttää parisuhteen pessimismillään.

En ole pessimisti. Otsikossa on tarkoituksella vain huonoja ominaisuuksia, koska halusin tietää sulkevatko nuo asiat minut potentiaalisilta treffikumppaneilta kokonaan. Monet otsikon asioistahan ovat muutettavissa, joten vuoden päästä tilanteeni on jo toivottavasti paljon valoisampi. Arvostan moniakin asioita itsessäni, vaikka en niitä tässä erikseen mainotanutkaan. Ap