Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET? Onko yksinhuoltajalla mitään toivoa sinkkumarkkinoilla?

Vierailija
23.07.2016 |

Vai onko minut tuomittu elämään yksinäisyydessä? Olen työssäkäyvä, nuori, nätti, itsestään toimeentuleva yhden pienen lapsen äiti ja olen palstan perusteella saanut käsityksen, ettei minulla ole enää sijaa sinkkumarkkinoilla. Onko yksi lapsi niin suuri rasite todella sinkkumiesten näkökulmasta?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on mahdotonta myöntää jopa se, että yksinhuoltajan taso on matalampi kuin lapsettoman :DDDD

Miten täällä voi keskustella mistään pariintumissosiologiasta kun mitään ei uskota. Sama kuin joku opettaisi algebran alkeita ja lapsi ei suostu uskomaan, että 1+1=2. 

Lähtökohtaisesti voi olla, mutta te jotkut ette tunnu tajuavan sitä, että rakkaus on rakkautta ja jos joku on sielunkumppani, niin ei siinä enää takerruta tasoihin ja yksinhuoltajuuteen.

Ja sitten täytyy muistaa sekin, että tasoja jos ajatellaan, niin kaunis, mukava ja fiksu yh on aina tavis-lapsetonta "ylempänä".

Ehkä teille joillekin parisuhde on jotenkin todella järkeistetty asia, eli teidän maailmassa on vain pinnallisia ominaisuuksia eikä esim. sielunkumppanuus ole arvossa?

Riippuu siitä, ajatteleeko tasot vain pelkkänä ulkonäkönä - itse ajattelen ihmisessä muutakin, varsinkin kumppania valitessa, joten yksinhuoltaja on lapsetonta alempana. En edes katso lapsen kanssa kulkevia naisia silmällä, näen heidät vain äiteinä - ihmisinä, jotka ovat jo sen valintansa tehneet, että kenen kanssa lisääntyvät. Eli varattuina. Ikään kuin "toisten omaisuutena"

Vierailija
62/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksinhuoltaja löytää itselleen puolison kun katselee itsensä tasoisia miehiä. Riippuu myös omasta iästä ja lasten lukumäärästä miten hyvät mahdollisuudet on. Miehiä on kuitenkin enemmän kuin naisia, joten heikoiten pärjäävät tai toisella kierroksella olevat joutuvat kelpuuttamaan jo lisääntyneitä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on mahdotonta myöntää jopa se, että yksinhuoltajan taso on matalampi kuin lapsettoman :DDDD

Miten täällä voi keskustella mistään pariintumissosiologiasta kun mitään ei uskota. Sama kuin joku opettaisi algebran alkeita ja lapsi ei suostu uskomaan, että 1+1=2. 

Lähtökohtaisesti voi olla, mutta te jotkut ette tunnu tajuavan sitä, että rakkaus on rakkautta ja jos joku on sielunkumppani, niin ei siinä enää takerruta tasoihin ja yksinhuoltajuuteen.

Ja sitten täytyy muistaa sekin, että tasoja jos ajatellaan, niin kaunis, mukava ja fiksu yh on aina tavis-lapsetonta "ylempänä".

Ehkä teille joillekin parisuhde on jotenkin todella järkeistetty asia, eli teidän maailmassa on vain pinnallisia ominaisuuksia eikä esim. sielunkumppanuus ole arvossa?

Riippuu siitä, ajatteleeko tasot vain pelkkänä ulkonäkönä - itse ajattelen ihmisessä muutakin, varsinkin kumppania valitessa, joten yksinhuoltaja on lapsetonta alempana. En edes katso lapsen kanssa kulkevia naisia silmällä, näen heidät vain äiteinä - ihmisinä, jotka ovat jo sen valintansa tehneet, että kenen kanssa lisääntyvät. Eli varattuina. Ikään kuin "toisten omaisuutena"

Hyvin sanottu. Yh on nimeonmaan valintansa jo tehnyt. Aika väsynyt mies pitää olla että tyytyy rooliinsa ikuisena kakkosmiehenä. Evoluutio on tehnyt miehistä olioita, joiden tärkein ominaisuus on jatkaa sukua, ei elättää sitä.

Vierailija
64/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yrittää mitään hyvä-itsetunto ja muuta läpäpälää. Itsetunnossa ei ole mitään vikaa ja ei, en halua sotkeentua mihinkään epätoivoiseen yhäriin.

Muiden kakarat ei kiinnosta eikä myöskään kiinnosta tavata sitä jännäiskää kun se pääsee vankilasta lomille lasta katsomaan.

Muutenkin pientä rajaa naiset. Onko paljon järkeä yrittää vetää joku lapseton jannu omiin kuviosotkuihin. Teillä on elämäntilanne niin erilainen.

Niin, että pitäkää tunkkinne. Naisesta se kertoo paljonkin jos ei ole pystynyt elämäänsä suunnittelemaan niin, että pystyisi tarjoamaan lapsille kokonaisen perheen kasvuympäristöksi.

Ei millään pahalla.

Vierailija
65/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yksinhuoltaja löytää itselleen puolison kun katselee itsensä tasoisia miehiä. Riippuu myös omasta iästä ja lasten lukumäärästä miten hyvät mahdollisuudet on. Miehiä on kuitenkin enemmän kuin naisia, joten heikoiten pärjäävät tai toisella kierroksella olevat joutuvat kelpuuttamaan jo lisääntyneitä naisia.

Joo, paitsi että ulkomailla on miljardi naista jotka haluaisivat mennä naimisiin suomalaisen miehen kanssa.

Vierailija
66/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 Treffeistä voit rauhassa etsiä.

Tinderissä ei oo kaikki eikä ne fiksuimmat. Sen oon kuullut monasti..

Vierailija
67/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha yrittää mitään hyvä-itsetunto ja muuta läpäpälää. Itsetunnossa ei ole mitään vikaa ja ei, en halua sotkeentua mihinkään epätoivoiseen yhäriin.

Muiden kakarat ei kiinnosta eikä myöskään kiinnosta tavata sitä jännäiskää kun se pääsee vankilasta lomille lasta katsomaan.

Muutenkin pientä rajaa naiset. Onko paljon järkeä yrittää vetää joku lapseton jannu omiin kuviosotkuihin. Teillä on elämäntilanne niin erilainen.

Niin, että pitäkää tunkkinne. Naisesta se kertoo paljonkin jos ei ole pystynyt elämäänsä suunnittelemaan niin, että pystyisi tarjoamaan lapsille kokonaisen perheen kasvuympäristöksi.

Ei millään pahalla.

Mutta ei näköjään hyvälläkään.

Kannattaisikohan vetää se oma pää perseestä sen verran että ymmärtää ettei suurimmalla osalla yksin/yhteishuoltajista tilanne ole todellakaan tuollainen.

Pidä vaan itse tunkkisi ihan rauhassa, en usko että kukaan nainen jolla on lapsia edes vilkaisisi tuollaisen idiootin suuntaan.

Vierailija
68/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla.

Mutta ei näköjään hyvälläkään.

Kannattaisikohan vetää se oma pää perseestä sen verran että ymmärtää ettei suurimmalla osalla yksin/yhteishuoltajista tilanne ole todellakaan tuollainen.

Pidä vaan itse tunkkisi ihan rauhassa, en usko että kukaan nainen jolla on lapsia edes vilkaisisi tuollaisen idiootin suuntaan.

Kielenkäyttösi paljastaa sinut wt-luuskaksi. Hyi, mene sinä vain sinne vankilaan moikkaamaan exääsi ja jätä meidät normaalit ihmiset rauhaan.

Vierailija
69/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaisin etteivät kaikki yh:t ole suhteissaan epäonnistuneita, jotka tekevät lapsen heti, kun mies osuu kohdalle. On myös nuorena leskeksi jääneitä. Minkä mies tai voi sille, jos puoliso päättää lähteä lätkimään, etsimään uusia seikkailuja. Mies yh saa pyhimyksen sädekehän. Nainen on epäilyttävä. Tunnen toki naisia, joiden toiminta ihmetyttää. Lapsia on 3-4 eri miehille. Jos olisin mies, ehkä kiertäisin nämä naiset kaukaa.

Vierailija
70/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ei kannata perustaa käsityksiään äänekkään vähemmistön näkemyksiin. Onhan lapsi noin niin kuin yleisesti miinus, mutta ei useimmille itsessään mikään täysi "dealbreaker".

Vierailija
71/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tapasin naisen joka mielestäni kaunis ja vetävä, hauska ja perusfiksu niin ei mua haittais sen lapsi, jos sitä ei haittais mun lapsi :)

Itse en myöskään haluaisi heti esitellä häntä lapselleni ja ymmärtäisin jos minuakaan heti esiteltäisi, voisin jopa ajatella sen positiivisena, koska äiti joka ajattelee lapsensa parasta on upeaa.

Vierailija
72/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla.

Vaikka olisi vielä kakskytviis ja vapaa lapseton niin en syttyisi ajatuksistasi. Sori.

Vierailija
73/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä tapasin naisen joka mielestäni kaunis ja vetävä, hauska ja perusfiksu niin ei mua haittais sen lapsi, jos sitä ei haittais mun lapsi :)

Itse en myöskään haluaisi heti esitellä häntä lapselleni ja ymmärtäisin jos minuakaan heti esiteltäisi, voisin jopa ajatella sen positiivisena, koska äiti joka ajattelee lapsensa parasta on upeaa.

Lisään vielä, että en kokisi sitä uhkana jos ei heti esitellä lapselle ja sen asian kanssa edetään hitaasti koska uskon itseeni ja itsetuntoni on kunnossa, ehkä jotkut miehet kokevat tämän uhkana.

Vierailija
74/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
75/85 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi/lapset saattaa myös pilata hyvän suhteen kiukuttelullaan, kun mies ei heille kelpaa. Omat isukit tosin ovat jotain väkivaltaisia juoppoja yms. kaheleita...

Kokemusta on :/

Vierailija
76/85 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kommentoi kirjoitti:

Lapsi/lapset saattaa myös pilata hyvän suhteen kiukuttelullaan, kun mies ei heille kelpaa. Omat isukit tosin ovat jotain väkivaltaisia juoppoja yms. kaheleita...

Kokemusta on :/

Näissä tilanteissa varmaan on lapsi kasvanut niin kiinni äitiinsä, että pitää miestä uhkana. Äiti voi myös olla hyvin puolustava, että parisuhdetta ei pysty kehittymään. Pelkotiloja voi olla päällä, vaikka on toisesta ihmisestä kyse. Tällaset toisiinsa kasvaneet parivaljkot huomaa kyllä nopesti esim leikkipuistossa.

Vierailija
77/85 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti toivoa, mutta itselleni tuo olisi niin iso miinus, ettei sitä voi mitenkään muuten kompensoida

Vierailija
78/85 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuma on, että yksinhuoltajuus on lähtökohtaisesti ongelma lähinnä sellaisille yleisesti elämään negatiivisesti suhtautuville miehille (lassukoille), joilla ei naisia ihan hirveästi ympärillä pyöri.

Niille miehille jotka ovat vielä aikuisenakin katkeria siitä, kun eivät saaneet teininä pillua siinä missä muut saivat ja heitä vituttaa, kun heillä ei ole ikinä mahdollisuutta nätteihin ja suosittuihin naisiin, joten ovat kehineet sitten tuollaisen defenssin itselleen, ettei edes kelpaisi mikään yyhoo ja uskottelevat, että sen nätin ja halutun naisen "taso" on nyt heitäkin alempana kun nainen perheen perustettuaan erosi lastensa isästä.

Vähän sama kuin raivofemakot naiset: ovat yleensä niitä, joilla ei ole koskaan miehiä ympärillä pyörinyt ja aikuisena näistä naisista tuli "itsenäisiä ja vahvoja" naisia, jotka eivät edes halua lapsia ja jopa vihaavat niitä.

Nämä myös pitävät yksinhuoltajia usein jotenkin surkeina tapauksina ja ovat vahingoniloisia, vaikka mukamas feministejä ovatkin.

Katkeria ja onnettomia ihmisiä molemmat ryhmät, niin tuollaiset miehet kuin naisetkin.

Heikompaa ainesta, sanoisin.

Lässynlässyn. Mies jolla on varaa valita, valitsee AINA ei-yksinhuoltaja jos ei itsellään ole lapsia. Sääli että olet yh mutta koita nyt elää sen faktan kanssa ettei suurin osa miehistä enää huoli sinua, parhaista ei kukaan.

Ai että esim mies, joka haluaisi lapsia muttei pysty niitä itse tekemään ottaisi ilmanmuuta mieluummin lapsettoman naisen kuin yh:n? 

Vierailija
79/85 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai herranjestas, nämä av:n "taso"-lässytykset ovat kyllä parasta sunnuntaipäivän viihdettä :D. Näitä ketjuja lukiessa saa tosiaan päivän parhaat naurut, kun joku alkaa ihan luettelemaan, että mitä mystisiä "tasoja" ihmisillä on.

Persoonallisuus ja yhteensopivat luonteenpiirteet saati kemia eivät merkkaa mitään, kun "tasonsa" tuntevat parisuhdeasiantuntijat luettelevat, millaisten ihmisten sopii pariutua kenenkin kanssa :D.

Missähän ihmeen rinnakkaismaailmassa nämä kuunot vaikuttavat.

Olisi mielenkiintoista päästä hoskus keskustelemaan ihan naamatusten jonkun tällaisen ihmisiä "tasoihin" arvottavan sankarin kanssa, vielä ei sellaista ole ainakaan omassa tuttavapiirissä vastaan.

Eipä mitään,jatkakaa vain :D. *popcornit esillä*

Vierailija
80/85 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla asia on päinvastainen: en kelpaa yh-äideille. Pitävät poikasena, kun ei ole omaa perhekokemusta, eikä pitkiä seurustelusuhteita.

Joskus siis toisinkin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi