Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko osasyyllinen naisten hypergamiaan nettideiteillä?

Vierailija
22.07.2016 |

?

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, järjetön keskustelu taas. Tähän kun menisin kertomaan, että olen 30+ nainen, joka ei vielä ole miestä saanut edes yhdeksi yöksi, niin johan riemu repeäisi.

Saisin taas ne iänikuisen kommentit liian kovatasoisesta miesjoukosta - päivästä riippuen olen siis tavoitellut joko menestyviä ja rikkaita, komeita ja pitkiä lääkäreitä ja lentäjiä, tai nimenomaan väkivaltaisia, tatuoituja, vankilassa olleita jänniksiä. Prinsessaharhainen olen joka tapauksessa, enkä varmasti ole yhtäkään aloitetta tehnyt.

Ja kaiken aikaa nurkan takana sadan metrin päässä kuikuili kiltti beetta, joka olisi ottanut minut, itseään alempitasoisen naisen koska vaan jalosti panopuuksi, koska hänhän ei ole kranttu. Mitä nyt vain pikkuhiljaa yhä katkerampi siitä, että minä, nainen, en ole ymmärtänyt antaa hänelle pesää. Mieluiten siis tullut hakemaan sänkyyn. Koska hän olisi sen ansainnut. Oli ihan kiltti ja kaikkea.

...o.O...

Olen ikätoverisi enkä ole saanut naista yhdeksi illaksi kotiini :)

Hei jee, lyödäänkö säälittävät läpyt? :)

62/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on ihan hirveän suuri houkutus tyytyä johonkin epämiellyttävään naiseen ihan vain sen takia, että saa seuraa ja tuntee olevansa haluttu, tuota tunnetta että olisit haluttu et saa nuoren miellyttävän naisen kanssa koska nainen tietää että hänellä on kaikki valta. Pariutuminen ja parisuhteet on todella epätasa-arvoisia miehille. Mitä mies voi tehdä muuta kuin tyytyä?

Miksi sinun pitäisi saada nuori, kaunis ja miellyttävä nainen, kun et itsekään ole nuori, hyvännäköinen etkä edes miellyttävä? (Äläkä nyt tule vinkumaan tähän että olet, koska jos olisit, et alunperinkään olisi tullut vinkumaan asiasta).

Mene hyvä mies maksullisiin, he ovat nuoria, kauniita ja hetken juuri sinulle tosi miellyttäviä kun näkevät lompakkosi sisällön. Vai oletko niin persaukinen, ettei sinulla ole varaa edes huoriin? Jos näin on, niin se on sitten voi voi.  

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehet kehittävät sentään teorian, miksi tilanne on niinkuin he väittävät. Ja sillä on jopa ihan meriittejäkin koska aika moni

kummatakin sukupuolesta on osallinen noissa sosiaalisissa ympyröissä. Palstanaisten "keissi" taas on haukkua miehiä harhaisiksi ja itsensä yliarvioivaksi ilman mitään sen kummempia perusteita tai teoriaa. 

Kumpihan osapuolista olisi vahvemmalla jos oltaisiin jossain oikeassa keskustelutilaisuudessa? 

Katsopas kun minä ja muut naiset määrätään teidän miesten tasot.

Jos sinä et kelpaa sinun mielestäsi 8 naisille niin sinä et sitten naisten mielestä ole itse 8.

Olen elämässä nähnyt tämän miesten kuvitelman omista korkeista tasoistaan niin monta kertaa että kyllä se aika he***tin usein on epärealistinen.

Vierailija
64/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syyllistynyt ja hävettää kyllä. Onhan se nyt karseeta että on naisen kanssa jota kaikki kuolaa ja kuitenkin on ollu sängyssä naisen kanssa, joka on vielä aika paljon alaspäin sen näköisestä naisesta, jonka kanssa ei kehtaisi kävellä kadulla käsi kädessä.

Ihan kammottavaa juttua, jos nyt suoraan sanon.

1. Oikeastiko teitä hävettää kulkea jonkunlaisen naisen kanssa julkisesti?

2. Ja sitten lisäksi menette ja panette vielä paljon pahempaa tapausta?

Voi *ttu sentään, oikeesti. Onneksi en itse tykkää irtoseksistä, niin ei tarvitse miettiä olenko joutunut tällaisenkin aivokääpiön uhriksi joskus.

Kyllä hävettää, mm. koska tiedän tasan tarkkaan että aika moni tuntemani NAINEN olisi katsonut pitkään jos olisi nähnyt minut jonkun aivan karmean punkeron kanssa. Sen takia panin, koska jollain tasolla en kokenut ansaitsevani niitä kauniita naisia.

Sulla on vielä matkaa terveeseen itsetuntoon.

Erittäin heikko itsetunto: Mies panee naista, jota häpeää, koska tämän ulkoiset ominaisuudet eivät ole toivotun kaltaisia. Haaveilee kauniista naisista, koska kokee että sellainen kohottaisi omaa statusta ja sitä heikkoa itsetuntoa, mutta samalla kokee että ei "ansaitse" sellaista.

Jonkin verran puutteellinen itsetunto:  Mies ei pane sellaisia naisia, jotka herättävät hänessä häpeää, mutta kuitenkin kokisi häpeän tunnetta omasta mielestään liian ruman naisen kanssa liikkumisesta ja haaveilee niistä kauniista. Saattaa ajatella "ansaitsevansa" kauniimman naisen niihin nähden, jotka osoittavat kiinnostustaan. Siis itsetunto on riippuvainen naisesta kulutushyödykkeenä ja tämän ominaisuuksista.

Normaali itsetunto: Mies hyväksyy todelliseksi tasokseen sen, minkälaisia naisia hän saa seurakseen, eikä häpeä näiden seuraa vaan nauttii elämästään heidän kanssaan. Saattaa haaveilla tasonsa ylittävistä kaunottarista, mutta ei tuskallisesti vaan triviaalisti, koska hänen itsetuntonsa ei ole kumppanin ominaisuuksista riippuvainen asia.

Poikkeuksellisen hyvä, kaikin puolin terve ja vahva itsetunto:  Mies seurustelee avoimesti ja täysin häpeilemättä myös ulkoisesti selvästi itseään vaatimattomamman naisen kanssa, jos tämä sattuu olemaan persoonallisuudeltaan sellainen, jota mies arvostaa ja ihailee. Naisen kauneus on hänelle yhdentekevä asia, hän ei tarvitse sitä välineeksi mihinkään. Hänellä voi olla kauniskin kumppani, mutta kumppania ei kuitenkaan ole valittu sen kauneuden vuoksi vaan muista syistä. Miehellä on niin vahva itsetunto, ettei sitä voi kolhia se, mitä joku toinen ihminen ajattelee tai on ajattelematta hänen kumppaninsa ulkonäöstä.

Itse aloitan parisuhteen ainoastaan tuossa viimeisessä kategoriassa olevien miesten kanssa. On kiva katsella mm. valokuvia eletystä elämästä, havaita ettei mies todellakaan ole priorisoinut naisten ulkonäköä kumppania valitessaan, ja kuulla kuinka hän edelleen puhuu ihailevaan ja arvostavaan sävyyn entisistä kumppaneistaan.

21/23/25

"Jos itsevarmuus on naisten muotisana, on toinen tunnettu muotisana "itsetunto", jonka merkitys on kääntynyt täysin päälaelleen; "hyvän itsetunnon mies" on se joka antaa naiselle kaikessa periksi, "huonon itsetunnon mies" taas on se, joka uskaltaa kyseenalaistaa naisten toiminnan ja ajattelun epäkohtia, eikä suostu olemaan naisen heittopussina."

Lähde

"

Näin itsekkyyden aikana, sanat itsevarmuus ja itsetunto ovat ne ympäriinsä viskotut muotisanat.

Niillä ja niiden puutteella voidaan selittää ihan mitä vain.

Ehkä jonain päivänä me opimme sanan "yhteishenki"?

Luulen, että se on osana kauniimpaa huomista, niin kauan kun se ei vain tarkoita joukkosieluisuutta. 

Siihen littyen.

Mikä tämän itsevarmuuden sijasta olisi parempi sana, olisi status.

(Naisten rationalisointihamsterointi aiheen pohjalta menee kutakuinkin seuraavasti: mies jolla on hyvä status ja paljon rahaa, on vain parempi ihmisenä, ja nämä statuksen ynnä muut johtuvat siitä. Tämä on lapsellinen, materialistinen ja sairaalloiden pinnallinen selitys kaikessa tyhmyydessän. Lisäksi siinä sanotaan rivien väleistä, että naiset jotka naivat ylöspäin ovat miestä huonompia/etsivät itseään parempaa, koska jos miehellä ei olisi enemmän "statuspisteitä" kuin naisella, ei nainen ottaisi häntä)."

Lähde

"

Mikä monelle on jo selvinnyt, on se miten naisella on täysin oma puheenpartensa, joka voi ulkoisesti samoista sanoista ja lauserakenteista huolimatta erota paljonkin merkityksiltään ihmisten kielestä.

Esim. "Sä oot katkera" sanotaan silloin, kun nainen itse on katkera siitä, että mies on väittelyssä tai riitelyssä osunut ja upottanut. Samoin vielä suositumpi, keittiö- ja pop-psykologinen höttötermi, "itsetunto" toimii yleensä naisten maailmassa kaiken mittarina, ja tästä nousee myös varsin usein ns. buzz wordiksi naisen kanssa asioidessa. Tämä yleensä merkitsee sitä, että vässyköillä jotka hyppäävät naisen pillin mukaan, tekevät ja kestävät kaiken naurettavan paskan mitä nainen heille syytää, on tällöin "hyvä itsetunto". Sitä vastoin jos miehellä on oma tahto tai hän vieläpä osoittaa mieltään naisen mielivaltaa vastaan, on tällöin miehellä "huono itsetunto". Kyse on kontrollista, tai taikasanasta jota hyvin koulutettu puudeli mies tottelee häntä heiluen.

Otetaan esimerkiksi tilanne jossa nainen on heittänyt miestä läjällä paskaa naamaan.

Mitä sanoo hyvällä itsetunnolla varustettu mies?

"Ai että kulti! Onpa upeaa!!!"

Kun taas ns.huonolla itsetunnolla varustettu sanoo yleensä jotain täysin päinvastaista.

"Olla mies" taas tarkoittaa yleensä kahta asiaa: yksilön kohdalla se on sama kuin olla juuri sellainen mies minkä nainen haluaa (salaisissa unelmissaan, eli jotta voisit täyttää sen paikan, sinun tulee osata lukea ajatuksia tai "aistia fiboja"), tai yleisesti, hyvin koulutettu mies joka on sitten käyttövalmis hänet valitsevalle naiselle."

Nainen - Suomi - Sanakirja

Vierailija
65/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehet kehittävät sentään teorian, miksi tilanne on niinkuin he väittävät. Ja sillä on jopa ihan meriittejäkin koska aika moni

kummatakin sukupuolesta on osallinen noissa sosiaalisissa ympyröissä. Palstanaisten "keissi" taas on haukkua miehiä harhaisiksi ja itsensä yliarvioivaksi ilman mitään sen kummempia perusteita tai teoriaa. 

Kumpihan osapuolista olisi vahvemmalla jos oltaisiin jossain oikeassa keskustelutilaisuudessa? 

Katsopas kun minä ja muut naiset määrätään teidän miesten tasot.

Jos sinä et kelpaa sinun mielestäsi 8 naisille niin sinä et sitten naisten mielestä ole itse 8.

Olen elämässä nähnyt tämän miesten kuvitelman omista korkeista tasoistaan niin monta kertaa että kyllä se aika he***tin usein on epärealistinen.

Niinhän te kyllä tavallaan määräätte, se on totta ja pakko myöntää. Ja hinta siitä "väärinarvottamisesta" on spermaviemärinä toimiminen niille teitä kovempitasoisille miehille. Hyvä diili.

Vierailija
66/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat kertokaa millaiseen naiseen minulla on mahdollisuudet, niin kerron millaisia naisia olen saanut treffeille.

Olen maisteri, ei lapsia ja pari aiempaa parin vuoden mittaista suhdetta takana. 185cm ja hoikka/lihaksikas vartalo, harrastan juoksemista ja pyöräilyä maantiellä ja maastossa. Ihan tavallisen näköinen. Tulot noin 70ke ja omistusasunto ja puolikas kesämökistä.

M33

Vierailija
67/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee myös toisinpäin. Minä olen nuorempana (19-23v.) seurustellut sellaisten miesten kanssa, joiden tunteminen lähinnä hävettää nykyään. Amiksia, korkeakoulunsa kesken jättäneitä pilvipäitä, sossupummeja ja hippejä yms. löytyi nuoruuden huumassa ja tein vielä sen virheen, että seurustelin näiden miesten kanssa, yhdenyön jutuista en ole koskaan pitänyt. Olivathan he kaikki komeita sen hetken, harvempi tosin enää nykyään. Sain siis näiden kanssa hengailusta ja seurustelusta idiootin maineen (ja masennuksen), jo(i)sta kesti päästä eroon. Olen yhä kaunis nainen, 26v. pitkä ja hoikka, pitkä tukka ja säännölliset kasvonpiirteet, mutta maine seuraa yhä sitkeästi perässä. Olen aina ollut se fiksumpi, koulutetumpi, kunnollisempi ja nuorempi seurustelusuhteissani, mutten enää kelpaa akateemisille miehille, koska olen ilmeisesti liikkunut niin epämääräisessä seurassa. Minuthan on nähty kulkevan käsikädessä tyylittömien junttien ja luusereiden kanssa, joten so long vakavasti otettavat parisuhteet! Once you go amis/hippie/weird you're... gone.

26N, FM

Kannattaisi varmaan vaihtaa vähän maisemaa tai liikkua hippasen vähemmän ahtaissa piireissä. Oikeasti, miten pienessä pitäjässä kaikki vastaantuntijat tietävät seurusteluhistoriasi...?

Tuollaiset naiset kulkevat "koko kylän polkupyörä"-nimellä. 

Nyt kun on osuttu "seinään" (yli 25v ikä) onkin aika sitten todeta, että juoksut on juostu ja elättäjä pitäiisi löytää.

Vierailija
68/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat kertokaa millaiseen naiseen minulla on mahdollisuudet, niin kerron millaisia naisia olen saanut treffeille.

Olen maisteri, ei lapsia ja pari aiempaa parin vuoden mittaista suhdetta takana. 185cm ja hoikka/lihaksikas vartalo, harrastan juoksemista ja pyöräilyä maantiellä ja maastossa. Ihan tavallisen näköinen. Tulot noin 70ke ja omistusasunto ja puolikas kesämökistä.

M33

Maksimissaan joku 6 tai 5. Sinun pitäisikin nyt miehistyä, ja omata hyvä itsetunto ja ottaa joku YH vaimoksesi.

Vierailija
69/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Okei... 

---> kerrot itsestäsi aika tylsiä seikkoja

---> olet tylsä tyyppi

---> naiset määrittävät miehen arvon siinä missä miehet määrittävät naisen arvon

---> minä, läski ruma negatiivisen markkina-arvon omaava kolmekymppinen ämmä, en halua tekemisiin noin tylsän tyypin kanssa

---> en osaa edes laskea kuinka alhainen arvosi on 

---> osta waifu-tyyny

Onko nyt hyvä? 

Vierailija
70/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Gold diggereitä. Melko tunneköyhä esittely itsestästi.

Vierailija
71/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Olen tämä ketjuun aikaisemmin kommentoinut ei-pinnallinen nainen. Voin kertoa, että tasosi on ainakin selvästi alle oman tasoni, koska kuvittelet että tasosi voidaan määrittää noiden luettelemiesi kohtien pohjalta. En koskaan ottaisi miestä, joka luulee että vartalo, tutkinnot ja materia määrittävät hänen tasonsa.

Ehkäpä joku sellainen sitten voi vastata, jolla on seuranhaussa oikeasti kriteereinä nämä luetellut asiat, jos sellaisia naisia oikeasti on. Mutta luulen kyllä itse, että en ole ollenkaan niin harvinainen poikkeus naisten joukossa kuin palstalassukat kuvittelevat.

Vierailija
72/144 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Maksimissaan joku 6 tai 5. Sinun pitäisikin nyt miehistyä, ja omata hyvä itsetunto ja ottaa joku reilusti  ylipainoinen YH vaimoksesi.

Korjasin viestisi. Ole tulevaisuudessa tarkempi.

73/144 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Sä olet napapiirin sankareiden Mikko :D

Vierailija
74/144 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka miehiä on "merkittävästi enemmän" kuin naisia?   Ehkäpä miehiä on merkittävästi enemmän hakemassa irtoseksiä, mutta ei parisuhdetta. Kun parisuhteessa normi edelleen on yksi kumppani kerrallaan, ja miehiä ja naisia on nuorehkoissa ikäluokissa suurin piirtein saman verran, niin parisuhdetta hakemassahan pitäisi olla suurin piirtein saman verran miehiä ja naisia.

Vierailija
75/144 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka miehiä on "merkittävästi enemmän" kuin naisia?   Ehkäpä miehiä on merkittävästi enemmän hakemassa irtoseksiä, mutta ei parisuhdetta. Kun parisuhteessa normi edelleen on yksi kumppani kerrallaan, ja miehiä ja naisia on nuorehkoissa ikäluokissa suurin piirtein saman verran, niin parisuhdetta hakemassahan pitäisi olla suurin piirtein saman verran miehiä ja naisia.

Niinpä. Miten tavisnaisena saisi tavismiestä helpommin suhteen? Esim. kun nuori nainen menee baariin ja siellä on:

1/10 miehestä etsimässä parisuhdetta vs. 5/10 naisesta etsimässä parisuhdetta.

Vierailija
76/144 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Hieno omaisuus ja tulot. Oispa itelläkin. Hienoo et jollain on Suomessa.

T: M37

Vierailija
77/144 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on vähän kaksipiippuinen.

Kaikki on lähtöisin siitä että mies ei saa itseään vastaavaa tavisnaista ja vaikka saisikin niin sen kanssa oleminen olisi kuin kävelisi kuumien hiilien kanssa, pienikin virhe ja nainen antaa pakit.

Sitä on ihan hirveän suuri houkutus tyytyä johonkin epämiellyttävään naiseen ihan vain sen takia, että saa seuraa ja tuntee olevansa haluttu, tuota tunnetta että olisit haluttu et saa nuoren miellyttävän naisen kanssa koska nainen tietää että hänellä on kaikki valta. Pariutuminen ja parisuhteet on todella epätasa-arvoisia miehille. Mitä mies voi tehdä muuta kuin tyytyä?

Mikähän parantaisi k#sipäisyyden? Ihan noin mielenkiinnosta.

Vierailija
78/144 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syyllistynyt ja hävettää kyllä. Onhan se nyt karseeta että on naisen kanssa jota kaikki kuolaa ja kuitenkin on ollu sängyssä naisen kanssa, joka on vielä aika paljon alaspäin sen näköisestä naisesta, jonka kanssa ei kehtaisi kävellä kadulla käsi kädessä.

Ihan kammottavaa juttua, jos nyt suoraan sanon.

1. Oikeastiko teitä hävettää kulkea jonkunlaisen naisen kanssa julkisesti?

2. Ja sitten lisäksi menette ja panette vielä paljon pahempaa tapausta?

Voi *ttu sentään, oikeesti. Onneksi en itse tykkää irtoseksistä, niin ei tarvitse miettiä olenko joutunut tällaisenkin aivokääpiön uhriksi joskus.

Kyllä hävettää, mm. koska tiedän tasan tarkkaan että aika moni tuntemani NAINEN olisi katsonut pitkään jos olisi nähnyt minut jonkun aivan karmean punkeron kanssa. Sen takia panin, koska jollain tasolla en kokenut ansaitsevani niitä kauniita naisia.

Sulla on vielä matkaa terveeseen itsetuntoon.

Erittäin heikko itsetunto: Mies panee naista, jota häpeää, koska tämän ulkoiset ominaisuudet eivät ole toivotun kaltaisia. Haaveilee kauniista naisista, koska kokee että sellainen kohottaisi omaa statusta ja sitä heikkoa itsetuntoa, mutta samalla kokee että ei "ansaitse" sellaista.

Jonkin verran puutteellinen itsetunto:  Mies ei pane sellaisia naisia, jotka herättävät hänessä häpeää, mutta kuitenkin kokisi häpeän tunnetta omasta mielestään liian ruman naisen kanssa liikkumisesta ja haaveilee niistä kauniista. Saattaa ajatella "ansaitsevansa" kauniimman naisen niihin nähden, jotka osoittavat kiinnostustaan. Siis itsetunto on riippuvainen naisesta kulutushyödykkeenä ja tämän ominaisuuksista.

Normaali itsetunto: Mies hyväksyy todelliseksi tasokseen sen, minkälaisia naisia hän saa seurakseen, eikä häpeä näiden seuraa vaan nauttii elämästään heidän kanssaan. Saattaa haaveilla tasonsa ylittävistä kaunottarista, mutta ei tuskallisesti vaan triviaalisti, koska hänen itsetuntonsa ei ole kumppanin ominaisuuksista riippuvainen asia.

Poikkeuksellisen hyvä, kaikin puolin terve ja vahva itsetunto:  Mies seurustelee avoimesti ja täysin häpeilemättä myös ulkoisesti selvästi itseään vaatimattomamman naisen kanssa, jos tämä sattuu olemaan persoonallisuudeltaan sellainen, jota mies arvostaa ja ihailee. Naisen kauneus on hänelle yhdentekevä asia, hän ei tarvitse sitä välineeksi mihinkään. Hänellä voi olla kauniskin kumppani, mutta kumppania ei kuitenkaan ole valittu sen kauneuden vuoksi vaan muista syistä. Miehellä on niin vahva itsetunto, ettei sitä voi kolhia se, mitä joku toinen ihminen ajattelee tai on ajattelematta hänen kumppaninsa ulkonäöstä.

Itse aloitan parisuhteen ainoastaan tuossa viimeisessä kategoriassa olevien miesten kanssa. On kiva katsella mm. valokuvia eletystä elämästä, havaita ettei mies todellakaan ole priorisoinut naisten ulkonäköä kumppania valitessaan, ja kuulla kuinka hän edelleen puhuu ihailevaan ja arvostavaan sävyyn entisistä kumppaneistaan.

21/23/25

Todellakin on itsetunnossa ollut vikaa. Eikös se ole itsestäänselvää, kun kerran sanoin etten kokenut ansaitsevani niitä kauniita naisia, jotka minusta olivat kiinnostuneita?

Ja sanonpa vielä kerran: jos hyvän itsetunnon merkki on se, ettei kumppanin ulkonäöllä ole mitään väliä, niin naiset voivat sitten aloittaa itsestään ja lopettaa miesten arvottamisen kehonpituuden perusteella. No sitä ei tule tapahtumaan ja tämähän ei liity mitenkään itsetuntoon, vaan siihen että tietynlaiset asiat nyt vaan kiihottavat itsetunnosta riippumatta. Itse en usko hetkeäkään, etteikö sinunkin kriteereissäsi ole tosiasiassa hyvin pinnallisia asioita, et vain ole kovin rehellinen itsellesi.

Ei tarvitse uskoa. Itse kuitenkin tiedän minkälaisten miesten kanssa olen heilastellut, ja voin silläkin tavalla saada itseni kiinni itsepetoksestani. Tai voisin, jos minulla sellaista olisi mutta kun ei ole. Lihavista en viehäty, sen verran voin tulla vastaan, mutta siinäkin on mielestäni ensisijaisesti kysymys siitä että en viehäty flegmaattisuudesta ja huonosta itsekurista, joiden seurausta lihavuus usein on.

Onko epäpinnallinen nainen teille nettilassukoille oikeasti noin vieras otus, että ette usko sellaisia voivan olla olemassa? 

No voi jumalauta nyt! Sä itsekin myönnät ettet viehäty lihavista ja tiedät varsin hyvin että osa lihavista on ahkerampia kun koko av yhteensä. Ja niinhän sä itsekin sanot että lihavuus on "usein" seurausta laiskuudesta ja flegmaattisuudesta. Eli pinnallinen paska olet sinäkin. Hyväluonteinen ja ahkera mies ei kelpaisi sulle jos on lihava. Turha yrittää enää.

Ohis, olen muuten samaa mieltä lihavuudesta.

-M38

Vierailija
79/144 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskipullalle, kaikki naiset ovat maksullisia.

No ei todellakaan ole. Itse en ole millään tasolla.

Et siis vaadi mieheltä työssäkäyntiä tai edes työnhakua, vaan ihan muut asiat ratkaisee?

Vierailija
80/144 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Oletteko te yksinäiset luuserimiehet ikinä kuulleet maksullisesta seksistä?

Suosittelen, käyttäkää niitä ja jättäkää oikeaa parisuhdetta etsivät naiset rauhaan. Säästätte molemman osapuolen aikaa ja hermoja :)

Etsin minäkin oikeaa parisuhdetta, mutta en saa sellaista naista johon pystyisin vakiintumaan. Epätoivoissaan tulee kokeiltua sitten sellaisia naisia, jotka kiinnostuvat, mutta ovat sitten liian erilaisia. Maksullinen seksi on kuulemma naisille suurin turn-off joten en ole sitä vielä kokeillut.

Jos kerran olet niin vakuuttunut siitä, ettet saa sellaista naista kun haluat, niin miksi mietit, onko tekosi heidän mielestään turn-off vai ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan