Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mittasin miehen peniksen. Pettymys :(

Vierailija
23.07.2016 |

Oli 13 cm löysänä eli alle keskimitan. Eikö suomalainen keskivertopenis ole jotain vajaat 14 cm?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hiljaista. Äskeinen oli sivuston paras kommentti.

On varmaan tärkeämpääkin asiaa tällä maapallolla. Ei se koko, vaan kuinka sitä käyttää ja kuinka ottaa partnerin huomioon ja kuinka hän itse osaa nauttia. Itse saan hänelle omalla tikkarillani 2-4 orkkua aikaiseksi, enkä ole ryhtynyt gigoloksi. Sitten myöhemmin edes itse viitsin laueta, hieman taukoja täytyy totta kai osata pitää:)

Vierailija
22/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mittaan vaimon vyötärön säännöllisesti ja jos mitta näyttää yli 65 cm, niin komennan sikautuneen vaimoni lenkille. Iltapaloja on ihan turha odottaa, ennenkuin ollaan taas normaalilukemissa. Ihan normaalia ja tervettä toimintaa parisuhteessa, toisin kuin peniksen mittailu. Sen koolle kun ei voi mitään, läski keskipönkkä on eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska, että petyit vasta mitattuasi :)

Ap vaikuttaa sen verran yksinkertaiselta ihmiseltä, että en yhtään ihmettelisi, jos on mitannut vahingossa tuumamitalla. Eikös kaikilla ole semmonen +20 cm löysänä?

Vierailija
24/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kissa juttu olisi nyt paikallaan.

Vierailija
25/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UimariN kirjoitti:

Ex poikaystävä ei antanu mitata kikkeliään.

Minusta se näytti max 15 senttiseltä.

Ikinä en nauttinut seksistä hänen kanssaan...

Eihän naiset ylipäätään nauti pelkästä peniksestä, miksi nauttisivat. Naisten juttu on se klitoris, ja sitä ei penis huomaa mitenkään yleensä.

Vierailija
26/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tätä samaa jaksetaan jauhaa kerrasta toiseen. Keskimitta 13 cm erektiossa on tieteellisesti toteutettujen mittausten tulos. Olkaa siis tyytyväisiä miehet omiinne, oli sitten tuosta 13 cm hippasen alaspäinkin. Vaikka 10 cm . Kehittäkää taitojanne. Psyykkisiä ja fyysisiä. Voima kanssanne. T. Jeditär

Vierailija
27/69 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UimariN kirjoitti:

Sairasta hommaa tuo mittailu. Ei kai exkään mittaillut sun kuppikokoa tai vaginan syvyyttä. Come on people.

Vierailija
28/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin naisen peniksen. Olen tyytyväinen tulokseen, kun mitään ei löytynyt.

Vierailija
29/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UimariN kirjoitti:

Miksi sitten tuhlasit aikaasi sen kanssa. Oliko sillä rahaa?

Vierailija
30/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto lisää tuskaa

Vierailija
31/69 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja joka kerran, kun se klitoris vaan mainitaankaan naisen nautinnon lähteenä, miehet painaa alapeukkuja! Olisitte iloisia ennemmin!!

Hulluja miehiä.

Vierailija
32/69 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sen pituudella löysänä on?

Kuvittelin että tuo keskipituus on löysänä. Kuka hemmetti saa peniksensä erektioon jonkun virallisen mittaajan edessä? :o

Ainakin mä sain.

Sä oletkin täydellinen. Olet fiksu, filmaattinen, kaunein päällä maan oleva kaksijalkainen otus. Kaikki kadehtivat sua. Olet ansainnut täydellisen peniksen käyttöösi.

Vierailija
33/69 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni vain 16cm 😀

Ei ihme et en saa ikinä orkkua.

Vierailija
34/69 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudella poikaystävällä vain 18cm.

Saa riittää toistaiseksi, kunnes löydän paremmin varustetun.

Vierailija
35/69 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja joka kerran, kun se klitoris vaan mainitaankaan naisen nautinnon lähteenä, miehet painaa alapeukkuja! Olisitte iloisia ennemmin!!

Hulluja miehiä.

Oletko huomannut, että jos vaikka minä sanon nyt että nainen saa klitoriksesta helpoiten orgasmin, alapeukkujen määrä on pienempi kuin sinun sanomana? Rautalangasta vääntäen: ne alapeukut johtuvat SINUSTA.

Vierailija
36/69 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

66v kirjoitti:

Miehelläni vain 16cm 😀

Ei ihme et en saa ikinä orkkua.

Mitäs nyt? Oletko nostanut sentillä? Saammeko seuraavat 10 vuotta kärsiä 16cm:stä?

Vierailija
37/69 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
38/69 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluja miehiä.

Sitä voi aina miettiä, että kuka on hullu. 

Alapeukut sinä saat aina siitä syystä, että vähättelet niitä naisia, jotka saavat eniten nautintoa peniksestä yhdynnässä.  Olet ilmeisesti niin katkera, kun et itse saa, joten pitää joka ikiseen keskusteluun tuoda sama väite ja vähättely yhä uudestaan ja uudestaan, kuin rikkinäinen levy. 

Vierailija
39/69 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18cm eli aika pieni oli 🤔

Vierailija
40/69 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluja miehiä.

Sitä voi aina miettiä, että kuka on hullu. 

Alapeukut sinä saat aina siitä syystä, että vähättelet niitä naisia, jotka saavat eniten nautintoa peniksestä yhdynnässä.  Olet ilmeisesti niin katkera, kun et itse saa, joten pitää joka ikiseen keskusteluun tuoda sama väite ja vähättely yhä uudestaan ja uudestaan, kuin rikkinäinen levy. 

Sinä täällä vähättelet naisia, jotka eivät siitä pelkästä kalusta nauti, minulle on aivan sama miten naiset nauttivat, kunhan nauttivat jotenkin, sillä se on pääasia.