Onko kukaan palannut exänsä kanssa yhteen eron jälkeen?
En tunnu pääsevän millään yli keväällä tapahtuneesta erostamme ja olen alkanut haaveilla yhteen palaamisen mahdollisuudesta. Kysyisinkin onko täällä ketään joka olisi onnistunut palaamaan exänsä kanssa vielä yhteen? Kuinka se kävi ja kuinka kauan olitte olleet erossa?
Olemme puheväleissä ja tavanneetkin muutaman kerran, mutta tällä hetkellä ainakin exä tuntuu olevan aika vihamielinen minua kohtaan, eikä esim. juuri vastaa viesteihini tai ole itse aloitteellinen. En oikein tiedä onko tässä enää mitään toivoa vai olisiko vain parempi ottaa kokonaan etäisyyttä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me seurustelimme ja olimme kihloissa kun olimme 20-22vuotiaita. Erosimme ilman mitään painavaa syytä. Nyt olemme olleet 3 vuotta jälleen yhdessä olen 41m ja hän 38n. Lisäksi meillä on joka toinen viikko 3 lasta. 2 minun ja yksi hänen.
Ihana tarina! :) <3
Vähemmän ihana tarina. Miettikää vuodatettujen kyynelten määrää. Kuviossa lapset ja nyt jo entiset uudet. Avioerot sun muut...
Kannattaa miettiä mitä taakseen jättää ja yrittää arvostaa sitä mitä on.
Aivan totta tuokin. Mutta tarkoitin lähinnä sitä, että ihanaa jos olette kuitenkin löytäneet toisenne uudelleen kaikkien vuosien jälkeen. Toivottavasti tästä eteenpäin selviäisitte ilman sydänsuruja.
Vähemmän ihana tarina. Miettikää vuodatettujen kyynelten määrää. Kuviossa lapset ja nyt jo entiset uudet. Avioerot sun muut...
Kannattaa miettiä mitä taakseen jättää ja yrittää arvostaa sitä mitä on.