Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko osasyyllinen naisten hypergamiaan nettideiteillä?

Vierailija
22.07.2016 |

?

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani en ole.

Vierailija
2/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei yhteydenottoja 

- tue naisten hypergamiaa

Voit valita vain toisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ei yhteydenottoja 

- tue naisten hypergamiaa

Voit valita vain toisen.

Itseään kunnioittavalle miehelle valinta on no-brainer.

Vierailija
4/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olin aikaisemmin, kun olin epätoivoinen. Laskin riman niin alas, että hävettää, jos joku tuttu tietäisi millaisten naisten kanssa olen käynyt treffeillä. Ensimmäisen minuutin aikana aloin miettiä, miten ihmeessä olen suostunut tällaiseen ja miten pääsen tästä tilanteesta pois. Nyt puolenkymmenen hirveän treffikokemuksen jälkeen lähden vain kiinnostavan naisen kanssa treffeille.

Vierailija
5/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syyllistynyt ja hävettää kyllä. Onhan se nyt karseeta että on naisen kanssa jota kaikki kuolaa ja kuitenkin on ollu sängyssä naisen kanssa, joka on vielä aika paljon alaspäin sen näköisestä naisesta, jonka kanssa ei kehtaisi kävellä kadulla käsi kädessä.

Vierailija
6/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syyllistynyt ja hävettää kyllä. Onhan se nyt karseeta että on naisen kanssa jota kaikki kuolaa ja kuitenkin on ollu sängyssä naisen kanssa, joka on vielä aika paljon alaspäin sen näköisestä naisesta, jonka kanssa ei kehtaisi kävellä kadulla käsi kädessä.

Ihan kammottavaa juttua, jos nyt suoraan sanon.

1. Oikeastiko teitä hävettää kulkea jonkunlaisen naisen kanssa julkisesti?

2. Ja sitten lisäksi menette ja panette vielä paljon pahempaa tapausta?

Voi *ttu sentään, oikeesti. Onneksi en itse tykkää irtoseksistä, niin ei tarvitse miettiä olenko joutunut tällaisenkin aivokääpiön uhriksi joskus.

Vierailija
7/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa tekin miehet, jotka teette deittipalstoille feikkiprofiileja mallimiesten kuvilla, että olette niinikään osasyyllisiä!

Vierailija
8/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi *ttu sentään, oikeesti. Onneksi en itse tykkää irtoseksistä, niin ei tarvitse miettiä olenko joutunut tällaisenkin aivokääpiön uhriksi joskus.

Valitettavasti miehenä ei voi olla kovin kranttu tai saa olla aivan yksin.

Vierailija
9/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypermagia tehoaa ainakin minuun.

10/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te yksinäiset luuserimiehet ikinä kuulleet maksullisesta seksistä?

Suosittelen, käyttäkää niitä ja jättäkää oikeaa parisuhdetta etsivät naiset rauhaan. Säästätte molemman osapuolen aikaa ja hermoja :)

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kerran sovin treffit baariin lähes väkisin vaikka muija varoitteli moneen kertaan "et sä mua halua nähdä". Noh enhän minä sitä uskonut kun vaikutti juttujen perusteella ihan fiksulta. No en ole ikinä nähnyt niin lihavaa naista. Siis oikeasti. Eipä siinä sitten mitään... juotiin itsemme kauniiksi ja ei se edes suuttunut kun mentiin kahdella eri taksilla mun luo hoitamaan hommat. En viitsinyt änkeytyä samaan autoon joten annoin rahat ja käskin tulla perästä. 

Näin jälkikäteen hävettää vieläkin. Oma käytös.

Vierailija
12/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syyllinen, otin epätoivoisena kauhean haaskan kerran.

Vierailija
13/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Suosittelen, käyttäkää niitä ja jättäkää oikeaa parisuhdetta etsivät naiset rauhaan. Säästätte molemman osapuolen aikaa ja hermoja :)

Onko sinkkumies aina "luuseri" vai kohdistitko neuvosi vain "luuserimiehille".

Vierailija
14/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaiset miehet eivät voi olla kranttuja. Vihje: en tarkoita tavismiehiä.

Vierailija
15/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Etsin minäkin oikeaa parisuhdetta, mutta en saa sellaista naista johon pystyisin vakiintumaan. Epätoivoissaan tulee kokeiltua sitten sellaisia naisia, jotka kiinnostuvat, mutta ovat sitten liian erilaisia. Maksullinen seksi on kuulemma naisille suurin turn-off joten en ole sitä vielä kokeillut.

Vierailija
16/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olethan sä helvetin kranttu, kun et voi suhtautua empaattisesti ja hyväksyvästi naiseen, jota panet. Opettelepa näkemään naiset - myös ne hui niin kamalan rumat naiset että ihan hävettää!! - ihmisinä. Sellaisina olentoina joilla on ajatukset, toiveet ja tunteet, kuten sinulla itselläsikin. Paitsi no, noista tunteista en ole kyllä  ihan varma. Tiesithän, että tunneäly on naisten (kyllä, myös niiden ihanan kauniiden naisten) erittäin korkealle arvostama ominaisuus miehessä?

Vierailija
17/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei yhtään ymmärrä mikä on miesten pariutumisen todellisuus. Se on todellakin sitä että pitää ottaa joku sellainen nainen jonka kanssa mahdollisesti häpeää näyttäytyä tai sitten on yksin.

Niitä kiinnostavia omantasoisia naisia ei niin vain saa, voi mennä 5-10 vuotta että yksikin sellainen kiinnostuu sinusta.

Helppoahan se on teillä naisilla kun teillä on kymmeniä tai satoja eri miehiä valittavana ja vielä teitä paljon parempitasoisempia.

Vierailija
18/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten ahneus miesten vika ole.

Vierailija
19/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskipullalle, kaikki naiset ovat maksullisia.

Vierailija
20/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on vähän kaksipiippuinen.

Kaikki on lähtöisin siitä että mies ei saa itseään vastaavaa tavisnaista ja vaikka saisikin niin sen kanssa oleminen olisi kuin kävelisi kuumien hiilien kanssa, pienikin virhe ja nainen antaa pakit.

Sitä on ihan hirveän suuri houkutus tyytyä johonkin epämiellyttävään naiseen ihan vain sen takia, että saa seuraa ja tuntee olevansa haluttu, tuota tunnetta että olisit haluttu et saa nuoren miellyttävän naisen kanssa koska nainen tietää että hänellä on kaikki valta. Pariutuminen ja parisuhteet on todella epätasa-arvoisia miehille. Mitä mies voi tehdä muuta kuin tyytyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä