Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET? Onko yksinhuoltajalla mitään toivoa sinkkumarkkinoilla?

Vierailija
23.07.2016 |

Vai onko minut tuomittu elämään yksinäisyydessä? Olen työssäkäyvä, nuori, nätti, itsestään toimeentuleva yhden pienen lapsen äiti ja olen palstan perusteella saanut käsityksen, ettei minulla ole enää sijaa sinkkumarkkinoilla. Onko yksi lapsi niin suuri rasite todella sinkkumiesten näkökulmasta?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etsi joku viikonloppu/yh-isä. Mikä siinä on niin vaikeata? Miksi te aina yritätte saada jonkun vapaan poikamiehen kasvattamaan jonkun toisen mukuloita?

Haluaisitteko itse tuohon tilanteeseen jossa "pääsette" parisuhteeseen jossa arvo-tärkeysjärjestys on:

1) (jonkun toisen) lapset

2) koira 

3) puolison omat halut

4) sinä

Kyllä ainakin itseä sylettäis jos itselle tärkeässä parisuhteessa olisi vain joku sivuroolissa oleva talonmies.

Vierailija
82/85 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja tatuoitu, parikymppinen leski-yh eli palstan mukaan täysin menetetty tapaus. Olisin kuitenkin kelvannut eräälle hyvännäköiselle, hyvin toimeentulevalle miehelle jolla oli vähän omaisuuttakin, ihan hyvä työ ja meillä oli maltillinen ikäero. Oli kyllä omia lapsiakin mutta hieman vanhempia. En kuitenkaan halunnut parisuhteeseen oman elämäntilanteeni vuoksi joten en tarttunut tilaisuuteen. Ja vaikka tulen varsin hyvin toimeen itsekin niin hänellä oli ehkä hiukan leveämpi elämäntyyli joka ei omiin arvoihini istu aivan yhtä mutkattomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Mulla kaksi lasta, ero kesken, opiskelen, käyn töissä, eli elämä mahdollisimman hektistä, ja silti löysin oikein täydellisen kumppanin. Tai siis hän löysi minut, itse olin täysin tyytyväinen olemaan yksin.

Vierailija
84/85 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai herranjestas, nämä av:n "taso"-lässytykset ovat kyllä parasta sunnuntaipäivän viihdettä :D. Näitä ketjuja lukiessa saa tosiaan päivän parhaat naurut, kun joku alkaa ihan luettelemaan, että mitä mystisiä "tasoja" ihmisillä on.

Persoonallisuus ja yhteensopivat luonteenpiirteet saati kemia eivät merkkaa mitään, kun "tasonsa" tuntevat parisuhdeasiantuntijat luettelevat, millaisten ihmisten sopii pariutua kenenkin kanssa :D.

Missähän ihmeen rinnakkaismaailmassa nämä kuunot vaikuttavat.

Olisi mielenkiintoista päästä hoskus keskustelemaan ihan naamatusten jonkun tällaisen ihmisiä "tasoihin" arvottavan sankarin kanssa, vielä ei sellaista ole ainakaan omassa tuttavapiirissä vastaan.

Eipä mitään,jatkakaa vain :D. *popcornit esillä*

Hienoa, että sinäkin, alta 25-v yh tulit kommentoimaan oman osasi tähän ketjuun.

Vierailija
85/85 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse jäädä yksin. Isäksi ei tarvitse rueta...ystäväksi kyllä... koska isä lapsella jo on ja kun ajatusmaailma sekä arvot elämässä ovat suht samat niin kyllä parisuhde toimii oli noita lapsia yksi tai enemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi